SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Jelte slaapt nu zonder puckababy en dat gaat best goed!
(In winterslaapzak want vies rotweer)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Jaaaaaaaaaaaa clusteren! of regelen! ze groeit en je melk komt opgang!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:02 schreef Zoë23 het volgende:
S wil al de hele ochtend/begin vd middag drinken,drinken,drinken.
12u bedachten we dat we wilden eten, en pas rond 1u / half 2 kwamen we daar aan toe
Ze lijkt wel eindeloos te kunnen drinken
M'n kleine mupje!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:25 schreef bitterend het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa clusteren! of regelen! ze groeit en je melk komt opgang!!
Ja mee eensquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:50 schreef Kyara het volgende:
Je bent niet de enige hoor Zoe. Niets doet zo hard rammelen als je eigen kind (vind ik dan).
graag gedaan hoor!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:18 schreef Kyara het volgende:
En nog even mijn bijdrage in de babyfotoshow (vind hem zelf erg goed gelukt moet ik zeggen
Ja hier dacht ik eigenlijk ook aan. Heb er ook niet veel verstand van en ik weet dat men altijd zegt dat het heel uitzonderlijk is als een kindje niet verzadigd kan worden door bv, maar stel dat je die uitzondering bent... Misschien vind je het geen optie hoor, maar je zou een keer (of een paar keer) de voeding voor de nacht kunnen vervangen door een fles nutrilon? (En dan zelf kolven om toch je productie op peil te houden). En haar dan in haar eigen bed leggen, zodat ze ook niet wakker kan worden van jullie (ik lees altijd dat kindjes veel lichter slapen bij hun ouders op de kamer). Het is misschien echt het tegenovergestelde van je ideaalplaatje, maarja als het helpt... Alles is het proberen wel waard denk ik? Voor hetzelfde geldt is het dat natuurlijk helemaal niet he. En ik hoop niet dat ik hiermee mensen voor t hoofd stoot. Ik probeer alleen mee te denken en alle voor de hand liggende oplossingen zijn immers al geprobeerd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:33 schreef PureEvil het volgende:
Waar ik trouwens vanochtend aan dacht....Je geeft toch borstvoeding? Krijgt ze wel genoeg? (Ik noem maar wat...ik heb er geen verstand van.) Heb je al eens een poging gedaan met flesvoeding?
Als dat al mogelijk is?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:49 schreef NotTheSame het volgende:
Ow en wat betreft de voeding: ook dat heb ik al eens geprobeerd... Maar zelfs met 200ml bv of kv, al dan niet aangemaakt met rijstebloem wil het niet lukken helaas...
SPOILER: beetje zweverig misschienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals, het is een beetje zweverig, maar het bedje op een andere manier neerzetten, desnoods midden in de ruimte, kan in ieder geval geen kwaad. En ik gok dat je op dit moment ben beland op het punt dat je alles wel wil proberen...
Dus. Waarom jezelf nog 2 dagen laten lijden? Of is het kamertje zo klein dat ALLES omgezet moet worden?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:24 schreef NotTheSame het volgende:
Summerbreeze, daar zeg je me wat! Manlief is ook gevoelig voor aardmagnetische stralen! Die had zelfs in z'n ouderlijk huis een magneet in de nok van het huis hangen om de straling te buigen. Ik zal na het weekend NU VANDAAG eens met de inrichting gaan rommelen! Het staat eigenlijk allemaal nog steeds op dezelfde plek als sinds we het kamertje inrichtten, maar het is te proberen! Thanx meis!
+1quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:27 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Dus. Waarom jezelf nog 2 dagen laten lijden? Of is het kamertje zo klein dat ALLES omgezet moet worden?
Dan zou het in theorie bij haar ouders beter kunnen gaanquote:
Hebben we hier ook gehad, vooral de periodes dat hij zijn grenzen ging verleggen met hoeveelheden. Maar ik had niet de indruk dat hij er echt last van had. Maar je geeft borst toch? En mijn ervaring is dat kindertjes zich aan de borst niet snel overdrinken. Met de fles deed onze knul dat wel. Of je er nu 150 of 200 ml in deed, die fles moest leeg, rn daar had hij dan wel last van..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:18 schreef Zoë23 het volgende:
S lijkt na de voeding wat soms misselijk, trekt ze moeilijke gezichten en lijkt de voeding omhoog te komen maar dan slikt ze het weer door![]()
Is dat normaal of heeft ze dan bijv teveel gehad?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:22 schreef Susie het volgende:
L'tiekje, gefeliciteerd met Bartje!wanneer komt er nog een de afscheidspam?
R (net als mama) eet met dr ogenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:18 schreef Zoë23 het volgende:
S lijkt na de voeding wat soms misselijk, trekt ze moeilijke gezichten en lijkt de voeding omhoog te komen maar dan slikt ze het weer door![]()
Is dat normaal of heeft ze dan bijv teveel gehad?
Is gisteren langsgeweest. Zij verdenkt dat hij moeite heeft met zijn tong (hij zoekt met zijn tong). Zij heeft geadviseerd om langs een osteopaat te gaan (gingen we sowieso al, alleen pas over 3 wekenquote:Op zondag 3 juni 2012 01:26 schreef Clubsoda het volgende:
Xaban, ben je al bij de logopedist geweest hiermee?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:42 schreef bitterend het volgende:
[..]
R (net als mama) eet met dr ogenvroegah toen ze heeel klein was heeft ze soms om het uur een paar slokjes en dan leek het alsof ze veel meer op heeft dat ze aan kon want er kwam echt heeeel veel uit...paar keer per dag alles onder de spuug...
Ze leek geen pijn te hebben trouwens was alleen maar een wasmachine probleem. Nu komt wat omhoog en dan "kauwt" ze erop en slikt ze het weer
Ik geef de fles en de borstquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:52 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hebben we hier ook gehad, vooral de periodes dat hij zijn grenzen ging verleggen met hoeveelheden. Maar ik had niet de indruk dat hij er echt last van had. Maar je geeft borst toch? En mijn ervaring is dat kindertjes zich aan de borst niet snel overdrinken. Met de fles deed onze knul dat wel. Of je er nu 150 of 200 ml in deed, die fles moest leeg, rn daar had hij dan wel last van..
Maar wat zijn de signalen waardoor je denkt dat ze misselijk is?
quote:
quote:
quote:
Joh, het ergste gegil heb ik eraf geknipt. Hij had hiervoor al 2x gerold, dus ik naar mijn man: haal de camera! En toen moesten we even wachten voordat ie het weer deed. Mijn an zegt zelfs een paar keer: ennnn rolll....quote:
Nee, lijntje stijgt nog steeds, maar veel minder, je ziet 'afdaling'.quote:Op zondag 3 juni 2012 07:34 schreef Susie het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat zie je slechter worden?
Ik bedoel groeit hij verder goed? Volgt hij zijn lijntje verder goed?
Wij geven Zantac (zo uit mijn hoofd) nu misschien al 4-5 weken.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:32 schreef SummerBreeze het volgende:
Xaban, ik weet niets anders toe te voegen dan de vraag of je het wel genoeg tijd geeft. Zantac werkte hier ook niet van de ene op de andere dag. Daar is toen ruim een week overheen gegaan. Wennen aan een nieuwe fles kost ook wel een paar dagen en wennen aan andere voeding kan helemaal lang duren.
Hahaha! Jullie richten hem gewoon af "ennnn rollllll"quote:Op zondag 3 juni 2012 19:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Joh, het ergste gegil heb ik eraf geknipt. Hij had hiervoor al 2x gerold, dus ik naar mijn man: haal de camera! En toen moesten we even wachten voordat ie het weer deed. Mijn an zegt zelfs een paar keer: ennnn rolll....
Maar dit is toch belachelijk vroeg??
Ik heb even terug gezocht. Harry was 9w5d toen hij voor het eerst van buik naar rug rolde en die was al vroeg meen ik me te herinneren...
Ik heb verder ook geen tips of trucs. Anouk dronk ook een poos over de hele dag gezien maar 500 -600, maar die had/heeft genoeg reserves.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, lijntje stijgt nog steeds, maar veel minder, je ziet 'afdaling'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Wat zij zegt ^^quote:Op zondag 3 juni 2012 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
fantomalt is toch om aan te komen?
Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze dat geadviseerd hebben i.p.v. forte voeding. Die heeft elk merk wel in zijn lijn zitten.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
30 schepjes is toch al het maximum in NL?
Maar, euhm, is er dan echt niets anders aan de hand?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:27 schreef Sam1993 het volgende:
het is echt huilen van de honger. niks krijgt haar stil zoals ik alz ei speentje vinger wandelen bij je nemen gewoon laten huilen water hebben we ookg eprobeerd en wat lauwe thee maar het huilen blijft en word steeds erger. word dan ook helemaal warm in dr nek en bezweet.
Dus dan gieten jullie er wat uit ofzo? Wat apart. Dat kan natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:32 schreef Kuukske het volgende:
Ja klopt, maar we geven geen 200 die dan uiteindelijk in de fles komt te zitten. Volgens het cb konden we het dan zo opbouwen naar 190 en 200 cc.
Gezonde eetlustquote:Op zondag 3 juni 2012 20:33 schreef Kyara het volgende:
Kuuks, zo dat is ook veel. Zit Midas nu ook op....
Jep.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:33 schreef Susie het volgende:
[..]
Dus dan gieten jullie er wat uit ofzo? Wat apart. Dat kan natuurlijk.
Inderdaad. Maar dan nog zit er normaal gesproken evengoed iets van 3 tot 4 uur tussen (ook wat speling daarmee uiteraard).quote:Op zondag 3 juni 2012 20:38 schreef Zoë23 het volgende:
Susie
Ah ok
Maar als je FV op aanvraag geeft kun je dus ook vaker geven maar dan kleinere hoeveelheden?
Wat DML zegt dus
Ligt eraan hoeveel ze drinken. ;-)quote:Op zondag 3 juni 2012 20:44 schreef Susie het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dan nog zit er normaal gesproken evengoed iets van 3 tot 4 uur tussen (ook wat speling daarmee uiteraard).
BJ; niet klagen hoor, je bent al heeeeeeel lang niet ongesteld geweest
Ja daarom. Als we die ruimte niet hadden zat ik ook in paniek hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 20:53 schreef Kyara het volgende:
Vraag me ook af of er niet meer aan de hand is inderdaad.
Kuuks, zo lang je maar ruimte hebt om uit te bouwen zonder over dat maximale aantal schepjes te komen. En volgens mij is hij ook bijna even groot en zwaar als Midas dus dat komt dan ook wel overeen.
+ 1! Ziet er cute uit.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:54 schreef Kyara het volgende:
Ooooh BJ, wat schattig! De zusjes om de keuken! Ze lijkt ook al best wel stevig te staan he.
Ja, daar zou ik ook van in paniek rakenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja daarom. Als we die ruimte niet hadden zat ik ook in paniek hoor.
Honger lijden is niets idd. Ik heb ook het idee dat hij het zelf prima regelt. Soms laat ie 2x 30 cc staan bijvoorbeeld. Of een x 40 a 50. Op een dag. Dan hoeft ie ook echt niet meer en dan is ie heel tevreden. Hij blij, wij blij. Maar wel op een goede manier dan.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:59 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik ook van in paniek rakenWe hebben het daarom ook zorgvuldig opgebouwd (zonder honger te laten lijden natuurlijk
)
Nu maakt het me niet meer zoveel uit omdat we in theorie met bijvoeden zouden kunnen beginnen maar ik wacht liever tot de 6 maanden.
Oh das shit zeg! Dus Anouk begint straks ook weer?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:54 schreef Nirak het volgende:
Onze baby heeft drie hele dagen geen snotneus gehad.. Maar hij is weer terug in volle glorie
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:02 schreef bitterend het volgende:
Klinkt eng allemaal...ik geef bij elke kik gewoon tiet
Die mag wel maar max 5 dagen achter elkaar en je moet de kindervariant hebbenquote:Op zondag 3 juni 2012 21:04 schreef bitterend het volgende:
Ik heb iets gegeven tegen snotneus, na 4 dagen was het weg! xylo nog wattes!
Gevonden! : http://www.apotheek.nl/Me(...)px?mId=10704&rId=240
Bijna 5 maanden.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Honger lijden is niets idd. Ik heb ook het idee dat hij het zelf prima regelt. Soms laat ie 2x 30 cc staan bijvoorbeeld. Of een x 40 a 50. Op een dag. Dan hoeft ie ook echt niet meer en dan is ie heel tevreden. Hij blij, wij blij. Maar wel op een goede manier dan.
Maar midas is nu? Hoe oud?
Wij gebruiken idd ook liever deze druppels dan neussprayquote:Op zondag 3 juni 2012 21:24 schreef bitterend het volgende:
Susie het waren druppels! ik heb echt 2 buizen neusspray gebruikt maar hielp niks, toen bij de apotheek zei ze over die xylo...en na 4 dagen was snot weg!
Ik ga het ook nu niet meer voor Anouk gebruiken, die is er bijna vanaf.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wij gebruiken idd ook liever deze druppels dan neusspray![]()
Puck lijkt alleen permanent een snotneus te hebben en je mag het maar 5 dagen gebruiken max helaas
Neusspray sucks, ik gebruik moedermelk: dat werkt goed! Alleen omdat rechtstreeks in de neus mikken niet lukt doe ik dat in een dopje en dan druppelen we wat in zijn neusjequote:Op zondag 3 juni 2012 21:24 schreef bitterend het volgende:
Susie het waren druppels! ik heb echt 2 buizen neusspray gebruikt maar hielp niks, toen bij de apotheek zei ze over die xylo...en na 4 dagen was snot weg!
+1!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:34 schreef Nirak het volgende:
[..]
Neusspray sucks, ik gebruik moedermelk: dat werkt goed! Alleen omdat rechtstreeks in de neus mikken niet lukt doe ik dat in een dopje en dan druppelen we wat in zijn neusje
Mja, hoop van niet! De ha waar ik was vond kdv's prima, want konden de kindjes alle virussen en infecties goed oplopen... En hij bedoelde het niet sarcastisch!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Om volgende week weer terug te keren?![]()
Hier wel zo helaas. Stomme kdv ook![]()
Slim Nirak![]()
Ik vind ook dat eten leuk moet blijven hoor! En op zo'n manier is dat het dus niet, hopelijk is hij het vandaag alweer vergeten en gaat hij lekker brood eten op het kdv.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Cynthia, even proberen oke, maar echt verder dwingen. Dat werkt toch niet.. Ik blijf bij het "eten moet leuk blijven" principe.. Ze ontdekken de vork vanzelf wel.
Jij wel, maar je schoonmoeder blijkbaar nietquote:Op maandag 4 juni 2012 09:33 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik vind ook dat eten leuk moet blijven hoor! En op zo'n manier is dat het dus niet, hopelijk is hij het vandaag alweer vergeten en gaat hij lekker brood eten op het kdv.
Die periodes heb ik ook gehad, vaak is het een aantal dagen bal en dan opeens stopt het weer. Het ging vaak samen met regeldagen/ontwikkelingssprong. Vermoeiend is het welquote:Op maandag 4 juni 2012 09:47 schreef Nirak het volgende:
Pfff, schoonmoedersGelukkig heeft mijn vrouw een hele leuke
voor jou en Cas Cynthia
Hier een beroerde nacht.. 00.00 uur tiet, 00.40 uur troosteloos huilen en dus maar een pcm en weer tiet, 04.00 weer wakker en dus tiet en toen om 06.20 weer wakker en tiet. En daarna pas om half 9 wakker gelukkig.. En zo is het al 2 dagen bal met ons manneke. Snel geirriteerd, hij zit niet lekker in z'n velletje, gerum.. Nou dachten we tandjes omdat hij ook weer instant verkouden was geworden en siebogen heeft, maar er is nog niets te zien van witte puntjes..
En kan iemand mij nog eens vertellen dat ze op deze leeftij 7mnd) nog niet doorhebben wat drammen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ouders komen vaker, maar zijn ook een vak apart. Mijn moeder wijdt het er aan dat Rienk zo slecht eet omdat hij tot zn eerste gewoon geen onnodig zoet mochtEn ze wil Jelte nu ook nog maar steeds aan de liga, sinaasappelsap en geprakt fruit hebben
Ik blijf dr vertellen dat dat niet meer gebruikelijk is en dan sinaasappels tot 9 maanden helemaal niet mogen. Ze begint het nu wat los te laten goddank maar jemig wat een gezeik altijd
![]()
Rienk wil er altijd een vorkje bij, die eet niet zonderMaar als hij het lekker is dan heeft hij met zn linkerhandje zn vorkje en met zn rechterhand pakt hij los ook wel een stukje bij
Maar dat komt vanzelf hoor, ik weet niet hoe oud Cas nu is, (je ticker staat nog op standje zwangerschap) maar ze krijgen het vanzelf een keer door. (Voor hij 18 is snapt hij heus wel hoe een vork werkt
![]()
)
Hoe de bevalling van Xanteh ging ben ik ook wel benieuwd naar![]()
![]()
Nirak, ik zag nog dat je de bedopmaaktip eerder had gewild, ja sorry, je vroeg me er niet eerder naar![]()
Jelte viel zonet weer moeilijk in slaap. Steeds zn speen uit zn mond trekken en hem op de grond gooien. Heb maar weer een nestje gemaakt. Nu slaapt hij wel lekker. Hij wil ook absoluut niet op zn zij trouwens. Erg irritant.
En oh ja! tip gevraagd, hij krijgt inmiddels bijvoeding, voornamelijk gepureerd omdat mango uit zn handen glibberen, maar hij doet zn mond niet ver open. Ik krijg het er amper in. Hij wil wel, maar hij maakt maar een heel kleine opening :-o ipv :-O En zodra hij iets op zn lip proeft klapt de mond dicht en zit hij verwoed te smakken op dat ietsiebietsiebeetje
Komt dit vanzelf of is er iets dat ik kan doen? (Ik weet niet meer hoe ik dat bij Rienk deed..
En woei! Jelte is 7 maanden!![]()
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Jelte mag geen banaan, hij poept heeel slecht en hard, dus die banaan laten we even achterwege. Hij krijgt wel brood, maar sabbelt daar op. Craccottes krijgt hij ook, dat gaat wel netjes. Maar ja, bij de borst neemt hij ook geen grote hap, hij zuigt de handel naar binnenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef Juud79 het volgende:
Heb je hem al een broodkorst gegeven Vlindur? Hier ook een oppasmeis die dat doet en die is 10 maanden inmiddels.... Ik hou vaak de lepel wat omhoog zodat ze naar boven kijkt, dan doet ze haar mond verder open. Bij brood eten maak ik gewoon flinke stukken, al vanaf het begin, dan moet ze haar mond wijder open doen om te happen. En hem een banaan geven, in zijn hand? Das ook flink, dan leert ie ook zijn mond verder open te doen.
Hij kan het natuurlijk wel, want aan de borst doet ie dat ook of hapt ie dan ook zuinig aan?
die voeden toch mee op of niet?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:44 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn ouders weten nu wel een keer wat de kinderen wel en niet mogen. Dus helemaal geen problemen meer mee.
Mijn schoonmoeder zien we bijna niet meer maar die zal de kinderen nooit wat geven zonder het eerst te vragen!!
Jij zegt dat nou wel heel makkelijk met zo'nquote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef Susie het volgende:
Hier geen moeder en schoonmoeder, alleen opa's en die zijn er alleen om leuk bij te zitten
Natuurlijk! En ze zijn er ook wel hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jij zegt dat nou wel heel makkelijk met zo'npoppetje he Susie.. Maar (en misschien raak ik hier wel een gevoelige snaar mee) ik denk dat je stiekem ook graag een beetje strijd met je moeder/schoonmoeder zou hebben gehad. Ik zou het tenminste wel weten.... Liever strijd dan dat ze dit moois niet meemaken, ook voor je kids.. Dus een
voor jou en je man! Want eigenlijk horen jullie moeders ook gewoon van hun kleinkind te mogen genieten...
Ja en als ze wel spuugt, moet je daar dan wel iets tegen doen? Als ze er geen last van heeft? Huilen na het spugen lijkt me normaal, ze schrikt natuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:26 schreef mefke79 het volgende:
Sam, ik snap dat het je duizelt van de adviezen, maar wat Claudia ook al zei, het is zaak te achterhalen of ze wel huilt van de honger. Want dat nemen we nu aan en daar verzinnen we vanalles voor, maar zeker het verhaal van het spugen is iets dat het uitzoeken waard is. Lees ook de opmerking van Wickie nog eens.
Psiesquote:Op maandag 4 juni 2012 14:50 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, dat is precies wat ik bedoel. Is het spugen oorzaak of gevolg? Want inderdaad, gewoon spugen zonder er last van te hebben is geen probleem. Hoogstens voor de wasmachine, maar ja, had ie maar geen wasmachine moeten worden.
Ja, direct na de geboorte, maar als ze voeding krijgen wat groter.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:53 schreef Clubsoda het volgende:
Zo groot als een walnoot toch maar? Volgens de mevrouw van de borstvoedingsvoorlichtsavond
Waarom is dat niet vergelijkbaar? Als je flesvoeding op verzoek geeft regelt het kind het oprekken zelf, net als bij borstvoeding, inderdaad omdat het steeds wat meer nodig heeft.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:55 schreef Cyntiaa het volgende:
En flesvoedingsvoorschriften zijn natuurlijk ook niet vergelijkbaar met een kindje wat borstvoeding krijgt. Het oprekken van het maagje gaat natuurlijk gebeuren zodra het gewicht en de voeding toenemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Ja, zo ging het hier ook meestal. Maar als er echt teveel in zijn maag kwam (vooral tijdens de kraamweek was dat) ging hij wel overstuur huilen. (maar dat is weer wat anders dan huilen omdat het maagzuur brandt, dat kreeg hij later ook).quote:Op maandag 4 juni 2012 15:09 schreef Bleie het volgende:
Huilen na spugen lijkt mij toch wel een teken dat hij er last van heeft hoor. Pietje spuugt ook altijd wat na een voeding, maar hij lijkt het niet eens door te hebben. Hij doet gewoon zijn mond open en dan komt er een golf melk uit (liefst over mij heen natuurlijk). Als hij erbij zou huilen, en het komt echt in bogen eruit, dan zou ik me wél zorgen maken.
Tis al overquote:Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef mefke79 het volgende:
MeNicole, maar dat is dus normaal. Want dat maagklepje doet zijn werk nog niet al te best, dus dan gaat het niet van slokdarm naar maag. En dan komt het er dus snel uit bij beweging. Gaat vanzelf over.
Hier is het nog niet over, dat teruggeven en weer doorslikken. Ondanks dat ie bijna een jaar is. Maar het schijnt normaal te zijn tot anderhalf, dus we hebben nog even.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:36 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Tis al overHij is ondertussen al bijna 9 maand he
![]()
Maar zoveel als hij spuugde was niet normaal hoor. Het was niet een mondje terug geven.
Maar maakt ook niet uit. Bij hem heeft nutriton goed geholpen en als het bij een volgende weer nodig zou zijn zou ik het weer proberen.
Banaan moet je in de zon leggen.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:46 schreef bitterend het volgende:
Alleen banaan kreeg ik niet uit, avocado, perzik, tomaat ging wel uit op 60c. Ik heb het wel meteen gewassen! een romper heb ik niet meteen gewassen en daar gaat het niet meer uit
Mja, ik was het ook niet gelijk....das het probleemquote:Op maandag 4 juni 2012 18:46 schreef bitterend het volgende:
Alleen banaan kreeg ik niet uit, avocado, perzik, tomaat ging wel uit op 60c. Ik heb het wel meteen gewassen! een romper heb ik niet meteen gewassen en daar gaat het niet meer uit
Let wel op, want die begonnen bij ons op een bepaald moment door te lekken.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:07 schreef SummerBreeze het volgende:
Hier slabshirt met mouwen van de ikea. De Kladd Prickar. [ afbeelding ]
Ze zijn nog wat groot, maar met haarelastiekjes zorgen we dat de mouwen goed blijven zitten. En het werkt super. Wel probeer ik er zoveel mogelijk aan te denken om haar een oude broek aan te geven (of gewoon in haar luier neer te zetten), want mevrouw weer het ook altijd weer op haar benen te smeren.
Meteen met ossegalzeep behandelenquote:Op maandag 4 juni 2012 18:29 schreef Susie het volgende:
Hoe krijg je d'r kleertjes schoon Bitterend? Want hier krijg ik die bende vaak niet eens uit de mouwen...moet er dus niet aan denken als alle kleren onder zitten.
En als 'meteen' niet lukt dan doet Ossegal het later ook nog wel. En in uiterste nood: een beetje vaatwasmiddel om te weken. Ook altijd in huis hebben: dubro oid met citroen. Werkt ook prima, zelfs op tomaat en aardbeienvlekken. Tot slot een oma-weetje: melk en balpenvlekken is geen fabel, maar werkt echt.quote:
gewoon onder de kraan of in een emmer met koud water leggen.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:58 schreef bitterend het volgende:
hum spoelen, gedoemisschien voorwas een optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |