Ik moet zeggen, Beeeeel is niet verkeerd (alleen ziet hij er op foto's altijd zo creepy doods uit) en Sam vind ik ook cute en dan heb je Ryan Kwanten en en en ... mis ik nog wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
HahaGaat 't weer over vrouwen trouwens. Er zitten namelijk ook nog meerdere aantrekkelijke danwel leuke manspersonen in de serie
Yes, ik ben alleen z'n naam even kwijt, ben even aan 't googlenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, Beeeeel is niet verkeerd (alleen ziet hij er op foto's altijd zo creepy doods uit) en Sam vind ik ook cute en dan heb je Ryan Kwanten en en en ... mis ik nog wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:53 schreef Cee het volgende:
Ik gok dat we met deze jongeman te maken hebben, ze zijn vriendjes van elkaar op feesboek't Was gisteren één of andere kerel met baard en bril, beetje vollig. Of zal dat een foutje zijn geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
goed, True Blood s1 ligt in de winkelwagen...
oh, tis van alan ball? die maakte toch ook 6 Feet Under? dan moet het wel wat zijn!
ja, als 2 prachtige dames zich zo aan mij opdringen kan ik natuurlijk alleen maar bezwijken...quote:
Haha dat. Soms heerlijk om iemands hele leven uit te pluizenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:57 schreef Cee het volgende:
Hmm, maar eergisteren zat ie in St. Tropez dus weet 't niet zeker. Gadver, hoe facebook een stalker van je maakt als je je verveelt.
Inderdaad, soms doe ik niets liever dan de Digitale Sherlock Holmes uithangen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Haha dat. Soms heerlijk om iemands hele leven uit te pluizen
eerder Miss Marple in jouw gevalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, soms doe ik niets liever dan de Digitale Sherlock Holmes uithangen.
Vandaar dat ik alles behalve twitter compleet op slot hebquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, soms doe ik niets liever dan de Digitale Sherlock Holmes uithangen.
Sherlock doorziet allesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vandaar dat ik alles behalve twitter compleet op slot heb
Vastquote:
En Fok stopt dan ook?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
VastTwitter gaat vanaf januari of februari 2013 ook weer op slot trouwens, vanaf dan verwacht ik weer voor de klas te staan.
nja, in zo'n geval lijkt het me ook wel verstandig ja. mijn Twitter is nu gewoon open en met mijn FB doe ik niet bijster veel....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
VastTwitter gaat vanaf januari of februari 2013 ook weer op slot trouwens, vanaf dan verwacht ik weer voor de klas te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
veel plezier op de jaarmarktquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef CindieY het volgende:
Anyways, fijne middag nog allemaalIk ga er vandoor, 't hoogtepunt van 't jaar, de jaarmarkt in 't ouderlijk dorp
ren ze!quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:15 schreef 3rdRock het volgende:
BREAKING NEWS!Hoe hard is die gast in hemelsnaam tegen dat raam aangelopen. Heb er ook wel een paar gekopt in mijn leven maar nog nooit een hersenschudding/ verlamde wenkbrauw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nja, een vroegere vriend van me wel. die bukte om z'n tas op te pakken en klapte tegen een raam aan. had idd een licht hersenschudding...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:18 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Hoe hard is die gast in hemelsnaam tegen dat raam aangelopen. Heb er ook wel een paar gekopt in mijn leven maar nog nooit een hersenschudding/ verlamde wenkbrauw?
Oei, maar dan raakt ook alleen je hoofd het raam, als je loopt komen vaak eerst je voeten/ benen dus dat remt de klap wat meer denk ik dan. Maar goedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, een vroegere vriend van me wel. die bukte om z'n tas op te pakken en klapte tegen een raam aan. had idd een licht hersenschudding...
timur die nav een tweet met Maartje van Weegen belt, maar dit blijkt helemaal niet getweet te hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |