Ik zei het ook al tegen Frey., als dit het einde is van Nick zonder enig sympatie van de Sanders kunnen ze met heel deze serie de boom in.,quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nick was erg overtuigend.
Als Nick dood gaat, en er is geen greintje sympatie van de familie Sanders, ben ik klaar met de soap. Ze kunnen heel wat flikken, maar dat zou nergens op slaan.
Als Nick dood gaat, laat er dan op zijn minst verdriet om Nick te bekennen zijn bij de familie Sanders. Anders ben ik weg.
Of hij verdwijnt á la Martine. En vervolgens een kaartje van Nick door de brievenbus van Maxime."Ik kom terug". Nahh, dat hoop ik niet echt, ik wil die rare vete niet meer... Nooit meer.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Ja
Ik doe nu sta zit oefeningen met haar voor het paardrijden. Naakt.
Dat zou echt een vreselijk onwaardig einde zijn voor zo'n geweldig personage.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zei het ook al tegen Frey., als dit het einde is van Nick zonder enig sympatie van de Sanders kunnen ze met heel deze serie de boom in.,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:09 schreef kissaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat die schuur gewoon aan het huis vast zat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:43 schreef loezzzje het volgende:
Hoe kunnen de ramen eruit geblazen worden, als je ziet waar die schuur helemaal staat (aangezien Noud & Ludo van ver aan kwamen rennen)
Hoeveel grond heeft die Sanders wel niet
Dat dacht ik ook. Of tenminste 5 meter van het huis af. Maar als je ziet waar Noud & Ludo vandaan kwamen rennen heeft die Ludo toch aardig wat grondquote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:16 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik dacht dat die schuur gewoon aan het huis vast zat.
Het vreemde is dat de schrijvers zelf goed beseffen wat Nick heeft moeten ondergaan. Hij zei het zelf tegen de rest, onterecht in een gesticht, zijn zoon niet zien, etc. Goede schrijvers zouden zorgen voor een bevredigende uitkomst maar ik vrees ervoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zei het ook al tegen Frey., als dit het einde is van Nick zonder enig sympatie van de Sanders kunnen ze met heel deze serie de boom in.,
Misschien gaat 'ie zich afvragen of het een beetje aan haarzelf ligtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:47 schreef DaMart het volgende:
Wat nu natuurlijk wel interessant wordt, is hoe Ludo reageert. Toen Wiet een aanslag op Nina had gepleegd, moest ze gestraft worden van hem. Zou hij dat van zijn eigen dochter ook vinden?.
Zijn schuld? Hooguit dat hij haar niet in staat achtte tot zoiets.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik denk het niet omdat hij misschien beseft dat het voor een deel zijn schuld is.
Ja en da's natuurlijk wel een beetje gek, met een dochter van Isabellaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zijn schuld? Hooguit dat hij haar niet in staat achtte tot zoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |