quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor geïnteresseerden: http://www.facebook.com/DunkinDonuts/app_193638444073459
Actie voor free 5 day MLB.tv premium.
Hij gooit goed, maar hij zal het natuurlijk niet snel winnen van Greinke, Strasburg, Gio Gonzalez, Hamels, Santana, Cain, Lee en Kershaw als die zo blijven gooien. En Doc gaat nadat hij van de DL af komt weer als vanouds pitchen, hoop ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:22 schreef The_Playmaker het volgende:
R.A.Dickey staat dit jaar echt als een dijk te gooien zeg! Langzamerhand mag hij wel eens in de NL Cy Young race genoemd worden. En dan is hij eigenlijk nog een second half pitcher ook, zoals de meeste knuckleballers (vanwege het dorge weer).
Ik zeg niet dat hij de favoriet is maar hij is wel een outsider. Zijn cijfers na de ASB van de afgelopen 2 jaar zijn identiek (2.88 ERA/1.12 WHIP). Die kan deze vorm dus het hele jaar volhouden. Veel zal afhangen van zijn K/9. Als die zo blijft dan is hij een echte kandidaat.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij gooit goed, maar hij zal het natuurlijk niet snel winnen van Greinke, Strasburg, Gio Gonzalez, Hamels, Santana, Cain, Lee en Kershaw als die zo blijven gooien. En Doc gaat nadat hij van de DL af komt weer als vanouds pitchen, hoop ik.
Maar wel leuk dat de enige knuckleballer het zo goed doet.
Misschien, maar Bard laat het momenteel ook niet echt zien...quote:
Het was gewoon gevaarlijk hoe slecht die gozer aan het pitchen was.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:05 schreef BusterPosey het volgende:
In ieder geval hoeft Daniel Bard zich voorlopig geen illusies te maken.
1.2 innings, 6 walks en 2 HBP.
Wat een dramatische start voor hem en de Red Sox, zeg...
Dice-K schijnt op de weg terug te zijn.
Ik las iemand op twitter zich al afvragen of een scheidsrechter een pitcher ook mag ejecten omwille van veiligheidsredenen?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was gewoon gevaarlijk hoe slecht die gozer aan het pitchen was.
Veel geluk dat Yunel en Encarnacion geen injury hebben opgelopen door zijn pitches.
Het zou wel moeten kunnen. Na Bard gepitched zien hebben net.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik las iemand op twitter zich al afvragen of een scheidsrechter een pitcher ook mag ejecten omwille van veiligheidsredenen?
Blanton is ook een geweldenaarquote:
pierre als je meest constante bitter, dat is niet best.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:20 schreef mitt het volgende:
[..]
Blanton is ook een geweldenaar
maar kijk eens naar de line-up. Ziet er niet uit man.
Mooie prestatie! Zie je toch niet zo vaak zo'n gecombineerde no-hitter, zeker niet met zoveel pitchers.quote:
Wat een held!quote:
quote:R.A. Dickey: Has 5 straight starts of 0 ER and 8 or more strikeouts -- the longest streak in MLB history. #Elias
Hopen dat de 3 tm 5 starters het een goed gevolg kunnen geven, er komen nog lastige series aan eind juni met NYY en LADquote:
In de kalverstraat/nieuwedijk zijn er sowieso een aantal winkels die ze verkopen (bijv. http://www.frontrunner.nl(...)ifty-fitted-cap.html). Weet niet helemaal waar je op doelt qua platte modellen, maar dit is gewoon de pet die de spelers ook dragen. Dat 90% van de retards die honkbalpetten dragen ze verkrachten door ze niet te buigen en de stickers er op te laten, moet je maar even vergeten. Alternatief zijn de voorgebogen spring training/BP petten (oa verkrijgbaar bij covee.nl; in een winkel zal je die niet zo snel vinden)quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:04 schreef emokid het volgende:
Iemand enig idee waar ik een Giants cap kan vinden in Amsterdam? De skateshops hebben ze, maar het zijn van die platte modellen, die je vooral bij mensen ziet die nog nooit baseball gekeken hebben.
Waar je hem ook gaat vinden (covee.nl is sowieso een optie, zoals Jimbo al aangaf), je maakt sowieso een goede keuze.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:04 schreef emokid het volgende:
Iemand enig idee waar ik een Giants cap kan vinden in Amsterdam? De skateshops hebben ze, maar het zijn van die platte modellen, die je vooral bij mensen ziet die nog nooit baseball gekeken hebben.
Ik heb er niets van meegekregen, maar pine tar = oldschool cheatingquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:29 schreef mitt het volgende:
Wat vinden we van dat pine tar incident gisteren met Peralta?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:24 schreef The_Playmaker het volgende:
Bij de volgende HR Derby moeten ze gewoon Phil Hughes laten gooien.
Hmm ik vind het lastig. Het zuigt dat hij pine tar gebruikt wat illegaal is en dus bestraft moet worden. Wat ook wel erg jammer is is dat Peralta voor de Nationals gepitched heeft in 2010 en ze dus waarschijnlijk al wisten dat hij dat toen ook al deedt. Beetje laf om hem daar dan nu op aan te pakken nu hij voor een ander team speelt...quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:29 schreef mitt het volgende:
Wat vinden we van dat pine tar incident gisteren met Peralta?
Haha het is ook een van de mooiere petjes vind ik. Vooral de 'uit' cap is een van mijn favorieten, zoals Chipper hier onder in zijn hand heeft.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef emokid het volgende:
Wat betreft de pettencultuur.. Er zijn bijzonder veel Braves 'fans' in Nederland.
Op ebay kan je ze bij Fitted-gear goedkoop krijgen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef emokid het volgende:
Ah, dus ik moet hem zelf buigen? Goed, dan ga ik daar even langs. Die BP cap is ook niet verkeerd, en die website kende ik nog helemaal niet. Thanks.
Nothing beats the old English D.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:15 schreef Almighty het volgende:
[..]
Haha het is ook een van de mooiere petjes vind ik.
En Madden vervolgens twee pitchers laten controleren van de Nats. Het was wel een beetje treurig allemaal.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:09 schreef Almighty het volgende:
[..]
Hmm ik vind het lastig. Het zuigt dat hij pine tar gebruikt wat illegaal is en dus bestraft moet worden. Wat ook wel erg jammer is is dat Peralta voor de Nationals gepitched heeft in 2010 en ze dus waarschijnlijk al wisten dat hij dat toen ook al deedt. Beetje laf om hem daar dan nu op aan te pakken nu hij voor een ander team speelt...
twitter:TBTimes_Rays twitterde op donderdag 21-06-2012 om 22:01:07#Rays Peralta gets 8-game suspension and will appeal so he stays active until appeal is heard reageer retweet
Ik kan je wel een invite sturen voor een tracker.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:37 schreef emokid het volgende:
Is er een soort van torrent(tracker) waar ik achteraf wedstrijden kan downloaden? Ik weet dat ze bestaan, maar veel waren op invite only. Wil morgenmiddag Giants-Athletics kijken.
Check je DM.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:38 schreef emokid het volgende:
Yep, daar kijk ik al een tijdje naar uit. Gaat mooi worden.
quote:
Ja jammer, ik vind het toch wat meer hebben dan 100x tegen de A's of Mariners moeten spelen in een jaarquote:
Balkquote:Op maandag 25 juni 2012 13:38 schreef emokid het volgende:
Weet iemand wat er gebeurde in de Bottom 8th tijdens de Yankees-Mets? Torres stond op second base, en toen opeens op de derde nadat een official iets zat te roepen.
Ik denk het niet. Het zit zo ingebakken in de major league. Volgens mij is het een regel die beide leagues koesteren. Ik vind het ook wel wat hebben. Honkbal in de national league is toch net wat anders dan in de american league.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:43 schreef Chase_Utley het volgende:
Denken jullie trouwens dat de 2 leagues ooit een uniform reglement gaan hebben aangaande de DH?
Dat komt niet vaak voor. Als het gebeurd dan is het omdat de starting pitcher zich tijdens de warming up blesseerde. Wat vaker voorkomt is dat vanwege regen een wedstrijd afgelast word en hij de volgende dag start.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:33 schreef laares het volgende:
Hey,
Even een vraag waarvan ik hoop dat mensen in dit topic antwoord hebben. Bij MLB wedstrijden wordt (zoals ik het nu een beetje zie) bij elk team een starting pitcher opgegeven voordat de wedstrijd is begonnen, zoals vannacht bij Dodgers-Giants respectievelijk N. Eovaldi en B. Zito.
Mijn vraag is nu hoe vaak het voorkomt dat zo'n pitcher waarvan wordt aangegeven dat hij zou starten, uiteindelijk niet blijkt te starten. Is dit een keer per jaar per team of komt het veel vaker voor?
Alvast bedankt!
Nee, daar worden ze niet op afgerekend.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:30 schreef emokid het volgende:
Twee vragen:
- Wordt er van pitchers een bepaalde Batting Average verwacht, ondanks dat ze relatief minder slaan dan veldspelers? Worden ze er op afgerekend als ze er waardeloos in zijn? (iemand met 1-35 bijv)
- Ik zie vaak een batting average van ~0.150 bij pitchers. Zijn er ook pitchers die hoger dan ~0.250 slaan?
Micah Owings kon er ook wat van. Die had eigenlijk gewoon net als Ankiel slagman moeten worden. CC deed het bij de Brewers ook niet onaardig. Dontrelle Willis kon alles (pitchen en slaan) maar die had een waardeloze instelling.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, daar worden ze niet op afgerekend.
Zambrano heeft wel al meerdere seizoenen .300 of meer geslagen. Al krijgt een NL ongeveer 80 at bats per seizoen. AL pitchers hebben nog veel minder at bats dus die stats zijn sowieso verwaarloosbaar.
En ook Colby Lewis op de DL. Daniel Hudson waarschijnlijk ook op de DL. Het gaat dit jaar erg hard met de blessures. De minor leaguers hebben dit jaar niet te klagen.quote:
Willis zijn carrière is ook heel hard bergafwaarts gegaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:24 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Micah Owings kon er ook wat van. Die had eigenlijk gewoon net als Ankiel slagman moeten worden. CC deed het bij de Brewers ook niet onaardig. Dontrelle Willis kon alles (pitchen en slaan) maar die had een waardeloze instelling.
Waarom geen videoreplay en bij een HR beslissing welquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:16 schreef mitt het volgende:
Wat een fail bij de call van Wise. Hij heeft die bal nooit aan de umpire laten zien en hij geeft een uit.
Bizarre vertoning
Ja, ja... de Phillies saviour zeker...quote:
Howard na de All Star break. Wat moet er nog meer gebeuren? Wanneer komt Halladay weer terug?quote:
Halladay heeft nog een week of 2 nodig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Howard na de All Star break. Wat moet er nog meer gebeuren? Wanneer komt Halladay weer terug?
6 weken out. Ik denk dat de kans steeds groter word dat de Yanks gaan shoppen voor een pitcher (net als een heleboel andere teams met al die blessures qua pitching).quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:40 schreef Dos37 het volgende:
Pettitte wel zijn enkel gebroken met een bal die tegen zijn enkel kwam.
Dan moeten ze met heel wat prospects aankomen.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan moeten ze met heel wat prospects aankomen.
En dan signed hij daarna als free agent in het offseason weer voor de Dodgers.
quote:
Qua offense zijn de Rangers leuk om naar te kijken. Verder hangt het ook even af van welke SP er start.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:06 schreef emokid het volgende:
Kan iemand mij wat teams of wedstrijden tippen voor de komende weken? Ik kijk alleen Giants en Mets games, maar vind het nogal kortzichtig van mezelf. Ken de rest van de league nog amper..
Doe ik ook. Daarom kijk ik vanavond Braves-D'Backs. Het debuut van Trevor Bauer en meteen kijken of Jurrjens een beetje zijn vorm van vorig jaar weer te pakken heeft.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:42 schreef mitt het volgende:
Als het geen Angels zijn kijk ik naar de pichting matchup.
Cueto - Bumgarner of Cashner - Kuechel, dan weet ik het wel.
Op http://www.mlbdepthcharts.com/ staat er voor elk team de 40 man roster, maar ook de huidige starting rotationsquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:24 schreef emokid het volgende:
Hoe kan ik zien of bepalen hoe hoog een pitcher in de pikorde staat bij een team?
Ware het niet voor die 9th inning 2-out 3-run HR van de A's dan zaten ze al op 44 scoreless innings.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:22 schreef emokid het volgende:
Wat een wedstrijd van Bumgarner gisteren.tevens voor het eerst ooit 4 straight shutouts voor de Giants, met een record 36 scoreless innings.
Ik denk dat Dickey na vanavond een flinke stap dichter gezet heeft als starting pitcher voor de NL. De meeste wins in de Majors, de laagste WHIP in de Majors en 2de in de Majors in K's. Cain ging hard onderuit tegen de Reds.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:54 schreef Chase_Utley het volgende:
Wie zullen de starting pitcher worden van de AS game?
Weaver of Verlander? Dickey, Greinke of Cain?
Ik gok op Verlander en Cain.
Idd. panda ook boven Wright verkozen....quote:
Asdrubal Cabrera was beter geweest, als het geen fan voting was geweest.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:26 schreef Dos37 het volgende:
Jeter vind ik gewoon terecht dit seizoen. Al had Andrus ook gekund maar die heeft minder HR's.
Is ook. Wat meen je als het Giants fans was gelukt om ook Belt en Crawford in de starting lineup te voten? Fans mogen geen invloed hebben op wie uiteindelijk homefield heeft. Dan maar gewoon het team met de beste record in baseball. Daarmee zorg je er ook voor dat beste teams ook tegen het eind van het seizoen nog ergens voor te spelen hebben.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:54 schreef mitt het volgende:
Thuisvoordeel bij zo'n wedstrijd is echt te belachelijk voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |