SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, ik moet leren om bepaalde awkwarde dingen niet te vragen/zeggen.quote:
quote:Marijnissen onwel geworden tijdens SP-congres
SP-partijvoorzitter Jan Marijnissen is vandaag tijdens het SP-congres onwel geworden en naar het ziekenhuis gebracht voor het controle.
Volgens een woordvoerder raakte hij niet buiten bewustzijn. Marijnissen is voor controle naar het ziekenhuis gebracht. Naar verwachting komt hij zaterdag niet meer terug naar het congres. Wat hem mankeert is niet duidelijk.
Partijsecretaris Hans van Heijningen neemt de taken van Marijnissen over tijdens het congres. Het middagprogramma is omgegooid.
Oud-SP-leider Marijnissen droeg in 2008 het fractievoorzitterschap over aan Agnes Kant. De politicus deed toen een stap terug onder meer vanwege hartklachten en een hernia.
In Breda wijst het congres van de SP Emile Roemer aan als lijsttrekker voor de Tweede Kamerverkiezingen van 12 september. Roemer is de enige kandidaat.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ens-SP-congres.dhtml
Dat vieze was dan ook een leugenquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, ik moet leren om bepaalde awkwarde dingen niet te vragen/zeggen.
Gewoon zeggen. Het is niet alsof ze het er niet om deed.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, ik moet leren om bepaalde awkwarde dingen niet te vragen/zeggen.
Nee, want ten eerste is die uitspraak gewoon raar en ten tweede kan die enorm backfiren dus dat doe ik even niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon zeggen. Het is niet alsof ze het er niet om deed.
Het valt allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, want ten eerste is die uitspraak gewoon raar en ten tweede kan die enorm backfiren dus dat doe ik even niet.
Je weet niet waar het over gaat.quote:
In dat geval heb ik het over iets anders dan jij. Dat verandert niks.quote:
Don't worry want:quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, want ten eerste is die uitspraak gewoon raar en ten tweede kan die enorm backfiren dus dat doe ik even niet.
Dat!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon zeggen. Het is niet alsof ze het er niet om deed.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:10 schreef DeJori het volgende:
Dit topic
Hoi, ik ben bondscoach van Oranje en dit is mijn opstelling!
Met jouw vlag krijg ik waarschijnlijk een ban...quote:
Ik zie nu je UI pasquote:
Ik hopelijk niet met mijn UIquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Met jouw vlag krijg ik waarschijnlijk een ban...
LOLquote:
Ja wist niet of de oude mocht zeg maar.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:57 schreef DeJori het volgende:
Je UI lijkt eigenlijk wel een beetje op de oude
Ik bedoelde dat adolfje wel iets weg had van swan ronson.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja wist niet of de oude mocht zeg maar.
Why?!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat adolfje wel iets weg had van swan ronson.
Omdat jij me gisteren allemaal vieze vrouwen aanwees...quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Omdat jij me gisteren allemaal vieze vrouwen aanwees...
Da's 't Pnem gebouw toch? Kunnen we deze kunst op jouw naam schrijven?quote:
Klopt helemaal, DJ, en nee, deze eer mag ik tot mijn spijt niet opstrijkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Da's 't Pnem gebouw toch? Kunnen we deze kunst op jouw naam schrijven?
Snorren zijn per definitie cool. Discussie gesloten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:26 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een onzin.Een pringles snor is ineens verandert in hipster en like a sir bullshit. Hou toch op.
En een eer???
Jullie zitten te veel op internet geloof ik.
Klopt. Maar je rukt deze snor (en deze discussie) uit zijn context en dat is niet goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Snorren zijn per definitie cool. Discussie gesloten.
Dat is niet iets dat jij bepaalt, alles is relatief; fanatiekelingen zouden ook kunnen zeggen dat deze snor altijd al deze vorm van verering verdiende, dat het eenzijdige gebruik ervan een belediging was van de sir-like klasse die het uitstraalt. Het feit dat deze genialiteit nu pas door enkelen wordt erkend, is dus onze fout. Dit betitelen als een overhyped symbool toont slechts aan dat jij nog niet zo ver bent de ogen te openen en de werkelijke waarheid te (h)erkennen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Klopt. Maar je rukt deze snor (en deze discussie) uit zijn context en dat is niet goed.
Een beetje sir herken je aan het niet overusen van uiterlijk vertoon, maargoed.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is niet iets dat jij bepaalt, alles is relatief; fanatiekelingen zouden ook kunnen zeggen dat deze snor altijd al deze vorm van verering verdiende, dat het eenzijdige gebruik ervan een belediging was van de sir-like klasse die het uitstraalt. Het feit dat deze genialiteit nu pas door enkelen wordt erkend, is dus onze fout. Dit betitelen als een overhyped symbool toont slechts aan dat jij nog niet zo ver bent de ogen te openen en de werkelijke waarheid te (h)erkennen.
Dit alles getypt met de pinken omhoog uiteraard.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is niet iets dat jij bepaalt, alles is relatief; fanatiekelingen zouden ook kunnen zeggen dat deze snor altijd al deze vorm van verering verdiende, dat het eenzijdige gebruik ervan een belediging was van de sir-like klasse die het uitstraalt. Het feit dat deze genialiteit nu pas door enkelen wordt erkend, is dus onze fout. Dit betitelen als een overhyped symbool toont slechts aan dat jij nog niet zo ver bent de ogen te openen en de werkelijke waarheid te (h)erkennen.
Dit alles getypt met de pinken omhoog uiteraard.
Ik vind een stereotype ICT-er die amper bezig is geweest met zijn vertoon niet bepaald een toonbeeld van klasse en stijl, hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een beetje sir herken je aan het niet overusen van uiterlijk vertoon, maargoed.
Vanwaar die sneer naar shifto?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vind een stereotype ICT-er die amper bezig is geweest met zijn vertoon niet bepaald een toonbeeld van klasse en stijl, hoor
Als ik mijn snor laat staan, ben ik dan een sir? Want ik weet zeker dat ik er over een tijdje uit ga zien als Ron Swansonquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je kunt zeker beter dan ditShifto is geen stereotype ICT-er en geen sir.
Als je er een kek kapseltje van maakt, kom je vast een eind in de buurt!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik mijn snor laat staan, ben ik dan een sir? Want ik weet zeker dat ik er over een tijdje uit ga zien als Ron Swanson![]()
[ afbeelding ]
Niet overusen van uiterlijk vertoon is niet hetzelfde als er amper mee bezig zijn he.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vind een stereotype ICT-er die amper bezig is geweest met zijn vertoon niet bepaald een toonbeeld van klasse en stijl, hoor
Gewoon dát kapsel. Duh. En die snor. Snor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als je er een kek kapseltje van maakt, kom je vast een eind in de buurt!Maar je weet; pics
Jij met dat kapsel?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon dát kapsel. Duh. En die snor. Snor.
Ja, waarom niet?quote:
Ik doe nog wel een hands down.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?Wat is daar grappig aan?
Lol. Mijn haren zijn daar niet lang genoeg voor. En ik weet zeker dat iedereen mij uitlacht als ik met zo'n tof kapsel rond ga lopenquote:
Daar heb ik dat kapsel en een snor niet voor nodigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:19 schreef Muisraket het volgende:
BDH, als je voor eens en altijd alle vrouwen wilt afstoten: neem dat kapsel en een snor.
Waar komt die harem dan vandaan, hè, hè? :pquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar heb ik dat kapsel en een snor niet voor nodig
Friendzone...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waar komt die harem dan vandaan, hè, hè? :p
Dat weet ik zo net nog niet, als ik nadenk over zekere personen (iets met pannenkoeken).quote:
Ik snap het niet meer allemaal. Ik wil homo wordenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet, als ik nadenk over zekere personen (iets met pannenkoeken).
Hetero zijn is een picknick vergeleken met man zijn en (uitsluitend) homoseksueel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer allemaal. Ik wil homo worden
Wtfffff.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hetero zijn is een picknick vergeleken met man zijn en (uitsluitend) homoseksueel.
Picknicken met homo's?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wtfffff.Waar de fuck gaat dit allemaal over.
Wtf hoezo datquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hetero zijn is een picknick vergeleken met man zijn en (uitsluitend) homoseksueel.
Dat denk je. Ik dacht ook dat ik vrouwen kon begrijpen. Is meestal ook wel zo, maar niet als ik verliefd ben op een meisje. Echt, dan lijken ze wel aliens.quote:Op zondag 3 juni 2012 04:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wtf hoezo datMannen kan je tenminste begrijpen
Toffe steden welquote:Op zondag 3 juni 2012 10:00 schreef Muisraket het volgende:
Btw, zit erover te denken om deze vakantie een weekje/aantal dagen te vluchten naar Praag of Berlijn, maar ik kan niet goed kiezen... Help, iemand?
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 3 juni 2012 10:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben je wel eens naar zoiets geweest mr?
Uhu, Praag lijkt me erg leuk, heb er ook goede verhalen over gehoord.quote:
Lastige keuze. Alleen al wel knap dat je nog maar een optie hebt tussen twee steden.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uhu, Praag lijkt me erg leuk, heb er ook goede verhalen over gehoord.En Berlijn... Je hebt Frankrijk-fans en Duitsland-fans en ik hoor echt in de laatste categorie.
Nope. Wilde naar een LGBT-borrel van school gaan met een homovriend, maar we hadden ons vergist in de datum, faal.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van die speciaal georganiseerde feesten
Dat ze dat zelfs vanuit je school organiseren johquote:Op zondag 3 juni 2012 10:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope. Wilde naar een LGBT-borrel van school gaan met een homovriend, maar we hadden ons vergist in de
datum, faal.En nouja speciale café's lijken me niet echt boeiend, sommige feesten als Flirtation (speciaal voor vrouwen) ook niet echt, maar Pann (ken je misschien wel?) lijkt me wel erg leuk, misschien dat ik
dat eens ga vragen aan een lesbische kennis van school.
Er zijn zoveel steden waar ik (nog een keer) heen wil, maar ik heb niet veel geld, aangezien ik nog nooit echt alleen gereisd hebt afgezien van een festival in een gat in Duitsland wil ik ook niet te ver gaan, ik heb al een klein aantal steden gezien en natuurdingen bezoek ik liever samen met iemand.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lastige keuze. Alleen al wel knap dat je nog maar een optie hebt tussen twee steden.
En als je Duitseland fan bent zit je in Berlijn toch niet verkeerd?
Vanuit school is alleen een borrel, niet echt fancy dus.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ze dat zelfs vanuit je school organiseren johWel goed eigenlijk dat er van die dingen zijn. Bedoel lijkt me toch lastiger om iemand te vinden van hetzelfde geslacht.
En dit. Care to explain, MohMi?quote:
Nee begrijpelijk hoor. En zeker in je eentje (neem ik aan?) en Praag/Berlijn lijken bij sowieso wel veilige en makkelijke steden. Wat bedoel je met natuurdingen?quote:Op zondag 3 juni 2012 10:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Er zijn zoveel steden waar ik (nog een keer) heen wil, maar ik heb niet veel geld, aangezien ik nog nooit echt alleen gereisd hebt afgezien van een festival in een gat in Duitsland wil ik ook niet te ver gaan, ik heb al een klein aantal steden gezien en natuurdingen bezoek ik liever samen met iemand.
Landen of gebieden die bekend staan om hun adembenemende natuur.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee begrijpelijk hoor. En zeker in je eentje (neem ik aan?) en Praag/Berlijn lijken bij sowieso wel veilige en makkelijke steden. Wat bedoel je met natuurdingen?
Mij lijkt een borrel toegankelijker alleen wel ''raar'' dat zoiets vanuit school is, kom je dadelijk je klasgenoot tegen ofzo. Nu maakt dat niet uit als het bekend is, maar van jou weten het ook maar weinig mensen toch? Ja precies. Al heb jij dan ook wel weer dat je op mannen kan vallen, en die zijn er dan wel weer veelquote:Op zondag 3 juni 2012 10:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vanuit school is alleen een borrel, niet echt fancy dus.En dat is vaak ook lastiger, want er zijn gewoon meer hetero's.
Nog niks officeel. Zomervakantie sowieso niks. Herfstvakantie met een vriendin ergens naar de zon en verder hopelijk alleen nog ergens heen.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:14 schreef Muisraket het volgende:
Hoe zit het met jouw vakantieplannen trouwens?
Misschien van zoete lieve Gerritje?quote:
Oh zoquote:Op zondag 3 juni 2012 10:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Landen of gebieden die bekend staan om hun adembenemende natuur.Maar goed, jij al een iets concreter vakantieplan?
LOL wtf, ik ga echt niet om die reden naar Berlijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mij lijkt een borrel toegankelijker alleen wel ''raar'' dat zoiets vanuit school is, kom je dadelijk je klasgenoot tegen ofzo. Nu maakt dat niet uit als het bekend is, maar van jou weten het ook maar weinig mensen toch? Ja precies. Al heb jij dan ook wel weer dat je op mannen kan vallen, en die zijn er dan wel weer veel![]()
Dit zag ik net snel even
http://www.pann.nl/nieuws/2012-06-01-gay-citytrip-berlijn
Berlijn is blijkaar dé stad
Jungles nog wel!quote:Op zondag 3 juni 2012 10:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh zoIk dacht echt van die jungles ofzo
Nee, mijn pa doet er enorm lastig over.
Zelfs alleen naar Brussel mag al niet.
Nee, ik vind alleen reizen juist wel fijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke misschien dat je het geld er niet voor hebt, maar misschien is een groepsreis, of een singles reis iets? Ben je toch niet helemaal alleen en kan je wel gewoon alles zien en gaan doen
Haha dan zit je met een Duitse(r) opgescheeptquote:Op zondag 3 juni 2012 10:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL wtf, ik ga echt niet om die reden naar Berlijn.En het zou wel raar zijn ja, maar volgens mij zijn die borrels niet heel erg bekend, dus dat scheelt.
Hij wilt niet dat ik alleen ga, maar dan heeft hij toch echt pech want als ik niks meer alleen kan/mag doen dan kan ik net zo goed 24/7 binnen blijven.quote:[..]
Jungles nog wel!Maar balen dat je vader zo lastig doet. Enig idee waarom?
Ja dat is ook mijn allerlaatste optie. Al zit je dan wel met wat ouder volk, maar wat maakt het uitquote:Op zondag 3 juni 2012 10:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ik vind alleen reizen juist wel fijn.Maar misschien een idee voor jou, dat je vader daardoor minder moeilijk doet?
Het ging over 'Dat gaat naar Den Bosch toe', en zoet en lief klinkt veel te schattig voor een topic waarin wij heerschenquote:
Ikquote:Op zondag 3 juni 2012 11:10 schreef MohMi het volgende:
Mogguh trouwens allemaal, wat een baggerweer, wie heeft dit besteld??
Mooi he?quote:
Hier nietquote:
Nou vooruit.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hier nietKunnen we geen dealtje sluiten dat het vanavond regent en vandaag overdag droog blijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |