quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:52 schreef Trollscience het volgende:
hee naatje ik heb een vraag voro je:
laatst zat ik zo op de bank en had ik pijn in mij onderbuik dus ging ik ff naar de wc kwam er bloed uit me vagina!!!! heb ik een inwendige bloeding en ga ik dood?????
xx
Ja. Je bent niet meer te redden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:52 schreef Trollscience het volgende:
hee naatje ik heb een vraag voro je:
laatst zat ik zo op de bank en had ik pijn in mij onderbuik dus ging ik ff naar de wc kwam er bloed uit me vagina!!!! heb ik een inwendige bloeding en ga ik dood?????
xx
Kloptquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:55 schreef Tchock het volgende:
Naat is de laatste tijd echt compleet Chase&Status-verslaafd.
dmquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag, of ik hem ga draaien is de vraag...
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag, of ik hem ga draaien is de vraag...
Geen cafés in de buurt?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik wou gister sigaretten halen om 21:00 maar alles was al dicht tfoe zelfs tankstations
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik blijf je gewoon Ronald noemen hoor
Ik had dit probleem vanmorgen om 06.00quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik wou gister sigaretten halen om 21:00 maar alles was al dicht tfoe zelfs tankstations
gewoon broodje halen danquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had dit probleem vanmorgen om 06.00
Kwam net terug uit de nachtdienst. Station Rotterdam Centraal, niets open behalve de broodjeszaak, maar die verkoopt geen tabak, matig
Jij hebt in de avond,nacht geen tijd?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dat kon ook maar dan moest ik een halfuur fietsen en daar had ik de tijd niet voor
p_z is altijd bezig met hosselen.quote:
Hosselaar!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
p_z is altijd bezig met hosselen.
Hij fietst van chimeid naar de volgende chimeid om te klaren. Zo rolt hij door het leven.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
p_z is altijd bezig met hosselen.
Hij fietst van chimeid naar de volgende chimeid om te klaren. Zo rolt hij door het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |