abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112304303
De Baby's

01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
16 juli 2011: Elise, dochter van Sannne
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
23 September 2011: Destin Liam, zoon van Scorpionsworld
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
05 oktober 2011: Adam, zoon van Sandous
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
26 oktober 2011: Danne, zoon van Nirak & Faithz
04 november 2011: Jelte zoon van Vlindur
05 november 2011: Rowan, zoon van meissie1595
19 november 2011: Rayen, zoon van Timejumper
24 november 2011: 'SC-tje', dochter van SummerBreeze & SocialDisorder
28 november 2011: Ollie, zoon van _evenstar_
16 december 2011: 'Draakje', dochter van NotTheSame
21 december 2011: Daan, zoon van Deepfreeze En _FlasH_
31 december 2011: Mia, dochter van Octopussy
11 januari 2012: Midas, zoon van Kyara en Argento
25 januari 2012: 'Pietje', zoon van Bleie
10 februari 2012: Sander, zoon van Fee-nix
3 maart 2012: Cristel, dochter van PureEvil
3 mei 2012: Cara, dochter van Xanteh
9 mei 2012: Lior Nethanel, zoon van Tinuviel & Iamredleader
9 mei 2012: Lisa, dochter van Sam1993
12 mei 2012: S.ara dochter van zoë23

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_112304414
NTS moet even nog het vorige deel lezen :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Jelte slaapt nu zonder puckababy en dat gaat best goed!

(In winterslaapzak want vies rotweer }:| )
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:33:59 #3
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112305334
Wat een lieve foto Vlindur. O+
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:38:36 #4
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_112305486
Sannne *O* wat leuk! Een spannende date nog wel, oelala ;).

Vlindur wat een lieve foto!

NTS alles is al zo'n beetje gezegd.... maar ik wil toch ook even zeggen dat ik het heel rot voor je vind! Die nachten van jou zijn ook gewoon niet vol te houden :N . Nachtje bijslapen is wel fijn, maar natuurlijk wel een druppel op een gloeiende plaat... Het lijkt mij het belangrijkst (en het moeilijkst) om er achter te komen waarom Draakje nou zo huilt steeds en waarom ze geen langere tijd kan slapen. Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan. Misschien naar een haptonoom, osteopaat of iets dergelijks? Ik heb geen idee wat je allemaal al hebt geprobeerd hoor. Ik roep ook maar wat. Heel veel sterkte in ieder geval :* . En heb je op de buik laten slapen al geprobeerd?
pi_112305646
Sorry dat mn dateverhaal offtopic was, wil het niet in een ander topic, ik klets met jullie, niet met de rest van fok ;) (Weet wel dat iedereen meeleest hoor, maar voelt zo niet relevant om daar ineens te gaan vertellen over een date)

Maar zal voortaan ontopic blijven :)

NTS Dikke knuf meis..
Jelte O+ Gaat goed met slapen dus!! Fijn!
Hier ook steeds beter, Elise heeft vannacht ook de hele nacht in dr bedje geslapen.
Alleen had ze er om 5 uur genoeg van, dus maar met haar opgestaan..
pi_112305764
Het is enkel een OUD topic Sannne ;) De mama's die je ook tegen komt in het fototopic en kleertjestopic etc :D

Maar goed, juist NTS kan daar misschien nog wel tips krijgen van mama's die niet hier meelezen maar hetzelfde hebben meegemaakt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_112305812
Jawel, maar schrijf daar nooit mee.. En weet ook niet of ze op de hoogte zijn van mijn single-mama-zijn.. Ik wals niet graag een topic binnen waar ik niet actief in ben hihi.
pi_112305902
Niemand is daar actief :D Het komt af en toe omhoog als mensen iets positiefs of negatiefs te melden hebben wat niet zo zeer in de kind topics past.
[OUD] Hoe gaat het met ons? #13

Het moet niet maar dan krijg je wat minder de kleine lettertjes en spoilers en 'eigenlijk is dit off topic' etc en hoef je je niet schuldig te voelen :P
The way you rock'n'roll
pi_112306394
NTS :*
Erg frustrerend!

Wij stoppen de lakentjes ook goed in bij S want ze maakt zichzelf ook wakker.
Als we haar armpjes eventjes vasthouden & weer onder het dekentje wordt ze wel rustiger. Inbakenen vind ze dan weer niet prettig..

Kan me voorstellen dat als je van alles geprobeerd hebt en het lijkt niet te helpen.. Dat je er dan doorheen zit :*

Sannne
*O* :D

S wil al de hele ochtend/begin vd middag drinken,drinken,drinken.
12u bedachten we dat we wilden eten, en pas rond 1u / half 2 kwamen we daar aan toe :9
Ze lijkt wel eindeloos te kunnen drinken :@
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:07:04 #10
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112306598
Wat ligt J er lekker bij Vlindur O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_112307206
Lieve NTS, ik zal je een PM sturen :*
(ik ben elke nacht om de 2 uur wakker en slapen in de avond duurt ook langer dan in het begin)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_112307235
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:02 schreef Zoë23 het volgende:

S wil al de hele ochtend/begin vd middag drinken,drinken,drinken.
12u bedachten we dat we wilden eten, en pas rond 1u / half 2 kwamen we daar aan toe :9
Ze lijkt wel eindeloos te kunnen drinken :@
Jaaaaaaaaaaaa clusteren! of regelen! ze groeit en je melk komt opgang!! *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_112307349
Vlindur wat slaapt Jelte zoet O+

NTS dikke knuffel voor jou! Het is al gezegd maar ik denk ook, dat een nacht zonder draakje je misschien weer even wat rust geeft en verder een oplossing voor het probleem vinden. Ik wens je veel sterkte.

Sanne wat fin van de date *O* En E heeft de hele dag in haar eigen bed geslapen.

Wij stppen lakentje/ hydrofiel luier ook goed in. Alleen L wil graag op zijn handjes sabbelen, dus soms stop ik het ook om zijn lichaam heen, in.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_112307535
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:25 schreef bitterend het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaa clusteren! of regelen! ze groeit en je melk komt opgang!! *O*
M'n kleine mupje! :D
Ik zie dr gewoon groeien haha
pi_112307774
Gefeliciteerd Seilram en Sam!
pi_112309371
*O* voor sanne en :* voor NTS
Heb je iemand die een keer op kan passen (uit logeren) Dan kun je even een keer eruit, je gedachten verzetten en een keer uitslapen?

En die foto vlindur O+ wat vredig
pi_112311913
Vlindur, wat een lieve foto!
pi_112311933

Nts, hij ligt er nu weer in hier kun je goed zien hoe Jelte slaapt. Ik heb z'n matrasje helemaal naar een kant en twee in elkaar gerolde hydrofielen aan de andere kant zodat ik heel strak kan instoppen. Hij trapt zichzelf nu niet los. Zijn linkerarm ligt naar beneden en het lakentje ligt ook hoger pas ingestopt. Zo heeft hij beperkte ruimte en slaapt hij beter.

Ik hoop dat dit voor R ook iets is.. :*

(Jelte was van de bank gevallen. Ik was aan het voeden en Rienk moest even gauw iets, Jelte had al los gelaten dus ik leg hem even gauw helemaal tegen de leuning aan en help Rienk snel.. Hoor ik ineens *bof* *KRIJS* ligt Jelte op de grond te spartelen met z'n hoofd op een kussen en z'n arm vast onder z'n lichaampje ;( Dat was dus ook de laatste keer. Normaal gaat het altijd goed :') dus na een flinke troostvoeding waar hij in slaap viel heb ik hem over gelegd in bed.)

Edit: Tijdens de slaap wriemelt hij beide armen wel omhoog, maar met inslapen verloopt het net wat soepeler. Want Jelte wrijft ook heel erg in zn ogen en trekt zn speen uit zn mond :')

Soms werkt het helemaal niet hoor, dan maak ik met mijn eigen armen een nestje en leg ik mn gezicht in zn nekje. Dan is hij gelijk stil, dan ga ik heel langzaam omhoog en als hij begint te huilen gelijk weer terug, maar ik ben er net 3 dagen mee bezig, jij al veel langer. Sterkte met dit, ze groeien er uiteindelijk overheen, maar ik kan hem ook echt niet laten huilen. :N

En waarom heb je haar eerst niet ingebakerd? :@ Er zijn meerdere soorten, Jelte sliep heerlijk in de puckababy maar moest er uit omdat hij rollen kan..

[ Bericht 5% gewijzigd door Vlinder op 01-06-2012 16:35:00 ]
  vrijdag 1 juni 2012 @ 17:18:28 #20
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112314030
Oh Vlindur, dat was wel even schrikken. Hier gelukkig nog geen valincidentje maar ik het lees het hier wel vaker. In een onbewaakt ogenblik kan het dus toch snel gebeuren.

Wat een schatje meissie! Mooie lach!

Hier weer een verkleedfestijn vandaag. Eerst een plasincidentje (meneer trekt tegenwoodig de billendoekjes weg die dat moeten voorkomen... en hij stopt ze dan natuurlijk meteen in zijn mond :X ). En een boel gespuug. Het was eventjes wat minder met spugen maar de laatste dagen komt er toch wel veel uit. En soms ook pas uren na de fles. Hij krijgt al een flinke schep nutriton door zijn fles en boeren doet ie ook goed.

En nog even mijn bijdrage in de babyfotoshow (vind hem zelf erg goed gelukt moet ik zeggen zowel baby als foto ;))

pi_112314154
wat een vreselijk mooie foto Kyara! En wat erop te zien is natuurlijk ook!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 17:23:01 #22
250838 Fee-nix
pi_112314189
Wow Kyara, beide idd erg goed gelukt ;).
pi_112314972
O+

Wat een knapperds!

En wat een mooie ogen heeft jou boef kyara O+

:o ik dacht vandaag (was wat zw.schaps kleding aan t opruimen) ik zou best wel weer zwanger willen worden ooit

Niet gedacht dat ik dat zo snel weer zou denken :9
niet dat ik van plan ben snel weer zwanger te worden ivm bekken enzo
  vrijdag 1 juni 2012 @ 17:50:22 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112315201
Bedankt dames!

Je bent niet de enige hoor Zoe. Niets doet zo hard rammelen als je eigen kind (vind ik dan).
  vrijdag 1 juni 2012 @ 17:53:21 #25
250838 Fee-nix
pi_112315324
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:50 schreef Kyara het volgende:
Je bent niet de enige hoor Zoe. Niets doet zo hard rammelen als je eigen kind (vind ik dan).
Ja mee eens ;). Alleen is het nu voor mij ook niet echt verstandig qua lichaam en dat het dan een derde ks zou worden... Plus dat ik het nu meestal ook wel druk genoeg vind op het moment ;). Maar we sluiten een derde nog niet uit.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 17:58:25 #26
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112315518
Meissie wat is je jongen alweer groot! Lekker koppie hoor O+

Kyara! Die is zeker goed gelukt O+... Ook de foto :P

Oeh Vlindur, das schrikken! Ik had Anouk vanmorgen op ons bed liggen, zodat ik mij even aan kan kleden en die kwam ook gevaarlijk dicht bij de rand! Moet ik dus ook goed in de gaten houden.... En na het berichtje van lief zojuist helemaal: ze schijnt vooruit gekropen te zijn *O* onder voorbehoud, want eerst wil ik het zelf zien natuurlijk! :P :D
pi_112315571
Vlindur, wat jij hier post had mij/ons een paar maanden geleden misschien ook wel geholpen. Onze jongen sloeg zichzelf wakker omdat hij de dekentje los trappelde en wriemelde.. Ik ga hem onthouden voor eventueel ooit een volgende :) dat vallen is niet tof, gelukkig was hij snel te troosten :)

Meissie & Kyara, wat een scheetjes O+
en Kyara, heb jij fotografie als hobby toevallig?

Wij hebben vandaag de box naar beneden gezet en wil morgen ook het bedje doen. Eens kijken of het bedje ook een beetje lager kan ipv meteen helemaal... fijner voor m'n rug.
Ook de mobiel en babygym opgeruimd, want nu tijgeren ineens zo makkelijk gaat zal hij er toch niet onder blijven liggen..

En Susie *O* kruipen of tijgeren? Hier heeft hij sinds woensdag nml helemaal het tijgeren ontdekt :)
  vrijdag 1 juni 2012 @ 18:06:51 #28
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112315812
Mja, dat weet ik dus niet. Lief zei dat ze vooruit ging, maar hoe? :D Ik geloof ook niet dat hij het verschil zou weten :D :@

Oeh, ja, de box! Die moet nu ook maar naar beneden. Ze ligt niet veel in de box eigenlijk, maar als miep straks flink er vandaar wil gaan en ik kan haar even niet in de gaten houden, dan zal ze wat vaker in de box gaan vertoeven :P
  vrijdag 1 juni 2012 @ 18:52:13 #29
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112317199
Het zou tijgeren zijn geweest, drie bewegingen en toen schrok ze blijkbaar en begon te huilen :D
En lief vertelde dat ze ruzie aan het maken was met een jongetje op het kdv, iets met speelgoed en toen ze haar zin niet kreeg, begon ze te huilen _O- Al een echte meid dus, gewoon die tranen laten gelden, dan breken die jongens wel :P (maar even serieus, dat moet ze zich natuurlijk niet aanleren he?!)
  vrijdag 1 juni 2012 @ 20:57:16 #30
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_112322867
Dames, dankjulliewel voor jullie lieve woorden en alle adviezen.
Ik lees heel veel reacties over inbakeren of strak instoppen. Helaas zijn beide dingen geen optie (meer).
Draakje rolt al van rug naar buik en buik naar rug en dan word inbakeren toch veelal afgeraden.
Strak instoppen lukt me niet opdat Draakje op haar zij slaapt of op haar rug met de beentjes opgetrokken. D'r beentjes in gestrekte positie leggen lukt niet als ze nog wakker is, en als ze slaapt, dan word ze er wakker van en dan begint de hele ellende weer opnieuw :N .

Ze kreunt en kermt haarzelf eigenlijk gewoon wakker elke nacht. En dan komt er toch een walm uit d'r slaapzakje :') . Volgens de huisarts zijn het (nog steeds) darmkrampen en kunnen we er simpelweg niks aan doen. De osteopaat kon ook al niks voor d'r betekenen, daar zijn we vorige week al geweest.
De enige manier om haar weer in slaap te krijgen is om haar in slaap te voeden, en zelfs dat lukt soms niet.

Het rare aan het hele verhaal is dat ze tot een week of 5 geleden prima sliep 's nachts. 20.00-5.00-8.00uur. Er is ook niks anders gebeurd waardoor ze nou ineens niet meer wil slapen.
Overdag is altijd al een probleem geweest, al vanaf dat ze een week of 6 is. De afgelopen dagen heb ik geprobeerd om haar te foppen door de rolluiken dicht te doen. Gisteren werkte het 1x, toen sliep ze dik 2 uur achter elkaar, maar vandaag trapte ze er al niet meer in.

Ik weet het gewoon niet meer...
pi_112323851
Krijgt ze al bijvoeding? Zou het een reactie daarop kunnen zijn? Is er weleens gekeken naar eventuele voedselallergieën (kma bijvoorbeeld)? Ik roep maar wat hoor, het is vast allemaal al duizend keer door je hoofd gegaan.

En is uit logeren mogelijk? Natuurlijk is dat wat lastiger met bv, maar als je gekolfde melk achterlaat voor haar, dan moet het wel kunnen, voor één nachtje, toch? Dat geeft je misschien net weer wat energie om ermee om te kunnen gaan.
pi_112324620
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:18 schreef Kyara het volgende:
En nog even mijn bijdrage in de babyfotoshow (vind hem zelf erg goed gelukt moet ik zeggen
graag gedaan hoor! 8-)
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 21:41:01 #33
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112324856
Misschien nog een tipje; misschien heeft ze het te warm of te koud? Anouk werd ook om de haverklap wakker en sinds we haar met een korte mouw romper en slaapzak laten slapen gaat het een stuk beter. Mja, of dat verdeer de oplossing is? Het is het proberen waard misschien? Ook nu stop ik haar niet meer in, ligt alleen met een slaapzak (nu wel lange mouw trouwens).

En ja Argento, jij hebt het ook goed gedaan :P
  vrijdag 1 juni 2012 @ 21:52:09 #34
348178 NotTheSame
pi_112325385
Bleie, ze krijgt nog geen bijvoeding. Daar wil ik toch mee wachten tot ze 6 maanden is.
Hier zitten allergieen en eczeem in de familie, ik ben zelf allergisch voor alles wat los en vast zit dus mijn dieet is sowieso al behoorlijk sober ;) . En nu ik bv geef drink ik al geen koolzuurhoudende dranken meer, eet geen uien en kool meer. Koemelk lag al uit m'n systeem dus dat is het ook niet.
Dankjewel voor je tip!

Susie, warm of koud, ligt het volgens mij ook niet aan. De afgelopen dagen/weken heb ik vannalles geprobeerd; kortemouw-romper met slaapzak, zonder deken of met deken, langemouwromper met slaapzak, met of zonder deken. Pyama met slaapzak zonder deken, helaas geeft het geen effect. Toch bedankt voor het meedenken!
pi_112325513
En tegen jou aan laten slapen NTS?
Je werkt niet toch?
Ik zat in die moeilijke periode ook thuis en ging dan samen met Puck in bed liggen. Dan sliep hij in ieder geval.
Idem 's nachts, al werkte het dan vaak wat minder.
The way you rock'n'roll
  vrijdag 1 juni 2012 @ 21:57:10 #36
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112325635
Moeilijk hoor NTS. Kan zelf ook weinig bedenken. Los van het feit dat je zelf gewoon omvalt van vermoeidheid (en dat doet heel veel met je, het is niet voor niets een martelmethode) lijkt het me ook moeilijk om je kind ze te zien. Ze voelt zich niet fijn maar je weet niet wat en waarom.

Hoop dat je in elk geval nog even wat slaap kan pakken zodat je het in elk geval weer wat beter aan kunt allemaal.

:*

En Argento, nog bedankt voor je bijdrage....
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:08:08 #37
348178 NotTheSame
pi_112326178
DML, Draakje slaapt de laatste week al bij ons in bed, zodat ze kan 'tanken' wanneer ze wil en dan hoef ik niet elke keer m'n bed uit om haar te halen (en word (8> ook niet constant wakker van d'r gekreun en geëmmer). Maar helaas, ook dat wil niet werken :N.

Uit logeren kan helaas ook niet. Ik kan het mijn ouders niet aandoen om haar een nachtje te brengen (niet dat ze het niet zouden willen doen, maar ik ga die arme mensen simpelweg niet hun nachtrust afnemen wegens privédingen). En verder hebben we eigenlijk weinig mensen in onze omgeving die ik met Draakje vertrouw.
Morgen gaan we wel naar mijn ouders toe en slapen we zelf ook daar. Dan kan ik in ieder geval buiten het voeden om m'n rust pakken want mijn ouders tutten dan wel met Draakje.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:12:53 #38
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112326383
NTS, een nachtje wat minder slapen is nog te overzien. En als je ouders het willen doen dan kun je misschien toch beter overwegen om haar wel een nachtje te laten logeren. Als je helemaal instort ben je verder van huis en daar heeft draakje nog minder aan. 1 nachtje goede nachtrust kan wel maken dat je het weer even een tijdje vol kunt houden.

Maar hopelijk kun je morgen overdag dan nog wat slaap pakken (misschien kunnen je ouders dan afgekolfde melk geven als jij nog slaapt?)
pi_112326454
NTS, ik ga even advocaat van de duivel spelen:

Je geeft aan het je ouders niet aan te willen doen. Maar het zijn je ouders. Net zoals jij als ouder het beste met je kind voor hebt, hebben zij dat als ouder ook. Ik zou zeggen, neem het aanbod aan.

Wij wilden het onze ouders ook niet aandoen. En wat bleek, mevrouw sliep daar zonder problemen. Een variant op 'verandering van spijs doet eten' ofzo. Dus dat was een win-win: sc-tje sliep lekker, wij hadden een avond lang geen stress en mijn schoonouders hadden het veel makkelijker dan ze verwacht hadden.
pi_112326493
Ja wat SB zegt. Wij gingen ook bijtanken en Puck sliep voorbeeldig bij oma :')
Ze weten wat ze aanbieden dus één nachtje is te overzien voor hen hoor :Y Doen dus!
The way you rock'n'roll
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:37:28 #41
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_112327563
Ik ben het ook met SB eens.....Beter een nachtje 'bijtanken' . Je kind voelt het namelijk ook als jij niet lekker in je vel zit....
En ik ken je ouders dan wel niet, maar als ze veel van jou en je kleintje houden, dan denk ik dat ze met liefde haar een nachtje daar laten slapen.
iig wens ik je veel sterkte voor vannacht...hopenlijk gaat het iets beter.
pi_112330258
Ohh, die foto, Vlindur. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 23:40:57 #43
100412 mefke79
komt goed!
pi_112330757
nts slaapgebrek is killing, praat me er niet van. En ja, je vindt vast ergens een manier om het vol te houden, maar het gaat ten koste van jezelf. Dus: besteed haar een nachtje uit of misschien wel twee. En plan voor volgende week ook alvast een logeernachtje, dan heb je wat om naar uit tekijken, dat hielp/helpt hier ook goed.
Voel je niet schuldig, niet naar je ouders, niet naar je dochter en niet naar jezelf. Een mens is niet gemaakt voor slaapgebrek, dus jij ook niet.

Hoe is de relatie met je huisarts? Vraag die anders eens om raad, laat draakje nog eens nakijken, wie weet zien jullie toch iets over het hoofd. Of kijk of je toch met maagzuurremmers kan starten, gewoon om te kijken of dat het dan misschien toch is. Baat het niet, stop je na 2 weken weer, niets aan de hand.

Sterkte!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_112336779
NTS, slaapt ze normaal gesproken op jullie kamer of in eigen kamertje?
pi_112337048
Ik lees in het stukje van NTS eigenlijk dat er andere redenen zijn om het aanbod van haar ouders niet aan te nemen. Heb je ook niet vrienden waar een nachtje naartoe kan? Ik heb hier ook weleens de baby van een vriendin te logeren gehad toen zij écht even moesten bijtanken. Ik denk dat je nu echt even voor jezelf moet kiezen - wat uiteindelijk ook beter is voor Draakje trouwens.

Hier zijn we weer naar het oude ritme terug geloof ik. Nachtvoeding tussen 3 en 4 en eerste voeding tussen 6 en 7. Vannacht / vanochtend was het 3 en 6. Daarna slaap ik niet meer, dus alsnog vrij vermoeiend, maar dit hou ik wel weer een tijdje vol. Bovendien is mijn werk de komende tijd niet zo heel druk meer, en over iets meer dan een maand heb ik zomervakantie! Lang leve werken in het onderwijs *O* .
  zaterdag 2 juni 2012 @ 09:33:08 #46
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_112337635
Oh Midas O+ Lekker joch O+ En ontzettend mooie foto :Y

En de andere natuurlijk ook ;)

Cristel heft weer geslapen van ongeveer 20.00 tot 08.00 :o (sorry nts, ik gun het je zo :* )

Waar ik trouwens vanochtend aan dacht....Je geeft toch borstvoeding? Krijgt ze wel genoeg? (Ik noem maar wat...ik heb er geen verstand van.) Heb je al eens een poging gedaan met flesvoeding?
Als dat al mogelijk is?

Zit te twijfelen ofdat ik vanmiddag met haar en de jongens foto's zal gaan maken, ergens in een grasveld oid....Jordy is gisteren op zn gezicht gevallen, en heeft nu een hechtpleistertje (vlak naast zn rechteroog) en 2 coole garfield pleisters op zn gezicht :{
  zaterdag 2 juni 2012 @ 09:42:31 #47
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_112337776
*O* L'tiekje, van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Bartje! :*
  zaterdag 2 juni 2012 @ 09:44:05 #48
250838 Fee-nix
pi_112337792
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 09:33 schreef PureEvil het volgende:

Waar ik trouwens vanochtend aan dacht....Je geeft toch borstvoeding? Krijgt ze wel genoeg? (Ik noem maar wat...ik heb er geen verstand van.) Heb je al eens een poging gedaan met flesvoeding?
Als dat al mogelijk is?

Ja hier dacht ik eigenlijk ook aan. Heb er ook niet veel verstand van en ik weet dat men altijd zegt dat het heel uitzonderlijk is als een kindje niet verzadigd kan worden door bv, maar stel dat je die uitzondering bent... Misschien vind je het geen optie hoor, maar je zou een keer (of een paar keer) de voeding voor de nacht kunnen vervangen door een fles nutrilon? (En dan zelf kolven om toch je productie op peil te houden). En haar dan in haar eigen bed leggen, zodat ze ook niet wakker kan worden van jullie (ik lees altijd dat kindjes veel lichter slapen bij hun ouders op de kamer). Het is misschien echt het tegenovergestelde van je ideaalplaatje, maarja als het helpt... Alles is het proberen wel waard denk ik? Voor hetzelfde geldt is het dat natuurlijk helemaal niet he. En ik hoop niet dat ik hiermee mensen voor t hoofd stoot. Ik probeer alleen mee te denken en alle voor de hand liggende oplossingen zijn immers al geprobeerd.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 09:46:58 #49
348178 NotTheSame
pi_112337833
Ook goeiemorgen... M'n hoofd is een zeef dus vergeef me als ik niet persoonlijk op iedereen in ga, maar in ieder geval allemaal super bedankt voor alles.

Ik wil niet dat Draakje bij mijn ouders moet logeren omdat mijn moeder vanalles mankeert. Ik weet dat een van mijn nachten overnemen betekent dat ze 2 dagen amper uit bed kan.En m'n vader... schat van een man, maar totaal ongeschikt voor zoiets.
Onze vrienden zijn allemaal OF vrijgezel of hebben een nieuwbakkwn gezin dus die hebben het druk genoeg met zichzelf.

Draakje ligt normaal gesproken al een tijdje in d'r ledikantje op d'r eigen kamer. Al vanaf 12 weken hebben we haar daaraan laten wennen en dat gaat heel goed.

De huisarts heb ik vorige week nog gebeld maar die zeggen keihard dat ze niks kunnen doen aan krampjes? Ik hoefde nog niet eens langs te komen met d'r...

Vannacht heb ik (weer) niet echt geslapen. We hebben iig elk uur van de klok gezien samen...
  zaterdag 2 juni 2012 @ 09:49:29 #50
348178 NotTheSame
pi_112337865
Ow en wat betreft de voeding: ook dat heb ik al eens geprobeerd... Maar zelfs met 200ml bv of kv, al dan niet aangemaakt met rijstebloem wil het niet lukken helaas...

En PureEvil, je hoeft je niet schuldig te voelen dat je dat post hoor! Ik denk dat jij je nachtrust harder nodig hebt dan ik met 3 handenbindertjes ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')