lekkere plaat. Evenals de nieuwe Get Cape. Wear Cape. Flyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:16 schreef CrushedTinBox het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuw Dirty projectors? Naar mijn mening begint het met een paar goede songs maar zwakt het daarna toch af. Toch maar eens vaker opzetten en kijken of mijn mening nog verandert.
Net vandaag voor het eerst een keer geluisterd. Mijn eerste indruk was dat ik het een nog lekkerdere plaat vind dan Orca Bitta. Maar het blijft de Dirty Projectors, dus moet ik het nog een paar keer horen om echt een goed oordeel te kunnen vellen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:16 schreef CrushedTinBox het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuw Dirty projectors? Naar mijn mening begint het met een paar goede songs maar zwakt het daarna toch af. Toch maar eens vaker opzetten en kijken of mijn mening nog verandert.
Dat is een meer acoustische plaat geworden toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
lekkere plaat. Evenals de nieuwe Get Cape. Wear Cape. Fly
Klopt, traditionelere indie in de goede zin van het woord.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:17 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dat is een meer acoustische plaat geworden toch?
Ik vind hem erg fijn!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:03 schreef Norrage het volgende:
En, wat vinden deze indie mensen van die Frank Ocean, die een beetje ala Kanye West wordt gehyped momenteel?
Ik wilde het editen maar ik grijp elke kans aan om topics te bumpenquote:
Baas!quote:Op zondag 15 juli 2012 11:53 schreef Bol_Wan het volgende:
hmm, een top 10 van liedjes, altijd leuk
Niet allemaal indie, wel allemaal goed![]()
en een eervolle vermelding voor het leukste niet-engelstalige liedje:
Giant Giant Sand - Carinito
Ik bedoel meer, albums weet ik wel wat ik leuk vind, maar afzonderlijke nummers?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:25 schreef Bol_Wan het volgende:
is ook echt niet op volgorde, dat zou ik ook niet kunnen uitmaken
Nummers vind ik makkelijker te beoordelen dan albums. Je hebt op een album altijd sterke en zwakkere nummers (enkele uitzonderingen daargelaten), ik kan meestal wel makkelijk de beste nummers (voor mij) ertussenuit pikkenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, albums weet ik wel wat ik leuk vind, maar afzonderlijke nummers?
Goede tip dit manquote:Op zondag 15 juli 2012 10:45 schreef Moody het volgende:
Ik help wel
Mijn top-10 nummers 2012 (tot nu toe). Heb 't gemaakt voor een ander forum, maar vond 't wel leuk om te delen
1. Heartless Bastards - Only For You
Ik vind lijstjes van nummers maken altijd veel leuker. Dat is echt veel persoonlijker, en je kan ook veel lekkerder de lijstjes van anderen uitcheckenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nummers vind ik makkelijker te beoordelen dan albums. Je hebt op een album altijd sterke en zwakkere nummers (enkele uitzonderingen daargelaten), ik kan meestal wel makkelijk de beste nummers (voor mij) ertussenuit pikken
een absolute waarheidquote:Op zondag 15 juli 2012 12:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind lijstjes van nummers maken altijd veel leuker. Dat is echt veel persoonlijker, en je kan ook veel lekkerder de lijstjes van anderen uitchecken![]()
Ik vind Little Talks een geweldig nummerquote:Op zondag 15 juli 2012 12:58 schreef MaJo het volgende:
Ik ben momenteel zwaar verslaafd aan Of Monsters and Menverder zit ik er momenteel niet zo goed in dus bedankt voor alle tips hier, ik heb voorlopig genoeg te checken
Ga ik ook maar eens uitcheckenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |