SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Jelte slaapt nu zonder puckababy en dat gaat best goed!
(In winterslaapzak want vies rotweer)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Jaaaaaaaaaaaa clusteren! of regelen! ze groeit en je melk komt opgang!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:02 schreef Zoë23 het volgende:
S wil al de hele ochtend/begin vd middag drinken,drinken,drinken.
12u bedachten we dat we wilden eten, en pas rond 1u / half 2 kwamen we daar aan toe
Ze lijkt wel eindeloos te kunnen drinken
M'n kleine mupje!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:25 schreef bitterend het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa clusteren! of regelen! ze groeit en je melk komt opgang!!
Ja mee eensquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:50 schreef Kyara het volgende:
Je bent niet de enige hoor Zoe. Niets doet zo hard rammelen als je eigen kind (vind ik dan).
graag gedaan hoor!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:18 schreef Kyara het volgende:
En nog even mijn bijdrage in de babyfotoshow (vind hem zelf erg goed gelukt moet ik zeggen
Ja hier dacht ik eigenlijk ook aan. Heb er ook niet veel verstand van en ik weet dat men altijd zegt dat het heel uitzonderlijk is als een kindje niet verzadigd kan worden door bv, maar stel dat je die uitzondering bent... Misschien vind je het geen optie hoor, maar je zou een keer (of een paar keer) de voeding voor de nacht kunnen vervangen door een fles nutrilon? (En dan zelf kolven om toch je productie op peil te houden). En haar dan in haar eigen bed leggen, zodat ze ook niet wakker kan worden van jullie (ik lees altijd dat kindjes veel lichter slapen bij hun ouders op de kamer). Het is misschien echt het tegenovergestelde van je ideaalplaatje, maarja als het helpt... Alles is het proberen wel waard denk ik? Voor hetzelfde geldt is het dat natuurlijk helemaal niet he. En ik hoop niet dat ik hiermee mensen voor t hoofd stoot. Ik probeer alleen mee te denken en alle voor de hand liggende oplossingen zijn immers al geprobeerd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:33 schreef PureEvil het volgende:
Waar ik trouwens vanochtend aan dacht....Je geeft toch borstvoeding? Krijgt ze wel genoeg? (Ik noem maar wat...ik heb er geen verstand van.) Heb je al eens een poging gedaan met flesvoeding?
Als dat al mogelijk is?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:49 schreef NotTheSame het volgende:
Ow en wat betreft de voeding: ook dat heb ik al eens geprobeerd... Maar zelfs met 200ml bv of kv, al dan niet aangemaakt met rijstebloem wil het niet lukken helaas...
SPOILER: beetje zweverig misschienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals, het is een beetje zweverig, maar het bedje op een andere manier neerzetten, desnoods midden in de ruimte, kan in ieder geval geen kwaad. En ik gok dat je op dit moment ben beland op het punt dat je alles wel wil proberen...
Dus. Waarom jezelf nog 2 dagen laten lijden? Of is het kamertje zo klein dat ALLES omgezet moet worden?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:24 schreef NotTheSame het volgende:
Summerbreeze, daar zeg je me wat! Manlief is ook gevoelig voor aardmagnetische stralen! Die had zelfs in z'n ouderlijk huis een magneet in de nok van het huis hangen om de straling te buigen. Ik zal na het weekend NU VANDAAG eens met de inrichting gaan rommelen! Het staat eigenlijk allemaal nog steeds op dezelfde plek als sinds we het kamertje inrichtten, maar het is te proberen! Thanx meis!
+1quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:27 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Dus. Waarom jezelf nog 2 dagen laten lijden? Of is het kamertje zo klein dat ALLES omgezet moet worden?
Dan zou het in theorie bij haar ouders beter kunnen gaanquote:
Hebben we hier ook gehad, vooral de periodes dat hij zijn grenzen ging verleggen met hoeveelheden. Maar ik had niet de indruk dat hij er echt last van had. Maar je geeft borst toch? En mijn ervaring is dat kindertjes zich aan de borst niet snel overdrinken. Met de fles deed onze knul dat wel. Of je er nu 150 of 200 ml in deed, die fles moest leeg, rn daar had hij dan wel last van..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:18 schreef Zoë23 het volgende:
S lijkt na de voeding wat soms misselijk, trekt ze moeilijke gezichten en lijkt de voeding omhoog te komen maar dan slikt ze het weer door![]()
Is dat normaal of heeft ze dan bijv teveel gehad?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:22 schreef Susie het volgende:
L'tiekje, gefeliciteerd met Bartje!wanneer komt er nog een de afscheidspam?
R (net als mama) eet met dr ogenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:18 schreef Zoë23 het volgende:
S lijkt na de voeding wat soms misselijk, trekt ze moeilijke gezichten en lijkt de voeding omhoog te komen maar dan slikt ze het weer door![]()
Is dat normaal of heeft ze dan bijv teveel gehad?
Is gisteren langsgeweest. Zij verdenkt dat hij moeite heeft met zijn tong (hij zoekt met zijn tong). Zij heeft geadviseerd om langs een osteopaat te gaan (gingen we sowieso al, alleen pas over 3 wekenquote:Op zondag 3 juni 2012 01:26 schreef Clubsoda het volgende:
Xaban, ben je al bij de logopedist geweest hiermee?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:42 schreef bitterend het volgende:
[..]
R (net als mama) eet met dr ogenvroegah toen ze heeel klein was heeft ze soms om het uur een paar slokjes en dan leek het alsof ze veel meer op heeft dat ze aan kon want er kwam echt heeeel veel uit...paar keer per dag alles onder de spuug...
Ze leek geen pijn te hebben trouwens was alleen maar een wasmachine probleem. Nu komt wat omhoog en dan "kauwt" ze erop en slikt ze het weer
Ik geef de fles en de borstquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:52 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hebben we hier ook gehad, vooral de periodes dat hij zijn grenzen ging verleggen met hoeveelheden. Maar ik had niet de indruk dat hij er echt last van had. Maar je geeft borst toch? En mijn ervaring is dat kindertjes zich aan de borst niet snel overdrinken. Met de fles deed onze knul dat wel. Of je er nu 150 of 200 ml in deed, die fles moest leeg, rn daar had hij dan wel last van..
Maar wat zijn de signalen waardoor je denkt dat ze misselijk is?
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |