quote:Op maandag 4 juni 2012 10:12 schreef BMS-THAD het volgende:
Tevens een fok!-zolderautisten-aantrek-topic.
Dat ja, suck it up.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit hele topic en TS eenwaard.
"ik verander in een slet, boehoeee"
Neem het gewoon als een eckte. Of gedraag je.
Moraalridder.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:02 schreef o.us het volgende:
Dat je er spijt van hebt en een eerlijke zelfreflectie hebt zegt wel iets hoor, daar niet van. Toch is dit gewoon zo sletterig, valt niet goed te praten.
slut spottedquote:
Dit is een groter probleem dan welk slettengedrag dan ook....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:00 schreef BearerOfLight het volgende:
Ik vond er niet veel aan eigenlijk, was ook niet eens echt opgewonden. ben ik sowieso niet vaak, dat is nou juist het ergste. Als je je zo gedraagt uit geilheid is het nog te begrijpen, maar ik heb geen flauw idee waarom ik doe zoals ik doe.
Heb mezelf nu een strikt drankverbod opgelegd.
Tjeempig zeg, als het goed is de hele avond lol gehad, lekkere seks waarbij het overduidelijk is dat het alleen om seks gaat, anders was je niet mee gegaan zo na een avondje. En dan de volgende dag helemaal overstuur zijn ervan, waarom?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:34 schreef ChristianeF het volgende:
ik begrijp u situatie heel erg goed.. de meeste keren dat ik dronk heb ik wel one night stand gehad.. en de dag erna maar huilen van de spijt.. best vervelend ja!
Dit. Ik volg het ook niet helemaal.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Tjeempig zeg, als het goed is de hele avond lol gehad, lekkere seks waarbij het overduidelijk is dat het alleen om seks gaat, anders was je niet mee gegaan zo na een avondje. En dan de volgende dag helemaal overstuur zijn ervan, waarom?
Het was leuk, het was lekker, de gozer in kwestie is leuk geweest voor je, zegt je aardig gedag, wat is het probleem?
Geen man overboord, alleen maar plezier gehad.
Wil je verder geen onsjes, dan doe je het gewoon niet weer, je haald je schouders een keer op, grinnikt wat over het avontuurtje dat je hebt gehad en gaat verder met je leven.
Waarom heeft een ons te maken met weinig zelfrespect voor jou?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:48 schreef ChristianeF het volgende:
ja ik weet niet hoe het komt, kan er niet echt een goede uitleg aan geven..
met wat meer respect voor mijzelf zou ik nooit aan one night stands doen, nu heb ik het over mij, de rest mag daar van genieten hé.. wou gewoon dat seks bijzonder was.. ik las net een topic over wenen van geluk na de seks.. omdat je u zo intens tot elkaar verbonden voelt! dat moet nu eens geweldig zijn..
Precies dit.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:56 schreef DeRakker. het volgende:
Je ware aard komt naar boven.
Je kan je ware aard niet veranderen, alleen onderdrukken.
Je kunt ook overdrijven schatquote:Op maandag 4 juni 2012 11:48 schreef ChristianeF het volgende:
ja ik weet niet hoe het komt, kan er niet echt een goede uitleg aan geven..
met wat meer respect voor mijzelf zou ik nooit aan one night stands doen, nu heb ik het over mij, de rest mag daar van genieten hé.. wou gewoon dat seks bijzonder was.. ik las net een topic over wenen van geluk na de seks.. omdat je u zo intens tot elkaar verbonden voelt! dat moet nu eens geweldig zijn..
En toch gok ik er op dat dit een gevalltje " ik drink nooit meer" is... dat hebben we allemaal wel eens gezegd maar 99% gaat het weekend er op gewoon weer verderquote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef BearerOfLight het volgende:
ff een paar antwoorden (ik verwacht de too easy-explosie al)
Nee het was niet lekker, ik was niet eens geil.
Nee ik wilde ook niet aardig gevonden worden, betreffende dude vond mij al heel aardig.
Nee ik heb niks geslikt.
Waarom dan wel: Blijkbaar wilde ik gewoon weten hoe het is om me als een slet te gedragen. Niet leuk dus, niet voor herhaling vatbaar. Booze of geen booze.
Dus volgende week weer dronken en dezelfde gozer pakken? is immers bekend terrein nu dus waarom niet?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef BearerOfLight het volgende:
ff een paar antwoorden (ik verwacht de too easy-explosie al)
Nee het was niet lekker, ik was niet eens geil.
Nee ik wilde ook niet aardig gevonden worden, betreffende dude vond mij al heel aardig.
Nee ik heb niks geslikt.
Waarom dan wel: Blijkbaar wilde ik gewoon weten hoe het is om me als een slet te gedragen. Niet leuk dus, niet voor herhaling vatbaar. Booze of geen booze.
Nahh, ik blijf liever nuchter, zodat ik weet wat ik doe. Lijkt me sterk dat ik in herhaling val, mocht ik iemand echt leuk vinden dan ga ik daar wel mee daten. Ben duidelijk niet geschikt voor one night stands.quote:Dus volgende week weer dronken en dezelfde gozer pakken? is immers bekend terrein nu dus waarom niet?
Fobo gecheckt. Wel te doen. Lust je ook sterke drank? of ghb?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:01 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Nahh, ik blijf liever nuchter, zodat ik weet wat ik doe. Lijkt me sterk dat ik in herhaling val, mocht ik iemand echt leuk vinden dan ga ik daar wel mee daten. Ben duidelijk niet geschikt voor one night stands.
Gisteren had ze geen foto dacht ik, wel aardig van haar dat we nu een beeld van haar mogen vormen. Ze zal zich vast erg schamenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fobo gecheckt. Wel te doen. Lust je ook sterke drank? of ghb?
Maar dat wist je vorige week toch ook al?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:01 schreef BearerOfLight het volgende:
[..]
Nahh, ik blijf liever nuchter, zodat ik weet wat ik doe. Lijkt me sterk dat ik in herhaling val, mocht ik iemand echt leuk vinden dan ga ik daar wel mee daten. Ben duidelijk niet geschikt voor one night stands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |