SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
[ Bericht 2% gewijzigd door El_Matador op 01-06-2012 00:51:20 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja inderdaad!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , maar schijnbaar vond die het zo leuk dat die dus terwijl die aan het feesten was meteen terug moest sturenHij is gewoon aan het feesten met vrienden en ondertussen stiekem een berichtje aan mij.
Ik vind dit stiekem wel heel romantisch
Ik kon me deze foto's niet eens meer herinneren.quote:
Slaap lekker mooie deernequote:
Truste lekker dingquote:
De mijne bestelde zaterdag gewoon even kaartjes voor een musical waar we in december heen gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:38 schreef formerjellybean het volgende:
Aan de andere kant is hij ook degene die de avond voor Valentijn bij me kwam dus is die stiekem ook heel romantisch
Dat is inderdaad ook heel liefquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne bestelde zaterdag gewoon even kaartjes voor een musical waar we in december heen gaan![]()
Gewoon omdat hij wist dat ik die graag wilde zien
Jullie kunnen geen hole cards zien he?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit mobiel, stuur even een pm als men meer info wilt.
War of the Worldsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook heel liefWelke musical trouwens??
Ik ben ook wel jaloers, niets fijners dan een verliefd gevoel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:41 schreef -Miauw- het volgende:
OMG twee verliefde vrouwen in het topic![]()
is gewoon jaloers
Verliefd wil ik het nog niet echt noemen. Te pril en te raar nog allemaal daarvoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:41 schreef -Miauw- het volgende:
OMG twee verliefde vrouwen in het topic![]()
is gewoon jaloers
Héquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben ook wel jaloers, niets fijners dan een verliefd gevoel.
Ik kan alles zien. Behalve als ik zelf speel.quote:
Nou ook daar ben ik jaloers opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verliefd wil ik het nog niet echt noemen. Te pril en te raar nog allemaal daarvoor
Ja echt he. Hij is er paar jaar terug al geweest. Dat wist ik toen al, toen was ik al vet jaloers. Hadden we het er zaterdag over en opeens waren de kaarten al gekocht.quote:
Sorryquote:
Dus ik moet gaan spelen als jij aan het werk bentquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan alles zien. Behalve als ik zelf speek.
Durf dat niet, duivel verzoeken enzoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Wel vreemd hoor als iemand je in mei vraagt: goh wat doe je 19 december?
Hoezo?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ze zitten trouwens bij een hele grote kikker in Duinrell
Als je snel gepakt wilt worden, jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik moet gaan spelen als jij aan het werk bent
Wat een rot zusjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:45 schreef Flippiee het volgende:
Mijn zusje heeft geregeld dat ik dit jaar nog de ArenA van binnen bekijk.
Slim meisje wel, ze weet dat je veel te vroeg om verkeerde redenen de verkeerde club hebt gekozen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:45 schreef Flippiee het volgende:
Mijn zusje heeft geregeld dat ik dit jaar nog de ArenA van binnen bekijk.
Mjah dus? Durf te leven!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
Weet ik veel wat er in 7 maanden tijd gaat gebeuren
Ze is welquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
Slim meisje wel, ze weet dat je veel te vroeg om verkeerde redenen de verkeerde club hebt gekozen.
Dudequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:46 schreef twi het volgende:
[..]
Avontuur heb ik wel hier en nu, niet in december.
* Huppelmuts helpt met zoekenquote:
Daarom durfde ik bij jullie/jou er wel voor uit te komen, niet zo heel erg publiekelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:46 schreef twi het volgende:
[..]
En terecht, ik zou er ook niet publiekelijk voor uit durven komen
Ik heb m'n leven lang al veel te ver vooruit gekekenquote:
Heerlijk, dat soort dames.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
ik ken trouwens een meisje die spreekt steeds af met jongens op internet en kent ze net een week en gaat dan al een hele vakantie plannen samen met ze en het gaat steeds mis maar ze leert het niet.
Ik ken dateding al een jaar of 10. Wel via internet ook. Hem nooit op deze manier bekeken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
ik ken trouwens een meisje die spreekt steeds af met jongens op internet en kent ze net een week en gaat dan al een hele vakantie plannen samen met ze en het gaat steeds mis maar ze leert het niet.
Ergens wel goed, niet teveelmet de toekomst bezig zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb m'n leven lang al veel te ver vooruit gekekenIronisch genoeg heb ik juist sinds kort dat ik daar maar helemaal niet aan ga denken.
Je weet van mij gewoon dat ik je zal vergeven voor je fout, en je altijd gewoon welkom zal zijn in de ArenA.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom durfde ik bij jullie/jou er wel voor uit te komen, niet zo heel erg publiekelijk.
De wereld kan vergaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken dateding al een jaar of 10. Wel via internet ook. Hem nooit op deze manier bekeken.
Een hele vakantie plannen, nee gaat me echt te ver. Maar een musical eind van het jaar moet kunnen. Wat kan er gebeuren?
Ik ben tijdje terug nog samen met Ez naar een wedstrijd in de ArenA geweestquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom durfde ik bij jullie/jou er wel voor uit te komen, niet zo heel erg publiekelijk.
Als ik zaterdag een fatsoenlijke telefoon heb geregeld, dan maak ik wel een foto en stuur ik hem naar je op. Ben je er ook een beetje bij.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:49 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet van mij gewoon dat ik je zal vergeven voor je fout, en je altijd gewoon welkom zal zijn in de ArenA.
Dat is pas de 21stequote:
Handmatig kan niet meer?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben moe maar m'n tandenborstel zit nog in de lader
Tevens hoi
Ik kijk ruim 10 jaar vooruit. Ik zie slechts een grijze mist, maar tochquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb m'n leven lang al veel te ver vooruit gekekenIronisch genoeg heb ik juist sinds kort dat ik daar maar helemaal niet aan ga denken.
Oh, ik dacht dat ik een uitnodiging kreeg. Teleurstellend weer...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik zaterdag een fatsoenlijke telefoon heb geregeld, dan maak ik wel een foto en stuur ik hem naar je op. Ben je er ook een beetje bij.
Ajax - RKC toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben tijdje terug nog samen met Ez naar een wedstrijd in de ArenA geweest
Geniaalquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ajax - RKC toch?
Ik ga naar Nederland - Ierland. Zusje en vakantieveilingen
Maar 2 kaartjes, je mag ook buiten de ArenA wachtenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik een uitnodiging kreeg. Teleurstellend weer...
Je gunt mij ook niks ook he!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een paar dagen vergissen kan gebeuren he
Dat durf ik niet meer. Maar misschien is het helemaal geen slecht idee. Doelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kijk ruim 10 jaar vooruit. Ik zie slechts een grijze mist, maar toch
Naar de 18de?quote:
Ik hoor het wel wanneer je er eens drie hebt. Ga ik wel mee met jou en je zusje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef Flippiee het volgende:
Maar 2 kaartjes, je mag ook buiten de ArenA wachten
Nee, naar 2120 ofzoietsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar de 18de?![]()
Dan moet ik echt snel zorgen voor nog een date
Mijn zusje isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoor het wel wanneer je er eens drie hebt. Ga ik wel mee met jou en je zusje.
tsja, 't is ook duizenden jaren geleden voorspeld he, mogen ze er iets naast zittenquote:
Gelukkig zijn is engquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik gun je al het geluk van de wereld
Beidenquote:
Oh ja heb ik iets over gelezen geloof ik.quote:
Nothing to lose, mylady. Nothing to losequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer. Maar misschien is het helemaal geen slecht idee. Doelen.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn zusje ishoor, dus van mij mag je.
Nu slapen, dag
Ik had het wel naar mn zin toen hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ajax -Rkc wat een kwelling , het dorp waar ik eerst altijd gewoond heb , tegen de club waar mijnen zijn vrienden supporter van zijn
![]()
4 miljard.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
... over 400 nogwattes jaar compleet ontploft omdat we dan botsen tegen een ander sterrenstelsel
Hmm hmmquote:
truste Flipsjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn zusje ishoor, dus van mij mag je.
Nu slapen, dag
Onzin, er is zoveel ruimte dat we gewoon fijn in elkaar passen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja heb ik iets over gelezen geloof ik.
Zag net ook al op het nieuws dat de wereld over 400 nogwattes jaar compleet ontploft omdat we dan botsen tegen een ander sterrenstelsel
Ja kan wel, ik luisterde maar halfquote:
Interessante materie. Maar het was ook onder Wetenschap, niet onder "Nu en straks in het nieuws"...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja kan wel, ik luisterde maar half![]()
Kan niet zeggen dat ik het nou echt nieuwswaardig vond. Maar ja.
Ik hoop nog steeds dat highlander echt is en ik onsterfelijk blijk te zijn en met een zwaard moet gaan rondlopenquote:
Ik doe mn best toch alquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks hmm hmmm, gewoon een keer naar me luisteren
Dat is waarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nothing to lose, mylady. Nothing to lose
Nee mag nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe mn best toch al![]()
Maar ik mag het toch wel heel eng vinden allemaal.![]()
Zeker gezien mijn afgelopen 2 jaar zeg maar
Ah, u heeft uw leesbril gevonden!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:55 schreef Koen66 het volgende:
hahaah ik zie nu pas die waarschuwing 'voordat je reageert'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |