Dat ja. Olie erin en uitkammen..quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:56 schreef Gerberaatje het volgende:
Heeft iemand trouwens nog tip bij berg? Nooit last van gehad, maar ze heeft nu bovenop haar hoofd echt van die korstjes.. ik denk van het eerst niet goed uitspoelen van shampoo (die enkele keer dat we shampoo gebruiken gaan er 4 druppels in en spoelden we dat uit met een bakje badwaterniet echt slim, nu gaat gewoon de douchekop er even op...) maar die korstjes vind ik ook niks!
Zou het helpen haar hele hoofdhuid in te smeren met olie, dat goed in te laten trekken en dan goed wassen en kammen ofzo?
Dankje! Ik heb er net een gekocht, en het werkt als een tierelier! Zo krijg ik haar kroes pluizenbol in bedwang!quote:Op donderdag 7 juni 2012 06:51 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb tegenwoordig een mini plantenspuitje (euro bij de Wib) om haar haar in bedwang te krijgen.. Werkt super, ze vind het leuk en wat minder lotion en dingen in haar haar
Gut gut gut, had ik maar niets gezegd!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:21 schreef MamaPurk het volgende:
Sarah gaat om de dag in bad of onder de douche. Haren wassen doen we alleen als het vies is.
Berg heeft ze erg gehad, met veel olie en daarna goed kammen verwijderd en toen is het weg gebleven!
Haartjes doe ik weinig aan, even een kammetje er door heen en that's it.
Het is hier weer even rustig, maar er komen wel tanden aan. Maar daar lijkt ze de afgelopen dagen weinig last van te hebben. Ze heeft wat blauwige wangetjes, kwijlt flink en stopt alles in haar mond.
Goed. Ik ben maar 1x bij d'r geweest. Gelukkig maar, ook voor haar. Slaapt toch iets lekkerder.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:15 schreef ferrari_rood het volgende:
En hoe is het gegaan danic? Ean slaapt al ruim 2wk matig. Vanaf 03:00 is ze wakker met veel huilen tussendoor. Ze is nu ook wel erg verkouden maar ik ben nu best wel brak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |