quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Spoiler alleen lezen als je het echt wil. Eigen Risico.Nog 250 afleveringen die Bilal, Nuran, Nina en Amy???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No way![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Spoiler alleen lezen als je het echt wil. Eigen Risico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het niet omdat hij misschien beseft dat het voor een deel zijn schuld is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:47 schreef DaMart het volgende:
Wat nu natuurlijk wel interessant wordt, is hoe Ludo reageert. Toen Wiet een aanslag op Nina had gepleegd, moest ze gestraft worden van hem. Zou hij dat van zijn eigen dochter ook vinden?.
Je zag hem al peinzen in de previewquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:47 schreef DaMart het volgende:
Wat nu natuurlijk wel interessant wordt, is hoe Ludo reageert. Toen Wiet een aanslag op Nina had gepleegd, moest ze gestraft worden van hem. Zou hij dat van zijn eigen dochter ook vinden?.
Nee joh. Ludo laat Amy beloven dat ze het nooit meer zal doen en vervolgens mag ze een nieuw paardquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:47 schreef DaMart het volgende:
En dat loopt dan vast weer uit op een confrontatie met Jack, die dit keer vindt dat Amy gestraft moet wordenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik denk het niet omdat hij misschien beseft dat het voor een deel zijn schuld is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Echt? Ik dacht serieus dat jij de hand had weten te leggen op de nieuwe verhaallijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel zakkenvullers bij RTLquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:11 schreef crimescene het volgende:
Had er nu niemand 1,25euro over? Ik wel hoor, heb hem zojuist al lekker bekeken.
QFTquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Stel zakkenvullers bij RTL
Ik boycot vanaf nu Breaker en C1000 (niet dat ik dat nog niet deed maar goed)
Het ouderwetse touwtje door de brievenbusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:34 schreef MoiMoi85 het volgende:
Spannende aflevering. Grappig hoe iedereen zomaar door het huis loopt. Wie doet er eigenlijk open?
Erg groot... Zo groot zelfs dat terwijl Nick en Maxime aan het ruzien zijndat je op de achtergrond geen kabaal van een Mike hoort die Amy achterna rent. En ja, dan heb ik het over een vier minuten.quote:Rosa is niet meer....en iedereen gaat Nina zoeken en ondertussen is Amy rustig de schuur in de fik aan het zetten. Hoe groot is dat huis dat ze met zijn 6en moeten zoeken?
Ja, wat dat betreft klopte er niet heel veel van.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:37 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Het ouderwetse touwtje door de brievenbus
[..]
Erg groot... Zo groot zelfs dat terwijl Nick en Maxime aan het ruzien zijndat je op de achtergrond geen kabaal van een Mike hoort die Amy achterna rent. En ja, dan heb ik het over een vier minuten.
De stal die je zag is volgens mij van de Rozenboom of een ander groot en statig huis. Ik zag een gebouw met grote ramen, en dat past niet bij het huis zoals wij dat kennen.
Details...details....
Laat ik maar niks zeggen over de woonkamer die sinds pas geleden totaal verbouwd is, en dat er een complete grote hal is verrezen in Huize Sanders vergeleken met een lullig gangetje zoals eerst.
Noud en Ludo zijn ook blown away door het knappe gezicht van Niels.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:43 schreef loezzzje het volgende:
Hoe kunnen de ramen eruit geblazen worden, als je ziet waar die schuur helemaal staat (aangezien Noud & Ludo van ver aan kwamen rennen)
Hoeveel grond heeft die Sanders wel niet
Ja en een gigantische schuur. Of zijn het er twee ofzo? Want Nina die met Niels en Amy loopt te ruzieeen en Maxime die in een ander deel van de schuur staan te vechten? Of een andere schuur?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:43 schreef loezzzje het volgende:
Hoe kunnen de ramen eruit geblazen worden, als je ziet waar die schuur helemaal staat (aangezien Noud & Ludo van ver aan kwamen rennen)
Hoeveel grond heeft die Sanders wel niet
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Noud en Ludo zijn ook blown away door het knappe gezicht van Niels.
Ach dan kan de familie Sanders weer vlees eten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:47 schreef MoiMoi85 het volgende:
[..]
Zonde trouwens van al die paarden....
Maar geen Rosa om het klaar te maken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ach dan kan de familie Sanders weer vlees eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |