Dat kan ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik het daar niet mee eens ben?
Daarom moet ze niet alleen blijven staan hierin, ze kan geen goede beslissing nemen als ze niet weet wat de mogelijkheden zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:24 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dat kan ook.
In deze context lijkt het mij meer dan op zijn plaats, normaal gesproken is het zeker zo dat gezonde twijfel iedereen wel heeft. Maar in deze zie ik een situatie die om helderheid en overweging vraagt van TS.
Ik ben het helemaal met je eens erodome en dat is zeer zeker goed advies. En ik hoop dan ook dat TS je advies opvolgt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Daarom moet ze niet alleen blijven staan hierin, ze kan geen goede beslissing nemen als ze niet weet wat de mogelijkheden zijn.
Als ze het kind wil houden moet ze weten hoe het netwerk om haar heen er tegenover staat, wil ze het kind niet houden dan heeft ze ook steun nodig. Zeker als het niet gaat om ik wil zo'n parasiet niet, maar om een het kan nu gewoon niet, maar op zich zou ik wel kinderen willen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:29 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Je hebt geen relatie. Die jongen wil graag buiten de deur neuken en jij hebt hem de gelegenheid gegeven. Hij geeft op alle niveaus aan dat hij je niet anders ziet dan een fuck-buddy.
Abortus wordt ALTIJD vergoed. Daar is een speciaal potje voorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:26 schreef LifeonEarth het volgende:
check even je zorgverzekeraar. Dat je abortus wel vergoed word. Ook zo lullig als je alles zelf moet betalen. (meeste zorgverzekeringen is wel goed)
Raar dat ik moet meebetalen omdat iemand der benen niet bij elkaar kan houden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Abortus wordt ALTIJD vergoed. Daar is een speciaal potje voor
Tja, dat is Nederland nou eenmaalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:36 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Raar dat ik moet meebetalen omdat iemand der benen niet bij elkaar kan houden.
Als iemand word verkracht ofzo, sure, daar wil ik aan mee betalen..... Maar zwanger na een avond stappen en een hoop bier, nee, dok maar lekker zelf!
Dan voedt iemand anders het kind toch op? Geen reden om dit wondertje weg te zuigen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:33 schreef Copycat het volgende:
Ome Henkie komt zo nu en dan wel stiekem langs ...
Who's your daddy?
Ik hoop bijna dat TS trollt. Zo niet, dan is ze geestelijk toch wel erg jong voor een moederrol.
Wondertje? Zo goed als iedere sukkel kan een kindje maken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan voedt iemand anders het kind toch op? Geen reden om dit wondertje weg te zuigen.
Dit klompje cellen is 8 weken oud.
[ afbeelding ]
Hij/zij kan al bewegen en het hartje klopt al. Volgende week heeft hij/zij al handjes en voetjes, het gaat zo snel allemaal!
Cool, doorzichtigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan voedt iemand anders het kind toch op? Geen reden om dit wondertje weg te zuigen.
[ afbeelding ]
Hij/zij kan al bewegen en het hartje klopt al. Volgende week heeft hij/zij al handjes en voetjes, het gaat zo snel allemaal!
Ging jij niet iets met psychologie doen ? Ik hou mijn hart vast...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wondertje? Zo goed als iedere sukkel kan een kindje maken.
En een hartje is niet meer dan een spier.
gristen en tegen abortus? Een kind hoort een stabiel leven te hebben!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lompquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het speelt idd erg in op TS haar onderbuikgevoelens (niet dubbelzinnig bedoeld), waar ratio in dezen verstandiger is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
mwa dit helpt ts niet echt lijkt me om een verstandige beslissing te maken
Dat bedoel ik jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:13 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
het speelt idd erg in op TS haar onderbuikgevoelens (niet dubbelzinnig bedoeld), waar ratio in dezen verstandiger is.
Dan voedt iemand anders het kind toch op?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou een al of niet aritmisch samentrekkend bloedvat nou niet doorslaggevend laten zijn in deze kwestiequote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dan voedt iemand anders het kind toch op?
Dat is wel heel makkelijk gezegd, eerst 9 maanden het kind dragen en dan de bevalling en dan het kind afstaan?
Dan kun je beter voor abortus kiezen, maar dat is mjn mening.
Als je er niet voor kan zorgen en je weet dat je het kind niet veel kan bieden, is abortus juist de meest onzelfzuchtige beslissing die je kan nemen
ik ben tegen abortus omdat m'n broertje als baby is overleden, dus vandaar dat het in mijn hoofd een vorm van kortsluiting geeft als ik hoor over kindjes wegknippen/zuigen/snijdenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:41 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
gristen en tegen abortus? Een kind hoort een stabiel leven te hebben!
wie?quote:
Als vrijheid voor iedereen zo belangrijk was dan had jij niet eens bestaanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:53 schreef Detroit het volgende:
Toch wel respect voor TS dat ze toch overweegt het kind te houden met kans op:
- Verlies van haar baan (veel risico voor een werkgever: een instabiele alleenstaande moeder);
- Ongewisse toekomst;
- Geldproblemen;
- Gebroken nachten;
- Geen vakanties en uitjes meer de komende paar jaar;
- Onbegrip in haar omgeving;
- Een biologische vader die er helemaal niet op zit te wachten terwijl zij wel op hem zit te wachten.
Ik weet in ieder geval wel dat mijn vrijheid mijn voorkeur zou hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |