1 april 2013 denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:58 schreef benx het volgende:
Bazenep! Wat waren die draken vet!
Is er al een date van S03x01?
Het voelde inderdaad niet echt als seizoensfinale aan.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:01 schreef Fyodor het volgende:
Dit was toch echt de laatste episode van seizoen 2?
Dat vond ik juist wel. Voor iedereen was het een einde van een periode en staan ze aan het begin van een nieuw 'avontuur'. Het kopen van schepen om naar Westeros te varen, de vrijheid van Sansa en Arya, Snow die naar The King in the North gaat, de white walkers die oprukken etc. Elk belangrijk personage werd wel even geüpdatet, zeg maar.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het voelde inderdaad niet echt als seizoensfinale aan.
Robb kwam later in het 2e boek ook nauwelijks voor, kunnen ze lastig de serie op aanpassen.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:35 schreef muzas het volgende:
YgritteHoop dat die nog lang mee gaat. Jammer dat het zo koud is daar.. De serie kan wel wat nieuwe tietjes gebruiken.
House of the undying; wtf? Had meer spektakel verwacht, na alle fuzz die erover gemaakt is. Zal in het boek wel meer aandacht aan geschonken worden?
Die draakjes worden ook eindelijk een beetje tof.
Théon begin ik zielig te vinden.
Arya, zelfde als vorig seizoen... Heeeeel benieuwd wat daar nu mee gaat gebeuren. Jaqen, wtf?
White walkersHad van mij iets minder 'zombie' gemogen. Gewoon bleek met blauwe ogen is wel vet. Mjah, ik weet niet hoe het in de boeken staat.
En ik ben heel erg benieuwd naar Sansa. Na haar twee seizoenen uitgekotst te hebben ben ik nu wel benieuwd wat ze gaat doen. Ik vond het eigenlijk een soort 'bevrijding' dat die kutkoning haar niet meer hoefde. Hoop dat dit de druppel voor d'r was, en kickass terug gaat komen.
RobbWat een schijtverhaallijn is dat geworden zeg.. Zo flinterdun... Heb het idee dat hier ook een hoop is weggelaten?
Dat waren voornamelijk wights die je zag en een diegene die op paarden zaten waren White Walkers. Wights zijn inderdaad gewoon domme zombies die nog een vage herinnering hebben van toen ze levend waren.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:35 schreef muzas het volgende:
White walkersHad van mij iets minder 'zombie' gemogen. Gewoon bleek met blauwe ogen is wel vet. Mjah, ik weet niet hoe het in de boeken staat.
O sweet summer childquote:Op maandag 4 juni 2012 10:41 schreef skudkind het volgende:
White walkers hoeven van mij ook niet perse in de serie, die scene op het einde vond ik ook erg matig en vooral zonde aangezien het de season finale was.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:45 schreef computerprobleem het volgende:
wanneer komt seizoen 2 op blu-ray, ik moet nog maar 3 afleveringen van seizoen 2
en waarom doen ze niet gewoon 2 seizoenen per jaar i.p.v. 1
zijn ze dom of zo want een rare hoofd hebben ze dan
Oh zit daar verschil in?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:50 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat waren voornamelijk wights die je zag en een diegene die op paarden zaten waren White Walkers. Wights zijn inderdaad gewoon domme zombies die nog een vage herinnering hebben van toen ze levend waren.
zijn ze dom of zo want een rare hoofd hebben ze danquote:Op maandag 4 juni 2012 13:45 schreef computerprobleem het volgende:
wanneer komt seizoen 2 op blu-ray, ik moet nog maar 3 afleveringen van seizoen 2
en waarom doen ze niet gewoon 2 seizoenen per jaar i.p.v. 1
zijn ze dom of zo want een rare hoofd hebben ze dan
thnxquote:Op maandag 4 juni 2012 14:01 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
zijn ze dom of zo want een rare hoofd hebben ze danPuik geschreven!
Goede interpunctie, heldere zinsbouw, echt een toppertje dit![]()
Heldere communicatie onderscheiden primaten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |