Radijsjesdiscoquote:
Vanavond voor het eerst gezien, geinig!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:03 schreef Piles het volgende:
Handig, reclame voor Bureau SportHet is vrijdag, dit ging over de uitzending van vandaag.
SPOILER: vrijdag de 13 01-06-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik hoop dat het iets minder slaapverwekkend gaat worden dan nu het geval is...quote:
Topic lijkt ook wat leeggelopen te zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het iets minder slaapverwekkend gaat worden dan nu het geval is...
Ik ben er netquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Topic lijkt ook wat leeggelopen te zijn
Ik gok dat er een aantal mensen drukker zijn met andere dingenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Topic lijkt ook wat leeggelopen te zijn
correct, ik was ff in FHFquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat er een aantal mensen drukker zijn met andere dingen
die ekplaat van Stenders bij Knevel of op 538...quote:
nope, die is op lammetjespapjachtquote:
Wie?quote:
Wolfrolf, mijn steun en toeverlaat in deze moeilijke tijden!quote:
pas als ie een echt wolf is mag ie op schapenjachtquote:
Oh, zo actief volg in deze reeks ook weer nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Wolfrolf, mijn steun en toeverlaat in deze moeilijke tijden!
True!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pas als ie een echt wolf is mag ie op schapenjacht
Geeft niks! Ik heb mijn spieren weer vastzitten, mogelijk kan hij daar wat aan doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh, zo actief volg in deze reeks ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |