SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
[ Bericht 2% gewijzigd door El_Matador op 01-06-2012 00:51:20 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja inderdaad!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , maar schijnbaar vond die het zo leuk dat die dus terwijl die aan het feesten was meteen terug moest sturenHij is gewoon aan het feesten met vrienden en ondertussen stiekem een berichtje aan mij.
Ik vind dit stiekem wel heel romantisch
Ik kon me deze foto's niet eens meer herinneren.quote:
Slaap lekker mooie deernequote:
Truste lekker dingquote:
De mijne bestelde zaterdag gewoon even kaartjes voor een musical waar we in december heen gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:38 schreef formerjellybean het volgende:
Aan de andere kant is hij ook degene die de avond voor Valentijn bij me kwam dus is die stiekem ook heel romantisch
Dat is inderdaad ook heel liefquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne bestelde zaterdag gewoon even kaartjes voor een musical waar we in december heen gaan![]()
Gewoon omdat hij wist dat ik die graag wilde zien
Jullie kunnen geen hole cards zien he?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit mobiel, stuur even een pm als men meer info wilt.
War of the Worldsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook heel liefWelke musical trouwens??
Ik ben ook wel jaloers, niets fijners dan een verliefd gevoel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:41 schreef -Miauw- het volgende:
OMG twee verliefde vrouwen in het topic![]()
is gewoon jaloers
Verliefd wil ik het nog niet echt noemen. Te pril en te raar nog allemaal daarvoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:41 schreef -Miauw- het volgende:
OMG twee verliefde vrouwen in het topic![]()
is gewoon jaloers
Héquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben ook wel jaloers, niets fijners dan een verliefd gevoel.
Ik kan alles zien. Behalve als ik zelf speel.quote:
Nou ook daar ben ik jaloers opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verliefd wil ik het nog niet echt noemen. Te pril en te raar nog allemaal daarvoor
Ja echt he. Hij is er paar jaar terug al geweest. Dat wist ik toen al, toen was ik al vet jaloers. Hadden we het er zaterdag over en opeens waren de kaarten al gekocht.quote:
Sorryquote:
Dus ik moet gaan spelen als jij aan het werk bentquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan alles zien. Behalve als ik zelf speek.
Durf dat niet, duivel verzoeken enzoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Wel vreemd hoor als iemand je in mei vraagt: goh wat doe je 19 december?
Hoezo?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ze zitten trouwens bij een hele grote kikker in Duinrell
Als je snel gepakt wilt worden, jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik moet gaan spelen als jij aan het werk bent
Wat een rot zusjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:45 schreef Flippiee het volgende:
Mijn zusje heeft geregeld dat ik dit jaar nog de ArenA van binnen bekijk.
Slim meisje wel, ze weet dat je veel te vroeg om verkeerde redenen de verkeerde club hebt gekozen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:45 schreef Flippiee het volgende:
Mijn zusje heeft geregeld dat ik dit jaar nog de ArenA van binnen bekijk.
Mjah dus? Durf te leven!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
Weet ik veel wat er in 7 maanden tijd gaat gebeuren
Ze is welquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
Slim meisje wel, ze weet dat je veel te vroeg om verkeerde redenen de verkeerde club hebt gekozen.
Dudequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:46 schreef twi het volgende:
[..]
Avontuur heb ik wel hier en nu, niet in december.
* Huppelmuts helpt met zoekenquote:
Daarom durfde ik bij jullie/jou er wel voor uit te komen, niet zo heel erg publiekelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:46 schreef twi het volgende:
[..]
En terecht, ik zou er ook niet publiekelijk voor uit durven komen
Ik heb m'n leven lang al veel te ver vooruit gekekenquote:
Heerlijk, dat soort dames.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
ik ken trouwens een meisje die spreekt steeds af met jongens op internet en kent ze net een week en gaat dan al een hele vakantie plannen samen met ze en het gaat steeds mis maar ze leert het niet.
Ik ken dateding al een jaar of 10. Wel via internet ook. Hem nooit op deze manier bekeken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
ik ken trouwens een meisje die spreekt steeds af met jongens op internet en kent ze net een week en gaat dan al een hele vakantie plannen samen met ze en het gaat steeds mis maar ze leert het niet.
Ergens wel goed, niet teveelmet de toekomst bezig zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb m'n leven lang al veel te ver vooruit gekekenIronisch genoeg heb ik juist sinds kort dat ik daar maar helemaal niet aan ga denken.
Je weet van mij gewoon dat ik je zal vergeven voor je fout, en je altijd gewoon welkom zal zijn in de ArenA.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom durfde ik bij jullie/jou er wel voor uit te komen, niet zo heel erg publiekelijk.
De wereld kan vergaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken dateding al een jaar of 10. Wel via internet ook. Hem nooit op deze manier bekeken.
Een hele vakantie plannen, nee gaat me echt te ver. Maar een musical eind van het jaar moet kunnen. Wat kan er gebeuren?
Ik ben tijdje terug nog samen met Ez naar een wedstrijd in de ArenA geweestquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom durfde ik bij jullie/jou er wel voor uit te komen, niet zo heel erg publiekelijk.
Als ik zaterdag een fatsoenlijke telefoon heb geregeld, dan maak ik wel een foto en stuur ik hem naar je op. Ben je er ook een beetje bij.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:49 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet van mij gewoon dat ik je zal vergeven voor je fout, en je altijd gewoon welkom zal zijn in de ArenA.
Dat is pas de 21stequote:
Handmatig kan niet meer?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben moe maar m'n tandenborstel zit nog in de lader
Tevens hoi
Ik kijk ruim 10 jaar vooruit. Ik zie slechts een grijze mist, maar tochquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb m'n leven lang al veel te ver vooruit gekekenIronisch genoeg heb ik juist sinds kort dat ik daar maar helemaal niet aan ga denken.
Oh, ik dacht dat ik een uitnodiging kreeg. Teleurstellend weer...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik zaterdag een fatsoenlijke telefoon heb geregeld, dan maak ik wel een foto en stuur ik hem naar je op. Ben je er ook een beetje bij.
Ajax - RKC toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben tijdje terug nog samen met Ez naar een wedstrijd in de ArenA geweest
Geniaalquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ajax - RKC toch?
Ik ga naar Nederland - Ierland. Zusje en vakantieveilingen
Maar 2 kaartjes, je mag ook buiten de ArenA wachtenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik een uitnodiging kreeg. Teleurstellend weer...
Je gunt mij ook niks ook he!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een paar dagen vergissen kan gebeuren he
Dat durf ik niet meer. Maar misschien is het helemaal geen slecht idee. Doelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kijk ruim 10 jaar vooruit. Ik zie slechts een grijze mist, maar toch
Naar de 18de?quote:
Ik hoor het wel wanneer je er eens drie hebt. Ga ik wel mee met jou en je zusje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef Flippiee het volgende:
Maar 2 kaartjes, je mag ook buiten de ArenA wachten
Nee, naar 2120 ofzoietsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar de 18de?![]()
Dan moet ik echt snel zorgen voor nog een date
Mijn zusje isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoor het wel wanneer je er eens drie hebt. Ga ik wel mee met jou en je zusje.
tsja, 't is ook duizenden jaren geleden voorspeld he, mogen ze er iets naast zittenquote:
Gelukkig zijn is engquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik gun je al het geluk van de wereld
Beidenquote:
Oh ja heb ik iets over gelezen geloof ik.quote:
Nothing to lose, mylady. Nothing to losequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer. Maar misschien is het helemaal geen slecht idee. Doelen.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn zusje ishoor, dus van mij mag je.
Nu slapen, dag
Ik had het wel naar mn zin toen hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ajax -Rkc wat een kwelling , het dorp waar ik eerst altijd gewoond heb , tegen de club waar mijnen zijn vrienden supporter van zijn
![]()
4 miljard.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
... over 400 nogwattes jaar compleet ontploft omdat we dan botsen tegen een ander sterrenstelsel
Hmm hmmquote:
truste Flipsjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn zusje ishoor, dus van mij mag je.
Nu slapen, dag
Onzin, er is zoveel ruimte dat we gewoon fijn in elkaar passen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja heb ik iets over gelezen geloof ik.
Zag net ook al op het nieuws dat de wereld over 400 nogwattes jaar compleet ontploft omdat we dan botsen tegen een ander sterrenstelsel
Ja kan wel, ik luisterde maar halfquote:
Interessante materie. Maar het was ook onder Wetenschap, niet onder "Nu en straks in het nieuws"...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja kan wel, ik luisterde maar half![]()
Kan niet zeggen dat ik het nou echt nieuwswaardig vond. Maar ja.
Ik hoop nog steeds dat highlander echt is en ik onsterfelijk blijk te zijn en met een zwaard moet gaan rondlopenquote:
Ik doe mn best toch alquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks hmm hmmm, gewoon een keer naar me luisteren
Dat is waarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nothing to lose, mylady. Nothing to lose
Nee mag nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe mn best toch al![]()
Maar ik mag het toch wel heel eng vinden allemaal.![]()
Zeker gezien mijn afgelopen 2 jaar zeg maar
Ah, u heeft uw leesbril gevonden!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:55 schreef Koen66 het volgende:
hahaah ik zie nu pas die waarschuwing 'voordat je reageert'
Het is inderdaad wel interessant, dat ontken ik ook niet. Maar ja zoals ik al zei, ik zat niet echt goed op te letten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Interessante materie. Maar het was ook onder Wetenschap, niet onder "Nu en straks in het nieuws"...
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat highlander echt is en ik onsterfelijk blijk te zijn en met een zwaard moet gaan rondlopen
Oh de originele Highlander was sexy. Christopher Lambert geloof ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat highlander echt is en ik onsterfelijk blijk te zijn en met een zwaard moet gaan rondlopen
Gelukkig maar, want normaal gesproken bent U zo'n zeurende, pestende, naar tiny chat refererende oude man die nooit normaal doetquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:55 schreef Koen66 het volgende:
hahaah ik zie nu pas die waarschuwing 'voordat je reageert'
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:57 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want normaal gesproken bent U zo'n zeurende, pestende, naar tiny chat refererende oude man die nooit normaal doet
Rupsen?quote:
blozende wangetjes...quote:
Laten we het hopenquote:
Tuurlijk. Als ik ergens goed in ben, is het gelijk hebben. En zoenen natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als ik ergens goed in ben, is het gelijk hebben. En zoenen natuurlijk.
Adrian paul is tofferquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh de originele Highlander was sexy. Christopher Lambert geloof ik
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als ik ergens goed in ben, is het gelijk hebben. En zoenen natuurlijk.
Kittykittypurrrquote:
Ik had het over toffer, niet over sexyquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heb hem even gegoogled en je hebt gelijk die is wel heel erg sexy
ik ben Koenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:01 schreef ook_gek het volgende:
Wie is koen?
En huppelmutsje, waar blijft de test? Ik heb de hele dsg al examen stress
Ik kan het ook wel begrijpen bij hemquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik als vrouw let meer op de sexy factor
Ewwgquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heb hem even gegoogled en je hebt gelijk die is wel heel erg sexy
Nee, dat ben ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:04 schreef formerjellybean het volgende:
Hij lijkt overigens een beetje op de jonge Sean Connery
En hij kan ook echt met een zwaard om gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:04 schreef formerjellybean het volgende:
Hij lijkt overigens een beetje op de jonge Sean Connery
Twee plusjes alquote:
Hij wou 'eureka' zeggen, maar daar was al patent op aangevraagd.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hij kan ook echt met een zwaard om gaan
Het is adrian paul he.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:07 schreef -Miauw- het volgende:
Paul Adrian- Collin Farrell meets Paul Simon
Really?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Twee plusjes al![]()
Goed kunnen zoenen
Sean Connery
![]()
Meer kan ik niet aan hoor
Ja en toen kwam daar Collin Simon uitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is adrian paul he.
Heb je de goede gegoogled?
2 kaarten voor DefQon.1 Australia in the pocket!quote:
Ik heb geen idee, maar die paar minuten die ik haar op tv gezien maken me niet nieuwsgierig naar hoe ze in het echt isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Roos valt reuze mee in 't echt hoor
Dat was dan ook geen reden om uit bad naakt de straat op te rennen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 kaarten voor DefQon.1 Australia in the pocket!
Ik ben blij!
Om 18:00:01 geboekt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
ahh dan mag je inderdaad Yessssssssss zeggen , ik dacht even dat je lichtelijk opgewonden werd van Adrian Paul
Ja, hier! Mocht het zover komen.:Dquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Om 18:00:01 geboekt.
Heb de naam van projectje ingevuld. Geen idee of ze van hardstyle houdt, maar ze wil sowieso naar Australie (ik ook). Paar daagjes Sydney is geen straf. En kan het 1 keer wijzigen, dus dat zit wel snor.
Dude, je neemt je projectje mee naar Australie?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Om 18:00:01 geboekt.
Heb de naam van projectje ingevuld. Geen idee of ze van hardstyle houdt, maar ze wil sowieso naar Australie (ik ook). Paar daagjes Sydney is geen straf. En kan het 1 keer wijzigen, dus dat zit wel snor.
True Rebel Freedom.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was dan ook geen reden om uit bad naakt de straat op te rennen.
Waarom niet? Omdat het kan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dude, je neemt je projectje mee naar Australie?
Vergeet uw kunstgebit niet uit te doen!quote:
Vraag het hem anders gewoonquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:16 schreef formerjellybean het volgende:
Royco denk trouwens inderdaad dat die van hvj bedoelde dan
Wij romantische zielen denken hetzelfde hequote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:16 schreef formerjellybean het volgende:
Royco denk trouwens inderdaad dat die van hvj bedoelde dan
Haha maar dan weet je wel waar je aan toe bentquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:18 schreef formerjellybean het volgende:
nee , want dan bedoelde die het weer niet zo en dan ben ik weer helemaal gestresst en van de roze wolk afgedonderd , en ik wil nog even op de roze wolk zitten
Ik ook niet. Maar toch. Truste lieve mensenquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar toch. Truste lieve mensen
Ik kan dat nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kies gewoon lekker voor de romantische optie
Grazie mille, bellezzaquote:
Buenos noches Mataquote:
Buenasquote:
18:25.quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:24 schreef formerjellybean het volgende:
nou ik ga mijn kont van de bank afhalen en ook naar bed trusten
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Buenas
De nacht is vrouwelijk, net als in het Italiaans, brother.
Jij veel plezier nogquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
18:25.
En nu off, shoppen voor het feestje morgen.
Slaap lekker alvast, gatita.
Ik ben dr tegen het lijf gelopen in Rotterdam, C_A heeft nog met d'r gepraatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar die paar minuten die ik haar op tv gezien maken me niet nieuwsgierig naar hoe ze in het echt is
Ik denk het... ben nog wakker. Huisje feestklaar gemaakt. Dat wordt vet morgenquote:
Haha vuilak. Tis hier maar suf weerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk het... ben nog wakker. Huisje feestklaar gemaakt. Dat wordt vet morgen
Hamgmatfoto's volgen vanzelf.
Uitslapen morgen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:05 schreef Myraela het volgende:
Ik sta al de hele week vroeg op, ik ben het zat.
Ja morgen wel. En ik heb nu alleen een studie-gesprek, dus als ik zo thuis kom doe ik misschien ook nog wel een dutje.quote:
Ik ben vrij vandaagquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hai![]()
Moet jij zo werken ook of werk je al?
Oh succes!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja morgen wel. En ik heb nu alleen een studie-gesprek, dus als ik zo thuis kom doe ik misschien ook nog wel een dutje.
Lekkerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag![]()
Ik heb zo een gesprek met mijn (ex-)vriend en ik ben zenuwachtig dus kon niet meer slapen
Thanksquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker
Ooeh begrijpelijk, succes er mee!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie begon er gisteren ook alweer over neukende naaktslakken?![]()
* Huppelmuts heeft net tijdens het hond uitlaten elke naaktslak die ze tegenkwam bestudeerd
Bah, naaktslakken aanrakenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Hahaha anders zet je er even twee bij elkaar
Ik zat te ouwehoeren in andere topics. De eisen die sommige mensen aan een toekomstige partner stellenquote:
Neuhquote:
Leuke topics zijn dat altijd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zat te ouwehoeren in andere topics. De eisen die sommige mensen aan een toekomstige partner stellenWat zoek je in een partner?
Jaquote:
Ik ook niet, nooit over nagedacht. Laat het altijd wel op me af komen en zie daarna welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik zoek in een partner.
Geen karaktertrekken die je absoluut aantrekkelijk of juist afstotelijk vindt?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ook geen wensenlijstjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Sowieso wel iemand die lief maar toch wel een beetje dominant (op een goede manier) is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geen karaktertrekken die je absoluut aantrekkelijk of juist afstotelijk vindt?
quote:Het ministerie van volksgezondheid is een onderzoek gestart naar de lengte van het geslachtsdeel van de Nederlandse man.
Alle mannen wordt verzocht hun erectie te meten.
Mocht deze onder de 15 centimeter blijven dan wordt deze mannen verzocht de komende weken ORANJE vlaggetjes voor hun huis te hangen.
Namens de minister hartelijk dank!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is mijn hele straat dus grootgeschapen
In mijn ervaring zijn mensen met torenhoge eisen zelf ook niet veel soeps.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaen het maakt mij ook nieuwsgierig naar hoe al die eisenstellers er zelf uit zien...
Dat is onze taak.quote:
Ik heb zo goed als geen eisenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn mensen met torenhoge eisen zelf ook niet veel soeps.
[..]
Dat is onze taak.
Ook je kroeg niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is hier nog geen oranje vlaggetje te zien
Oe oe oequote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee nog niet, ga van het weekend versieren.
Daarom zit ik in dit topic he, voor tips
Tijd om fobo's te checkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaen het maakt mij ook nieuwsgierig naar hoe al die eisenstellers er zelf uit zien...
Vanavond rood haar?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:49 schreef Myraela het volgende:
"Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden"
Nou ja, ze zien falen is wel hilarisch.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om vrouwen valt toch weinig te lachen, dus als wij het niet doen...
Succesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vanavond rood haar?![]()
Ik moet er vandoor. Laters
Niet iedereenquote:
De mijne kun je zo bekijken en ik heb ook gepost.quote:
Ik kijk nu al uit naar je avonturen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik zaterdag weer een poging doen om naar de bioscoop te gaan?
Ik durf niet zo goed meer inmiddels
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De mijne kun je zo bekijken en ik heb ook gepost.
Geniaal ettertjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:57 schreef Patje1987 het volgende:
Hallo allemaal,
Wat ik zoek in een vrouw zullen misschien vele van jullie vreemd vinden. De vrouw waarna ik opzoek ben moet in ieder geval van dolfijnen houden. Ook tijdens de seks luister ik graag naar de zee terwijl er op de achtergrond een groep dolfijnen lekker met elkaar aan het spelen van. Hierdoor kom ik extra hard.
Ook moet de vrouw een valhelm en kaplaarzen dragen, dit niet alleen voor de veiligheid maar ook hier raak ik extreem opgewonden van.
Ze moet voor de abortuswet zijn als het gaan om steenuilen want die dieren hebben haast geen rechten en daar struikel ik wel een beetje over.
Paarden zijn om op te eten en niet om op te rijden.
Ze moet op handen en voeten bier halen. En ik mag haar slaan als ze niet op tijd terug is.
Ze moet een lepel kunnen buigen met haar wilskracht en een hip montuurtje hebben.
Een rode pluk in het haar straalt 'lekker gek' uit. Dit is geen vereiste maar wel leuk.
Ik dans graag de horlepiep op verschillende stations door Nederland. Ik roep hierbij luid verschillende namen van onbekende popgroepen uit oost-Europese landen.
Ik ben dus bang want ik merkte dinsdag dat er niet echt veel redders zijnquote:
Helemaal niks? Ik heb wel een basisquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ach, je hebt er maar eentje nodig. Het liefst die met dat leuke koppie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dus bang want ik merkte dinsdag dat er niet echt veel redders zijn
Mjah nou uhm al mn exen hadden weer iets anders wat ik aantrekkelijk vond. De 1 had humor de ander was spontaan enzquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Helemaal niks? Ik heb wel een basis
Spontaan, zelfstandig, humor, prettig gestoord en goed verzorgd.
Zo iets
Ghehe welke bedoel je dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, je hebt er maar eentje nodig. Het liefst die met dat leuke koppie.
Inclusief tuinbroek?quote:
Prettig gestoord... Kuttermquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Helemaal niks? Ik heb wel een basis
Spontaan, zelfstandig, humor, prettig gestoord en goed verzorgd.
Zo iets
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:06 schreef Samzz het volgende:
Wat IS prettig gestoord? Een wijf die labiel is tot op het bot maar die je met toetjes bekogelt ipv met vazen?
Goedemorgen!!quote:
Ghehe die is leuk hequote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ontbijt, broodje frikandel!!
Ik had behoefte aan iets lang, hard en warms.
Wat?quote:
Hola chickiequote:
Maar wel lekkerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slecht om te ontbijten met een broodje frikandel
Gelukkig doe ik dat maar 1x per jaar hooguitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slecht om te ontbijten met een broodje frikandel
Doe je snel!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben trouwens helemaal happy
1,4 kilo eraf sinds maandag
Moet te doen zijn jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vocht denk ik
Vanaf nu gaat het langzamer
Maar ja 6 kilo moet lukken voor 20-08 toch
Is goedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet te doen zijn ja![]()
Ik ga even naar het ziekenhuis op bezoek bij iemand
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
gedver verkeerd geslapen
Last van me nek, beetje stijf
Even uitwassen met afgekookt water.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik ook. En mijn ogen branden een beetje, geen idee waarom.
Uitwassen met afgekookt water.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:42 schreef Myraela het volgende:
Mijn ogen zijn nog steeds ontstoken. Maar het word al wel minder.
quote:
quote:
Als de ene met last van zijn ogen nou even zijn ogen uitwast met afgekookt water dan kan de ander dat ook doen, maar wel lief dat je het 2x vermeldquote:
Oke.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als de ene met last van zijn ogen nou even zijn ogen uitwast met afgekookt water dan kan de ander dat ook doen, maar wel lief dat je het 2x vermeld
Ik kan goed masserenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
gedver verkeerd geslapen
Last van me nek, beetje stijf
Werkt dat? Even proberen...quote:
Ja. Antibacterieel. Wel even af laten koelenquote:
Er zijn er vast die dat zouden doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:55 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehee, ik zie het al voor me, het water gewoon nog kokend in je oog gieten.
Waarom druppelen als het met afgekookt water ook lukt?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:59 schreef ook_gek het volgende:
Je kan ook druppeltjes halen bij de drogist. Die werken top!
Bedankt voor de tip, zou het bijna vergeten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Antibacterieel. Wel even af laten koelen.
Hmmm, water is hier wel enorm kalkrijk, kan dat een probleem vormen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom druppelen als het met afgekookt water ook lukt?
Is dat zoquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:55 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehee, ik zie het al voor me, het water gewoon nog kokend in je oog gieten.
Bij mij werkte het helaas niet. Me ogen jeukte extreem en dat vliesje op je oog waar ik de naam van vergeten ben stond helemaal bol. Zo erg dat het buiten me oogleden uit kwamquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom druppelen als het met afgekookt water ook lukt?
In twente ook. Anders mineraalwater nemen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm, water is hier wel enorm kalkrijk, kan dat een probleem vormen?
Uhu dat is zo ja!quote:
Dat is niet normaal.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bij mij werkte het helaas niet. Me ogen jeukte extreem en dat vliesje op je oog waar ik de naam van vergeten ben stond helemaal bol. Zo erg dat het buiten me oogleden uit kwam![]()
Met die druppels was de jeuk enz zo weg!
Ik moet nog even flink inkopen doen in oranje spullenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb opeens zin om naar de Primark te gaan
En Action... waarom? Geen idee
Dat zijn toch geen eisen, dat zijn kenmerken van je ideale partner.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:15 schreef arachide. het volgende:
Ik lees net dat eisen voor partnerstopic wat een eisen
Want?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen eisen, dat zijn kenmerken van je ideale partner.
En die vindt waarschijnlijk niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |