quote:R.A. Dickey: Has 5 straight starts of 0 ER and 8 or more strikeouts -- the longest streak in MLB history. #Elias
Hopen dat de 3 tm 5 starters het een goed gevolg kunnen geven, er komen nog lastige series aan eind juni met NYY en LADquote:
In de kalverstraat/nieuwedijk zijn er sowieso een aantal winkels die ze verkopen (bijv. http://www.frontrunner.nl(...)ifty-fitted-cap.html). Weet niet helemaal waar je op doelt qua platte modellen, maar dit is gewoon de pet die de spelers ook dragen. Dat 90% van de retards die honkbalpetten dragen ze verkrachten door ze niet te buigen en de stickers er op te laten, moet je maar even vergeten. Alternatief zijn de voorgebogen spring training/BP petten (oa verkrijgbaar bij covee.nl; in een winkel zal je die niet zo snel vinden)quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:04 schreef emokid het volgende:
Iemand enig idee waar ik een Giants cap kan vinden in Amsterdam? De skateshops hebben ze, maar het zijn van die platte modellen, die je vooral bij mensen ziet die nog nooit baseball gekeken hebben.
Waar je hem ook gaat vinden (covee.nl is sowieso een optie, zoals Jimbo al aangaf), je maakt sowieso een goede keuze.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:04 schreef emokid het volgende:
Iemand enig idee waar ik een Giants cap kan vinden in Amsterdam? De skateshops hebben ze, maar het zijn van die platte modellen, die je vooral bij mensen ziet die nog nooit baseball gekeken hebben.
Ik heb er niets van meegekregen, maar pine tar = oldschool cheatingquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:29 schreef mitt het volgende:
Wat vinden we van dat pine tar incident gisteren met Peralta?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:24 schreef The_Playmaker het volgende:
Bij de volgende HR Derby moeten ze gewoon Phil Hughes laten gooien.
Hmm ik vind het lastig. Het zuigt dat hij pine tar gebruikt wat illegaal is en dus bestraft moet worden. Wat ook wel erg jammer is is dat Peralta voor de Nationals gepitched heeft in 2010 en ze dus waarschijnlijk al wisten dat hij dat toen ook al deedt. Beetje laf om hem daar dan nu op aan te pakken nu hij voor een ander team speelt...quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:29 schreef mitt het volgende:
Wat vinden we van dat pine tar incident gisteren met Peralta?
Haha het is ook een van de mooiere petjes vind ik. Vooral de 'uit' cap is een van mijn favorieten, zoals Chipper hier onder in zijn hand heeft.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef emokid het volgende:
Wat betreft de pettencultuur.. Er zijn bijzonder veel Braves 'fans' in Nederland.
Op ebay kan je ze bij Fitted-gear goedkoop krijgen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef emokid het volgende:
Ah, dus ik moet hem zelf buigen? Goed, dan ga ik daar even langs. Die BP cap is ook niet verkeerd, en die website kende ik nog helemaal niet. Thanks.
Nothing beats the old English D.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:15 schreef Almighty het volgende:
[..]
Haha het is ook een van de mooiere petjes vind ik.
En Madden vervolgens twee pitchers laten controleren van de Nats. Het was wel een beetje treurig allemaal.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:09 schreef Almighty het volgende:
[..]
Hmm ik vind het lastig. Het zuigt dat hij pine tar gebruikt wat illegaal is en dus bestraft moet worden. Wat ook wel erg jammer is is dat Peralta voor de Nationals gepitched heeft in 2010 en ze dus waarschijnlijk al wisten dat hij dat toen ook al deedt. Beetje laf om hem daar dan nu op aan te pakken nu hij voor een ander team speelt...
twitter:TBTimes_Rays twitterde op donderdag 21-06-2012 om 22:01:07#Rays Peralta gets 8-game suspension and will appeal so he stays active until appeal is heard reageer retweet
Ik kan je wel een invite sturen voor een tracker.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:37 schreef emokid het volgende:
Is er een soort van torrent(tracker) waar ik achteraf wedstrijden kan downloaden? Ik weet dat ze bestaan, maar veel waren op invite only. Wil morgenmiddag Giants-Athletics kijken.
Check je DM.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:38 schreef emokid het volgende:
Yep, daar kijk ik al een tijdje naar uit. Gaat mooi worden.
quote:
Ja jammer, ik vind het toch wat meer hebben dan 100x tegen de A's of Mariners moeten spelen in een jaarquote:
Balkquote:Op maandag 25 juni 2012 13:38 schreef emokid het volgende:
Weet iemand wat er gebeurde in de Bottom 8th tijdens de Yankees-Mets? Torres stond op second base, en toen opeens op de derde nadat een official iets zat te roepen.
Ik denk het niet. Het zit zo ingebakken in de major league. Volgens mij is het een regel die beide leagues koesteren. Ik vind het ook wel wat hebben. Honkbal in de national league is toch net wat anders dan in de american league.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:43 schreef Chase_Utley het volgende:
Denken jullie trouwens dat de 2 leagues ooit een uniform reglement gaan hebben aangaande de DH?
Dat komt niet vaak voor. Als het gebeurd dan is het omdat de starting pitcher zich tijdens de warming up blesseerde. Wat vaker voorkomt is dat vanwege regen een wedstrijd afgelast word en hij de volgende dag start.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:33 schreef laares het volgende:
Hey,
Even een vraag waarvan ik hoop dat mensen in dit topic antwoord hebben. Bij MLB wedstrijden wordt (zoals ik het nu een beetje zie) bij elk team een starting pitcher opgegeven voordat de wedstrijd is begonnen, zoals vannacht bij Dodgers-Giants respectievelijk N. Eovaldi en B. Zito.
Mijn vraag is nu hoe vaak het voorkomt dat zo'n pitcher waarvan wordt aangegeven dat hij zou starten, uiteindelijk niet blijkt te starten. Is dit een keer per jaar per team of komt het veel vaker voor?
Alvast bedankt!
Nee, daar worden ze niet op afgerekend.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:30 schreef emokid het volgende:
Twee vragen:
- Wordt er van pitchers een bepaalde Batting Average verwacht, ondanks dat ze relatief minder slaan dan veldspelers? Worden ze er op afgerekend als ze er waardeloos in zijn? (iemand met 1-35 bijv)
- Ik zie vaak een batting average van ~0.150 bij pitchers. Zijn er ook pitchers die hoger dan ~0.250 slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |