abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112330029
Oh mijn kleine held loopt nu bijna elke avond wel even een paar minuten zonder luier rond.. In het kader van.. Potjes zijn razend interessant....
Vandaag was het zover ;) Mevrouw had ineens een plasje water op de grond.. ze schrok er helaas wel wat van en kwam paniekerig naar ons toe gerend ;) Daar! Nat! *huil/vastklamp* papa oppe-uime!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_112330389
Arme O.

Claudia de eenkennigheid en verlatingsangst is herkenbaar, Sarah schiet er ook extreem in op het moment.

En wat leuk al die woordjes! Sarah zegt 'die' en wijst en ze zegt 'boe' in vele klanken en dan betekent het, koe, poes, boek, bloem, kiekeboe. Makkelijk toch een woord vele betekenissen! En ow wee als we haar net meteen begrijpen dan word ze nijdig!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_112331340
Eva zegt ook alleen nog maar wawa (=mama, soms zegt ze het goed en heel bewust), dada (= papa) en dieieieie!!! met idd dat vingertje erbij. Als ze hele hoge gilgeluidjes gaat maken dan komt het door de poes of een hondje doet het soms ook. Maar meestal bij het zien van poes.

Verder is het ook een zwaankleefaan. Ze kan goed alleen spelen, maar dan moet ik wel op het kleed zitten. Ze banjert dan zelf de hele kamer door, maar oh wee als ik even wegloop. Ze gaat dus ook altijd mee naar de wc. Ze heeft afgelopen week de wc-rol ontdekt en om afrollen te voorkomen (dat gebeurt me eens maar nooit meer :P ) krijgt ze altijd een stukje.
Ze gaat dan idd zelf poetsen (d'r mond of de vloer) en daarna wordt ie in stukken gescheurd en frot ze het in mijn broek die op mijn enkels hangt :') De rest frommelt ze tussen mijn benen door de wc in en gaat dan vervolgens tegen mijn billen aanduwen omdat ik van de wc af moet zodat ze bij haar papiertje kan :X
Dat gebeurd dus niet, maar ik zwaai hem wel met haar uit als ik doortrek.

Vanmiddag was zeker heel lief van Yaro. We waren amper binnen en Eva had al drie stuks speelgoed in haar handen. En bij het stukjes brood geven zei Yaro iedere keer heel lief 'hap' en dan kwam er weer een stukje. Alleen kon Eva de aanvoer niet zo goed bijhouden :D
pi_112331897

Gefeliciteerd met mij!!
(toch raar, ik was 30 toen ik een kindje kreeg, die is net een jaar en nu wordt ik 32 :P )
pi_112336910
Ja precies als mijn laptop en mijn telefoon leeg zijn, kletsen jullie drie pagina's vol.

Bedankt voor de felicitaties

Jou dame heeft inderdaad een mega grote concentratieboog Gerbera. En logisch ook denk ik dat ze nu zou aan jou hangt met de veranderingen. Fijn dat je de tijd hebt om haar goed bij het kdv achter te laten.

Twee huilende kindjes lijkt me heel naar Claudia. En dat wc verhaal, ik kwam niet meer bij. _O-

Yaro is ook echt wel van het kroelen (die groepshug komt heel bekend voor), maar echt lang bij ons zitten is er niet echt bij hier. Hij is ook niet echt eenkennig, behalve in sommige situatie (bv bij de gym. Als een van de leidsters daar wat tegen Yaro zegt duikt hij echt in mij).

Dikkie Dik is ook hier de hit, dat is al een tijdje en deze lijkt ook wat langer aan te houden. We mogen 's avonds alleen nog maar Dikkie Dik lezen.

Arme O, niet zo schrikken hoor. Hopelijk schrikt het haar niet af.

Danic ook hier dan nog even feliciteren, van harte!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 08:53:35 #56
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_112337178
Danic gefeliciteerd, ik was samen met mijn partner op 31 mei jarig (daarom probeerden we ook de afspraak van het cb te verplaatsen :P)
Go tweelingen :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 2 juni 2012 @ 08:57:23 #57
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_112337206
Larissa zegt hoeaah (hoera), au (i.p.v. miauw tegen de kat), als ze Ka zegt betekent dat Klaar of Kat. Ze zegt nu ook wel eens Boe!
en dan dus mama en papa :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 2 juni 2012 @ 12:48:14 #58
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_112341716
Feli danic!

Nathan is voor het eerst een dag naar opa en oma :P . We hebben vanmiddag een bruiloft en dat was onhandig met Nathan erbij, en oma wilde wel een keer proberen.
pi_112341846
Leuk he TT?!

Spannend Pessie. Gaat vast goed!
pi_112343605
Gefeliciteerd Danic!!

Spannend Pessie. Is hij al wel vaker alleen bij oma geweest?

Sofie was de hele dag al drakerig. Alles is huilen en niks is goed. Als iets niet lukt dan dikke drama.
Net had ze weer gepoept, merkte ik in de supermarkt, dus thuis verschoont.
Haar hele billen zijn blaren nu. :'( Ze probeerde al spartelend voor me weg te vluchten. Arm meisje. Ze heeft al een paar dagen veel (enorm stinkende) poep, ik gok op tanden.
*poef* nu is het weg
pi_112344272
Danic, gefeliciteerd :D

Pessie, wat spannend! Gaat vast goedkomen :Y

Oei, Sofie :X dat klinkt heel erg naar... ik moet het maar afkloppen, hier nog niet één keer kapotte billen gehad...

We gingen vanmorgen even met zijn 3-en boodschappen doen.. ze wil uiteraard alleen maar tappeh tappeh tap en niet in het wagentje, dus prima.. Meneer met de wagen en ik achter haar aan.. Nou het is net een duracell batterijtje :D ze gaat lopen en stopt niet meer :D sjeesde langs de brood afdeling waar ze al zwaaiend en ha-eau roepend voorbij de broodafdeling dames liep :D O+

Uiteindelijk hielp het te zeggen: draaien muppet! En toen draaide ze om en liep dezelfde route terug al papa roepend 8-) O+ gelukkig wilde ze even daarna wel in de wagen ;)

Thuis was ze vervolgens zo stuk dat ze alleen nog maar kon huilen (het was ook slaaptijd) dus ze ligt er alweer even op ;) het lot van een net lopende dreumes ;)

Maar ik vind het zo leuk O+ ze durft zo goed en loopt zo trots overal rond te paraderen en iedereen zit dan zo vertederend te kijken :D
pi_112344668
Danic gefeliciteerd!

Hier een dreumes die alleen maar kan huilen wat zeg ik janken, tot hysterie aan toe!! De dag begon redelijk, even naar de stad, wat gedronken bij de Hema en daarna moest ze terug in de wagen en dat was foute boel. Tot aan de auto gekrijst in de auto ging het nog evne door tot we halverwege waren toen viel ze in slaap, thuis geprobeert haar over te leggen, maar wakker en weer gillen en krijsen, dat was rond 12 uur en ze is nu nog steeds aan het gillen en krijsen, wel met pauzes en ze is nog een tijd beneden geweest, maar ook om elk wissewasje is het krijsen. Ik dacht tanden, dus para dentinox en toch maar weer even op bed, maar het gillen houdt niet op. Ik ben leeg en moet zo nog aan het werk..
pi_112345018
danic gefeliciteerd..
Ik was met Ean boodschappen wezen doen. Heel rondje centrum gehad wil ik haar uit de buggy tillen zie ik dat ze 1 schoentje mist. Gelukkig had iemand hem op een stoepje gelegd.
pi_112345843
Hè vervelend MP -O- lijkt het alsof ze pijn heeft? Anders een zetpilletje proberen? Sterkte, ook nog met werken straks... :*

Oh ik lees nu pas goed dat je al een para hebt geprobeerd... arme jullie..
pi_112346245
Nou ze heeft uiteindelijk bij papa een half uurtje geslpaen en is nu redelijk te spreken.. Ik weet niet of het pijn is hoor, in eerste instantie was het gewoon woedend omdat ze haar zin niet kreeg en daarna leek het wel of ze de knop om te stoppen niet meer kon vinden en sloeg ze helemaal door. Maar toen ik met dentinox begon te smeren werd ze ook wel weer relaxed, maar toen ik haar daarna in bed wilde leggen was het weer krijsen.. Echt heel lastig!
Maar nu lijkt ze wel weer redelijk in haar hummetje, misschien toch pijn en dat het paracetamolletje nu werkt.. Ze heeft ook nog steeds maar 4 tanden dus daar zou ook zomaar wat bij kunnen komen.
Even aankijken maar, misschien heeft ze gewoon haar dag neit dat heeft iedereen wel eens toch! En misschien gaat het morgen wel weer gewoon lekker, maar dit is wel zuigend, vooral dat machteloze..
pi_112350482
Heerlijk dat je muppet het helemaal door heeft. En wat geniet je er van <3

Fijn dat er nog eerlijke mensen zijn FR.

Heftige dag MP. Zo sneu als je niet weet wat er is. Fijn dat de para iets lijkt te werken. zo op jou werk hopelijk bijkomen.

En arme sofie met kapotte billen. Ook al zo zielig.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 20:37:17 #67
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_112357382
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:32 schreef MamaPurk het volgende:
Nou ze heeft uiteindelijk bij papa een half uurtje geslpaen en is nu redelijk te spreken.. Ik weet niet of het pijn is hoor, in eerste instantie was het gewoon woedend omdat ze haar zin niet kreeg en daarna leek het wel of ze de knop om te stoppen niet meer kon vinden en sloeg ze helemaal door. Maar toen ik met dentinox begon te smeren werd ze ook wel weer relaxed, maar toen ik haar daarna in bed wilde leggen was het weer krijsen.. Echt heel lastig!
Maar nu lijkt ze wel weer redelijk in haar hummetje, misschien toch pijn en dat het paracetamolletje nu werkt.. Ze heeft ook nog steeds maar 4 tanden dus daar zou ook zomaar wat bij kunnen komen.
Even aankijken maar, misschien heeft ze gewoon haar dag neit dat heeft iedereen wel eens toch! En misschien gaat het morgen wel weer gewoon lekker, maar dit is wel zuigend, vooral dat machteloze..
:* Doe je rustig aan?
Klinkt raar, maar misschien anders even in bad ofzo om haar en jullie te laten relaxen?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 20:40:19 #68
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_112357614
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Gefeliciteerd Danic!!

Spannend Pessie. Is hij al wel vaker alleen bij oma geweest?

Sofie was de hele dag al drakerig. Alles is huilen en niks is goed. Als iets niet lukt dan dikke drama.
Net had ze weer gepoept, merkte ik in de supermarkt, dus thuis verschoont.
Haar hele billen zijn blaren nu. :'( Ze probeerde al spartelend voor me weg te vluchten. Arm meisje. Ze heeft al een paar dagen veel (enorm stinkende) poep, ik gok op tanden.
Maizena op de billetjes poederen helpt als een tierelier hier :)
pi_112358565
Dat heb ik nu natuurlijk niet in huis. Maar heb dr een dikke laag bepanthen op gedaan. Meestal is het dan de volgende dag een stuk beter.
Ik mocht er vanavond ook echt niet aanzitten. Zo zielig. Het is nog niet stuk gelukkig, maar wel dikke blaren.
*poef* nu is het weg
pi_112358735
Zo sneu die kapotte billen. Hopelijk wordt het snel beter KJ. Ik laat ean na het badje altijd een poos op het aankleedkussen liggen met meestal een fles zodat haar billen even kunnen luchten. Nu heeft ze nog nooit kapotte billen gehad en ik hoop dat dat zo blijft.
pi_112358790
:W

Ik kom mij hier melden met "Bartje" .. Hij is vandaag een jaar! Hij vond de ballonen erg leuk, maar kado's uitpakken was toch maar raar... We ontdekten dat zijn derde tandje bijna door is, dat verklaart ook gelijk de hangerigheid en het slechte eten van de afgelopen week..

en dan even een fotospammetje, die ik morgen weer weghaal..

[ Bericht 51% gewijzigd door laiveneertiekje op 03-06-2012 08:36:06 ]
pi_112358827
Och arme Sofie ;(

Puck ging vanavond ook helemaal over de zeik zo rood was het :'(
Te lang lopen geiten met oma en niemand had die poepbroek door.

Oh en het was de derde romper die vies was van de poep dus ik ga zijn mond maar eens checken....
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_112358863
Gefeliciteerd l'tiekje en bartje *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_112358990
Ik stond vanmiddag (waarschijnlijk ook door de hormonen hoor) met dr mee te huilen op het aankleedkussen. Ze heeft het niet vaak zo erg. Vanavond heeft ze ook even lekker in bad geweekt. Ik kon het niet meer aan om het helemaal goed schoon te maken.

Op het aankleedkussen laten liggen zonder actie krijg ik niet meer voor elkaar. Heeft ze toch geen tijd voor.
Ik denk dat ik maar aandelen bepanthen koop.

Bartje! Gefeliciteerd! *O* ! L'tiekje jij ook, alweer 1 jaar mama! :*
*poef* nu is het weg
pi_112359033
Gefeliciteerd, laiveneertiekje!

MP, wat lastig. Ik weet er helaas alles van. En wat het nou is? Ze hikt tegen het lopen aan, ik denk dat de woordenschatexplosie op komst is, verlatingsangst en eenkennigheid spelen een rol, ze lijkt ook vermoeider te zijn door het warmere weer, en daarnaast denk ik dat de eerste fase van de peuterpuberteit aangebroken is (er wordt ten onrechte vanuit gegaan dat driftbuien aan peuters voorbehouden zijn).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')