quote:Op zondag 3 juni 2012 11:28 schreef Outlined het volgende:
een vrouw beoordeel je niet op de binnenkant maar op de buitenkant: niks mis met Goerges dus(en met rus ook niet trouwens)
Ze doet me denken aan Mary Joe Fernandez. En ze was inderdaad heel irritant. Rus geen hand willen geven was wel het toppunt van treurigheidquote:Op zondag 3 juni 2012 09:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze heeft wel een apart gezicht en mooie ogen vind ik. En een leuk figuur inderdaad.
het is niet bepaald een veegpartij volgens mij, toch gaat t hardquote:
ze kan gewoon geen beslissende punten makenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:56 schreef franklop het volgende:
[..]
het is niet bepaald een veegpartij volgens mij, toch gaat t hard
totaal niet onwaarschijnlijk, en dat is niet sarcastischquote:Op zondag 3 juni 2012 11:59 schreef Ambrosius het volgende:
Break Kuznetsova, zou het zomaar om kunnen draaien nu.
Goerges ziet er wel even iets beter uit hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 11:46 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Mary Joe Fernandez. En ze was inderdaad heel irritant. Rus geen hand willen geven was wel het toppunt van treurigheid
Ik stoor me er bij haar in ieder geval minder aan dan bij Sharapovaquote:Op zondag 3 juni 2012 13:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jezus wat kreunt die Azarenka zeg, ik stoor me er nu al aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |