Lol. Mijn haren zijn daar niet lang genoeg voor. En ik weet zeker dat iedereen mij uitlacht als ik met zo'n tof kapsel rond ga lopenquote:
Daar heb ik dat kapsel en een snor niet voor nodigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:19 schreef Muisraket het volgende:
BDH, als je voor eens en altijd alle vrouwen wilt afstoten: neem dat kapsel en een snor.
Waar komt die harem dan vandaan, hè, hè? :pquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar heb ik dat kapsel en een snor niet voor nodig
Friendzone...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waar komt die harem dan vandaan, hè, hè? :p
Dat weet ik zo net nog niet, als ik nadenk over zekere personen (iets met pannenkoeken).quote:
Ik snap het niet meer allemaal. Ik wil homo wordenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet, als ik nadenk over zekere personen (iets met pannenkoeken).
Hetero zijn is een picknick vergeleken met man zijn en (uitsluitend) homoseksueel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer allemaal. Ik wil homo worden
Wtfffff.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hetero zijn is een picknick vergeleken met man zijn en (uitsluitend) homoseksueel.
Picknicken met homo's?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wtfffff.Waar de fuck gaat dit allemaal over.
Wtf hoezo datquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hetero zijn is een picknick vergeleken met man zijn en (uitsluitend) homoseksueel.
Dat denk je. Ik dacht ook dat ik vrouwen kon begrijpen. Is meestal ook wel zo, maar niet als ik verliefd ben op een meisje. Echt, dan lijken ze wel aliens.quote:Op zondag 3 juni 2012 04:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wtf hoezo datMannen kan je tenminste begrijpen
Toffe steden welquote:Op zondag 3 juni 2012 10:00 schreef Muisraket het volgende:
Btw, zit erover te denken om deze vakantie een weekje/aantal dagen te vluchten naar Praag of Berlijn, maar ik kan niet goed kiezen... Help, iemand?
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 3 juni 2012 10:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben je wel eens naar zoiets geweest mr?
Uhu, Praag lijkt me erg leuk, heb er ook goede verhalen over gehoord.quote:
Lastige keuze. Alleen al wel knap dat je nog maar een optie hebt tussen twee steden.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uhu, Praag lijkt me erg leuk, heb er ook goede verhalen over gehoord.En Berlijn... Je hebt Frankrijk-fans en Duitsland-fans en ik hoor echt in de laatste categorie.
Nope. Wilde naar een LGBT-borrel van school gaan met een homovriend, maar we hadden ons vergist in de datum, faal.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van die speciaal georganiseerde feesten
Dat ze dat zelfs vanuit je school organiseren johquote:Op zondag 3 juni 2012 10:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope. Wilde naar een LGBT-borrel van school gaan met een homovriend, maar we hadden ons vergist in de
datum, faal.En nouja speciale café's lijken me niet echt boeiend, sommige feesten als Flirtation (speciaal voor vrouwen) ook niet echt, maar Pann (ken je misschien wel?) lijkt me wel erg leuk, misschien dat ik
dat eens ga vragen aan een lesbische kennis van school.
Er zijn zoveel steden waar ik (nog een keer) heen wil, maar ik heb niet veel geld, aangezien ik nog nooit echt alleen gereisd hebt afgezien van een festival in een gat in Duitsland wil ik ook niet te ver gaan, ik heb al een klein aantal steden gezien en natuurdingen bezoek ik liever samen met iemand.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lastige keuze. Alleen al wel knap dat je nog maar een optie hebt tussen twee steden.
En als je Duitseland fan bent zit je in Berlijn toch niet verkeerd?
Vanuit school is alleen een borrel, niet echt fancy dus.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ze dat zelfs vanuit je school organiseren johWel goed eigenlijk dat er van die dingen zijn. Bedoel lijkt me toch lastiger om iemand te vinden van hetzelfde geslacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |