Check je DM.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:38 schreef emokid het volgende:
Yep, daar kijk ik al een tijdje naar uit. Gaat mooi worden.
quote:
Ja jammer, ik vind het toch wat meer hebben dan 100x tegen de A's of Mariners moeten spelen in een jaarquote:
Balkquote:Op maandag 25 juni 2012 13:38 schreef emokid het volgende:
Weet iemand wat er gebeurde in de Bottom 8th tijdens de Yankees-Mets? Torres stond op second base, en toen opeens op de derde nadat een official iets zat te roepen.
Ik denk het niet. Het zit zo ingebakken in de major league. Volgens mij is het een regel die beide leagues koesteren. Ik vind het ook wel wat hebben. Honkbal in de national league is toch net wat anders dan in de american league.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:43 schreef Chase_Utley het volgende:
Denken jullie trouwens dat de 2 leagues ooit een uniform reglement gaan hebben aangaande de DH?
Dat komt niet vaak voor. Als het gebeurd dan is het omdat de starting pitcher zich tijdens de warming up blesseerde. Wat vaker voorkomt is dat vanwege regen een wedstrijd afgelast word en hij de volgende dag start.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:33 schreef laares het volgende:
Hey,
Even een vraag waarvan ik hoop dat mensen in dit topic antwoord hebben. Bij MLB wedstrijden wordt (zoals ik het nu een beetje zie) bij elk team een starting pitcher opgegeven voordat de wedstrijd is begonnen, zoals vannacht bij Dodgers-Giants respectievelijk N. Eovaldi en B. Zito.
Mijn vraag is nu hoe vaak het voorkomt dat zo'n pitcher waarvan wordt aangegeven dat hij zou starten, uiteindelijk niet blijkt te starten. Is dit een keer per jaar per team of komt het veel vaker voor?
Alvast bedankt!
Nee, daar worden ze niet op afgerekend.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:30 schreef emokid het volgende:
Twee vragen:
- Wordt er van pitchers een bepaalde Batting Average verwacht, ondanks dat ze relatief minder slaan dan veldspelers? Worden ze er op afgerekend als ze er waardeloos in zijn? (iemand met 1-35 bijv)
- Ik zie vaak een batting average van ~0.150 bij pitchers. Zijn er ook pitchers die hoger dan ~0.250 slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |