abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112917981
Puck doet zelf helemaal niet zulke rare dingen en hadden we zijn eczeem nog maar licht aanwezig op de wangen door het weekje engeland (begint weer op te spelen maar het fotomoment was precies juist eigenlijk) en dan staat er nu een beet in zijn wang -O-
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:21:14 #252
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_112918192
Daar zal je toch flink hartzeer van hebben, je kleine manneke in zijn wang gebeten, jakkes zeg....
pi_112919285
Ah puck toch. Ean begint mij ook te bijten geen idee waar dat vandaan komt.
Gerbera je meissie gaat snel ineens

Van Eans gebrabbel kan ik geen chocolade maken. Ze heeft hele verhalen maar geen idee wat ze zegt.

En gisteren had ze een broek maat 80 aan en die was qua lengte precies goed wel veel te breed. Ai mijn meisje wordt groot ineens.
pi_112922109
Zo gaat dat met kleine meisje FR ;) die worden groot :D

Ik heb net met de meisjes geverfd, vingerverf wel te verstaan en waar Sarah er de vorige keer nog niet echt voor te porren was zat nu werkelijk alles onder de verf!! Deed gewoon twee handen door de verf en daarna lekker smeren. En kwaad dat ik vond dat het klaar was!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_112922427
Dat weet ik maar het gaat nu wel heel snel. Eerst kon ik d'r niet groter kijken en nu vind ik het e snel gaan. Muts dat ik ben.

Lekker gekliederd Sarah? mooi cadeau voor je vader gemaakt?
pi_112922669
Das niet mutsig hoor FR het gaat gewoon steeds in ene even heel snel, uit ervaring kan ik zeggen dat dat wel een beetje blijft! J. heeft dat nog steeds dat ik denk ow eigenlijk is ze nog zo klein en dna in ene heeft ze opmerkingen enzo dat ik denk neeee zo groot ben jij nog niet!
We hebben vanalles geknutseld trouwens want morgen vieren mijn zusjes hun verjaardag en idd zondag vaderdag. En omdat we het saai vonden hebben we ook nog maar wat bloemen gevouwen en die staan nu gezellig op tafel, die gaan tenminste niet dood ;)
pi_112924279
Mr.DML was vooral boos over de beet terwijl ik vooral mijn ventje in tranen voor me zag :'(

Leuk om te horen MP. Kan ik ook de vingerverf weer eens uit de kast trekken. De vorige keer was nog niet zo´n succes maar we zijn alweer twee maanden verder nu denk ik.

Muppet wat ga je hard opeens motoriek en spraak *O* :o

Wij zijn net naar ouder en kind gym geweest. Hij vond het geweldig dus ik ga ons maar opgeven :D
The way you rock'n'roll
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:36:49 #258
100412 mefke79
komt goed!
pi_112928604
DML, das balen! En het lijkt me vrij pijnlijk ook.

Tienus moet ook nog een keertje van de maagzuurremmer af. Laten we daar nog maar effe mee wachten, ik heb het idee dat ie het nog best hard nodig heeft.
En hij groeit als een dolle. Ik heb eigenlijk zo'n beetje alle 74 de la uit gedaan. Daar zaten shirts bij die Tienus niet aangehad heeft, terwijl Driekus ze heel veel aangehad heeft. Blauwe plekken, schaafwondjes etc...laten we er maar niet over beginnen. Ik snap nu waarom mijn moeder af en toe verzuchtte dat ze blij was niet naar het bureau te hoeven zodat ze ook niet alle blauwe plekken hoefde te verklaren :X
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_112943866
Eva is ook zo'n echte rouwdouwer en dr schenen zijn altijd een tikje donkerder dan de rest van haar huid, er zitten altijd wel herstellende blauwe plekken op. Afgelopen zondag is ze een gat in haar (nieuwe }:| ) legging gevallen op het randje van de convectorput. Dus een flinke schaafplek op d'r knie. Hele huis vol verjaardagsvisite, maar niemand heeft er iets van gemerkt, dus ze zal er zelf ook geen last van hebben gehad. Ik zag ineens dat gat.

En mijn kind bijt }:| :(
Ik vind dat dus echt niet tof.
Gisteren opa en vanmiddag oma. Ik vond dat al niet leuk, maar ik moet er al helemaal niet aan denken dat ze straks een kindje van vrienden gaat bijten ofzo.
Mijn moeder zei zelfs 'ik wordt een beetje bang van d'r'.
Ik snap die opmerking wel, want je bent gewoon bang dat ze weer bijt, maar ik vond het zo'n pijnlijke opmerking. Ik heb een hartstikke lief kind, daar moet je niet bang voor zijn -O-
pi_112945395
Och Puck wat sneu!!

Haha Gerbera hier precies zo... hele dag 3 woord zinnen en regelmatig ook al 4...
Papa sjoenen pakken Oona zei ze vanmorgen ;)

Oh Danic dat is idd geen fijne opmerking.. Oona heeft er een tijd een handje van gehad om te slaan.. Je ineens heel intens aankijken en dan uithalen... Gelukkig werd dat vrij snel minder weer.. leek een fase te zijn en nu gebeurt het alleen nog heel zelden..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_112951420
Ik weet dat het een fase is, maar ik baal er zó van.
Ik weet nog hoe vervelend ik het vond om ouders te vertellen dat hun kind een ander kindje had gebeten op het kdv. En die ouders zich ook gelijk mega-opgelaten voelen natuurlijk.
Nu heb ik dat zelf.
Eva is zo lief aardig voor iedereen. En ik vind bijten toch wel zo iets vals. Ik weet wel dat Eva het niet als vals bedoeld, maar ik begrijp niet waarom ze het doet. Zou het met grenzen zoeken te maken hebben? Kan me het bijna niet voorstellen.
Helpt niet mee dat ik een jaar of 15 terug een aanvaring heb gehad met een ''collegaatje'' die om een puberale reden boos op mij was en me besprong. Heeft toen bossen haar uit mijn hoofd getrokken, maar ook heel fanatiek haar tanden in mijn arm gezet, het litteken staat er nog :N
pi_112951991
Het hoort erbij Danic.

MrDML weet niet zoveel van kinderen en was boos en vond het bizar. (totdat de vader van het jongetje zijn excuus aanbood. Wij wisten tot dan niet wie het was want dat zijn de regels maar het jongetje was de laatste van wie ook MrDML het verwachtte en opeens kwam hij terug van zijn Olivier zou dat nooit doen)

Ik zelf heb gevraagd naar de reactie van mijn kind en toen hij snel te troosten was gebleken was dat het belangrijkste. Terug draaien kon toch niet.
Omdat ik weet dat het erbij hoort was mijn reactie een stuk kalmer en milder dan die van mijn vent.

Je collega spoort niet :o :X :X
The way you rock'n'roll
pi_112953339
Nee dat wijf was gek (haar vriendje had het uitgemaakt en was bij ons wat komen drinken en zij dacht dat ik met hem zat aan te pappen, zoals ik al zei, pubers :X ).
Ik werkte op een camping, misschien dat dat scheelt, was nooit een echte vaste, serieuze baan zeg maar.

Ik weet dat het erbij hoort hoor, maar ik merk dat ik er toch wel heel erg van baal. Gewoon, omdat het zo 'gemeen' is.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 09:41:31 #264
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_112961434
Danic, Eva is nog heel wat jonger dan Nathan. Wat je zou kunnen doen is om, behalve haar tanden heel snel uit die situatie te halen, verder alles te negeren. Ze gaat nu echt op zoek naar aandacht, en het is niet de bedoeling dat ze aandacht trekt door te bijten. Nathan heeft er nog steeds wel een handje van. Dan wil hij zoenen en zet ie zn tanden in mn kin :X
pi_112961637
Danic Yaro heeft het ook gedaan. was met name als hij echt boos en gefrustreerd was en het leek alsof hij zijn emoties niet op een andere manier kwijt kon. Daar naar gekeken en het is over gegaan. nu doet hij het alleen nog als spel als ik in zijn mond wil kijken. maar dat is verder onschuldig.
pi_112973820
Tja, ze doet het echt zonder aanleiding lijkt wel. Net had papa haar verschoont, tilt d'r op en ze bijt zo in zijn arm. Bij opa gisteren hetzelfde, ze wilt een kroel, opa tilt haar op en ze bijt in zijn arm. Hoe het bij oma ging weet ik niet.

Aandacht krijgt ze genoeg zou ik zeggen. Misschien ontdekken wat ze met haar tanden kan? Ze heeft natuurlijk al best veel met 8 tanden en 4 kiezen.
Ik weet dat het weer over gaat, maar toch.....
pi_112974076
Anne heeft ook een tijdje gebeten. En als ik dan AU! riep of boos werd, moest ze er alleen maar hard om lachen.
Daarna besloten het gewoon te negeren en toen was het zo over. Gewoon een uitprobeerfase hier dus.
pi_112982515
Sarah doet ook een beetje bijten.. Maar niet op de manier als jullie dreumesjes.
Ze mag 's morgens altijd bij mij in bed omdat ze zo mega vroeg wakker is altijd en dan doen we een filmpje aan op de Ipad en die zetten we tegen het hoofdeinde van het bed aan, ik leg dan mijn arm ervoor en daar gaat zij met haar hoofd opliggen en kijken (anders zit ze aan de knopjes). Ik heb nu dus al een aantal ochtenden dat ik denk wat voel ik toch, doe ik mijn ogen open ligt ze mijn hele arm te beknabbelen ;) gewoon liefdevolle bijtjes, eigenlijk heel schattig O+ (Ach met die 4 tandjes van haar kan ze me geloof ik nog niet echt pijn doen)
pi_112983573
Ligt er maar aan welke tandjes het zijn :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_112983635
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:11 schreef Vanyel het volgende:
Ligt er maar aan welke tandjes het zijn :)
Boven en onder de twee voortanden, dus als ze kwaad wil kan ze kwaad ;) Maar schijnbaar bedoelt ze het liefdevol, ze houdt gewoon van mijn arm :') O+
pi_112985196
Das echte liefde.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_112985770
Amy heeft ook een paar keer gebeten. Wat hier hielp was de plek laten zien en zeggen dat mama nu au had doordat zij gebeten had. Ik vroeg dan om een kusje als troost. Zij komt namelijk ook een kusje halen als ze pijn heeft. Bij haar hielp dat heel goed.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 22:53:29 #273
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_112985811
Die van mij bijt sinds een paar dagen weer zo nu en dan in mijn tepel :X
Ook een vorm van aandacht, ze gaat heel hard lachen als ik er iets van zeg, zelfs even flink bij dr neus of wang pakken heeft een lachbui als resultaat, weet ik van de vorige keer.

Dus nu negeer ik het nu maar weer, in de hoop dat het snel zal stoppen.

Ik ben vandaag met haar naar Prenatal Hearts geweest in Amersfoort, das best een leuk uitje op een vrije zaterdag, ook gaan lunchen met haar in de kinderstoel aan tafel. We lunchen wel vaker even ergens, maar dan zat ze tot nu toe vaak in de wagen en was haar papa erbij. Dit was voor het eerst zo samen, zo tof. Ze zit dan ook te kletsen, haar broodje te eten, af en toe een slokje uit de beker. En ze hadden er reuze veel Nijntje spul en dan is haar dag al goed. O+

De komende twee maanden werk ik minder en heb ik dus veel tijd voor zwemmen, kinderboerderij en bezoekjes her en der, heerlijk!!
pi_113038615
Bijten komt mij ook bekend voor, af en toe om uit te proberen of soms in de tepel en natuurlijk vooral als ik naar de tandjes wil kijken/ voelen. Er zijn nu kiezen aan het doorkomen en opeens is alles weer anders: 's nachts vaker wakker, soms maar weinig eetlust...maar of het nu echt aan de tandjes ligt. Ik hoop dat de communicatie straks makkelijker gaat als mijn zoontje kan praten. Nu ben ik echt soms radeloos wat hij bedoeld/ wil. Zijn eigen willetje wordt ook steeds duidelijker. Soms is niets meer goed en dan loop ik de standaard dingen af, honger, dorst, luier, tandjes, slaap, maar dan blijft hij nog huilen/ zeuren.
Is dat een fase/ herkennbar voor de net eenjarigen? En hoe gaan jullie ermee om als jullie kind iets niet lust? De ene dag eet die iets met veel smaak, de andere dag wil die hetzelfde nog niet eens proberen. Geven jullie dan iets anders? Ik tot nu toe nog wel, want anders eet die echt niets, ook niet als je heel lang wacht.
  maandag 18 juni 2012 @ 09:18:23 #275
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_113040009
Zana, als Nathan geen aardappels wil, eet hij de groenten wel, en als hij de groentes in de pasta niet wil eet hij de pasta ertussen uit. Ik maak me er niet druk om, de ene keer eet hij iets met veel smaak en de andere keer niet, verder is Nathan gemiddeld in gewicht en lengte dus kies ik ervoor het een fase te laten zijn en vertrouw ik erop dat het vanzelf overgaat.

Edit: Nathan's bak met vla is groter als hij echt niet wilde eten, ik denk dat het dan aan tanden ligt dus kan ik me voorstellen dat eten niet leuk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')