Af en toe denk ik dat abortus misschien het beste is , omdat ik twijfel of ik het alleen wel kan. Maar er zijn idd veel meer alleenstaande moeders.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:32 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Wat wil je nu zelf eigenlijk? Wil je een kind opvoeden? Wil je dat niet? Wil je dat alleen als je ' vriend' er dan ook bij betrokken is?
Echt maak een afspraak bij een abortuskliniek om te praten erover, haal je zus, vriendin, moeder of wat dan ook erbij, die heb je echt nodig nu, ook voor je beslissing.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:34 schreef HelpZwanger het volgende:
[..]
Af en toe denk ik dat abortus misschien het beste is , omdat ik twijfel of ik het alleen wel kan. Maar er zijn idd veel meer alleenstaande moeders.
Ik weet ook wel bijna zeker dat ik niet op hem hoef te rekenen..En mocht hij bij haar weggaan dan zou ik zelf dus constant in twijfel zitten of hij bv wel echt op het werk is en niet bij iemand anders.
Zet alle dingen die hij nu gezegd heeft eens op een rijtje voor jezelf en kijk dan of hij je gevoel wel waard is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:49 schreef HelpZwanger het volgende:
Aan een kant wil ik het kindje wel , alleen ik vind het moeilijk om te weten of ik het aan kan als ik alles alleen moet doen. Waarschijnlijk kan ik wel op steun van mijn ouders rekenen maar dat is natuurlijk anders als een vader.
soms zegt hij dat hij dan als het kindje er is wel "stiekem" heel even langs kan komen maar dat hij dan oo voor het kind geen vader kan zijn maar een soort "oom"
Hij is bang dat hij anders zijn andere kind kwijt raakt zegt hij.
Ik weet dat hij waarschijnlijk vreemd zal blijven gaan en dit zal wss ook niet de eerste x zijn maar het klinkt waarschijnlijk heel dom en stom maar vind het moeilijk om hier zelf mee te stoppen want voel echt wel iets voor hem.
Ik ben een alleenstaande moeder. Bovenstaande is zwaar, maar niet onmogelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:19 schreef missbehavin het volgende:
En je moet dus straks werken én voor je kind zorgen, kan die naar familie, naar de creche, en als ie ziek is en niet naar de creche kan, wat dan? Trek jij dat allemaal alleen, als de baby je nachtenlang wakker houdt? En dat is nog maar eén aspect... Just saying...
Het lijkt hem wel makkelijk als hij af en toe nog langs kan komen, maar dat zal waarschijnlijk 's avonds laat als je kindje op bed ligt. Wat een sukkel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:49 schreef HelpZwanger het volgende:
Aan een kant wil ik het kindje wel , alleen ik vind het moeilijk om te weten of ik het aan kan als ik alles alleen moet doen. Waarschijnlijk kan ik wel op steun van mijn ouders rekenen maar dat is natuurlijk anders als een vader.
soms zegt hij dat hij dan als het kindje er is wel "stiekem" heel even langs kan komen maar dat hij dan oo voor het kind geen vader kan zijn maar een soort "oom"
Ik weet dat hij waarschijnlijk vreemd zal blijven gaan en dit zal wss ook niet de eerste x zijn maar het klinkt waarschijnlijk heel dom en stom maar vind het moeilijk om hier zelf mee te stoppen want voel echt wel iets voor hem.
Alle contacten met hem verbreken, geen gelul meer van hem aannemen, hij heeft zijn kansen om maar iets van een vader te zijn allang verspeeld.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:49 schreef HelpZwanger het volgende:
Sorry, maar je komt echt zo naief over op me..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:49 schreef HelpZwanger het volgende:
Jammer dat ze hier niet op reageert..quote:
Ik ook, and it ain't always a picknick..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben een alleenstaande moeder. Bovenstaande is zwaar, maar niet onmogelijk.
Je hebt wel hulp nodig van je omgeving als je ook nog werkt. Zonder hulp zou ik het verschrikkelijk moeilijk hebben. Zoveel vakantie als kleine kinderen hebben bijvoorbeeld, heb ik niet bij mijn werkgever.
Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat het makkelijk is om 100 % alleen voor een kindje te zorgen.
Ik drukte per ongeluk op invoeren terwijl ik nog niets had geschreven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jammer dat ze hier niet op reageert..
Denk niet dat dit het moment is om alleen maar aan hem te denken !!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:07 schreef HelpZwanger het volgende:
Ik durf niet zo goed met mensen uit mijn eigen omgeving te praten, want dan vragen ze wie de vader is en dat kan ik natuurlijk niet zeggen, want dan krijgt hij problemen...
En dan, schiet TS niets mee op, vriendin zal hoogstwaarschijnlijk kwaad op haar zijn en niet op die klaploper (want zij heeft hem ongetwijfeld zover gekregen het valse loeder en dan ook nog zwanger worden....ik hoor het nu alquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:01 schreef Barbapapamama het volgende:
Ik zou alles tegen zijn vriendin opbiechten.
Zwanger raken van iemand die een vriendin heeft, mwah...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]![]()
Wat een bullshit.Iedereen die ongewenst zwanger is is niet in staat een kind op te voeden?
Je twijfelt nu al en dat is geen goede zaak.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:49 schreef HelpZwanger het volgende:
Aan een kant wil ik het kindje wel , alleen ik vind het moeilijk om te weten of ik het aan kan als ik alles alleen moet doen.
Waarschijnlijk zou ik dan eerst maar eens omzetten naar een absoluut ! voor je besluit verder te gaan.quote:Waarschijnlijk kan ik wel op steun van mijn ouders rekenen maar dat is natuurlijk anders als een vader.
Meid, denk even heel goed na over wat je hier zegt !! Dit is absoluut geen goede verstandhouding en houding op zich voor iemand die de vader van je kind zal worden !, en die geen actieve vader voor je kind zal wezen !quote:soms zegt hij dat hij dan als het kindje er is wel "stiekem" heel even langs kan komen maar dat hij dan oo voor het kind geen vader kan zijn maar een soort "oom"
Wees trots op jezelf en stop met die relatie ! Heb iets meer eigenwaarde en kies voor jezelf en zeer zeker ook voor het kind door hier zeer goed over na te denken met je familie en eventueel vrienden.quote:Ik weet dat hij waarschijnlijk ZEKER vreemd zal blijven gaan en dit zal wss ook niet de eerste x zijn maar het klinkt waarschijnlijk heel dom en stom maar vind het moeilijk om hier zelf mee te stoppen want voel echt wel iets voor hem.
Weinig mensen die niet zouden twijfelen wanneer ze een toekomstig kind alleen moeten opvoeden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Je twijfelt nu al en dat is geen goede zaak.
Waarom haal je nu alleen dat stukje eruit ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weinig mensen die niet zouden twijfelen wanneer ze een toekomstig kind alleen moeten opvoeden.
Je bent blijkbaar een heel leuk neukertje. "oom" wil zeggen dat hij niet zijn (financiele) verantwoordelijkheid voor wil nemen. Maar hij wil dus dat kind wel gebruiken om jou tussen de lakens te krijgen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:49 schreef HelpZwanger het volgende:
Omdat ik het daar niet mee eens ben?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:19 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Waarom haal je nu alleen dat stukje eruit ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |