abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112346249
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112346257
En FIPO!!
pi_112346261
Dit is mijn dag merk ik wel :7
pi_112346269
VIEZE SLET
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_112346274
IK HAD DE LAPO :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_112346300
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:33 schreef bijdehand het volgende:
VIEZE SLET
Ik ben heul niet vies! :'(
  zaterdag 2 juni 2012 @ 15:35:45 #7
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112346337
quote:
8s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:34 schreef MohMi het volgende:

[..]

Oké, ik moet leren om bepaalde awkwarde dingen niet te vragen/zeggen. :')
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zaterdag 2 juni 2012 @ 15:39:41 #8
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_112346455
Godverdomme, ik wil niet dat dit topic naar links gaat.

Positief nieuws van het SP-congres:

quote:
Marijnissen onwel geworden tijdens SP-congres

SP-partijvoorzitter Jan Marijnissen is vandaag tijdens het SP-congres onwel geworden en naar het ziekenhuis gebracht voor het controle.

Volgens een woordvoerder raakte hij niet buiten bewustzijn. Marijnissen is voor controle naar het ziekenhuis gebracht. Naar verwachting komt hij zaterdag niet meer terug naar het congres. Wat hem mankeert is niet duidelijk.

Partijsecretaris Hans van Heijningen neemt de taken van Marijnissen over tijdens het congres. Het middagprogramma is omgegooid.

Oud-SP-leider Marijnissen droeg in 2008 het fractievoorzitterschap over aan Agnes Kant. De politicus deed toen een stap terug onder meer vanwege hartklachten en een hernia.

In Breda wijst het congres van de SP Emile Roemer aan als lijsttrekker voor de Tweede Kamerverkiezingen van 12 september. Roemer is de enige kandidaat.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ens-SP-congres.dhtml
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_112346506
quote:
8s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:34 schreef MohMi het volgende:

[..]

Dat vieze was dan ook een leugen :6
pi_112346565
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:35 schreef Muisraket het volgende:

[..]

:7
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:10:41 #11
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112347438
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:35 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Gewoon zeggen. Het is niet alsof ze het er niet om deed. _O-
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:13:39 #12
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112347515
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:10 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Nee, want ten eerste is die uitspraak gewoon raar en ten tweede kan die enorm backfiren dus dat doe ik even niet. :*
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:17:31 #13
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112347633
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:13 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nee, want ten eerste is die uitspraak gewoon raar en ten tweede kan die enorm backfiren dus dat doe ik even niet. :*
Het valt allemaal wel mee.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:20:33 #14
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112347737
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:17 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Het valt allemaal wel mee.
Je weet niet waar het over gaat. :*
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:23:41 #15
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112347839
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:20 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Je weet niet waar het over gaat. :*
In dat geval heb ik het over iets anders dan jij. Dat verandert niks.
pi_112348879
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:13 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Don't worry want:

quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:10 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Dat! :D
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:10:24 #17
361691 DeJori
pi_112351240
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_112351380
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:26:05 #19
361691 DeJori
pi_112351811
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
pi_112351905
ABER MEIN FLAG WAR SCHONER!!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:30:53 #21
361691 DeJori
pi_112351968
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:28 schreef bijdehand het volgende:
Met jouw vlag krijg ik waarschijnlijk een ban...
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:31:19 #22
361691 DeJori
pi_112351986
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:28 schreef bijdehand het volgende:
Ik zie nu je UI pas :') _O- _O_
pi_112351991
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:30 schreef DeJori het volgende:

[..]

Met jouw vlag krijg ik waarschijnlijk een ban...
Ik hopelijk niet met mijn UI :')
pi_112351999
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:31 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ík zie nu je UI pas :') _O- _O_
LOL
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:57:56 #25
361691 DeJori
pi_112352968
Je UI lijkt eigenlijk wel een beetje op de oude :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')