Ik ook, triest gewoonquote:Op zondag 3 juni 2012 14:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen
Misschien verkeerd geklikt en daardoor op fb gezet?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:30 schreef Muisraket het volgende:
Wie zet dit nou op Facebook?
[ afbeelding ]
Zou kunnen.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien verkeerd geklikt en daardoor op fb gezet?
Kan ook inderdaad. Btw shifto, heb je die video van Eric Calderone gezien? Ik ging een beetje dood vanbinnen.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:31 schreef shifto het volgende:
Is spam/virus. Hoe bijzonderder het plaatje, hoe meer mensen klikken.
Die van WH? Zag hem net staan ja, zal hem eens aanzettenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan ook inderdaad. Btw shifto, heb je die video van Eric Calderone gezien? Ik ging een beetje dood vanbinnen.
Nondetering dan ben je genaaid.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat salaris. Daar heb je dan tot je 27ste voor op school gezeten
Ja die.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Die van WH? Zag hem net staan ja, zal hem eens aanzetten
Niet bijzonder maar niet slecht, wel de 1e waarbij geen lyrics zitten, gelukkigquote:
Eerste waarbij geen lyrics zitten? Huh? Ik snap je niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet bijzonder maar niet slecht, wel de 1e waarbij geen lyrics zitten, gelukkig
Als in, meestal gooit hij de lyrics van de artiest over zijn gespeel heen. Net als bijvoorbeeld die van Carly Ray Jepson, maar nu niet gelukkigquote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eerste waarbij geen lyrics zitten? Huh? Ik snap je niet.
Zijn solo's zijn absoluut niet slecht nee (alhoewel ze inderdaad niet bijzonder zijn hier), maar ik heb echt een grafhekel aan dat lied, zelfs in zo'n vorm.
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:44 schreef Muisraket het volgende:
Oh en ook haat aan die persoon die zegt dat hij bij de 100ste video iets dat lied van Dragonforce moet doen._!
Kleine impressie van de gayheid van Dragonforce voor hen die ze niet kennen:
Oh zo, true. En OMG hahaha baas!quote:Op zondag 3 juni 2012 14:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Als in, meestal gooit hij de lyrics van de artiest over zijn gespeel heen. Net als bijvoorbeeld die van Carly Ray Jepson, maar nu niet gelukkigAnders was ik verplicht mee uit te halen
Zien, ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh zo, true. En OMG hahaha baas!(Dat wil ik zien!
![]()
![]()
)
Film het a.u.b.quote:
Neverquote:
quote:
Luister ik ook nooit/zelden naar, maar ik vond die snaredrum grap gewoon echt leuk, solly.quote:
QFTquote:Op zondag 3 juni 2012 14:50 schreef Muisraket het volgende:
Allerallerallerallerlaatste, al is het alleen maar om het geniale St. Anger stukje (ik ging dood)
Ze willen je wat duidelijk maken?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:44 schreef MohMi het volgende:
Lol, ik kwam dit tegen in mijn afbeeldingen xDD Dafuq is dat voor advertentie?
[ afbeelding ]
Wat is het nut van die reclamequote:Op zondag 3 juni 2012 16:44 schreef MohMi het volgende:
Lol, ik kwam dit tegen in mijn afbeeldingen xDD Dafuq is dat voor advertentie?
[ afbeelding ]
Aww, en je krijgt niet standaard geld of zo?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben bijna jarig en nu hebben mijn opa en oma en hier thuis nog niet eens gevraagd wat ik graag wil.
First world teen problemsquote:Op zondag 3 juni 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben bijna jarig en nu hebben mijn opa en oma en hier thuis nog niet eens gevraagd wat ik graag wil.
Wees blij dat je nog een opa en oma hebt, vlegelquote:Op zondag 3 juni 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik wil zappen, maar de afstandsbediening ligt te ver wegquote:
Ik moet altijd zo lachen als bijv op nu.nl dat plaatje wordt gebruikt bij een nieuwsberichtquote:Op zondag 3 juni 2012 17:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil zappen, maar de afstandsbediening ligt te ver weg
[ afbeelding ]
Van mijn ouders nietquote:Op zondag 3 juni 2012 17:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww, en je krijgt niet standaard geld of zo?
Ik koop voor hun ook altijd cadeautjesquote:Op zondag 3 juni 2012 17:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een opa en oma hebt, vlegel
Dan ben ik niet de enigequote:Op zondag 3 juni 2012 17:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen als bijv op nu.nl dat plaatje wordt gebruikt bij een nieuwsbericht
Schijt. Je gaat werken, jij hebt geen cadeautjes meer nodigquote:Op zondag 3 juni 2012 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik koop voor hun ook altijd cadeautjes
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een opa en oma hebt, vlegel
Ohja goede redenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan ben ik niet de enige
[..]
Schijt. Je gaat werken, jij hebt geen cadeautjes meer nodig
Grapje. Cadeautjes krijgen is tof. Verjaardag vieren niet. In mijn geval vier ik liever m'n verjaardag nietquote:
Ik ook liever niet, maar helaas komen ze zaterdag toch hier chillen en daar baal ik van. Serieus telkens als jij zei dat jij verjaardag vieren haat, dacht ik wtf maar nu snap ik het. Is toch ook niks leuks aan.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Grapje. Cadeautjes krijgen is tof. Verjaardag vieren niet. In mijn geval vier ik liever m'n verjaardag niet
Geef er niks om, spreek liever met mensen af als dat niet verplicht isquote:Op zondag 3 juni 2012 17:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ook liever niet, maar helaas komen ze zaterdag toch hier chillen en daar baal ik van. Serieus telkens als jij zei dat jij verjaardag vieren haat, dacht ik wtf maar nu snap ik het. Is toch ook niks leuks aan.
Ja, alweer.quote:
Ja kei geforceerd andersquote:Op zondag 3 juni 2012 17:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geef er niks om, spreek liever met mensen af als dat niet verplicht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |