Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
OP Faalhaas van het jaarquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
We kunnen niet clubben omdat jij een pittig kort kapseltje wilt.
Gewoon je kop kaal scheren manquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb nog wel wat uit mijn middelbare schooltijd op de pc blanchito
Mag ik daar iets van?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb nog wel wat uit mijn middelbare schooltijd op de pc blanchito
dmquote:
Waarom wil je Casta vervangen dan? Eindbaasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:21 schreef Pino0 het volgende:
Wat is een goede spits naast El Kabir?
heb fernandez en wolfswinkel geprobeert en vind ik beide niet beter dan castaignos
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:21 schreef Pino0 het volgende:
Wat is een goede spits naast El Kabir?
castaignos
Roypsv en Coenehv hadden toegezegd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pokerr, confetti en van jou.
Ik weet niet wie er nog meer meededen...
Gaat dus over happy hour vanavond i.v.m. 99 Messi. Inleg is 15.750 coins ivm tax.quote:een paar man die 15k inleggen bij Rijst, die opent pakjes op zijn stream en de winst delen we.
Ik heb wel coins nu haha dus zou straks wel 15k moeten hebben maar mijn pepe en marcelo verkopen nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Roypsv en Coenehv hadden toegezegd.
Maar Roy vroeg net aan mensen om 20k te lenen, dus die heeft de coins gewoon niet
Finesse van Casta is veel beter imoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:22 schreef Pino0 het volgende:
Hij is wel een baas, alleen als ik die finesse van hem en kabir vergelijk...
Denk niet dat ze du...willenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ben weg.
Wil best wel als ik terug kom, clubben (Tegen FC Pino))
Stuur maar bericht dat je gaat stappen en morgen wel ziet of hij geleaved is, dan geeft die het misschien opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens mij is mijn tegenstander niet van plan om weg te gaan
Durf wel, maar ik word onderling genazi'tquote:
Om half 5 's middags lekker stappenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Stuur maar bericht dat je gaat stappen en morgen wel ziet of hij geleaved is, dan geeft die het misschien op
Zo standaardquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Stuur maar bericht dat je gaat stappen en morgen wel ziet of hij geleaved is, dan geeft die het misschien op
onderling genazi't? Wat is dat dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Durf wel, maar ik word onderling genazi't
Ik heb nu preceis hetzelfde tegen een nedelander die niet weg wil gaan in het loading screenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zo standaard![]()
Denk niet dat ze er intrappen... maar i'll try it.
Gebackstabt iig, die Roy loopt naar poker allemaal negatieve dingen over me te DM'enquote:
Gister welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:29 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Er zijn bijna geen actieve leden bij Fc Pino
Door wie?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Durf wel, maar ik word onderling genazi't
Allemaal negatieve dingen? och mannetje toch. FC pino is gewoon slecht ik speel altijd de Any en jullie staan met zn 3e voorin achter de bal aan te rennen zonder ook maar iets van tactisch inzichtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gebackstabt iig, die Roy loopt naar poker allemaal negatieve dingen over me te DM'en
Hij is nu bij de club weg en gaat nu bij Poker en de gang
Toyboy Roy.quote:
Toure heeft dan 1 felle link, 2 normale links en 2 dode links..dat is niet genoeg.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:28 schreef UltimateTeam het volgende:
Met dit team:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#jhlNcWgkbdDDy
Wil ik graag veranderen LWB toty Baines, Cm Toure, CB Toty Kompany.
Haalt dan iedereen de 9chem, want heb er net genoeg geld voor maar zou het zonde vinden dat wanneer ik de spelers heb ze weer moet verkopen wegens 7chem.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Allemaal negatieve dingen? och mannetje toch. FC pino is gewoon slecht ik speel altijd de Any en jullie staan met zn 3e voorin achter de bal aan te rennen zonder ook maar iets van tactisch inzicht
Haha jij bent echt een grap.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Allemaal negatieve dingen? och mannetje toch. FC pino is gewoon slecht ik speel altijd de Any en jullie staan met zn 3e voorin achter de bal aan te rennen zonder ook maar iets van tactisch inzicht
en nu al beter...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]![]()
Je hebt in je hele carrière 4 potjes clubs gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |