Ja idd, dat hoop ik ook. Of een album zoals Flaws. Die was ook erg mooi.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:53 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat gaat hard zeg. Erg benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen. Van echte indie-rock naar akoestische folk/rock en toen een mix van die twee. Wat nu? Ik hoop zelf erg op een stapje terug naar het debuut.
Ja, Flaws vind ik ook een mooie plaat. Alleen had ik er totaal niet op gerekend dat ze zo'n switch zouden maken, misschien dat 'ie daarom behoorlijk tegen viel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:24 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Ja idd, dat hoop ik ook. Of een album zoals Flaws. Die was ook erg mooi.
Tof! Die plaat blijf ik maar draaien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:54 schreef Jacobuspower het volgende:
Ga ∆ trouwens volgende week maandag (11 juni) live zien in de kleine zaal van Paradiso als onderdeel van de PIAS Nites. Ben ontzettend benieuwd
Ah, bedankt voor de tip! Die eerste twee platen vond ik erg leuk. Die vorige heb ik nooit zo goed beluisterdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:33 schreef Bookie65 het volgende:
Ook een leuk bandje met een nieuw album Maps:
Daar zit ik ook aan te denken, eerste eens kijken hoeveel kaarten 3voor12 weggeeft, anders koop ik er een kaartje voorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:54 schreef Jacobuspower het volgende:
Ga ∆ trouwens volgende week maandag (11 juni) live zien in de kleine zaal van Paradiso als onderdeel van de PIAS Nites. Ben ontzettend benieuwd
http://www.npr.org/2012/0(...)heres-no-leaving-nowquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:47 schreef Slobeend het volgende:
Die nieuwe van The Walkmen is echt verdraaide goed.Voor het eerst dat een plaat van hun mij boeit. Kan je de nieuwe van The Tallest Man al ergens beluisteren?
Erg leuk ja!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:47 schreef Slobeend het volgende:
Die nieuwe van The Walkmen is echt verdraaide goed.Voor het eerst dat een plaat van hun mij boeit. Kan je de nieuwe van The Tallest Man al ergens beluisteren?
Deze isquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:25 schreef Felagund het volgende:
Ik vond de vorige wel fijn van The Walkman, maar deze is dus heel anders?
Goed hequote:Op woensdag 6 juni 2012 12:19 schreef DeMessias het volgende:
Recent heb ik voor het eerst Julia Holter - Ekstasis beluisterd. Smaakt absoluut naar meer. Electroindiepopfolk.
Motion Sicknessquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:47 schreef Bol_Wan het volgende:
De nieuwe Hot Chip is weer geweldig. Na een mooi intro van 2 Bears begin dit jaar is Hot Chip daar nu echt keihard overheengegaan. Top
quote:
Deze ook maar eens beluisteren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:47 schreef Bol_Wan het volgende:
De nieuwe Hot Chip is weer geweldig. Na een mooi intro van 2 Bears begin dit jaar is Hot Chip daar nu echt keihard overheengegaan. Top
Wat een heerlijk album zegquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:03 schreef On het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Liars.html
Nieuwe Liars is te beluisteren op de luisterpaal. Ze doen een Kid Atje. Wel weer lekker abstract.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |