Blehgblegh *kots*quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:39 schreef wolfrolf het volgende:
Dadelijk aardbeienkwarktaart maken omnomnom
Ja, snij mij maar een plak af!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:39 schreef wolfrolf het volgende:
Dadelijk aardbeienkwarktaart maken omnomnom
Een punt noem je dat toch?quote:
Neu, ik wil een dikke plak uit het middenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een punt noem je dat toch?
Dankzij de TT heb ik gelijk dat liedje van RTL4 in m'n hoofd.
Wijsneus. Geslaagd met shoppen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, ik wil een dikke plak uit het midden
Truequote:
Ik had 't gezien ja, vanmiddagquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:27 schreef minthy het volgende:
[..]
True![]()
Het is bij een shirt en een rokje gebleven, geeft niks. Ik vind al die felle kleuren niet zoveel aan, het is echt back to the 80's met al dat fluoriserende
Yeah! Heb vandeweek een roze/oranje achtige fluor broek gekocht. Vind m wel coolquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:27 schreef minthy het volgende:
[..]
True![]()
Het is bij een shirt en een rokje gebleven, geeft niks. Ik vind al die felle kleuren niet zoveel aan, het is echt back to the 80's met al dat fluoriserende
Jij bent een jonkie, dan kan dat prima!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Yeah! Heb vandeweek een roze/oranje achtige fluor broek gekocht. Vind m wel cool
Ik zag het op Twitter!! Kekke foto en schoenen! Post het anderd ook ff hierquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Roel! Joss Stone NU LIVE op Rock in Rio vanuit Lissabon, live te volgen via YouTube!
Als Brigitte Kaandorp afgelopen is schakel ik ook weer in. Bevalt goed op de bankquote:
Ik hang op bed (zoals eigenlijk altijd als ik bij m'n ouders ben) en ik kan zowel tv kijken als laptopperen als ik daar zin in heb.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Als Brigitte Kaandorp afgelopen is schakel ik ook weer in. Bevalt goed op de bank![]()
Morgenavond ome Bruce!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Roel! Joss Stone NU LIVE op Rock in Rio vanuit Lissabon, live te volgen via YouTube!
Ik heb een jaar een tv op m'n slaapkamer gehad, was er hier rap weer uit... Deed liever iets anders dan sport kijkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hang op bed (zoals eigenlijk altijd als ik bij m'n ouders ben) en ik kan zowel tv kijken als laptopperen als ik daar zin in heb.
Logisch ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een jaar een tv op m'n slaapkamer gehad, was er hier rap weer uit... Deed liever iets anders dan sport kijken
Zo hard kom ik met m'n laptoppie nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
Rudimental!!![]()
Ik kan wel "sorry buren!" roepen, maar daar meen ik geen flikker van...
Geluid liep via de tv, klonk ook niet super. Ik vergeet standaard dat ik daarvoor ook gewoon m'n setje aan kan slingeren...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo hard kom ik met m'n laptoppie niet
Setje aan slingeren dus, er zal vast nog wel een burenpestnummer voorbij komenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Geluid liep via de tv, klonk ook niet super. Ik vergeet standaard dat ik daarvoor ook gewoon m'n setje aan kan slingeren...
Kan ik doen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Setje aan slingeren dus, er zal vast nog wel een burenpestnummer voorbij komen
Drogers geven maar een saai geluidquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan ik doen!
Ik kan ook gewoon morgen de droger aanzetten, vinden ze ook leuk![]()
Wat is het hier trouwens rustig, waar zijn alle Sander-fans?
M'n gympen mogen wel weer eens gewassen wordenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Drogers geven maar een saai geluid
Rhythm of the night!
Draai je tegelijkertijd een paar keer 'Bonkers'.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n gympen mogen wel weer eens gewassen worden
ik ga zo een prachtige Spaanse film op Canvas kijkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:56 schreef CindieY het volgende:
Goede vraag trouwens, waar alle Sander-fans gebleven zijn
Puik planquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Draai je tegelijkertijd een paar keer 'Bonkers'.
Een klein kroegje zou ik ook niet afslaan... Of een gezellig pleinfeestquote:
Dus Minthy en ik zitten hier nog met z'n 2en verwoede pogingen te doen dit topic vanavond nog vol te krijgenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga zo een prachtige Spaanse film op Canvas kijken
je hebt nog een uurtje voor 240 posts.....opschieten dus dames!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dus Minthy en ik zitten hier nog met z'n 2en verwoede pogingen te doen dit topic vanavond nog vol te krijgen
Ze lurken, allemaal!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dus Minthy en ik zitten hier nog met z'n 2en verwoede pogingen te doen dit topic vanavond nog vol te krijgen
u riep? *kwispel*quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze lurken, allemaal!!![]()
Als je maar over tetten begint, dan staan ze hier zo weer te kwispelen...![]()
Ik ben meer voor 'de hele nacht door dansen'. It's the rhythm of my night, weet je welquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Puik plan
[..]
Een klein kroegje zou ik ook niet afslaan... Of een gezellig pleinfeest![]()
TETTEN!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze lurken, allemaal!!![]()
Als je maar over tetten begint, dan staan ze hier zo weer te kwispelen...![]()
Kan soms schokkend zijn, hè?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben meer voor 'de hele nacht door dansen'. It's the rhythm of my night, weet je welMaar ja, ik zit in 't dorp vast, ga echt met niemand meer om hier. Vanmiddag maar weer eens aan herinnerd waarom ook alweer niet. Kwam alweer een vriendinnetje van vroeger tegen mét kind.
Ik ga ook niet naar clubs, maar kroegen waar ook gedanst wordtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan soms schokkend zijn, hè?![]()
Clubs heb je hier niet in de buurt, bovendien ben ik daar te oud voor![]()
Doe mij maar een kroeg
ik tel weer niet mee? flauw hoor. ik tel nooit meequote:
Ah, dat gaat er hier dan een stuk saaier aan toequote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar clubs, maar kroegen waar ook gedanst wordt
Ja, maar je postte toch mee? Dan lurk je nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik tel weer niet mee? flauw hoor. ik tel nooit mee
Onbegrijpelijk...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:
Jongens jongens, de muziek is goed en er zijn tetten. Hoe kan dit?
*doet een move die anderen wel moeten liken*quote:
ik ZIE geen tetten....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:
Jongens jongens, de muziek is goed en er zijn tetten. Hoe kan dit?
Dank je, dat dansje van jou ziet er ook lekker uitquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
*doet een move die anderen wel moeten liken*
Goed, wat een post![]()
i like all your moves *wink wink*quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
*doet een move die anderen wel moeten liken*
Goed, wat een post![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je, dat dansje van jou ziet er ook lekker uit
Ciaoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
goed, ik ben er van tussen. filmpje kijken. tot morgen dan maaren mochten er al mensen gaan slapen...trusten
Trustequote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
goed, ik ben er van tussen. filmpje kijken. tot morgen dan maaren mochten er al mensen gaan slapen...trusten
Je gaat er vast aan wennen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:08 schreef CindieY het volgende:
Ik herken mezelf eigenlijk niet meer met m'n nieuwe UI
Europe heeft nog nooit zo slecht geklonken...quote:
Inderdaad. Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Europe heeft nog nooit zo slecht geklonken...
En nu baal je dat je niet thuis bent...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:14 schreef CindieY het volgende:
Ai, ik lees net op Twitter dat één van m'n favo kroegen een verassing in petto heeft
Ik hoop gewoon dat ie er de volgende keer dat ik wil stappen nog staatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
En nu baal je dat je niet thuis bent...
Heb je me gemist?quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat ie er de volgende keer dat ik wil stappen nog staat
Had uiteraard verrassing moeten zijn, geen ver-assing.
Zet je radio eens gauw aanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heb je me gemist?
Kheb ook al een tijdje geen 3FM meer geluisterd
Mocht SC willen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zet je radio eens gauw aanWe zitten hier wat met z'n 2en te SCen en 't gaat niet hard zo.
Ja, best wel!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heb je me gemist?
Kheb ook al een tijdje geen 3FM meer geluisterd
quote:
Ja, bagger!! Heb er gelukkig haast geen last meer van... *klopt af*quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit nu in het hardlooptopic te SCen over lopend snot tijdens het hardlopen, vanwege hooikoorts. Pure ellende dit
Ik al sinds einde basisschool en 't enige dat 't ooit minder gemaakt heeft, is in de stad gaan wonen. Tis gelukkig nu niet zo warm enzo buiten, anders was ik dit weekend bij m'n ouders een ramp geweestquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, bagger!! Heb er gelukkig haast geen last meer van... *klopt af*
Ontdekking hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:27 schreef TheZapster het volgende:
Al die verhalen van Pino over zijn vriendin geloof ik ook niet meer. Hij besteed al zijn vrije tijd aan het opnemen van (briljante) Nederlands elftal muziek
Advies; kom nooit in de buurt van mijn voortuin... Daar bloeien de meest vage onkruidjes...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik al sinds einde basisschool en 't enige dat 't ooit minder gemaakt heeft, is in de stad gaan wonen. Tis gelukkig nu niet zo warm enzo buiten, anders was ik dit weekend bij m'n ouders een ramp geweest
Ik zou eigenlijk aan de kust moeten gaan wonen, veel minder last van daarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Advies; kom nooit in de buurt van mijn voortuin... Daar bloeien de meest vage onkruidjes...![]()
Komende week maar weer eens doorploegen als ik zin heb
Pino is dan ook briljant!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:27 schreef TheZapster het volgende:
Al die verhalen van Pino over zijn vriendin geloof ik ook niet meer. Hij besteed al zijn vrije tijd aan het opnemen van (briljante) Nederlands elftal muziek
Op repeat in de auto, ondergaande zon... Kop leegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit is Deadmau5 ja? Fijne plaat namelijk!
Klinkt goedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Op repeat in de auto, ondergaande zon... Kop leeg
Ja nou... Ik zit gewoon thuis omdat ik geen zin heb om iets te doen! Maar dat mag blijkbaar nietquote:
De meeste zaterdagen heb ik ook geen zin om iets te doen hoor, de tijd dat ik wekelijks ging stappen ligt alweer ver achter mequote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja nou... Ik zit gewoon thuis omdat ik geen zin heb om iets te doen! Maar dat mag blijkbaar niet![]()
Zin in een kroegje is ook al afgezakt
En huiswerk makenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
De meeste zaterdagen heb ik ook geen zin om iets te doen hoor, de tijd dat ik wekelijks ging stappen ligt alweer ver achter meGewoon relaxt wat op de bank hangen, muziekje of filmpje aan, wijntje erbij, dikke prima
Nou nog eens die kerel vinden met wie ik zo'n zaterdagavond kan hangen
Zaterdagavond verbied ik mezelf om überhaupt ook maar aan school te denken. En ja, ik vermaak me ook prima alleen, maar alleen is ook weer zo alleen. Zit je weer op zaterdagavond op FOK! enzoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
En huiswerk maken![]()
En zo'n kerel lijkt me ook wel wat, al moet ik eerlijk zeggen dat ik me op het moment ook prima alleen kan vermaken
Mwoah, wil best op zaterdagquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zaterdagavond verbied ik mezelf om überhaupt ook maar aan school te denken. En ja, ik vermaak me ook prima alleen, maar alleen is ook weer zo alleen. Zit je weer op zaterdagavond op FOK! enzo
Hmm. Je kunt ook woonkamernerd worden. Bureau volplempen met allerlei nerdtroep, cola en/of energydrink, lege glazen en koffiekopjes. Mis ik nog iets?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, wil best op zaterdag![]()
En Fok!en op zaterdagavond? Ik heb altijd al de sterke wens gehad een zolderkamernerd te worden! Helaas heb ik geen zin om mijn pc 2 verdiepingen omhoog te slepen
Ik kom nog wel eens blotewijvenboekjes tegen bij computernerds, maar dat gaat me te ver!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmm. Je kunt ook woonkamernerd worden. Bureau volplempen met allerlei nerdtroep, cola en/of energydrink, lege glazen en koffiekopjes. Mis ik nog iets?
Blotemannenboekjes danquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom nog wel eens blotewijvenboekjes tegen bij computernerds, maar dat gaat me te ver!
Vast, maar ik gok dat die allemaal homo-erotisch zijn...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Blotemannenboekjes dandie zijn er vast wel.
Schiet ook niet opquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast, maar ik gok dat die allemaal homo-erotisch zijn...
Welke? 3fm heeft nogal een grote schare aan huishoerenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:47 schreef borisz het volgende:
Luister je naar het Oog, mag Giel de muziek doen. Wat kiest hij?
De huishoer van 3fm
Pardon, de 'huishoer'? Wie is dat en wat is dat nou weer voor taalgebruik?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:47 schreef borisz het volgende:
Luister je naar het Oog, mag Giel de muziek doen. Wat kiest hij?
De huishoer van 3fm
Sanne H natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Welke? 3fm heeft nogal een grote schare aan huishoeren
Echt geen idee... Nooit eerder gehoordquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
Is dit de laatste single van Rihanna? Ik houd 't met haar niet meer bij hoor.
Ik wel, maar ik hou 't verder met haar niet bij, ze poept echt de ene na de andere hit er uit.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt geen idee... Nooit eerder gehoord
Gatverdamme!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
Ze poept echt de ene na de andere hit er uit.
In dit geval vond ik het niet zo erg dat ik een nummer nog niet eerder had gehoordquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik hou 't verder met haar niet bij, ze poept echt de ene na de andere hit er uit.
Ik vind 't een beetje te makkelijk worden zo onderhand. Haar 'Good girl gone bad'periode vind ik nog wel leuk, maar nu is 't maar mwah. 't Blert wel makkelijk mee, dat welquote:Op zondag 3 juni 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
In dit geval vond ik het niet zo erg dat ik een nummer nog niet eerder had gehoord![]()
Soms heeft ze wel leuke riedeltjes, dat dan weer wel
M'n ogen zakken ook steeds een beetje verder dicht, maar ik ben te lui om op te staan en de hele mikmak te doen en dan m'n bed in te kruipen.quote:
Ik duik zo nog maar even op de bank, word de muziek zatquote:Op zondag 3 juni 2012 00:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n ogen zakken ook steeds een beetje verder dicht, maar ik ben te lui om op te staan en de hele mikmak te doen en dan m'n bed in te kruipen.
Ik heb me inmiddels aangezet tot omkleden en al die dingen, bijna slapen dus. Alvast welterustenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik duik zo nog maar even op de bank, word de muziek zat![]()
Knap!quote:Op zondag 3 juni 2012 00:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb me inmiddels aangezet tot omkleden en al die dingen, bijna slapen dus. Alvast welterusten
ach gossie bye bye man bye byequote:Op zondag 3 juni 2012 01:27 schreef 3rdRock het volgende:
nou, gezellig zijn jullie hoor. ben ik er weer, zijn jullie weg. dan ga ik maar slapen
welterusten
Ik niet heur...quote:Op zondag 3 juni 2012 02:49 schreef Kimberliedje het volgende:
Verdorrie, ben ik thuis, slaapt iedereen! Wat een stomme zaterdagavond.
Oh hier kun je tot 2:45u binnen dacht ik..quote:Op zondag 3 juni 2012 02:57 schreef Dagoduck het volgende:
OMDAT DIE KUTGEMEENTE EEN REGELWETDINGES HEEFT GEMAAKT WAARDOOR JE NIET MEER EEN KROEG/ETC... IN KAN NA 2 UUR, BEHALVE ALS JE ER AL IN BENT
Hier was die regel er nooit, kon je gewoon tot 4.30/sluitingstijd naar binnen...quote:Op zondag 3 juni 2012 03:01 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oh hier kun je tot 2:45u binnen dacht ik..
Half 5? Nahh dan ben je er hier allang uit gezetquote:Op zondag 3 juni 2012 03:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier was die regel er nooit, kon je gewoon tot 4.30/sluitingstijd naar binnen...
Dan is de sluitingstijdquote:Op zondag 3 juni 2012 03:13 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Half 5? Nahh dan ben je er hier allang uit gezet
oh, is het zijn verjaardag vandaag? jammer dat ik waarschijnlijk niet veel van show zal meepikken, ramon zal vast allerlei stomme dingen hebben bedacht....quote:Op zondag 3 juni 2012 09:03 schreef Evertjan het volgende:
Goedemorgen en hartelijk gefeliciteerd Timur Perlin met zijn 36e verjaardag![]()
Goedemorgen en hartelijk gefeliciteerd aan mijn mama met haar niet nader te noemen's leeftijd's verjaardag's enzulk's!quote:Op zondag 3 juni 2012 09:03 schreef Evertjan het volgende:
Goedemorgen en hartelijk gefeliciteerd Timur Perlin met zijn 36e verjaardag![]()
ik had het laatst op een verjaardag over flippos en kreeg toen ook een soort gelijke vraag van mijn nichtjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou idd.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:56 schreef Cee het volgende:
"Het zat erin maar het wilde niet komen." Bløf-poëzie.
Koppelen? Ik ben benieuwdquote:Op zondag 3 juni 2012 19:13 schreef minthy het volgende:
Wat is het onderwerp van PS Radio zometeen?
Edit: koppelen dus. Was even vergeten dat ze een website hebben...![]()
Ik ook! Ze hebben het hier vaak geprobeerd, maar mij niet gezien...quote:
Tis bij mij nog nooit geprobeerd, ben ik toch te eigenwijs voorquote:Op zondag 3 juni 2012 19:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook! Ze hebben het hier vaak geprobeerd, maar mij niet gezien...
Dat ook, maar ik heb er ook gewoon domweg geen behoefte aan. Bemoei je maar lekker tegen iemand anders aan en laat mij met rust op dat gebiedquote:Op zondag 3 juni 2012 19:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tis bij mij nog nooit geprobeerd, ben ik toch te eigenwijs voor
Och, ik zie 't niet per se als bemoeienis ofzo. En we gaan straks vast verhalen horen waarin 't goed afgelopen isquote:Op zondag 3 juni 2012 19:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik heb er ook gewoon domweg geen behoefte aan. Bemoei je maar lekker tegen iemand anders aan en laat mij met rust op dat gebied
Ik wel. Er zit namelijk altijd een ondertoontje in, zoals "je bent al zooo lang alleen, je moet maar eens aan de vent".quote:Op zondag 3 juni 2012 19:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, ik zie 't niet per se als bemoeienis ofzo. En we gaan straks vast verhalen lukken waarin 't goed afgelopen is
Dat is een ondertoontje die jij er dan uit haalt. Een ander kan ook denken: diegene zou heel goed bij minthy passen!quote:Op zondag 3 juni 2012 19:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel. Er zit namelijk altijd een ondertoontje in, zoals "je bent al zooo lang alleen, je moet maar eens aan de vent".
Ten eerste vertel ik anderen niet altijd alles en ben ik niet zolang alleen geweest en ten tweede haat ik het woord "moet". Allergie voor
Mja, dan nog sla ik overquote:Op zondag 3 juni 2012 19:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is een ondertoontje die jij er dan uit haalt. Een ander kan ook denken: diegene zou heel goed bij minthy passen!
Ik ben dan wel weer zo gek om het te doenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Mja, dan nog sla ik over![]()
Zelfde als een blind date, is ook al eens voorgesteld
Ik niet, zelfde met online afspreken. Kan me niet meer voorstellen dat ik dat een aantal keren heb gedaanquote:Op zondag 3 juni 2012 19:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer zo gek om het te doen
Het maakt me weinig uit hoe ik iemand leer kennen, alleen de kroeg sla ik over, da's 9 van de 10 keer toch niet serieusquote:Op zondag 3 juni 2012 20:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, zelfde met online afspreken. Kan me niet meer voorstellen dat ik dat een aantal keren heb gedaan
Ik kan er ook niet bij dat ik na 3 weken in een opwelling besloot toch maar af te spreken zonder elkaar ontmoet te hebben. Maar toch zijn we over een paar uur al 9mnd happy togetherquote:Op zondag 3 juni 2012 20:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, zelfde met online afspreken. Kan me niet meer voorstellen dat ik dat een aantal keren heb gedaan
Grappig, daar is bij mij juist een langdurende relatie ontstaanquote:Op zondag 3 juni 2012 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het maakt me weinig uit hoe ik iemand leer kennen, alleen de kroeg sla ik over, da's 9 van de 10 keer toch niet serieus
Misschien had ik em iets moeten nuanceren: de stapkroeg/club. De hangkroeg kan bestquote:Op zondag 3 juni 2012 20:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Grappig, daar is bij mij juist een langdurende relatie ontstaan
Zo lang alweer? Goed bezigquote:Op zondag 3 juni 2012 20:36 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet bij dat ik na 3 weken in een opwelling besloot toch maar af te spreken zonder elkaar ontmoet te hebben. Maar toch zijn we over een paar uur al 9mnd happy together
Klopt! De laatste keer dat ik fun had op die manier, waren we zo 9 jaar verderquote:Op zondag 3 juni 2012 20:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Time flies when you're having fun!
Ik gok dat hij eigenlijk moest zeggen dat het tijdens de afgelopen kerst ook zo koud/warm wasquote:Op zondag 3 juni 2012 22:03 schreef CindieY het volgende:
De koudste dag sinds kerst. Hij slaat gewoon de hele vorstperiode over
Dat zou kunnen, want ik hoor overal dat 't net zo warm is als eerste kerstdag, maar dat zei hij nietquote:Op zondag 3 juni 2012 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat hij eigenlijk moest zeggen dat het tijdens de afgelopen kerst ook zo koud/warm was
Mooi domquote:Op zondag 3 juni 2012 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, want ik hoor overal dat 't net zo warm is als eerste kerstdag, maar dat zei hij niet
Ik vind hem weer helemaal leuk, kan er niets aan doenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's al de tweede keer vandaag dat ik Bouncer hoor
Ik vind er nog steeds weinig aanquote:Op zondag 3 juni 2012 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind hem weer helemaal leuk, kan er niets aan doen![]()
Yay voor de EO
Gefeliciteerdquote:Op zondag 3 juni 2012 22:55 schreef themauster het volgende:
Wat een dag! mijn zoontje is vandaag 1 jaar geworden en de hele dag aanloop gehad aan huis ben kapot!
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:55 schreef themauster het volgende:
Wat een dag! mijn zoontje is vandaag 1 jaar geworden en de hele dag aanloop gehad aan huis ben kapot!
Gefeli met de kleine grote manquote:Op zondag 3 juni 2012 22:55 schreef themauster het volgende:
slaap lekker en nog gefeliciteerd! gewoon tegelijk jarig met Timur en Cee's moeder!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:06 schreef themauster het volgende:
Danku allen! Moeder en zoon liggen te slapen dus vader gaat nu ook slapen
trustenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:00 schreef CindieY het volgende:
Ik ga maar eens m'n bed opzoeken, morgen vroeg dag enzo. Trusten
quote:
Geen idee.. Slecht ontvangstquote:Op maandag 4 juni 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Is de radio nog om aan te horen? Ik ben lekker voor de tv gedoken
Whehe, dat ken ikquote:Op maandag 4 juni 2012 00:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Het klonk een beetje als;
Ik *kraak* ij do *kraak* n *kraak* nnel.
Ik heb hier niet eens een raam openquote:Op maandag 4 juni 2012 00:29 schreef Kimberliedje het volgende:
Het is ook koud.. Ben alleen te lam om m'n raam dicht te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |