Dit is sowieso vaak de reden dat mensen naar een verjaardag gaan, ongeacht van wie. Zeker de kringverjaardagen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:23 schreef Fera het volgende:
Waarschijnlijk komen ze toch alleen voor het gratis eten en drinken.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:17 schreef Crystal86 het volgende:
Lijkt me niet dat daar veel animo voor zou zijn,
met wildvreemden je verjaardag gaan vieren omdat je niemand anders hebtDat lijkt me nog erger dan het dan maar helemaal niet vieren.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vaak ook uitkijk naar lekkere hapjes, maar ik kom toch voornamelijk om iedereen weer te zien. Een van die weinige momenten waarop mensen met drukke levens toch even samen komen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit is sowieso vaak de reden dat mensen naar een verjaardag gaan, ongeacht van wie. Zeker de kringverjaardagen.
Dat is best gemeen inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:50 schreef Maanvis het volgende:
NMLK is mij iets te commercieel. Als je bijv. toevallig jarig bent tijdens 1 van hun beach party's dan verwijderen ze je evenement gewoon zonder pardon.
beter dan een feestje vieren met 1 slinger?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:04 schreef Silenus het volgende:
Het klinkt echt ontzettend sneu, eigenlijk. Vreemde mensen uitnodigen op je verjaardag omdat je geen vrienden hebt, komop zeg.
Je kunt ze beter eerst ontmoeten op een andere dag en nodig je ze uit wanneer je jarig bent, want dan zijn ze misschien je vriendenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:04 schreef Silenus het volgende:
Het klinkt echt ontzettend sneu, eigenlijk. Vreemde mensen uitnodigen op je verjaardag omdat je geen vrienden hebt, komop zeg.
Geen feestje? 25+ heb je echt wel de tijd gepasseerd dat je je verjaardag bijzonder vindt... Ik weet niet, als kind was je verjaardag echt geweldig en kon je de nacht ervoor niet slapen omdat je je verheugde om te gaan zwemmen met je vriendjes, later was het een mooi excuus om veel alcoholische drankjes te consumeren, en dan? Ik vier het iig niet meer, geen zin in het gedoequote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
beter dan een feestje vieren met 1 slinger?
Nee. Liever alleen dan een stel vreemden die je boodschappengeld op komen maken. Misschien ben ik gewoon te trots, maar wat is een verjaardag zonder vrienden en familie? Bij die vreemde mensen heb ik toch niet dezelfde warme gevoelens. Dan maar alleen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
beter dan een feestje vieren met 1 slinger?
Ik heb precies hetzelfde hoor, vier het ook al jaren niet meer. Gewoon niet zo'n boeiende dag.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen feestje? 25+ heb je echt wel de tijd gepasseerd dat je je verjaardag bijzonder vindt... Ik weet niet, als kind was je verjaardag echt geweldig en kon je de nacht ervoor niet slapen omdat je je verheugde om te gaan zwemmen met je vriendjes, later was het een mooi excuus om veel alcoholische drankjes te consumeren, en dan? Ik vier het iig niet meer, geen zin in het gedoe
Waarschijnlijk ben ik gewoon te nuchter voor die shit geworden. Ach, ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde hoor, vier het ook al jaren niet meer. Gewoon niet zo'n boeiende dag.
True, ik vier het zelf ook minimaal en als ik het vier dan bijna op aandringen van familie/vrienden dus vier ik het maar voor hunquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:59 schreef MAHL het volgende:
Waarom zou je überhaupt je verjaardag vieren als je de 18 gepasseerd bent? Weer een jaartje voorbij sinds je uit de kut van je moeder kroop, geweldigIk vind er iig niets aan, en mensen die je feliciteren alsof je wat bereikt hebt
Waarom?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:27 schreef Karina het volgende:
Ik vier het helemaal niet, al heel lang niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |