ja dat moet, anders kunnen ze niet naar al die festivals!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:05 schreef CindieY het volgende:
Moet dat nou echt altijd zo lang duren, die reclame?
Dit iddquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
volgende week geen Timur en Ramon maar Coen en Sander
nee, ik denk dat die vuige Flo Rida dat ook echt bedoelt. de hele muziekscene hangt aan elkaar van dubbelzinnige liedjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:24 schreef alors het volgende:
Ik vind dit ook zo'n dubieus nummer ja, Put your lips together and you come real close...maar misschien is dat mijn dirty mind....
Neuh, volgens mij is het nummer gewoon dubbelzinnigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:24 schreef alors het volgende:
Ik vind dit ook zo'n dubieus nummer ja, Put your lips together and you come real close...maar misschien is dat mijn dirty mind....
Jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:26 schreef Cee het volgende:
CindieY, zie ik dat goed, is dat Alexander Skarsgaard in je icon?![]()
en jahoor, nog een sopgleufquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:26 schreef Cee het volgende:
CindieY, zie ik dat goed, is dat Alexander Skarsgaard in je icon?![]()
Ramon is de baas van de slechte woordgrappenquote:
ik volg hem op twitter, hij blijft ze maar verzinnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ramon is de baas van de slechte woordgrappen![]()
Sjongejonge. Honderdduizend halfblote wijven iedere dag en geen dame die er naar kraait maar joh, als het ook maar om een pietepeuterig icoontje gaat zijn 'we' vloedgolvende nattedijenkletsers ineens. Jullie zijn een gefrustreerd volkje soms, mannen.quote:
Na iedere tweet van 'm heb ik zo'n instantrimshot.com geluid in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik volg hem op twitter, hij blijft ze maar verzinnen.
prachtig verwoordquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Sjongejonge. Honderdduizend halfblote wijven iedere dag en geen dame die er naar kraait maar joh, als het ook maar om een pietepeuterig icoontje gaat zijn 'we' vloedgolvende nattedijenkletsers ineens. Jullie zijn een gefrustreerd volkje soms, mannen.![]()
Die heeft wel andere zaken aan z'n hoofdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:31 schreef Cee het volgende:
Nirvana, daar hoor je ook niks meer van tegenwoordig. Komen die nog eens met een nieuwe LP?
zijn uit elkaar. Die drummer is nu zanger van Foo Fighters. die brengen nog wel nieuw materiaal uitquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:31 schreef Cee het volgende:
Nirvana, daar hoor je ook niks meer van tegenwoordig. Komen die nog eens met een nieuwe LP?
Dit inderdaad. In dit topic gaat 't ook zo vaak over vrouwen, tetten en wat niet meer en dan gaat 't een keertje over mannen, krijgen we er gelijk een TT over en is het topic niet veilig meer. Mannenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Sjongejonge. Honderdduizend halfblote wijven iedere dag en geen dame die er naar kraait maar joh, als het ook maar om een pietepeuterig icoontje gaat zijn 'we' vloedgolvende nattedijenkletsers ineens. Jullie zijn een gefrustreerd volkje soms, mannen.![]()
Het schijnt dat ze met Freddie Mercury bezig zijn voor hun nieuwe plaat.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:31 schreef Cee het volgende:
ik wil trouwens niet vervelend doen, maar het lijkt op de UI van jou net of die Alexander Skarsgaard een heel klein hoofd heeftquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit inderdaad. In dit topic gaat 't ook zo vaak over vrouwen, tetten en wat niet meer en dan gaat 't een keertje over mannen, krijgen we er gelijk een TT over en is het topic niet veilig meer. Mannen
volgens Kurt niet...."I deny all, I deny all, I deny all!"quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:33 schreef alors het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze met Freddie Mercury bezig zijn voor hun nieuwe plaat.
Dan bekijk je 't originele plaatje op pagina 1quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil trouwens niet vervelend doen, maar het lijkt op de UI van jou net of die Alexander Skarsgaard een heel klein hoofd heeft
Oh leuk, is 't wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zijn uit elkaar. Die drummer is nu zanger van Foo Fighters. die brengen nog wel nieuw materiaal uit
Hij zingt 'Mag ik na jou?' hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens Kurt niet...."I deny all, I deny all, I deny all!"
Roel is dolenthousiast....quote:
ja, is dat niet met Anna Paquin? ook maar eens aan beginnen...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:36 schreef Cee het volgende:
CindieY, ik neem aan dat je True Blood kijkt? Overigens, ook voor de mannen hier een zeer aan te raden serie. Voor elk wat wils.
Hier het origineelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil trouwens niet vervelend doen, maar het lijkt op de UI van jou net of die Alexander Skarsgaard een heel klein hoofd heeft
Ja, Rockie, ik zie soms films voorbij komen die je hebt gekeken, lekker horror/bloederig. Nou, dit is sex & bloederig & Anna Paquin en nog een hele schare aan (half)naakte vrouwen en mannen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, is dat niet met Anna Paquin? ook maar eens aan beginnen...
Jup. Nog een paar dagen en dan weer een nieuw seizoenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:36 schreef Cee het volgende:
CindieY, ik neem aan dat je True Blood kijkt? Overigens, ook voor de mannen hier een zeer aan te raden serie. Voor elk wat wils.
Ik was het vorige seizoen aan het kijken en op een gegeven moment afgehaakt dus ik moet die nog even helemaal bijkijken voordat ik aan het nieuwe begin.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jup. Nog een paar dagen en dan weer een nieuw seizoenEn ik denk dat de mannen zich ook wel kunnen bekoren met Anna Paquin.
ja, dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, Rockie, ik zie soms films voorbij komen die je hebt gekeken, lekker horror/bloederig. Nou, dit is sex & bloederig & Anna Paquin en nog een hele schare aan (half)naakte vrouwen en mannen.
nja, Anna Paquin staat niet in mijn top10 denk ik. maar als die 10 niet kunnen is ze goed genoeg....(jahoor, as if....)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jup. Nog een paar dagen en dan weer een nieuw seizoenEn ik denk dat de mannen zich ook wel kunnen bekoren met Anna Paquin.
Er zitten nog veel meer aantrekkelijke vrouwen in, vind ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, Anna Paquin staat niet in mijn top10 denk ik. maar als die 10 niet kunnen is ze goed genoeg....(jahoor, as if....)
op de hoofpagina van True Blood op imdb zie ik weinig echt boeiends staan. maar wie weet geef ik het in de toekomst een kans. Moet eigenlijk eerst nog beginnen aan seizoen 2 en 3 van Misfitsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zitten nog veel meer aantrekkelijke vrouwen in, vind ik.
Lafayette.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zitten nog veel meer aantrekkelijke vrouwen in, vind ik.
Hahaquote:
ik zie jullie al zitten met 2 koppen thee, knotjes en breiwerkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:43 schreef Cee het volgende:
Rockie, luister nou maar naar tante Cin en Cee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |