SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gayquote:
Neequote:
Hoaxquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik je stiekem een lekker ding vind
Ja. Welquote:
Dat gelovenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:
wat was die tt ban, dat drommel niet meer mocht openen? Hmpf
Als iedereen squat houd ik opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word die squat TT's een beetje spuugzat!
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word die squat TT's een beetje spuugzat!
Ik ga gewoon bitchen in FBquote:
Dat is tcpraatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]je hebt iets kunnen fixen voor vanavond?
Warmknuffelenquote:
Had jij niet een date ofzo?quote:
Ja ja ja het is duidelijkquote:
Stiekem morgen afspreken? Niet bij jou thuis hoor, want dan komt Detroit er achterquote:
Sorry, ik hou al opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja ja ja het is duidelijk
[..]
Stiekem morgen afspreken? Niet bij jou thuis hoor, want dan komt Detroit er achter
Kijk, waarde Drommel. Chicks dig datquote:
Het is waarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kijk, waarde Drommel. Chicks dig dat
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Stiekem morgen afspreken? Niet bij jou thuis hoor, want dan komt Detroit er achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou bff's wordenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kijk, waarde Drommel. Chicks dig dat
Nee maar die enorme pener zal toch wel gepoetst moeten van te vorenquote:
Yo Flippie!quote:
Dan schuimt ie te vroeg..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee maar die enorme pener zal toch wel gepoetst moeten van te voren
Is al gebeurdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee maar die enorme pener zal toch wel gepoetst moeten van te voren
Hoe licht?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn studieplannen zijn lichtjes veranderd denk ik.
Ik denk dat ik het eerste jaar ga volgen bij natuurkunde en daarna overstap op aardwetenschappen, dat kan zonder vertraging en ik wil toch eigenlijk wel de fysisch-geografische kant op dus dan heb ik denk ik een betere basis.quote:
Klinkt wel goed, maar dat is met alle beslissingen waar je over na hebt gedachtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het eerste jaar ga volgen bij natuurkunde en daarna overstap op aardwetenschappen, dat kan zonder vertraging en ik wil toch eigenlijk wel de fysisch-geografische kant op dus dan heb ik denk ik een betere basis.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het eerste jaar ga volgen bij natuurkunde . . .
Nee, heb dinsdag overall accountantstoets en ben tot die dag niet in de stad te vinden. Ben je er dinsdag ook?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
hey drommel ben je morgen weer in de sneeuwvallei
Eckte bazen maken hun koningsvak tentamen gewoon nog halflam van de avond ervoor. Been there, done that. En zonder blikken of blozen een 10 halen. Uiteraardquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, heb dinsdag overall accountantstoets en ben tot die dag niet in de stad te vinden. Ben je er dinsdag ook?
routenet.nlquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er iemand die even een speciale huppel routeaanwijzing op de route Gorinchem - Schiedam wil zetten voor mij?
Ik ga zo verdwalen morgen he
Kompas kopen en de "W" volgen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er iemand die even een speciale huppel routeaanwijzing op de route Gorinchem - Schiedam wil zetten voor mij?
Mjah gaat goed tot ik weer eens een omleiding ofzo tegen ga komen.quote:
Het is geen tentamenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eckte bazen maken hun koningsvak tentamen gewoon nog halflam van de avond ervoor. Been there, done that. En zonder blikken of blozen een 10 halen. Uiteraard
Waar in Schiedam?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Pathé de Kuip schijnt ook best gemakkelijk te zijn hequote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar in Schiedam?
Schiedam is best makkelijk
Ach ik kreeg van het weekend via mijn navigatie de melding op een kaarsrechte weg dat ik moest omdraaien omdat ik de verkeerde kant o reed. Die weg bestaat al jaaaarenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah gaat goed tot ik weer eens een omleiding ofzo tegen ga komen.
Ik ben afgelopen dinsdag nog gered omdat ik hopeloos verdwaald wasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ach ik kreeg van het weekend via mijn navigatie de melding op een kaarsrechte weg dat ik moest omdraaien omdat ik de verkeerde kant o reed. Die weg bestaat al jaaaaren
Vast welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:26 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ben je volgende vrijdag wel uit? Dan ga ik ook naar Gruun
Nee schiedam is makkelijkerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pathé de Kuip schijnt ook best gemakkelijk te zijn he![]()
De grensflat
Ja Den Haag volgen, dan Schiedam volgen en dan in paniek opbellen MIKE HELLUPPPPPPPquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee schiedam is makkelijker![]()
Afslag Schiedam sowieso.
A15 -> A16En dan afslag Schiedam
OMG Hahahaha hoe ga je dat uitleggen
Weet jij wat van het natuurkundeprogramma eerste jaar in Utrecht?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:26 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ben je volgende vrijdag wel uit? Dan ga ik ook naar Gruun
Toets, tentamen, proefwerk, kunstje doen, whatever.quote:
Klopt!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja Den Haag volgen, dan Schiedam volgen en dan in paniek opbellen MIKE HELLUPPPPPPP
Geen van die dingenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toets, tentamen, proefwerk, kunstje doen, whatever.
Ik begrijp dat u mijn facebook in de gaten gaat houden vanaf het moment dat ik op pad ga?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt!
(NIET AFSLAG SCHIEDAM NOORD)
Het is echt makkelijker dan Pathe de Kuip. Omdat het gewoon makkelijker is
Ja als jij op zoek bent naar pathe de kuip snap ik tquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen dinsdag nog gered omdat ik hopeloos verdwaald was
Schat ik verdwaal nog in mn eigen bhquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja als jij op zoek bent naar pathe de kuip snap ik t
Ik had het voor t zeggen met de auto, wilde perse navigatie (En detroit ook, hoeft ie niet meer mee de weg te zoeken)
Alleen naar bartjes huis is een crime, dan moet ik linksaf en stiekem wordt bedoeld rechtdoor
Ja is goedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begrijp dat u mijn facebook in de gaten gaat houden vanaf het moment dat ik op pad ga?
ja die van mij is net klein genoeg om de weg te kennenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat ik verdwaal nog in mn eigen bh
Binnen nu en een klein half uurtjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is goedHoewel ik wel zo ga slapen, hoe laat ga je weg?
Hoax want:quote:
[ ] Geschiktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, heb dinsdag overall accountantstoets en ben tot die dag niet in de stad te vinden. Ben je er dinsdag ook?
sobersoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hoax want:
[..]
[ ] Geschikt
[X] Ongeschikt
Dat het overall accountantstoets heet betekend nog niet dat het een toets is in dit gevalquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hoax want:
[..]
[ ] Geschikt
[X] Ongeschikt
Net als inkomenstoets..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat het overall accountantstoets heet betekend nog niet dat het een toets is in dit geval
Hope so!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ga nog serie kijken
Ik hou je in de gaten
![]()
maar dit is echt makkelijk! Je kan het
ze gaat op wereldreis!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:39 schreef Koen66 het volgende:
@Huppel, wat ga je doen? (geen zin om te zoeken)
neukenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:39 schreef Koen66 het volgende:
@Huppel, wat ga je doen? (geen zin om te zoeken)
en datquote:
Sowiesoquote:
Faalquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Ohh zo te zien is het wel een tentamen
http://annfinance.infoteur.nl/specials/oat-accountancy.html
Vanavond nog?quote:
Werd mij altijd verteld dat het een landelijk examen was, wat het ook is. Maar dat sloot dus nog niet uit dat het ook een tentamen isquote:
Both en die is uit logeren het hele weekend dus jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vanavond nog?
Of morgen?
En huppeljong ook? Ja, met z'n eigen date dan he?
Hoe oud issie eigenlijk onderhand?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Both en die is uit logeren het hele weekend dus ja
Happy batsingquote:
ik neem nog een biertje denk ikquote:
Tot snelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik neem nog een biertje denk ik
maar ga ook niet al te laat
ik moet slapen.. morgen om half 8 op.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:37 schreef file/132454]Koen66[/url] het volgende:
postitief dat het hier rustig is
dan is iedereen stappen
trustequote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik moet slapen.. morgen om half 8 op.
held!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doei! En ik hoop dat je karakter goed uit wordt gediept!
ohhhhooohhoooohquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:06 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dat is alweer 3 uur geleden, kan nu wel weer rijden hoor.
Oh, ik dacht op bed.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhhhooohhooooh
mja bed ligt ook gruwelijk lekker.
Help mij trouwens even.
Wel of niet Hi en Toestellease?
Dan misschien verstandig van niet, al denk ik dat dat hoesje wel de meeste beschadigingen tegen houdt. De beschadigingen op mijn huidige zitten op plekken dat een hoesje had kunnen voorkomen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:09 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht op bed.
Als je voorzichtig bent, ja. Als je je telefoon vaak laat vallen, nee. Zou er sowieso wel eentje met een stevig hoesje erbij nemen in dat eerste geval. De SGS3 heeft wel een mooie daarvoor.
Hihi, een Flipcover, wat toepasselijk
Mooi hoesje wel, en mooi toepasselijke naam ja.quote:
Tsja, waar heb je nu downloadsnelheid voor nodig? Even een oogje houden op die test van tweakers.net waarbij ze via appjes testen hoe snel 3G nu eigenlijk is hier in Nederland. Zal nog wel tegenvallen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:26 schreef Flippiee het volgende:
De enige reden dat ik 1000 mb per maand zou willen nemen is vanwege de downloadsnelheid
Dan is 500 mb zat inderdaa. Vooral sinds je overal wifi hebquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:29 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, waar heb je nu downloadsnelheid voor nodig? Even een oogje houden op die test van tweakers.net waarbij ze via appjes testen hoe snel 3G nu eigenlijk is hier in Nederland. Zal nog wel tegenvallen.
Internetsnelheid boeit me niet echt, ~ 2Mbit is meer dan zat.
Maar ik doe het lekker tochquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:00 schreef Flippiee het volgende:
Omg nu je het zegt lijken "we" wel achterlijk dat we zo veel neertellen voor een beetje technologie dat om de zoveel maanden verbeterd wordt.
Overigens mag je niet meer zo omrekenen naar guldens want inflatie blablablablabla.
mja mja mja, dan slaap ik helemaal pas over een paar uur en ik zou vroeg boodschappen doenquote:
omdat je een oude lul bentquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:03 schreef twi het volgende:
[..]
Maar ik doe het lekker toch [ afbeelding ]
En maar blijven beledigenquote:
Ik wil ook helemaal niet zo jong zijn. Dat werkt vaker in mijn nadeel dan voordeel. Ik ben gewoon jaloers, snap dat dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:09 schreef twi het volgende:
[..]
En maar blijven beledigenIk heb gewoon een uitstekende leeftijd, jij bent gewoon veel te jong.
Uitgeprint en opgehangen op de grote Flips-uitspraken-die-later-tegen-haar-gebruikt-kunnen-worden-Wall.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:11 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil ook helemaal niet zo jong zijn. Dat werkt vaker in mijn nadeel dan voordeel. Ik ben gewoon jaloers, snap dat dan.
oh fuck man.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:13 schreef twi het volgende:
[..]
Uitgeprint en opgehangen op de grote Flips-uitspraken-die-later-tegen-haar-gebruikt-kunnen-worden-Wall.
Overigens begin ik Windows 8 onder de knie te krijgen. Wat ben ik toch slim. Alleen doen Youtube-filmpjes het niet goedEn het ligt niet aan Hyper V. Ja, ik praat nu tegen mezelf. Hoe langer ik dat doe, hoe langer ik op blijf, hoe minder ik geconfronteerd hoef te worden met het feit dat ik morgen niets ga drinken met debeterebob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |