SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Every war is different, every war is the same.![]()
Wat doe je nou dekkerd? Zit je de laatste 2 posts te spammen om een nieuw deel te openen...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:46 schreef Santello het volgende:
Kan iemand mij helpen met mijn email inbox?
Bij mijn postvak in kan ik alleen maar de 3 of 4 meest recente ontvangen mail zien, maar de andere 300+ is er niet. Dit is altijd zo geweest maar het begint me nu echt te irriteren.
Doe ik iets verkeerd?![]()
Dat verhelpt het gelul met dat mensen "bang" zijn om te posten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef Santello het volgende:
Wat doe je nou dekkerd? Zit je de laatste 2 posts te spammen om een nieuw deel te openen...
[..]Every war is different, every war is the same.![]()
http://www.iphoneclub.nl/(...)mt-uit-op-de-iphone/
Carmageddon op de iPhone. Hopelijk komt ook Carmageddon 2 nog eens.
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:53 schreef TheGeneral het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)mt-uit-op-de-iphone/
Carmageddon op de iPhone. Hopelijk komt ook Carmageddon 2 nog eens.
!
Ik wacht alleen nog op GTA II en dan is mijn leven compleet.![]()
Gisteravond m'n 4S binnen gekregen, wat een geweldig toestel
Enige minpunt is nu dat Hi te besodemieterd blijkt te zijn om voor eind juli m'n abonnement over te willen sluiten naar Vodafone. Dus nu heb ik een iPhone, en ik kan er principe de komende 2 maanden niks mee. Net even met Hi gebeld, en ik krijg nu een micro sim opgestuurd om die maanden te overbruggen.
Wat ik nog wilde weten: Bij 'normale' telefoons kun je instellen dat je alleen een pincode hebt bij het opstarten van de telefoon en niet bij het elke keer ontgrendelen. Welk menu is dat? Kan ik verder nog iets instellen waardoor het batterij verbruik laag is?So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.![]()
Had ik eerst ook, maar dan staat een instelling verkeerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef Santello het volgende:
Wat doe je nou dekkerd? Zit je de laatste 2 posts te spammen om een nieuw deel te openen...
[..]
Instellingen --> Email, contacten, agendas --> Account selecteren --> Synchr. e-mail
That's should do the trick
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Wat wil je nu juist instellen? Dat je alleen een pincode in hoeft te voeren als je je toestel aan zet maar niet als je hem van lock screen af wilt halen? Dat staat toch standaard zo..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:57 schreef Purdey het volgende:
Gisteravond m'n 4S binnen gekregen, wat een geweldig toestel
Enige minpunt is nu dat Hi te besodemieterd blijkt te zijn om voor eind juli m'n abonnement over te willen sluiten naar Vodafone. Dus nu heb ik een iPhone, en ik kan er principe de komende 2 maanden niks mee. Net even met Hi gebeld, en ik krijg nu een micro sim opgestuurd om die maanden te overbruggen.
Wat ik nog wilde weten: Bij 'normale' telefoons kun je instellen dat je alleen een pincode hebt bij het opstarten van de telefoon en niet bij het elke keer ontgrendelen. Welk menu is dat? Kan ik verder nog iets instellen waardoor het batterij verbruik laag is?
Als je een code voor je lock screen in wilt stellen: Instellingen -> Algemeen -> Codeslot -> Zet codeslot aan
Laag batterijverbruik is gewoon even ondervinden, maar iig niet onnodig veel locatievoorzieningen enzo gebruiken
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Ik wil alleen een pincode invoeren bij het aanzetten van de telefoonMaar als ik nu m'n telefoon uitzet, en dan weer aan, vraagt hij niet om een pincode om hem op te starten.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.![]()
Gewoon simlock eropquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:25 schreef Purdey het volgende:
Ik wil alleen een pincode invoeren bij het aanzetten van de telefoonMaar als ik nu m'n telefoon uitzet, en dan weer aan, vraagt hij niet om een pincode om hem op te starten.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Nicequote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Had ik eerst ook, maar dan staat een instelling verkeerd.
Instellingen --> Email, contacten, agendas --> Account selecteren --> Synchr. e-mail
That's should do the trick![]()
![]()
Ik sta op het punt mijn iPhone 4s te verkopen om vervolgens een S3 aan te schaffen. Mocht de iPhone 5 het waard zijn dan verkoop ik de Samsung S3 weer.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
okquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik sta op het punt mijn iPhone 4s te verkopen om vervolgens een S3 aan te schaffen. Mocht de iPhone 5 het waard zijn dan verkoop ik de Samsung S3 weer.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Dan wil je iig geen lockscreencode instellen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:25 schreef Purdey het volgende:
Als je nog geen pincode ingesteld heb voor je simkaart dan moet je dat even doen, denk dat je dat zoekt. Je vind dit onder Instellingen -> Telefoon -> Simpincode als ik het goed heb"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Ja, bedankt!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dan wil je iig geen lockscreencode instellen.
Als je nog geen pincode ingesteld heb voor je simkaart dan moet je dat even doen, denk dat je dat zoekt. Je vind dit onder Instellingen -> Telefoon -> Simpincode als ik het goed heb
Altijd even wennen qua geluiden, instellingen en werken met zo'n nieuwe telefoon.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.![]()
Haat aan de Facebook app. Ik zie alle foto's nu echt hele erg mini aan de linker zijkant..Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:03 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Haat aan de Facebook app. Ik zie alle foto's nu echt hele erg mini aan de linker zijkant..Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Serieus? Waarom doe je dat jezelf aan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik sta op het punt mijn iPhone 4s te verkopen om vervolgens een S3 aan te schaffen. Mocht de iPhone 5 het waard zijn dan verkoop ik de Samsung S3 weer.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
En verkeerde gezichten bij sommige contactpersonen.quote:[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
meer mensen hier problemen met het updaten van hun applicaties? Als ik een nieuwe app uit de appstore installeer, geen probleem, zodra ik wil updaten roept hij "verbinding met itunes store mislukt"-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Pardon? Wat is er mis mee om eens een Samsung aan te schaffen. Heb altijd een iPhone gehad wil nu wel eens even een Samsung Galaxy. Mocht de S3 bevallen dan haal ik geen nieuwe iPhone.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:34 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Serieus? Waarom doe je dat jezelf aan?
[ Bericht 7% gewijzigd door MisterJ.Lo op 01-06-2012 22:27:26 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Eng he, veranderingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:34 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Serieus? Waarom doe je dat jezelf aan?.
![]()
Bedankt dat je dit met ons wilde delen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik sta op het punt mijn iPhone 4s te verkopen om vervolgens een S3 aan te schaffen. Mocht de iPhone 5 het waard zijn dan verkoop ik de Samsung S3 weer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: