Wat een onzin, en wat dat betreft, de koude oorlog is nu toch wel voorbij hoop ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als we blijven bezuinigen wordt zijn positie alleen maar sterker.
Zo als ik al zei, ook al zou er bijna geen defensie meer over zijn in de wereld, Kim Jong-un gaat nog steeds niet zijn luxe leventje op het spel zetten, hoeveel land hij heeft kan hem niks schelen zolang hij maar een luxe leven heeft.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als we blijven bezuinigen wordt zijn positie alleen maar sterker.
Kwijlen, kwijlen.quote:
We hebben een internationale krijgsmacht. Vertel? En hoe zie jij onze positie daarin voor je als er nog eens een miljard af moet?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een onzin, en wat dat betreft, de koude oorlog is nu toch wel voorbij hoop ik.
Bovendien hebben we nog een internationale krijgsmacht. Maar los daarvan zijn er ook economische belangen die ze echt niet zomaar in gevaar gaan brengen.
Maar de angst regeert schijnbaar.
We hebben de VN - deze is weliswaar samengesteld uit alle vertegenwoordigde landen gezamenlijk - maar neem maar van mij aan dat de veiligheidsraad en de NAVO ingrijpen indien bondgenoten worden aangevallen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
We hebben een internationale krijgsmacht. Vertel? En hoe zie jij onze positie daarin voor je als er nog eens een miljard af moet?
Hij heeft vandaag z'n partijprogramma gepresenteerd, het lijkt me logisch dat daar vragen over gesteld worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:54 schreef MrBaas het volgende:
Waarom krijgt Greet zoveel tijd voor zijn propaganda nu bij Twan Huys?
Afgelopen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:01 schreef MrBaas het volgende:
Heeft iemand een linkje naar Twan Huys voor mij ?
De VNquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We hebben de VN - deze is weliswaar samengesteld uit alle vertegenwoordigde landen gezamenlijk - maar neem maar van mij aan dat de veiligheidsraad en de NAVO ingrijpen indien bondgenoten worden aangevallen.
En miljard meer of minder betekent 20% op de totale begroting (1 miljard gaat al naar pensioenen en andere regelingen). Als jij denkt dat dat weinig verschil maakt ben ik erg benieuwd hoe jij zo'n bezuiniging in zou vullen...quote:Nederland stelt als krijgsmacht toch al weinig voor internationaal, dus wat mij betreft maakt een miljard meer of minder weinig verschil - internationaal gezien. Maar ik ben voorstander van een centraal, Europees leger, samengesteld met bijdragen van alle lidstaten. Een dergelijke krijgsmacht kan tenminste echt een vuist maken, en is goed voor de eenheid van Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |