<<kijkt naarbuiten, nu even nietquote:Op zondag 3 juni 2012 13:02 schreef summer2bird het volgende:
Middag
Bah. Ben hondsverdrietig terwijl ik zo naar een verjaardag toe moet
Regent het bij jullie ook?
Summer2bird stelde voor dat we gezamenlijk of allemaal apart een kaartje zouden sturen. Hardstikke liefquote:
Doen we de kaartjes toch hier? In de vorm van leuke posts en muziek en plaatjes?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben nog een beetje duf na een verjaardagsfeest. Déjà vu, iemand?
We zouden nog naar het strand of anders winkelen in Utrecht, maar ja, te druilerig weer. Dus ik ben weer thuis.
Goeiemiddag allemaal!
[..]
Summer2bird stelde voor dat we gezamenlijk of allemaal apart een kaartje zouden sturen. Hardstikke lief
Maar helaas onpraktisch..
Het zou wel super zijn als de meet van de grond komt!
Nope, wel gekeken naar hoe een vriend speelde.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:42 schreef summer2bird het volgende:
Hebben jullie wel eens minecraft gespeeld?
Hahaquote:Op zondag 3 juni 2012 13:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Nope, wel gekeken naar hoe een vriend speelde.
Tof he?!![]()
Ja, weleens gekeken bij een neefje van me. Snap er geen hout van. Gamen is aan mij niet besteedquote:Op zondag 3 juni 2012 13:42 schreef summer2bird het volgende:
Ook light games als de sims niet?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, weleens gekeken bij een neefje van me. Snap er geen hout van. Gamen is aan mij niet besteed
Ik vind het gewoon niet leuk om te doen.quote:
Dat is ook heel leuk (en ook veel ontspannenderquote:Op zondag 3 juni 2012 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet leuk om te doen.
En ja, ik besef dat de meeste mensen het het einde vinden, maar ik lees liever een goed boek
Mijn zoon speelt hetquote:Op zondag 3 juni 2012 13:42 schreef summer2bird het volgende:
Zegt me niks. Ik game op de 360quote:Op zondag 3 juni 2012 13:42 schreef summer2bird het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |