De eigenaresse zit niet in de vestiging hier..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:36 schreef o.us het volgende:
Waarom een mail schrijven. Er naar toe gaan en schreeuwen en zeiken werkt véél beter.
Echt he,quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik snap ook niet waarom die wijven toch altijd zo met hun haar aan het kutten zijn hoor. Laat het gewoon zitten als het goed zit. Zeikerds!
Nee, dat snap ik met zulke kapsters.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De eigenaresse zit niet in de vestiging hier..
Ik denk niet dat ze geld terug gaat krijgen nadat ze de hele vloer onder gezeikt heeft hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:36 schreef o.us het volgende:
Waarom een mail schrijven. Er naar toe gaan en schreeuwen en zeiken werkt véél beter.
Ik heb de Great Lengths... ik heb serieus nog nooit zo gebaald van mijn haar en ik heb het zelfs knalrood gehad. Heeft mij meer dan 1000 euro gekost en ik draag het van ellende al weken in een knotje. Zelfs dat kan nu niet meer, want die trut heeft een hap aan de voorkant eruit gehaald waardoor ik net zo'n dikke voelspriet heb aan de voorkant...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef rosepetals het volgende:
Welke manier kreeg je extensions? Je kan ook een wave proberen, dit te laten doen bij de afroshop. Dat is een stuk goedkoper.
Of je kan clip ins proberen... Succes ermee meid, vind het rot voor je.
Is toch fijn dat je in de zomer wat dunner haar hebt, is minder warm.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:35 schreef vosss het volgende:
En dat duurt lang voordat dat weer aangegroeid is.
En het is bijna zomer.!
Omdat de 'garantie' op de extensions vervalt zodra ik er iemand anders aan laat zitten..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waarom ga je dan in godsnaam terug naar die zaak als ze het de eerste keer verneuken?
Zoek een andere zaak, laat het fixen en eis je geld terug bij de eerste.
Ahquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb de Great Lengths... ik heb serieus nog nooit zo gebaald van mijn haar en ik heb het zelfs knalrood gehad. Heeft mij meer dan 1000 euro gekost en ik draag het van ellende al weken in een knotje. Zelfs dat kan nu niet meer, want die trut heeft een hap aan de voorkant eruit gehaald waardoor ik net zo'n dikke voelspriet heb aan de voorkant...
Wat je al had laten doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat de 'garantie' op de extensions vervalt zodra ik er iemand anders aan laat zitten..
Ik zal je heel eerlijk zeggen, ik wil niks meer. Geen nep haar... ik heb nog liever mijn bob die ik dan gewoon laat groeien. Dit is echt een verschrikking.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
AhAh dat vind ik echt rot voor je.
Je moet eens googlen over wave hair, dat is namelijk een stuk dikker, en het bleef toen bij mij langer goed dan de Great Lengths (heb ik ook gehad, horror was dat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |