Ja wist niet of de oude mocht zeg maar.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:57 schreef DeJori het volgende:
Je UI lijkt eigenlijk wel een beetje op de oude
Ik bedoelde dat adolfje wel iets weg had van swan ronson.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja wist niet of de oude mocht zeg maar.
Why?!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat adolfje wel iets weg had van swan ronson.
Omdat jij me gisteren allemaal vieze vrouwen aanwees...quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Omdat jij me gisteren allemaal vieze vrouwen aanwees...
Da's 't Pnem gebouw toch? Kunnen we deze kunst op jouw naam schrijven?quote:
Klopt helemaal, DJ, en nee, deze eer mag ik tot mijn spijt niet opstrijkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Da's 't Pnem gebouw toch? Kunnen we deze kunst op jouw naam schrijven?
Snorren zijn per definitie cool. Discussie gesloten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:26 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een onzin.Een pringles snor is ineens verandert in hipster en like a sir bullshit. Hou toch op.
En een eer???
Jullie zitten te veel op internet geloof ik.
Klopt. Maar je rukt deze snor (en deze discussie) uit zijn context en dat is niet goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Snorren zijn per definitie cool. Discussie gesloten.
Dat is niet iets dat jij bepaalt, alles is relatief; fanatiekelingen zouden ook kunnen zeggen dat deze snor altijd al deze vorm van verering verdiende, dat het eenzijdige gebruik ervan een belediging was van de sir-like klasse die het uitstraalt. Het feit dat deze genialiteit nu pas door enkelen wordt erkend, is dus onze fout. Dit betitelen als een overhyped symbool toont slechts aan dat jij nog niet zo ver bent de ogen te openen en de werkelijke waarheid te (h)erkennen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Klopt. Maar je rukt deze snor (en deze discussie) uit zijn context en dat is niet goed.
Een beetje sir herken je aan het niet overusen van uiterlijk vertoon, maargoed.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is niet iets dat jij bepaalt, alles is relatief; fanatiekelingen zouden ook kunnen zeggen dat deze snor altijd al deze vorm van verering verdiende, dat het eenzijdige gebruik ervan een belediging was van de sir-like klasse die het uitstraalt. Het feit dat deze genialiteit nu pas door enkelen wordt erkend, is dus onze fout. Dit betitelen als een overhyped symbool toont slechts aan dat jij nog niet zo ver bent de ogen te openen en de werkelijke waarheid te (h)erkennen.
Dit alles getypt met de pinken omhoog uiteraard.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is niet iets dat jij bepaalt, alles is relatief; fanatiekelingen zouden ook kunnen zeggen dat deze snor altijd al deze vorm van verering verdiende, dat het eenzijdige gebruik ervan een belediging was van de sir-like klasse die het uitstraalt. Het feit dat deze genialiteit nu pas door enkelen wordt erkend, is dus onze fout. Dit betitelen als een overhyped symbool toont slechts aan dat jij nog niet zo ver bent de ogen te openen en de werkelijke waarheid te (h)erkennen.
Dit alles getypt met de pinken omhoog uiteraard.
Ik vind een stereotype ICT-er die amper bezig is geweest met zijn vertoon niet bepaald een toonbeeld van klasse en stijl, hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een beetje sir herken je aan het niet overusen van uiterlijk vertoon, maargoed.
Vanwaar die sneer naar shifto?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vind een stereotype ICT-er die amper bezig is geweest met zijn vertoon niet bepaald een toonbeeld van klasse en stijl, hoor
Als ik mijn snor laat staan, ben ik dan een sir? Want ik weet zeker dat ik er over een tijdje uit ga zien als Ron Swansonquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je kunt zeker beter dan ditShifto is geen stereotype ICT-er en geen sir.
Als je er een kek kapseltje van maakt, kom je vast een eind in de buurt!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik mijn snor laat staan, ben ik dan een sir? Want ik weet zeker dat ik er over een tijdje uit ga zien als Ron Swanson![]()
[ afbeelding ]
Niet overusen van uiterlijk vertoon is niet hetzelfde als er amper mee bezig zijn he.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vind een stereotype ICT-er die amper bezig is geweest met zijn vertoon niet bepaald een toonbeeld van klasse en stijl, hoor
Gewoon dát kapsel. Duh. En die snor. Snor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als je er een kek kapseltje van maakt, kom je vast een eind in de buurt!Maar je weet; pics
Jij met dat kapsel?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon dát kapsel. Duh. En die snor. Snor.
Ja, waarom niet?quote:
Ik doe nog wel een hands down.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?Wat is daar grappig aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |