Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
OP Faalhaas van het jaarquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
We kunnen niet clubben omdat jij een pittig kort kapseltje wilt.
Gewoon je kop kaal scheren manquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb nog wel wat uit mijn middelbare schooltijd op de pc blanchito
Mag ik daar iets van?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb nog wel wat uit mijn middelbare schooltijd op de pc blanchito
dmquote:
Waarom wil je Casta vervangen dan? Eindbaasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:21 schreef Pino0 het volgende:
Wat is een goede spits naast El Kabir?
heb fernandez en wolfswinkel geprobeert en vind ik beide niet beter dan castaignos
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:21 schreef Pino0 het volgende:
Wat is een goede spits naast El Kabir?
castaignos
Roypsv en Coenehv hadden toegezegd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pokerr, confetti en van jou.
Ik weet niet wie er nog meer meededen...
Gaat dus over happy hour vanavond i.v.m. 99 Messi. Inleg is 15.750 coins ivm tax.quote:een paar man die 15k inleggen bij Rijst, die opent pakjes op zijn stream en de winst delen we.
Ik heb wel coins nu haha dus zou straks wel 15k moeten hebben maar mijn pepe en marcelo verkopen nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Roypsv en Coenehv hadden toegezegd.
Maar Roy vroeg net aan mensen om 20k te lenen, dus die heeft de coins gewoon niet
Finesse van Casta is veel beter imoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:22 schreef Pino0 het volgende:
Hij is wel een baas, alleen als ik die finesse van hem en kabir vergelijk...
Denk niet dat ze du...willenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ben weg.
Wil best wel als ik terug kom, clubben (Tegen FC Pino))
Stuur maar bericht dat je gaat stappen en morgen wel ziet of hij geleaved is, dan geeft die het misschien opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens mij is mijn tegenstander niet van plan om weg te gaan
Durf wel, maar ik word onderling genazi'tquote:
Om half 5 's middags lekker stappenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Stuur maar bericht dat je gaat stappen en morgen wel ziet of hij geleaved is, dan geeft die het misschien op
Zo standaardquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Stuur maar bericht dat je gaat stappen en morgen wel ziet of hij geleaved is, dan geeft die het misschien op
onderling genazi't? Wat is dat dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Durf wel, maar ik word onderling genazi't
Ik heb nu preceis hetzelfde tegen een nedelander die niet weg wil gaan in het loading screenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zo standaard![]()
Denk niet dat ze er intrappen... maar i'll try it.
Gebackstabt iig, die Roy loopt naar poker allemaal negatieve dingen over me te DM'enquote:
Gister welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:29 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Er zijn bijna geen actieve leden bij Fc Pino
Door wie?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Durf wel, maar ik word onderling genazi't
Allemaal negatieve dingen? och mannetje toch. FC pino is gewoon slecht ik speel altijd de Any en jullie staan met zn 3e voorin achter de bal aan te rennen zonder ook maar iets van tactisch inzichtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gebackstabt iig, die Roy loopt naar poker allemaal negatieve dingen over me te DM'en
Hij is nu bij de club weg en gaat nu bij Poker en de gang
Toyboy Roy.quote:
Toure heeft dan 1 felle link, 2 normale links en 2 dode links..dat is niet genoeg.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:28 schreef UltimateTeam het volgende:
Met dit team:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#jhlNcWgkbdDDy
Wil ik graag veranderen LWB toty Baines, Cm Toure, CB Toty Kompany.
Haalt dan iedereen de 9chem, want heb er net genoeg geld voor maar zou het zonde vinden dat wanneer ik de spelers heb ze weer moet verkopen wegens 7chem.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Allemaal negatieve dingen? och mannetje toch. FC pino is gewoon slecht ik speel altijd de Any en jullie staan met zn 3e voorin achter de bal aan te rennen zonder ook maar iets van tactisch inzicht
Haha jij bent echt een grap.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Allemaal negatieve dingen? och mannetje toch. FC pino is gewoon slecht ik speel altijd de Any en jullie staan met zn 3e voorin achter de bal aan te rennen zonder ook maar iets van tactisch inzicht
en nu al beter...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]![]()
Je hebt in je hele carrière 4 potjes clubs gedaan![]()
Productieve voorhoede wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:28 schreef UltimateTeam het volgende:
Met dit team:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#jhlNcWgkbdDDy
Wil ik graag veranderen LWB toty Baines, Cm Toure, CB Toty Kompany.
Haalt dan iedereen de 9chem, want heb er net genoeg geld voor maar zou het zonde vinden dat wanneer ik de spelers heb ze weer moet verkopen wegens 7chem.
Maakt mij niet meer uit, ik ben er wel overheen nuquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Onze club was vol, anders is het niet eerlijk tegen over de rest als hij komt
Nee man, maar ik meld het alleen evenquote:
5 atb ftwquote:
Hoiquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:32 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Gast je hebt bijna niks laten zien gister.
Sinds wanneer zit hij op ps3 dan?quote:
ga gewoon lekker iets anders doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oke fuck it. Ik ga niet no life zitten wachten op iemand die waarschijnlijk toch niet meer voor zijn TV zit. Tegen de tijd dat ik dan klaar ben kon ik al in de volgende finale zitten..
Stop er maar gewoon over, de moeite niet waardquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:32 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Nee klopt. Ze kwamen niet door de stalen verdediging heen alleen toen ik geen any meer was.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:32 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Dit is wel popcorn waardigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Drama als in slecht of als in popcorn pakken en lachen?
Stalen verdediging met Manolev als UI kan niet! Ik eis dan ook dat deze reactie geedit word.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:33 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Nee klopt. Ze kwamen niet door de stalen verdediging heen alleen toen ik geen any meer was.
jij kent manolev niet zoals ik hem kenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stalen verdediging met Manolev als UI kan niet! Ik eis dan ook dat deze reactie geedit word.
Drie kwartier wachten tot we eens een wedstrijd beginnen, 2x disconnect voor de wedstrijd begint en als er dan eindelijk eens gespeeld kan worden krijg ik geen bal omdat iedereen voor zichzelf gaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Drama als in slecht of als in popcorn pakken en lachen?
Als je al je muziek die je heb naar me toestuurt vergeven we jequote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:34 schreef Rijst het volgende:
Kamikazie heeft gelijk. Het is allemaal mijn schuld![]()
Je middenveld wordt alsnog overlopen in een 5-2-2-1 met 2 CM's.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
5 atb ftw
Zelfs voor een 5atb is dit wel uberverdedigend trouwens
hebt*quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je al je muziek die je heb naar me toestuurt vergeven we je
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij kent hem van binnen&buiten ik ken hem alleen van tv.
Goh, waarvoor dan kevin?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Goh, waarvoor dan kevin?
Ik ga naar MarokkoNee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marokko.. Lekker naar de islamieten toeOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Stalen verdediging die niet eens de bal van de tegenstander af kan pakken? En dat terwijl hun keeper bij ons in de aanval liep? Één onderschepping en goede pass en we hadden kunnen scoren. Maar het lukte je niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stalen verdediging met Manolev als UI kan niet! Ik eis dan ook dat deze reactie geedit word.
Klopt lwb en rwb zijn gewoon middenvelders had eerst rwb alves had in 12 wedstrijden ook iets van 4 goals wel 2 vanuit vrije trap maartoch.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:37 schreef DutchSL het volgende:
Ik had 5221
Bale-SIF Adebayor -Krasic
UP Gustavo-IF Marchisio
Marcelo-Dede-IF Santana-Ogbonna-IF Abate
UP Neuer
De drie aanvallers liepen allen ongeveer 1 op 1, Bale iets meer zelfs. Marchisio scoorde veel, Gustavo als hij kon schieten had ook veel gescoord.
Prima systeem hoor, Marcelo en Abate speelden gewoon als verkapte LM/RM.
Kijk even de samenvatting terugquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:37 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Stalen verdediging die niet eens de bal van de tegenstander af kan pakken? En dat terwijl hun keeper bij ons in de aanval liep? Één onderschepping en goede pass en we hadden kunnen scoren. Maar het lukte je niet.
oewwwwww. 1-0quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:37 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Stalen verdediging die niet eens de bal van de tegenstander af kan pakken? En dat terwijl hun keeper bij ons in de aanval liep? Één onderschepping en goede pass en we hadden kunnen scoren. Maar het lukte je niet.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee toch?
Marokko.. Lekker naar de islamieten toe
En jij wou niet dat mensen jou bashen..... Je maakt het wel heel lastig.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee toch?
Marokko.. Lekker naar de islamieten toe
Ooo je bedoelt die mooie aanval dat jullie met 3 man over de bal heen lopenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:37 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Lijkt me echt niks als Nederlander, ik bash Marokko nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
En jij wou niet dat mensen jou bashen..... Je maakt het wel heel lastig.
marrokko is echt een mooi landquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lijkt me echt niks als Nederlander, ik bash Marokko niet
Nee, je alleen alle Islamietenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Marokko ook.quote:
Ik had geen berekening geplaatst hoor, en wat ik zei klopte gewoon (mits je spelers in juiste formatie en op de goede plek neerzet).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:38 schreef Fuszy het volgende:
Om even terug te komen op die coins van het toernooi. Die heb ik gebruikt. Mocht iemand ze terug willen, dan krijg je ze natuurlijk terug.
@Dutchsl berekening van je punten zal wel verkeerd zijn. Het hoort een formule te zijn en dat is het nu niet
Happy hour om 20:00 Nederlandse tijd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:40 schreef RavioliPunch het volgende:
Heb geen coins meer om mee te doen voor Messi![]()
Hoelaat begint Rijst?
Hou maar op. Je weet niet wat je zegt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien verkeerd neergezet dan.quote:
Zodra Happy Hour er is, geen idee of dat ook gelijk om 8 uur begintquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:40 schreef RavioliPunch het volgende:
Heb geen coins meer om mee te doen voor Messi![]()
Hoelaat begint Rijst?
Want jij spreekt voor alle Nederlanders.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien verkeerd neergezet dan.
Maar Islamitische gewoonten/cultuur lijkt me echt niks als NL'er
Er staat 'lijkt' hèquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Want jij spreekt voor alle Nederlanders.
Nee, invite jij maar. Ik heb nog zo'n kut stadion omdat ik echt nooit thuis speelquote:
Naar welke landen ben jij al geweest dan? Reizen is gewoon tof..hoe meer verschillende culturen hoe beterquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien verkeerd neergezet dan.
Maar Islamitische gewoonten/cultuur lijkt me echt niks als NL'er
Belgie, Duitsland. Ga deze vakantie naar Oostenrijk voor de eerste keerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naar welke landen ben jij al geweest dan?
ja 8 uur is datquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zodra Happy Hour er is, geen idee of dat ook gelijk om 8 uur begint
Nog nooit een andere cultuur ervaren dus..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Belgie, Duitsland. Ga deze vakantie naar Oostenrijk voor de eerste keer
GJE wat zeg je nou allemaal Het is zoveel anders in marokko dan dat de marokkanen hier zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Want jij spreekt voor alle Nederlanders.
Klopt, vandaar de 'lijkt me niks' in mijn postquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog nooit een andere cultuur ervaren dus..
wow dat is wel erg extreem..letterlijk nooit over de grens?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:44 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben nog nooit in het buitenland geweestdeze maand word ik 22. Vind ik zelf vrij 'triest'. Had graag al meer van de wereld gezien.
wat??????quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:44 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben nog nooit in het buitenland geweestdeze maand word ik 22. Vind ik zelf vrij 'triest'. Had graag al meer van de wereld gezien.
ik ben zelf nu 3 keer naar Vegas geweest. Die wereld slaat echt allesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:44 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Belgie, Duitsland. Ga deze vakantie naar Oostenrijk voor de eerste keer
Luxemburg ben ik ook nog geweest jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:45 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben in België, Duitsland en Luxemburg geweest. Echte globetrotter dus
Naja, als je in Amsterdam of Rotterdam komt waan je je ook in een andere cultuur.
Ja duitsland en belgië. Ik denk niet verder dan 50km.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wow dat is wel erg extreem..letterlijk nooit over de grens?
20 en ook maar 1x in Engeland geweest.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:44 schreef Fuszy het volgende:
Nounou, wat een conclusies meteenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Oostenrijkkom ik al mn hele leven.
En je bent gewoon een racist Rich
Je ouders hebben het druk met werk? En in de zomer werk je altijd?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja duitsland en belgië. Ik denk niet verder dan 50km.
ja wat, je bent er nog nooit geweest en meteen begin je met afkrakenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nounou, wat een conclusies meteen
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:44 schreef Fuszy het volgende:
Ik zei dat het me niks lijktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja wat, je bent er nog nooit geweest en meteen begin je met afkraken
Ja, maar snap niet echt waar dat op is gebaseerd als je nog nooit een fatsoenlijke reis hebt gemaakt, maar goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, vandaar de 'lijkt me niks' in mijn post
Oh zo kan ik het ook. Ik woonde eerst in Freislandquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:46 schreef poker4lifee het volgende:
En ik woon in Schilderswijk dus eigenlijk ben ik ook elke dag in Marokko
hi hi ha ho
Mijn geld spendeer ik aan festivals en concerten. Als ik op vakantie ga, dan was het in zeeland. Waar we overigens bijna altijd mooi weer troffen. Mijn ouders gaan voortaan richting Italië, Frankrijk, Spanje en Turkije, maar daar ga ik niet meer mee op vakantie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je ouders hebben het druk met werk? En in de zomer werk je altijd?
Daarom moet je je telefoon ook meenemen als je gaat schijten en dan steeds refreshen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
Jezus ik ga ff schijten en ik mis meteen kei veel
USA en Engeland lijken me welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar snap niet echt waar dat op is gebaseerd als je nog nooit een fatsoenlijke reis hebt gemaakt, maar goed.
Aruba, USA (4 keer), Canada, Egypte, Thailand, Spanje, Italië, Griekenland, Zwitserland, Duitsland, België, Luxemburg, Frankrijk, Portugal, Engeland, Turkije staan hier "afgevinkt"
Haha vet, welk land je favoriet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar snap niet echt waar dat op is gebaseerd als je nog nooit een fatsoenlijke reis hebt gemaakt, maar goed.
Aruba, USA (4 keer), Canada, Egypte, Thailand, Spanje, Italië, Griekenland, Zwitserland, Duitsland, België, Luxemburg, Frankrijk, Portugal, Engeland, Turkije staan hier "afgevinkt"
Niet eens NEderlander dus jijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh zo kan ik het ook. Ik woonde eerst in Freisland
Je mist hier heel snel heel veel alleen weinig wat over FUT gaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
Jezus ik ga ff schijten en ik mis meteen kei veel
Zijn gamertag is V E IN 0 M x dus als je hem tegenkomt, niet aan beginnenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik won net de finale met 2-3 van iemand die de hele tijd ging crossen en abusen met Weston
Dus hij noemt me een sweaty prick terwijl hij dat zelf is en hij wil een rematch. Met zijn Russische IF team (met Doumbia en Eto'o) tegen mijn BraSilvers en bij 1-2 voor mij ragequit hij (of een cto) Maar geen aandacht meer aan besteden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |