abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112359768
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 21:17 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Ik doe nog wel een hands down. ;(
Lol. Mijn haren zijn daar niet lang genoeg voor. En ik weet zeker dat iedereen mij uitlacht als ik met zo'n tof kapsel rond ga lopen :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 2 juni 2012 @ 21:19:10 #52
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112359787
BDH, als je voor eens en altijd alle vrouwen wilt afstoten: neem dat kapsel en een snor.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_112359845
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 21:19 schreef Muisraket het volgende:
BDH, als je voor eens en altijd alle vrouwen wilt afstoten: neem dat kapsel en een snor.
Daar heb ik dat kapsel en een snor niet voor nodig :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 2 juni 2012 @ 21:21:48 #54
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112359948
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 21:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Daar heb ik dat kapsel en een snor niet voor nodig :D
Waar komt die harem dan vandaan, hè, hè? :p
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_112360144
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 21:21 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Waar komt die harem dan vandaan, hè, hè? :p
Friendzone...
  zaterdag 2 juni 2012 @ 22:00:53 #56
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112362439
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 21:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Friendzone...
Dat weet ik zo net nog niet, als ik nadenk over zekere personen (iets met pannenkoeken).
pi_112363817
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dat weet ik zo net nog niet, als ik nadenk over zekere personen (iets met pannenkoeken).
Ik snap het niet meer allemaal. Ik wil homo worden :')
  zaterdag 2 juni 2012 @ 23:00:46 #58
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112365429
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik snap het niet meer allemaal. Ik wil homo worden :')
Hetero zijn is een picknick vergeleken met man zijn en (uitsluitend) homoseksueel.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 23:03:25 #59
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112365558
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:00 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hetero zijn is een picknick vergeleken met man zijn en (uitsluitend) homoseksueel.
Wtfffff. :') Waar de fuck gaat dit allemaal over.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
pi_112366125
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:03 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Wtfffff. :') Waar de fuck gaat dit allemaal over.
Picknicken met homo's? *O*
pi_112371947
Dit topic is doooood.

Hoi!!
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_112372246
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:00 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Wtf hoezo dat :P Mannen kan je tenminste begrijpen :P
  zondag 3 juni 2012 @ 09:10:17 #63
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112373124
quote:
2s.gif Op zondag 3 juni 2012 04:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wtf hoezo dat :P Mannen kan je tenminste begrijpen :P
Dat denk je. Ik dacht ook dat ik vrouwen kon begrijpen. Is meestal ook wel zo, maar niet als ik verliefd ben op een meisje. Echt, dan lijken ze wel aliens. :') (Zal ook wel zo zijn voor mannen) Als je al iemand vindt, want in je normale omgeving zijn ze meestal hetero of niet boeiend, dus dan moet je naar speciale feesten, café's, borrels en zo. Kan heel leuk zijn, maar is wel nogal geforceerd helaas.
  zondag 3 juni 2012 @ 10:00:57 #64
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112373638
Btw, zit erover te denken om deze vakantie een weekje/aantal dagen te vluchten naar Praag of Berlijn, maar ik kan niet goed kiezen... Help, iemand? :P
pi_112373639
Ben je wel eens naar zoiets geweest mr?
pi_112373659
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:00 schreef Muisraket het volgende:
Btw, zit erover te denken om deze vakantie een weekje/aantal dagen te vluchten naar Praag of Berlijn, maar ik kan niet goed kiezen... Help, iemand? :P
Toffe steden wel :Y
  zondag 3 juni 2012 @ 10:01:50 #67
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112373660
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben je wel eens naar zoiets geweest mr?
Wat bedoel je precies?
  zondag 3 juni 2012 @ 10:02:34 #68
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112373671
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:01 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Toffe steden wel :Y
Uhu, Praag lijkt me erg leuk, heb er ook goede verhalen over gehoord. :) En Berlijn... Je hebt Frankrijk-fans en Duitsland-fans en ik hoor echt in de laatste categorie. :P
pi_112373676
De TT trouwens wtf :')
pi_112373689
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:01 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Van die speciaal georganiseerde feesten
pi_112373728
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:02 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Uhu, Praag lijkt me erg leuk, heb er ook goede verhalen over gehoord. :) En Berlijn... Je hebt Frankrijk-fans en Duitsland-fans en ik hoor echt in de laatste categorie. :P
Lastige keuze. Alleen al wel knap dat je nog maar een optie hebt tussen twee steden. :P

En als je Duitseland fan bent zit je in Berlijn toch niet verkeerd?
  zondag 3 juni 2012 @ 10:05:38 #72
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112373735
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:03 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Van die speciaal georganiseerde feesten
Nope. Wilde naar een LGBT-borrel van school gaan met een homovriend, maar we hadden ons vergist in de datum, faal. :') En nouja speciale café's lijken me niet echt boeiend, sommige feesten als Flirtation (speciaal voor vrouwen) ook niet echt, maar Pann (ken je misschien wel?) lijkt me wel erg leuk, misschien dat ik dat eens ga vragen aan een lesbische kennis van school. :)
pi_112373819
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:05 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nope. Wilde naar een LGBT-borrel van school gaan met een homovriend, maar we hadden ons vergist in de
datum, faal. :') En nouja speciale café's lijken me niet echt boeiend, sommige feesten als Flirtation (speciaal voor vrouwen) ook niet echt, maar Pann (ken je misschien wel?) lijkt me wel erg leuk, misschien dat ik
dat eens ga vragen aan een lesbische kennis van school. :)
Dat ze dat zelfs vanuit je school organiseren joh :o Wel goed eigenlijk dat er van die dingen zijn. Bedoel lijkt me toch lastiger om iemand te vinden van hetzelfde geslacht.
  zondag 3 juni 2012 @ 10:12:42 #74
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112373856
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:05 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Lastige keuze. Alleen al wel knap dat je nog maar een optie hebt tussen twee steden. :P

En als je Duitseland fan bent zit je in Berlijn toch niet verkeerd?
Er zijn zoveel steden waar ik (nog een keer) heen wil, maar ik heb niet veel geld, aangezien ik nog nooit echt alleen gereisd hebt afgezien van een festival in een gat in Duitsland wil ik ook niet te ver gaan, ik heb al een klein aantal steden gezien en natuurdingen bezoek ik liever samen met iemand. :)
  zondag 3 juni 2012 @ 10:13:27 #75
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112373868
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 10:10 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Dat ze dat zelfs vanuit je school organiseren joh :o Wel goed eigenlijk dat er van die dingen zijn. Bedoel lijkt me toch lastiger om iemand te vinden van hetzelfde geslacht.
Vanuit school is alleen een borrel, niet echt fancy dus. :P En dat is vaak ook lastiger, want er zijn gewoon meer hetero's. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')