abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112342707
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat ik het daar niet mee eens ben?
Dat kan ook.

In deze context lijkt het mij meer dan op zijn plaats, normaal gesproken is het zeker zo dat gezonde twijfel iedereen wel heeft. Maar in deze zie ik een situatie die om helderheid en overweging vraagt van TS.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:28:30 #152
37769 erodome
Zweefteef
pi_112342833
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:24 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Dat kan ook.

In deze context lijkt het mij meer dan op zijn plaats, normaal gesproken is het zeker zo dat gezonde twijfel iedereen wel heeft. Maar in deze zie ik een situatie die om helderheid en overweging vraagt van TS.
Daarom moet ze niet alleen blijven staan hierin, ze kan geen goede beslissing nemen als ze niet weet wat de mogelijkheden zijn.
Als ze het kind wil houden moet ze weten hoe het netwerk om haar heen er tegenover staat, wil ze het kind niet houden dan heeft ze ook steun nodig. Zeker als het niet gaat om ik wil zo'n parasiet niet, maar om een het kan nu gewoon niet, maar op zich zou ik wel kinderen willen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:33:25 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112342996
Ome Henkie komt zo nu en dan wel stiekem langs ...
Who's your daddy?

Ik hoop bijna dat TS trollt. Zo niet, dan is ze geestelijk toch wel erg jong voor een moederrol.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_112343003
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Daarom moet ze niet alleen blijven staan hierin, ze kan geen goede beslissing nemen als ze niet weet wat de mogelijkheden zijn.
Als ze het kind wil houden moet ze weten hoe het netwerk om haar heen er tegenover staat, wil ze het kind niet houden dan heeft ze ook steun nodig. Zeker als het niet gaat om ik wil zo'n parasiet niet, maar om een het kan nu gewoon niet, maar op zich zou ik wel kinderen willen.
Ik ben het helemaal met je eens erodome en dat is zeer zeker goed advies. En ik hoop dan ook dat TS je advies opvolgt.

Zoals je zegt, beide beslissingen zijn er naar om steun bij te hebben, en die moet ze dan ook gaan zoeken. Zonder goed netwerk is het haast niet te doen lijkt mij.
pi_112343477
Als je niet voor abortus kiest denk dan ook aan het feit dat je niet snel een nieuwe relatie zult krijgen... weinig mannen van jou leetijd zitten te wachten op hrt kind van een ander...

Klinkt voor sommige users hier vast als een stom argument maar iets zegt me dat het voor TS wel eens doorslagevend kan zijn :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112343571
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:29 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Je hebt geen relatie. Die jongen wil graag buiten de deur neuken en jij hebt hem de gelegenheid gegeven. Hij geeft op alle niveaus aan dat hij je niet anders ziet dan een fuck-buddy.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 15:26:41 #157
360493 LifeonEarth
LiveLifeMaximum
pi_112346048
check even je zorgverzekeraar. Dat je abortus wel vergoed word. Ook zo lullig als je alles zelf moet betalen. (meeste zorgverzekeringen is wel goed)
pi_112346235
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:26 schreef LifeonEarth het volgende:
check even je zorgverzekeraar. Dat je abortus wel vergoed word. Ook zo lullig als je alles zelf moet betalen. (meeste zorgverzekeringen is wel goed)
Abortus wordt ALTIJD vergoed. Daar is een speciaal potje voor
pi_112346360
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Abortus wordt ALTIJD vergoed. Daar is een speciaal potje voor
Raar dat ik moet meebetalen omdat iemand der benen niet bij elkaar kan houden.

Als iemand word verkracht ofzo, sure, daar wil ik aan mee betalen..... Maar zwanger na een avond stappen en een hoop bier, nee, dok maar lekker zelf!
pi_112346371
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:36 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Raar dat ik moet meebetalen omdat iemand der benen niet bij elkaar kan houden.

Als iemand word verkracht ofzo, sure, daar wil ik aan mee betalen..... Maar zwanger na een avond stappen en een hoop bier, nee, dok maar lekker zelf!
Tja, dat is Nederland nou eenmaal
  zaterdag 2 juni 2012 @ 15:37:15 #161
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112346378
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:33 schreef Copycat het volgende:
Ome Henkie komt zo nu en dan wel stiekem langs ...
Who's your daddy?

Ik hoop bijna dat TS trollt. Zo niet, dan is ze geestelijk toch wel erg jong voor een moederrol.
Dan voedt iemand anders het kind toch op? Geen reden om dit wondertje weg te zuigen.

Dit klompje cellen is 8 weken oud.

Hij/zij kan al bewegen en het hartje klopt al :). Volgende week heeft hij/zij al handjes en voetjes, het gaat zo snel allemaal!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112347870
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan voedt iemand anders het kind toch op? Geen reden om dit wondertje weg te zuigen.

[ afbeelding ]
Hij/zij kan al bewegen en het hartje klopt al :). Volgende week heeft hij/zij al handjes en voetjes, het gaat zo snel allemaal!
Wondertje? Zo goed als iedere sukkel kan een kindje maken.
En een hartje is niet meer dan een spier.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:30:48 #163
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112348066
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Cool, doorzichtig :D Maar een wonder is natuurlijk niet.
pi_112348419
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wondertje? Zo goed als iedere sukkel kan een kindje maken.
En een hartje is niet meer dan een spier.
Ging jij niet iets met psychologie doen ? Ik hou mijn hart vast...
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:41:36 #165
360493 LifeonEarth
LiveLifeMaximum
pi_112348430
quote:

[..]

[ afbeelding ]
gristen en tegen abortus? Een kind hoort een stabiel leven te hebben!
pi_112348542
Ik hoop heel hard dat TS snel gaat beseffen dat er maar één juiste oplossing is. Tegen ouders/familie/goede vrienden verklaren wat er gaande is, een afspraak met de abortuskliniek maken en haar gevoelens voor die klootzak loslaten.

Ze heeft geen vast contract, geen eigen huis, geen financiële en zo het lijkt ook geen emotionele stabiliteit en ik heb nu al medelijden met het kind dat hier uit moet groeien. Wat voor verdomde toekomst geef je je kind dan mee? Het is al zo'n heerlijke wereld om je kind in op te laten groeien.

Ga er ook maar niet van uit dat je ouders je blijven sponsoren als jij niet eens eerlijk kunt zijn over je zwangerschap tegen hen. Ik zeg niet dat ze je de rug toekeren, maar het houdt een keer op. En voor de zoveelste keer: die gozer is het ab-so-luut niet waard! Je moet hem dan ook écht niet in bescherming willen nemen. Hij heeft het verkloot en dat mag zijn vriendin ook best weten.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:52:24 #167
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112348700
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Lomp :r
With the stars as her umbrella
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:02:16 #168
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112349254
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:02 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:?
mwa dit helpt ts niet echt lijkt me om een verstandige beslissing te maken :{
pi_112349282
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

mwa dit helpt ts niet echt lijkt me om een verstandige beslissing te maken :{
het speelt idd erg in op TS haar onderbuikgevoelens (niet dubbelzinnig bedoeld), waar ratio in dezen verstandiger is.
pi_112349303
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:13 schreef dakpan90 het volgende:

[..]

het speelt idd erg in op TS haar onderbuikgevoelens (niet dubbelzinnig bedoeld), waar ratio in dezen verstandiger is.
Dat bedoel ik ja ;)
pi_112349377
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dan voedt iemand anders het kind toch op?
Dat is wel heel makkelijk gezegd, eerst 9 maanden het kind dragen en dan de bevalling en dan het kind afstaan?
Dan kun je beter voor abortus kiezen, maar dat is mjn mening.
Als je er niet voor kan zorgen en je weet dat je het kind niet veel kan bieden, is abortus juist de meest onzelfzuchtige beslissing die je kan nemen :)
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:20:45 #173
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_112349519
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zou een al of niet aritmisch samentrekkend bloedvat nou niet doorslaggevend laten zijn in deze kwestie :')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:24:32 #174
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112349640
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Dan voedt iemand anders het kind toch op?
Dat is wel heel makkelijk gezegd, eerst 9 maanden het kind dragen en dan de bevalling en dan het kind afstaan?
Dan kun je beter voor abortus kiezen, maar dat is mjn mening.
Als je er niet voor kan zorgen en je weet dat je het kind niet veel kan bieden, is abortus juist de meest onzelfzuchtige beslissing die je kan nemen :)
Precies ^O^
With the stars as her umbrella
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:44:41 #175
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112350330
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:41 schreef LifeonEarth het volgende:

[..]

gristen en tegen abortus? Een kind hoort een stabiel leven te hebben!
ik ben tegen abortus omdat m'n broertje als baby is overleden, dus vandaar dat het in mijn hoofd een vorm van kortsluiting geeft als ik hoor over kindjes wegknippen/zuigen/snijden
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112350555
Ik vind dat er nogal licht wordt gedacht over abortus.. Abortus is niet iets wat je zomaar even doet, als vrouw ben je al moeder vanaf het moment dat je erachter komt dat je zwanger bent en dat 'hoopje cellen met een samentrekkend bloedvat' zoals het hier wordt genoemd is een kindje, jou kindje dat geeft je niet zomaar op. Ik zeg niet dat ik tegen abortus ben, er zijn zeker situaties waarin abortus een goeie keuze is maar ik vind niet dat er zo licht over gedacht moet worden.

TS moet goed nadenken of ze denkt dat ze het kindje een goed thuis kan geven en of ze denkt goed voor het kindje te kunnen zorgen. Denkt ze dat ze niet goed voor het kindje kan zorgen heeft ze twee opties, abortus of adoptie. Alle opties hebben voor- en nadelen welke optie voor TS de beste is kan alleen zij bepalen. Ze komt nu wel heel jong en naïef over maar dat betekend niet dat ze geen goeie moeder zou kunnen worden. Een vriendin van mij werd toen ze 19 was per ongeluk zwanger en iedereen inclusief ik dacht niet dat ze een goede moeder zou kunnen zijn voor het kindje en dat ze het geen goede basis zou kunnen geven, ook zij stond er alleen voor de vader van het kindje wilde er niks mee te maken hebben. Al na een paar weken veranderde ze totaal, ze gedroeg zich ineens ontzettend verantwoordelijk en nu 3 jaar verder is ze één van de beste moeders die ik ken. Dus het feit dat TS nu niet overkomt als iemand die goed voor een kindje kan zorgen betekend niet dat dat gedurende de zwangerschap niet kan veranderen.
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:51:48 #177
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112350579
Mona-Liza 2.0 Popcorn :P
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:53:09 #178
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112350631
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:51 schreef Mishu het volgende:
Mona-Liza 2.0 Popcorn :P
wie?
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:53:20 #179
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_112350639
Toch wel respect voor TS dat ze toch overweegt het kind te houden met kans op:
- Verlies van haar baan (veel risico voor een werkgever: een instabiele alleenstaande moeder);
- Ongewisse toekomst;
- Geldproblemen;
- Gebroken nachten;
- Geen vakanties en uitjes meer de komende paar jaar;
- Onbegrip in haar omgeving;
- Een biologische vader die er helemaal niet op zit te wachten terwijl zij wel op hem zit te wachten.

Ik weet in ieder geval wel dat mijn vrijheid mijn voorkeur zou hebben. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:54:34 #180
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112350686
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:53 schreef Detroit het volgende:
Toch wel respect voor TS dat ze toch overweegt het kind te houden met kans op:
- Verlies van haar baan (veel risico voor een werkgever: een instabiele alleenstaande moeder);
- Ongewisse toekomst;
- Geldproblemen;
- Gebroken nachten;
- Geen vakanties en uitjes meer de komende paar jaar;
- Onbegrip in haar omgeving;
- Een biologische vader die er helemaal niet op zit te wachten terwijl zij wel op hem zit te wachten.

Ik weet in ieder geval wel dat mijn vrijheid mijn voorkeur zou hebben. :).
Als vrijheid voor iedereen zo belangrijk was dan had jij niet eens bestaan ;(.
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')