Mocht je die van 20 al gebruikt hebbenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:36 schreef MrBaas het volgende:
Waarom zou je een korting van 12% gebruiken als er ook een code is voor 20% korting.. ?
In het laatste bevestigingsscherm. Nog voorbij de bevestiging van het afleveradres.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:31 schreef BigLady het volgende:
Is dit serieus korting voor www.justeat.nl? Ik zie nergens waar je die korting kan invullen hoor..
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:36 schreef MrBaas het volgende:
Waarom zou je een korting van 12% gebruiken als er ook een code is voor 20% korting.. ?
60% is ook genoeg!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:43 schreef Darkestrah het volgende:
Beter wordt het zometeen 4-0, dan hebben we 40% korting bij de volgende wedstrijd.
Waar vind je waar je 3 euro korting kan krijgen?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:19 schreef Downstar het volgende:
Ik wou jullie dr even op wijzen dat groupon nu ook een aanbieding heeft bij thuisbezorgd.nl
4 euro voor 10 euro bestel tegoed..
http://www.groupon.nl/dea(...)uisbezorgdnl/6387283
gek genoeg had ik in mijn email ook nog een korting van 3 euro gekregen van groupon, dus heb mijn bestel tegoed voor 1 euro kunnen bemachtigen!
Heel apart.. want ik ben al 2 jaar lid van groupon..quote:Op zondag 3 juni 2012 14:53 schreef Downstar het volgende:
Ik kreeg per mail (vandaar dat ik ook van de actie wist) een code toegestuurd..
wss moest je dus al lid zijn van groupon mailing ofzo
geen idee, heb ook al eerder een 10 euro coupon gehad ( vorig jaar..)quote:Op zondag 3 juni 2012 15:00 schreef thijssiee94 het volgende:
[..]
Heel apart.. want ik ben al 2 jaar lid van groupon..
Bedankt! Heb ook voor 1 euro nu 10 euro besteltegoed kunnen kopenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:53 schreef Downstar het volgende:
Ik kreeg per mail (vandaar dat ik ook van de actie wist) een code toegestuurd..
wss moest je dus al lid zijn van groupon mailing ofzo
Ik heb m vandaag pas gekregen....quote:Op zondag 3 juni 2012 18:12 schreef Tim86 het volgende:
Mailtjes over die code waren 3 dagen geleden ofzo en die waren maar tot en met gisteren geldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
Dit topicquote:Op zondag 3 juni 2012 00:19 schreef Downstar het volgende:
Ik wou jullie dr even op wijzen dat groupon nu ook een aanbieding heeft bij thuisbezorgd.nl
4 euro voor 10 euro bestel tegoed..
http://www.groupon.nl/dea(...)uisbezorgdnl/6387283
gek genoeg had ik in mijn email ook nog een korting van 3 euro gekregen van groupon, dus heb mijn bestel tegoed voor 1 euro kunnen bemachtigen!
twitter:JustEatNL twitterde op vrijdag 08-06-2012 om 11:38:21Win ¤ 20 bestelpegels! Elke kans telt tijdens dit EK. Ook bij Just-Eat. Dus ga recht op je doel af:1.... http://t.co/6ZI4q8Ig reageer retweet
GENERAAL20 werkt niet meer...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:04 schreef rickyszz het volgende:
Vervolg op deel 11.
Kortingen:
PMA5 voor 5 euro extra korting
Persie12: voor 12% korting
GENERAAL20: voor 20% korting
quote:Oeps - er is een fout opgetreden
Onze excuses voor het ongemak maar er is een fout opgetreden in de verwerking van je aanvraag.
Onze technische afdeling is over deze fout ingelicht en zal het probleem zo spoedig mogelijk controleren en verhelpen.
Indien het probleem blijft bestaan neem dan alsjeblieft contact met ons op
Hier nergens last van.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ligt het aan mij of ligt die site eruit?
Ik krijg continu:
[..]
PMA5 is meerdere keren te gebruiken. Tenminste, ik heb hem al meerdere keren kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:40 schreef Armanda het volgende:
PMA5 Doet het als je m nog niet hebt gebruikt..
Meerdere accounts aangemaakt? Ik kon 'm maar 1x gebruiken op mijn account.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:46 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
PMA5 is meerdere keren te gebruiken. Tenminste, ik heb hem al meerdere keren kunnen gebruiken.
lolwhut? 10 euro voor bezorging?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:28 schreef Pap89 het volgende:
Hier in de buurt maar 1 (!!!!) restaurant/bezorgdienst die levert
En die is me ook nog eens mega duur, bijvoorbeeld: patat medium voor 4 euro en standaard 10 euro bezorgkosten.
Zonde
Hier zit er 1 die 15 euro voor bezorging vraagtquote:
Nope, gewoon op één account. Nouja, misschien gewoon geluk gehad.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Meerdere accounts aangemaakt? Ik kon 'm maar 1x gebruiken op mijn account.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:40 schreef Renzoku het volgende:
Al gebruikt. Maar JEXTPGNZ2012 geeft 20%.
Ja ook ik ook!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:13 schreef Piger het volgende:
20 euro vanwege juiste uitslag op facebook.
4 euro korting..
Dat wordt weer flink wat eten bestellen. Kom maar op met die lava cake
Werkt bij mij niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:47 schreef kikoooooo het volgende:
MLNKRWR4 Code voor Justeat geldig tot augustus 2012 ¤4,00 korting op een bestelling
quote:Beste Zon,
Allereerst onze excuses voor de verwarrende gang van zaken. Just-Eat is onmiddelijk gestopt met het vrijgeven van kortingscode's, alle kortingscode zijn - met terugwerkende kracht - stopgezet. De reden hiervan is grootschalig misbruik van de door ons verstuurde kortingscode's. Momenteel werken wij hard aan een alternatieve manier om deze code's te verschaffen, maar vooralsnog zijn de code's geblokkeerd. Wij hopen u in de toekomst tegemoet te kunnen komen met een vernieuwde kortingscode.
In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Just-Eat Klantenservice
Met terugwerkende kracht? Dus ik krijg zo een dikke rekening voor alle kortingscodes die ik afgelopen tijd gebruikt heb?quote:
Dat zou te gek voor woorden zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:16 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht? Dus ik krijg zo een dikke rekening voor alle kortingscodes die ik afgelopen tijd gebruikt heb?
Bij mij in de klas hebben iig de meeste mensen al 2 weken geen lunch meer gekochtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zou te gek voor woorden zijnEn wat nou 'misbruik'
Oh ja, nee dat is idd misbruik.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Bij mij in de klas hebben iig de meeste mensen al 2 weken geen lunch meer gekocht![]()
Ze maken iedere keer een andere account aan en bestellen dan voor 5 (of 4) euro, afhankelijk van de bonnen, iedere keer bij een andere eettent en af en toe ook weer bij dezelfde.
Bijv een grote wrap met zalm voor precies 4 euro, kiezen voor afhalen.
en voila, gratis LUNCH![]()
En een boze just-eat
Afgelopen week werden sommige al teruggebeld na een bestelling dat dit niet de bedoeling was en hun orders waren geannuleerd![]()
maar dat maakt dan niks meer uit zij hebben die wrap dan al lang uitgescheten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Bij mij in de klas hebben iig de meeste mensen al 2 weken geen lunch meer gekocht![]()
Ze maken iedere keer een andere account aan en bestellen dan voor 5 (of 4) euro, afhankelijk van de bonnen, iedere keer bij een andere eettent en af en toe ook weer bij dezelfde.
en voila, gratis LUNCH![]()
En een boze just-eat
Afgelopen week werden sommige al teruggebeld na een bestelling dat dit niet de bedoeling was en hun orders waren geannuleerd![]()
't ging dan ook over hun nieuwe orders. Ze deden het iedere dag opnieuw en vanaf woensdag oid begonnen ze terugbelletjes te krijgen steeds binnen 10 minuten na bestellingquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:44 schreef Loll het volgende:
maar dat maakt dan niks meer uit zij hebben die wrap dan al lang uitgescheten.
Dat soort dingen vind ik dus gewoon echt dieptriest. Puur misbruik van van goed bedoelde leuke acties.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Werkt prima iddquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
JEXTPGNZ2012 werkt nog hiero met 20%
Werkt niet meer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Korting voucher (20%) JEXTPGNZ2012 -2,40¤
Totaal:
9,60¤
Bestelling zal geleverd worden op: 05-07-2012 19:30
quote:Met onderstaande kortingscode’s krijg je 5 euro korting bij Thuisbezorgd.nl. Je kunt er pizza, shoarma, chinees en meer bestellen. Minimale besteding 10 euro, online betalen. Code geldig tot 16 juli: RT6FDTH4K – code geldig tot 20 juli: DF3HUF6F4R .
quote:
quote:Beste Zon,
Allereerst onze excuses voor de verwarrende gang van zaken. Just-Eat is onmiddelijk gestopt met het vrijgeven van kortingscode's, alle kortingscode zijn - met terugwerkende kracht - stopgezet. De reden hiervan is grootschalig misbruik van de door ons verstuurde kortingscode's. Momenteel werken wij hard aan een alternatieve manier om deze code's te verschaffen, maar vooralsnog zijn de code's geblokkeerd. Wij hopen u in de toekomst tegemoet te kunnen komen met een vernieuwde kortingscode.
In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Just-Eat Klantenservice
Ik heb na 22 Juni geen nieuwe code voor JustEat meer kunnen vinden...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat was sowieso wel vaag, want een paar dagen erna werkte zo'n 20%-kortingcode nog bij mij.
Zal vast meer met die 10-euro-gratis-coupons te maken hebben.
Fixed. Dat was een algemene code. En is niet meer geldig.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:18 schreef dustinoo het volgende:
Dus er was een code voor 5 euro gratis eten die iedereen misgebruikte ?:)
Net gebruikt, werkte nog.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Das heul normaal bij de Chinees!quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:42 schreef Darkestrah het volgende:
Volgens mij heeft er iemand staan slapen waar ik besteld heb. Heb 'Chinees' besteld voor een totaalbedrag van ¤10,20 en ik krijg 3 volle bakken met eten.
Die mogen ook hier!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:10 schreef Downstar het volgende:
Niet helemaal thuis hier in dit topic misschien, maar nu we t toch hebben over veel eten voor weinig geld..
zo had ik laatst via groupon een thuisbezorgd coupon van 10 euro voor 1 euro weten te bemachtigen..
yep, just eat en thuisbezorgd allebei.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef Erasmo het volgende:
Transactiekosten met ideal, zijn er serieus nog toko's die dat doen?
Zijn niet die toko's, maar Thuisbezorgd en JustEat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef Erasmo het volgende:
Transactiekosten met ideal, zijn er serieus nog toko's die dat doen?
Net ff getest werkt nogquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Thuisbezorgd ktl875y6 20% werkte donderdag nog.
Toch maar gebruikt.. zondag.. en het is hier kut weer nu..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Cashback?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:02 schreef FreaZ het volgende:
Vergeet de cashback niet. Is ook weer een halve euro (minimaal)
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:57 schreef FreaZ het volgende:
http://www.cashbacksvergelijken.nl/Korting/676/Just-Eatnl
http://www.cashbacksvergelijken.nl/Korting/1163/Thuisbezorgdnl
Kun je een account aanmaken bij een van die aanbieders.
Log dan in op die site.
Klik op de link van de korting, dan ga je naar de site.
Plaats je bestelling.
Betaal (paypal is goedkoopst) en voer je eventuele kortingscode in.
Dan heb je eten.
Korting via kortingscode.
En geld terug via die account.
En vandaag ook nogquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Vandaag ook nogquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Is een idee... Volgende Topic.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:11 schreef Darkestrah het volgende:
Moet hier niet gewoon een centraal Thuisbezorgd/Justeat-topic van gemaakt worden?
Wow!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:07 schreef UncleSam het volgende:
¤8,00 korting: BEDANKT130K bij Thuisbezorgd.nl
quote:Alle vouchers met deze vouchercode zijn al gebruikt, er zijn geen vouchers meer over, dus deze vouchercode is niet meer geldig.
ktl875y6 werkte een weekje terug nog op thuisbezorgd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:33 schreef Coenehv het volgende:
Iemand nog een code die vandaag geldig is?
En nog steeds!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
ktl875y6 werkte een weekje terug nog op thuisbezorgd.
Pizza tonijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Oh, gelukkig, ik wilde vandaag al bijna zelf eten maken, nu gewoon weer pizza tonijn met extra tonijn thuisbezorgd voor 6,35
Dit kan je praktisch over elke afhaalmaaltijd zeggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Je merkt pas hoe slecht de pizza's in Nederland zijn, als je in Italië echte pizza hebt gehad. Ik heb mijn bestelde pizza van de plaatselijke tent bijna de afvalbak in gegooid, terwijl ik het vroeger redelijk eetbaar vond.
En afgelopen donderdag ook nog....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
ktl875y6 werkte een weekje terug nog op thuisbezorgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |