Mooi nummer... Is dat een officieuze clip ofzo trouwens?quote:
Hoe wist je dat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond
Vannacht met verstand op 0 zitten baggeren in ONZ, twee uurtjes geslapen tot ik vanmorgen om 7uur alweer wakker werd en een vreselijke huilbui kreeg. Dacht dat ik erin bleef hangen.
De rest van de dag liggen bankhangen met een niet te stoppen honger(goed teken toch)
@Summer2bird: ik weet van je voorstel en vind het een lief gebaar
@Lavenderr: ik ga zo ff je clip beluisteren.
Ja, die hebben een paar mensen samengesteld. Moedig schildpadje die tegen de stroom oproeit bij wijze van spreken. Hij wordt steeds teruggeworpen door de golven maar gaat onvermoeibaar door. Net zo lang tot hij eindelijk zijn doel: de zee bereikt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Mooi nummer... Is dat een officieuze clip ofzo trouwens?
Altijd goedquote:
Ja, ik snap het, inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die hebben een paar mensen samengesteld. Moedig schildpadje die tegen de stroom oproeit bij wijze van spreken. Hij wordt steeds teruggeworpen door de golven maar gaat onvermoeibaar door. Net zo lang tot hij eindelijk zijn doel: de zee bereikt.
En Ratel moet ook vechten nu, dus ik vond het een heel toepasselijke clip.
Ik ga nog liever een uur vrijwillig naar Gers Pardoel luisteren dan dit drie minuten te moeten aanhoren!quote:
Ik zag het in mn glazen bol.quote:
Hee, dat is wel weer heel 'toevallig'! Ik wilde echt net op dit moment weer een post aan het topic 'meeting' (over de eventuele meeting) toevoegen...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zag het in mn glazen bol.![]()
Ik vernam het van E_O die het ook heel attent vond.Als die ene TRU-meet nog doorgaat en binnen korte termijn plaatsvind kan ik er waarschijnlijk nog bij zijn. Mogen jullie allemaal (die komen dan) positief gaan instralen op mij.
Welke meet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zag het in mn glazen bol.![]()
Ik vernam het van E_O die het ook heel attent vond.Als die ene TRU-meet nog doorgaat en binnen korte termijn plaatsvind kan ik er waarschijnlijk nog bij zijn. Mogen jullie allemaal (die komen dan) positief gaan instralen op mij.
Nou vooruit dan: Gers Pardoelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik ga nog liever een uur vrijwillig naar Gers Pardoel luisteren dan dit drie minuten te moeten aanhoren!
GMTAquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:45 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Hee, dat is wel weer heel 'toevallig'! Ik wilde echt net op dit moment weer een post aan het topic 'meeting' (over de eventuele meeting) toevoegen...![]()
En dan heb jij het er dus over!
Deze: Meeting!quote:
No lesbo, whut?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Deze: Meeting!
Kom je ook dan?(no lesbo btw)
Er is een site waar je kan datum-plannen. Even zoeken in het ToFtopic voor de link.
Vragen of ze ook komt inclusief hartjesmiley kan verkeerd worden opgevat.quote:
<<kijkt naarbuiten, nu even nietquote:Op zondag 3 juni 2012 13:02 schreef summer2bird het volgende:
Middag
Bah. Ben hondsverdrietig terwijl ik zo naar een verjaardag toe moet
Regent het bij jullie ook?
Summer2bird stelde voor dat we gezamenlijk of allemaal apart een kaartje zouden sturen. Hardstikke liefquote:
Doen we de kaartjes toch hier? In de vorm van leuke posts en muziek en plaatjes?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben nog een beetje duf na een verjaardagsfeest. Déjà vu, iemand?
We zouden nog naar het strand of anders winkelen in Utrecht, maar ja, te druilerig weer. Dus ik ben weer thuis.
Goeiemiddag allemaal!
[..]
Summer2bird stelde voor dat we gezamenlijk of allemaal apart een kaartje zouden sturen. Hardstikke lief
Maar helaas onpraktisch..
Het zou wel super zijn als de meet van de grond komt!
Nope, wel gekeken naar hoe een vriend speelde.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:42 schreef summer2bird het volgende:
Hebben jullie wel eens minecraft gespeeld?
Hahaquote:Op zondag 3 juni 2012 13:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Nope, wel gekeken naar hoe een vriend speelde.
Tof he?!![]()
Ja, weleens gekeken bij een neefje van me. Snap er geen hout van. Gamen is aan mij niet besteedquote:Op zondag 3 juni 2012 13:42 schreef summer2bird het volgende:
Ook light games als de sims niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, weleens gekeken bij een neefje van me. Snap er geen hout van. Gamen is aan mij niet besteed
Ik vind het gewoon niet leuk om te doen.quote:
Dat is ook heel leuk (en ook veel ontspannenderquote:Op zondag 3 juni 2012 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet leuk om te doen.
En ja, ik besef dat de meeste mensen het het einde vinden, maar ik lees liever een goed boek
Mijn zoon speelt hetquote:Op zondag 3 juni 2012 13:42 schreef summer2bird het volgende:
Zegt me niks. Ik game op de 360quote:Op zondag 3 juni 2012 13:42 schreef summer2bird het volgende:
Ah dat verklaard de perikelenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:30 schreef Gray het volgende:
Ahhh... het is weer zover:
http://www.kalender-365.nl/maan/actuele-maanstand.html
Volle maan dus.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:30 schreef Gray het volgende:
Ahhh... het is weer zover:
http://www.kalender-365.nl/maan/actuele-maanstand.html
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volle maan dus.
Aaaahwooooooeoeeeeeeeeehhhh!
wasn't mequote:Op zondag 3 juni 2012 17:56 schreef Bastard het volgende:
Pff ben bekaf.. alsof ik 2 dagen aan energie kwijt ben in 1 dag..wie lurkt er bij me?
Mooi! Anders had ik het teruggevorderdquote:
De volle maan natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2012 17:56 schreef Bastard het volgende:
Pff ben bekaf.. alsof ik 2 dagen aan energie kwijt ben in 1 dag..wie lurkt er bij me?
Leuk nummer!quote:
Alleen jammer dat nu ook de zon staakt.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:20 schreef Dance99Vv het volgende:
en het is ook nog zomer
(uit de oude doos jeugdsentiment,)
in mijn hart ben ik een optimist , ik verwacht mooi weerquote:
en dan hoort deze er ook bijquote:
Goeie zanger, goeie teksten.quote:
Kan niet, ben niet thuisquote:Op maandag 4 juni 2012 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch? Lekker slapen met de regen tegen het raam. Wie wil dat nu niet
Dak lek?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan niet, ben niet thuis
+ giga doorlekgevaar
*zucht*quote:Op maandag 4 juni 2012 14:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En wakker blijven helpt tegen lekkende daken?
Goedemiddag, allen
Hoe oud is zequote:Op maandag 4 juni 2012 18:16 schreef Bastard het volgende:
Oh gut... mn oudste is aan de kant gezet door dr vriendje.. drama![]()
Wil ze nu een kaart maken voor m om sorry te zeggen
6 en half. Was serieus aan voor dr hoor.quote:
Ach gutquote:Op maandag 4 juni 2012 18:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
6 en half. Was serieus aan voor dr hoor.
In de vakantie zat ze steeds aan hem te denken
Zat ze steeds "Koen ga uit mijn hoofd!" in de vakantiequote:Op maandag 4 juni 2012 18:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ach gut
Wat schattig
Nu flink liefdesverdriet?
Yup.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik hou van de volle maan...![]()
Zijn er mensen die zich net als mij soms onrustiger voelen bij volle maan dan
bij nachten zonder volle maan?
Ik had als tiener dat ik een nacht voor volle maan niet kon slapen.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik hou van de volle maan...![]()
Zijn er mensen die zich net als mij soms onrustiger voelen bij volle maan dan
bij nachten zonder volle maan?
Ik las eens dat er tijdens volle maan meer ongelukken gebeuren, meer moorden worden gepleegd en dat hoofdhaar en nagels dan sneller groeien.
PS. Mensen, ik heb weer een oproep in het meetingtopic gedaan...
En ook goedemiddag trouwens!![]()
Lachen , jij geeft een reactie af van een volwassene, maar zij heeft koen geschopt, hoor, en hem pijn gedaan (fysiek)quote:Op maandag 4 juni 2012 18:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zat ze steeds "Koen ga uit mijn hoofd!" in de vakantie
Maar ze kwam snikkend bij me staan, en ze zei zacht dat ze ruzie had gehad met m.
Hij had gezegd dat hij haar niet meer leuk vond, en toen heeft ze Koen tegen zn schenen geschopt.
Maar nu wilde ze toch graag een kaartje maken om het goed te maken, misschien helpt dat..
Ik zei al dat ze dat beter niet kon doen, negeer hem maar, ga met een andere jongen spelen maar nee die kaart is al klaar nu.
Kan mij de reactie wel voorstellen van dr eigenlijk, plus ze zag achteraf zelf dat het niet helemaal ok was om hem een schop te geven daarom.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:37 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Lachen , jij geeft een reactie af van een volwassene, maar zij heeft koen geschopt, hoor, en hem pijn gedaan (fysiek)
Je zou haar moeten stimuleren (doe er een zakkie snoep bij, altijd prijs)
Kan Koen er wat aan doen dat hij je dochter niet (meer)leuk vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |