SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Titty met haar vriendinnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Tesla Coils bouwen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
![]()
![]()
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Lekker beetje studeren, alles. Lekker cilinders modelleren.quote:Tesla coils, alles.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Beste Bert,
Als je met vleugelspelers speelt stel dan Huntelaar op alstublieft. Van Persie is alleen bruikbaar in een 2 spitsen systeem.
Met vriendelijke groet,
Stef![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beste Bert,
Als je met vleugelspelers speelt stel dan Huntelaar op alstublieft. Van Persie is alleen bruikbaar in een 2 spitsen systeem.
Met vriendelijke groet,
Stef![]()
![]()
Na 45 minuten:
1-0 van Persie (assist Sneijder)
2-0 Sneijder
3-0 van Persie
4-0 Afellay (assist van Persie)
Dus![]()
![]()
Zou wat zijn als het Noord-Ierland wederom niet lukt
Die 2 goals zijn toch niet bijzonder die eerste had zelfs Maurice gescoord en de 2de een pingel. Ze moeten Huntelaar in de spits zetten als je met vleugelspelers speelt 30 keer effectiever.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
![]()
Na 45 minuten:
1-0 van Persie (assist Sneijder)
2-0 Sneijder
3-0 van Persie
4-0 Afellay (assist van Persie)
Dus![]()
Ben je helemaal belazerd man.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die 2 goals zijn toch niet bijzonder die eerste had zelfs Maurice gescoord en de 2de een pingel. Ze moeten Huntelaar in de spits zetten als je met vleugelspelers speelt 30 keer effectiever.Ik ben beter dan jullie allemaal bij elkaar.
zou je willenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ben je helemaal belazerd man.Ik ben beter dan jullie allemaal bij elkaar.
Ik zit nu trouwens een beetje met die minerva wijven te pm'en.quote:
Wat die wijven van dat ene topicquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zit nu trouwens een beetje met die minerva wijven te pm'en.?
Waarom denk je dat ik ermee bezig ben?quote:
Het zijn trouwens geen scholieren, maar trollen.
Leidse corps chicks. Altijd leuk.
Paar foto's van kerels met hun lul in der hand gekregen?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Nee, een toezegging dat ze me pm'en als ze in de hifi zijn. En dat ik dan maar een fokbordje om m'n nek moest hangen en ze me zullen aanspreken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Paar foto's van kerels met hun lul in der hand gekregen?![]()
![]()
![]()
zijn gewoon trollenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, een toezegging dat ze me pm'en als ze in de hifi zijn. En dat ik dan maar een fokbordje om m'n nek moest hangen en ze me zullen aanspreken.![]()
![]()
![]()
Ik kan wel jankenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef KritischeMassa het volgende:
popje toch...
Nou ja, loop je de komende maand toch met een oranje leeuwenpruik rond![]()
![]()
![]()
Dit maakt mijn dag echt.
Ja dat sowieso. Hebben vanmiddag van mama een glaasje melk gekregen en een paar koekjes en toen gingen ze op fok maar een topic openenquote:
Wss wel ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Hebben vanmiddag van mama een glaasje melk gekregen en een paar koekjes en toen gingen ze op fok maar een topic openen
Werken goed hequote:
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |