Fijn om dit soort berichtjes te kunnen lezenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:36 schreef CindieY het volgende:
Goed om te lezen dat je zoveel onderneemt en dat het stapsgewijs toch wat wordt met je huisje en jou
Ja de gordijnen... Ik keek net even voor alle zekerheid of er haken in de gordijnen zaten en.. Nu komt het een beetje raar over op Mrspoez denk ik. Maar ik denk ook dat ze me na zaterdag wel een beetje kan inschatten en weet dat het niet sarcastisch bedoeld wasquote:
zo bedoelde ik het ook nietquote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef billie1985 het volgende:
Ja geen haken, maar om dat er nou per se bij te zetten leek me over te komen als een ondankbare trap na, daarom zette ik het er niet meteen bij.
Oh had hier even overheen gelezen, maar van die thermometer das eigenlijk wel een hele bruikbare en logische tip! Ik denk dat er heel veel mensen zijn die zo iets niet weten en dat over het hoofd zien, net als ikquote:Op maandag 4 juni 2012 21:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Een thermometer in je fridge is wel handig, moet ongeveer 6 graden zijn dacht ik. Ik drink zelf ook geen koffie daarom ben ik ook zo blij met mijn senseo, heel handig als je gewoon 1 kopje wilt zetten.
Goede koelkastthermometer is te koop bij de Action voor onder een euro, staat hier ook in de koelkast.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Oh had hier even overheen gelezen, maar van die thermometer das eigenlijk wel een hele bruikbare en logische tip! Ik denk dat er heel veel mensen zijn die zo iets niet weten en dat over het hoofd zien, net als ik
Nu ga ik even douchen, zometeen nog even televisie kijken en daarna lekker slapen(blijf nog wel even online hoor!
)
???quote:Op maandag 4 juni 2012 22:26 schreef beverstraat het volgende:
Ga anders eens op tweedehands kijken
-een.volledig gratis staancaravan,wel in belgie,maar het is tijdelijk en dan heb je alles..
Wat moet TS met een stacaravan als hij een woning heeftquote:Op maandag 4 juni 2012 22:26 schreef beverstraat het volgende:
Ga anders eens op tweedehands kijken
-een.volledig gratis staancaravan,wel in belgie,maar het is tijdelijk en dan heb je alles..
een koelkast op gas ja..quote:Op maandag 4 juni 2012 22:32 schreef beverstraat het volgende:
Begrijp me niet verkeerd,binnenin staan er nog veel spullen..
En als die ze niet lelijk vind? Mag die ze dan niet?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:33 schreef zwartedoos het volgende:
http://link.marktplaats.nl/562368329
Ook eerlijk zeggen als je t lelijk vind, zoja dan haal ik ze voor je op
ja ik zag dat ik het een beetje onhandig had geformuleerd hahaquote:Op maandag 4 juni 2012 22:37 schreef frederik het volgende:
[..]
En als die ze niet lelijk vind? Mag die ze dan niet?
Nee ik heb er geen moeite mee om het aan te nemen, al trek ik niet iets aan dat alles behalve mijn stijl (normale kleding) is (bijv gothic ofzo om iets te noemen)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Veel mensen gunnen je het allerbeste toe. Heel lief .
Zo te lezen steunt het je enorm.
Sinds een paar jaar loop je in deze kleding!
Kleding is best persoonlijk. Ieder heeft zijn stijl.
Heb je er moeite mee om kleding aan te nemen?
Misschien zijn er wel mensen die een leuk shirt, blouse of andere kleding over hebben.
Heb je lakens, kussenslopen?
Vragen aan een moderator of die het doet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:33 schreef billie1985 het volgende:
Kan trouwens de OP niet meer editten, wat kan ik hier aan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |