Oh daar twijfel ik niet over. Ik ben zeer lekker.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Neem maar wat mee. En dan maar hopen dat ik jou ook te doen vind.
Dat zegt niets. Ken er meer, waarvan ik soms denk dat ze zo stom zijn als het achtereind van een varken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:12 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Qua gedrag zit ik idd in die leeftijdscategorie als ik gezopen heb. En dat voor een academica met een IQ van 135. Snap het gewoon niet
HE ZTEL DAT SE ECHT IS HE EN SE IS LEKER DUS MS DAT ZE DANTOG WEL WILT NUEKEN HAHA NEIT PROBEERN IS ALTIT MIS TOCKquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:04 schreef Little_Dolls het volgende:
...Zijn jullie nu nog steeds in deze troll aan het trappen?
Ja, want dit kan niet, is echt onmogelijk allemaal en pertinent onwaar... ja toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:14 schreef Etrusk het volgende:
Dit is geen klacht, dit is gewoon gezeur en aandachttrekkerij.
Wedden dat jij gewoon elke dag met thee op de bank zapige soaps kijkt?
Wat...?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HE ZTEL DAT SE ECHT IS HE EN SE IS LEKER DUS MS DAT ZE DANTOG WEL WILT NUEKEN HAHA NEIT PROBEERN IS ALTIT MIS TOCK
Als je je niets verbeeldt ben je niets.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh daar twijfel ik niet over. Ik ben zeer lekker.
quote:
Ik ben sws niets exclusief mijn stunning uiterlijk danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je je niets verbeeldt ben je niets.
Jij bent er dus ook niet vies van?quote:
Ook zoiets... pubermeisjes die een paar flugels achteroverslaan en dan helemaal 'hihi' gek gaan doen en met de eerste de beste drol gaan lopen bekken (danwel meer).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 06-06-2012 02:04:05 ]I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
De op zegt dat het weer gelukt is, dus je doet het wel vakerquote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef BearerOfLight het volgende:
ff een paar antwoorden (ik verwacht de too easy-explosie al)
Nee het was niet lekker, ik was niet eens geil.
Nee ik wilde ook niet aardig gevonden worden, betreffende dude vond mij al heel aardig.
Nee ik heb niks geslikt.
Waarom dan wel: Blijkbaar wilde ik gewoon weten hoe het is om me als een slet te gedragen. Niet leuk dus, niet voor herhaling vatbaar. Booze of geen booze.
Je bent te laat, nu moet je achteraan sluitenquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:28 schreef Maikuuul het volgende:
Al die fokkers die hopen dat ts hun een pm stuurt omdat ze denken dat ts zo kansloos is om iemand van internet te plukken
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ook zoiets... pubermeisjes die een paar flugels achteroverslaan en dan helemaal 'hihi' gek gaan doen en met de eerste de beste drol gaan lopen bekken (danwel meer).
Ik heb voor de aardigheid eens gekeken hoeveel alcohol ze nou binnen hadden gekregen => Flugel bevat 10% alcohol en een flesje is 20 ml. Met 5 flugels heb je dus net zoveel alcohol op als met 1 biertje van 200 ml (en 200 ml is echt een teletubbie glas bier).
Conclusie: het is niet de alcohol... vrouwen zijn sowieso hoeren.Ok man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee zeker niet, maar dan wel alleen met de gene met wie je in een relatie zit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij bent er dus ook niet vies van?
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Dan ben je 31 en ga je hier om raad vragen ??!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:12 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Qua gedrag zit ik idd in die leeftijdscategorie als ik gezopen heb. En dat voor een academica met een IQ van 135. Snap het gewoon niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |