Jij had toch al een mannetje?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:32 schreef belle1608 het volgende:
*Geen Schotse of Ierse man is en dus maar snel naar bed gaat!*
Jaa ik wil wel weten welke whisky je lekker vindtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:33 schreef Merlijn het volgende:
scots, iers,.. Dammit. nou ben ik weer de naam van die whisky kwijt....
Snap ik, een dronken man is tenslotte een duivel in bed.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jaa ik wil wel weten welke whisky je lekker vindt
Hoeft ie nie dronken voor te zijn hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Snap ik, een dronken man is tenslotte een duivel in bed.
Ah, daarom kon ik niet slapen, dacht dat de buren ruzie hadden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hoeft ie nie dronken voor te zijn hoor
Ik herken alleen maar de naam. De rest weet ik dan weer niet.quote:
By the way, ff serieus, klink eens op de link in mijn onderschrift als je van whisk(e)y houdt.quote:
*Wie zegt dat wij herrie maken, wij zijn altijd heeeel stilll*quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ah, daarom kon ik niet slapen, dacht dat de buren ruzie hadden.
Had ik allang gezien. Ik snap er niet veel van, werd voorgewhiskeyed door mijn manager.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
By the way, ff serieus, klink eens op de link in mijn onderschrift als je van whisk(e)y houdt.
Site van m'n broer, echte liefhebber
Toch de buren?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Wie zegt dat wij herrie maken, wij zijn altijd heeeel stilll*![]()
Misschien de katten, die hebben wel eens vaker ruzie hier. Buurman is niet thuis en hoekhuis.quote:
Euh.........nou snap ik jou niet vrees ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Had ik allang gezien. Ik snap er niet veel van, werd voorgewhiskeyed door mijn manager.
Laten we het daar maar op houden dan, ligt niet aan jullie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Misschien de katten, die hebben wel eens vaker ruzie hier. Buurman is niet thuis en hoekhuis.
Leef je uit. Belle slaapt toch.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden dan, ligt niet aan jullie.
* vannelle knipt nachtlampje aan en gaat stiekem Playboy verder lezen
Wipsy proef je niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:42 schreef Merlijn het volgende:
Whisky is lekker, alleen kan ik geen namen onthouden. De site is wel tofMisschien moeten je me maar eens introduceren in de fijne kunst van het whisky-proeven....
Barbaar!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:44 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wipsy proef je niet.
Dat mix je met cola en dan sla je het achterover....
...met een rietje...
Introduceren is niet aan mij, ik drink nooit sterke drank.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:42 schreef Merlijn het volgende:
Whisky is lekker, alleen kan ik geen namen onthouden. De site is wel tofMisschien moeten je me maar eens introduceren in de fijne kunst van het whisky-proeven....
Hmmmz. Niet te rijmen met mijn afkomst.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Introduceren is niet aan mij, ik drink nooit sterke drank.
Wel gedaan maar merkte dat ik toen ineens veel geld verloor met kaarten.
Ergo: Drank is slecht voor je.
Zuid-Limburgs. Wat van ver komt is goed bourgondisch enzo ....quote:
Heb je mij niet horen zeggen. Brabanders zijn ook erg tof!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:48 schreef vannelle het volgende:
Pfff.......alsof Brabanders niet Bourgondisch zijn!
Maakt mij niet uit, ben geen Brabander al woon ik er wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je mij niet horen zeggen. Brabanders zijn ook erg tof!
Is best wel een eer om daarvoor gevraagd te worden, mag je best trots op zijn!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef Merlijn het volgende:
Pfff.... morgen is het alweer zaterdag..... en ga ik tekenen voor het huwelijk van mijn twee beste vrienden... Ik ben er een beetje emotioneel van....
En ze slapen nooit!!!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je mij niet horen zeggen. Brabanders zijn ook erg tof!
Ach, ik ook sinds een jaar of 10. Maar na de ring van Eindhoven richting Maastricht gaat bij mij het gas erop, dan ga ik nog steeds naar "huis"quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ben geen Brabander al woon ik er wel.
Import.
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef Merlijn het volgende:
Pfff.... morgen is het alweer zaterdag..... en ga ik tekenen voor het huwelijk van mijn twee beste vrienden... Ik ben er een beetje emotioneel van....
hebbie in je bed gepiest ? je bent zo vroegquote:
Is vrijdag he? Meg wegbrengen. (die met een witte broek op de schommel ging zitten en er met een zwarte af kwamquote:
Zeg, wat heb ik jou misdaan? Je zit zo op me te bashen de laatste tijd...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
hebbie in je bed gepiest ? je bent zo vroeg
zie je DMquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zeg, wat heb ik jou misdaan? Je zit zo op me te bashen de laatste tijd...
Da's geen excuus. Doe eens lief, zoals je bent.quote:
dat vind ik nou een lieve opmerkingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's geen excuus. Doe eens lief, zoals je bent.
Je bent een engel!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat vind ik nou een lieve opmerking![]()
*koffie inschenkt voor Merlijn en broodje ei ernaast zet.
btw ..quote:
Ik zou het echt niet weten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
btw ..
dumbells a 2kg/st .. is dat zwaar genoeg voor mij om m'n squats te doen ?
huisarts bellenquote:
Vind dat zo lullig voor hoofdpijnquote:
het houdt al een stuk langer aan he? En daarnaast: ze worden wel voor elk lullig wissewasje gebeld door fossiel nederland...quote:
DRIE dagen hoofdpijn is niet gezond.quote:
Nou, je hebt alles weer onder controle hoor, het hele topic slaat gelijk weer dicht.quote:
ikke?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
TUDUDUUUUUUU dit telefoonnummer is nu niet bereikbaar.. Ojee!
aaaaaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Als je mij probeerde Solly! Telefoon was leeg oeps!
je gaat serieus solliciteren bij andere bedrijven dus?quote:
Staat (nog) niet op de planning, eerst maar eens kijken wat er allemaal gebeurt. Never hurts to be prepared.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
je gaat serieus solliciteren bij andere bedrijven dus?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:31 schreef Merlijn het volgende:
Zou Rucky op tijd op zijn werk zijn verschenen?
Had jij je ftp nog nagekeken ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:41 schreef vannelle het volgende:
* vannelle niks te melden heeft maar toch meldt
Not yet.quote:
Zucht.Fix ik eens iets in no-time, is de opvolging weer ver te zoekenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Not yet.![]()
Mijn excuus: kreeg een sms van Pulver, zijn pc was gecrashed en of ik Travian ff over wou nemen.
17 dorpen, net overname gedaan dus dat vroeg ff aandacht.
En hoe langer de smoes hoe ongeloofwaardiger die is zie ik net.
En toch is het waar!!
Zal zo ff kijken iig.
ieksquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:56 schreef maffemuts het volgende:
*meldt* stil in leven maar erg druk. *koffie/thee en broodjes op tafel gooit*
Nou, heb gekeken maar hoe je nou de url van het doel op kan zoeken om te delen is me nog steeds niet duidelijk.....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zucht.Fix ik eens iets in no-time, is de opvolging weer ver te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha nee over 2 uur zie ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Daar heb jij toch geen 2 uur voor nodig?
[/slijmslijm]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:58 schreef vannelle het volgende:
Ow wacht, n00b gehalte valt mee geloof ik:
http://autorijschoolvandijk.nl/trololotiet.jpg
oftewel:Makkelijk en inderdaad zoals je zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zet iets in "/" bv blah.txt -> http://autorijschoolvandijk.nl/blah.txt
zet iets in een /submap/vaneensubmap/waarweereenmapinstaat/eindelijk.mp3 -> http://autorijschoolvandi(...)nstaat/eindelijk.mp3"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Jaa dat is ook wel zo en dat doet hij ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:23 schreef -gt- het volgende:
tssssss belle
lief moet je nemen zoals je bent hoor...
*euhmmm*
hopelijk snap je wel wat ik bedoel....
ach als ik op een brommert gaat zitten, weet ik al wat er beuren gaat...
ikke tegen boom......
dus, A lama
Echt weer een dooddoener dit... Rij je met een auto ook als een idioot? Daar heb je toch ook je rijbewijs voor gehaald? En daarnaast: met een motor rij je veel defensiever en netter dan met de auto.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:23 schreef -gt- het volgende:
tssssss belle
lief moet je nemen zoals je bent hoor...
*euhmmm*
hopelijk snap je wel wat ik bedoel....
ach als ik op een brommert gaat zitten, weet ik al wat er beuren gaat...
ikke tegen boom......
dus, A lama
neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Echt weer een dooddoener dit... Rij je met een auto ook als een idioot? Daar heb je toch ook je rijbewijs voor gehaald? En daarnaast: met een motor rij je veel defensiever en netter dan met de auto.
Geldt dat ook als je volgend jaar 25 is.. Ik zit in dubio. Wil graag mijn motorrijbewijs maaaarrr door de ritalin zal ik beter gaan rijden en hoogstwaarschijnlijk rustiger zijn tijdens het afrijden. Maar ik zal wel moeten melden dat ik Ritalin gebruik en dat zal dan weer gevolgen hebben voor mn rijbewijs. Extra testen e.d.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:12 schreef vannelle het volgende:
Trouwens, als jij je A wilt hebben zou ik het dit jaar halen.
Vanaf volgend jaar 3 categorieën van licht naar zwaar en dus 3x!!!!! praktijkexamen voor je vol vermogen mag rijden.
Ja, ik ken mezelf ook. Maar heb zowel met de auto als met de motor geen verlangen om een boom te omhelzenquote:
Frankly, ik zou het niet vermelden....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Geldt dat ook als je volgend jaar 25 is.. Ik zit in dubio. Wil graag mijn motorrijbewijs maaaarrr door de ritalin zal ik beter gaan rijden en hoogstwaarschijnlijk rustiger zijn tijdens het afrijden. Maar ik zal wel moeten melden dat ik Ritalin gebruik en dat zal dan weer gevolgen hebben voor mn rijbewijs. Extra testen e.d.
Js dat zou ik het liefste ook niet doen. Maar stel er gebeurt wat en ze vinden het terug in mn bloed volgens mij kan ik dan verzekeringstechnisch de sjaak zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Frankly, ik zou het niet vermelden....Ze zijn al ontzettend lastig met dat soort dingen en het slaat nergens op.
Dooddoener idd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Echt weer een dooddoener dit... Rij je met een auto ook als een idioot? Daar heb je toch ook je rijbewijs voor gehaald? En daarnaast: met een motor rij je veel defensiever en netter dan met de auto.
En hoe moeten ze dat terugvinden in je bloed?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Js dat zou ik het liefste ook niet doen. Maar stel er gebeurt wat en ze vinden het terug in mn bloed volgens mij kan ik dan verzekeringstechnisch de sjaak zijn.
Even serieus: we hebben het over het afrijden. Dat zijn twee keer een uurtje. Daarvoor ga ik het mezelf niet extra moeilijk maken. En na je rijbewijs behaald te hebben kun je ook net zo goed aan de ritalin gegaan zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet aanzetten tot fraude, maar de ellende die je je daarmee op de hals haalt vind ik het niet waardquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Js dat zou ik het liefste ook niet doen. Maar stel er gebeurt wat en ze vinden het terug in mn bloed volgens mij kan ik dan verzekeringstechnisch de sjaak zijn.
quote:Wijzigingen motorrijbewijs 2013
De leeftijd om direct uw rijbewijs voor de zwaarste categorie motor te halen gaat in 2013 omhoog van 21 naar 24 jaar. De automatische omzetting van het rijbewijs beperkte categorie naar onbeperkt komt te vervallen.
De jonge motorrijder zal straks na 2 en na 4 jaar opnieuw praktijkexamen moeten doen.
De nieuwe situatie voor het motorrijbewijs is vanaf 19/1/2013 als volgt:
Op 17 jarige leeftijd beginnen met motorrijlessen
Vanaf 18 jaar motorrijexamen voor beperkte categorie (A1)
Vanaf 20 jaar opnieuw motorrijexamen doen voor categorie A2
Vanaf 22 jaar examen doen voor onbeperkte categorie (A)
Vanaf 24 jaar direct motorrijexamen doen voor onbeperkte categorie (A)
De nieuwe categorieën A1, A2 en A
De nieuwe categorieën motorrijbewijs betekenen het volgende:
>> Motorrijbewijs A1
Voertuig: motorrijwiel, maximaal 11 kW, maximaal 125cc, maximaal 0.1 kW per kilo ledig gewicht of, gemotoriseerde driewieler van maximaal 15 kW.
Leeftijd: vanaf 18 jaar
Examen: theorie- en praktijkexamen
>> Motorrijbewijs A2
Voertuig: motorrijwiel, maximaal 35 kW, maximaal 0.2 kW per kilo ledig gewicht
Leeftijd: vanaf 20 jaar
Examen: praktijkexamen
Opmerking: Categorie A2 kun je alleen halen als je minstens 2 jaar in bezit bent van motorrijbewijs categorie A1.
>> Motorrijbewijs A (onbeperkt)
Voertuig: motorrijwiel onbeperkt vermogen, of gemotoriseerde driewieler meer dan 15 kW
Leeftijd: vanaf 22 jaar wanneer 2 jaar in bezit van rijbewijs A2, en vanaf 24 jaar bij rechtstreekse verkrijging
Examen: zonder in bezit te zijn van rijbewijs A2 moet je het theorie- en praktijkexamen doen. Als je wel in bezit bent van categorie A2 doe je alleen het praktijkexamen.
Nieuwe motorrijbewijzen vanaf 2013
De nieuwe motorrijbewijzen gaan in op 19 januari 2013. Voor die tijd kunt u dus nog gewoon het oude rijbewijs beperkte categorie halen. Deze wordt na 2 jaar automatisch (en dus zonder extra les- en examenkosten) omgezet naar onbeperkte categorie.
Zelfde en goede reis!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:38 schreef belle1608 het volgende:
*Er vandoor gaat* fijne dag nog allemaal!
Trein rijdt niet... *broertje lief zo maar even lief aankijken*, iemand voor de trein gesprongen zoals zo vaak hier in de buurt *zucht*quote:
Woon je echt in zo'n deprimerende buurt joh?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:40 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Trein rijdt niet... *broertje lief zo maar even lief aankijken*, iemand voor de trein gesprongen zoals zo vaak hier in de buurt *zucht*
Tussen Den Haag Mariahoeve & Voorschoten, kijk er niet eens meer van op..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Woon je echt in zo'n deprimerende buurt joh?
Sommige trajecten gebeurt het veel vaker dan op andere trajecten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Tussen Den Haag Mariahoeve & Voorschoten, kijk er niet eens meer van op..
Is hier ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sommige trajecten gebeurt het veel vaker dan op andere trajecten.
Bij Ermelo bijvoorbeeld ook maar dat is verklaarbaar. Er zit daar een inrichting vlak bij het spoor.
Oppelozt!quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:21 schreef DJMO het volgende:
vandaag was een van de zeldzame keren dat het me gegund was om een uurtje half te slapen op de bank ... kleine peuterarmen om m'n nek, vol vertouwen dat ik 'm beschermen zal .. wegdoezelend in m'n armen ...
bweuh .. emo-doos soms
emodoos? welnee, dat is genieten van je kids en dat is heel normaal.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:21 schreef DJMO het volgende:
vandaag was een van de zeldzame keren dat het me gegund was om een uurtje half te slapen op de bank ... kleine peuterarmen om m'n nek, vol vertouwen dat ik 'm beschermen zal .. wegdoezelend in m'n armen ...
bweuh .. emo-doos soms
Ik ben gewoon op mijn strepen gaan staan en dat was nu blijkbaar wel valide. (helpt dat mijn manager en zijn manager er ook bij ingebeld zaten.)quote:
Maar als die 2 managers het ook oneens zijn had het alsnog een lange strijd kunnen worden.....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben gewoon op mijn strepen gaan staan en dat was nu blijkbaar wel valide. (helpt dat mijn manager en zijn manager er ook bij ingebeld zaten.)
Mwah....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar als die 2 managers het ook oneens zijn had het alsnog een lange strijd kunnen worden.....
Je overtuigingskracht doet het nog iig!
Denk het. Moet toch op Belle wachten...quote:
Nee, praktisch!quote:
Valt het opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:48 schreef vannelle het volgende:
't Is niet druk bij jullie dan, is niet de 1e keer dat je zoiets typt...
Ben bang van niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:02 schreef DJMO het volgende:
Merlijn ... heb jij komende week tijd om een mix van 40 minuten van captain jack in elkaar te draaien, voor tijdens de ladiesrun volgende week ?
Toen waren er ook nog geen ICT'ersquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:56 schreef vannelle het volgende:
Opvallen doet het al niet meer, beschouw het al als normaal.
Wat zouden ict'ers trouwens vroeger hebben gedaan toen er nog geen computers waren?
Zelfde als 85% van je collega's?
Bij jullie ook maar 15%quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Toen waren er ook nog geen ICT'ers
Anyway, ik ga afsluiten. Een prettig weekend allemaal en tot zondag!
Jij hebt ook echt geen grenzen om een ander blij te maken. Mij krijg je niet zover.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:36 schreef vannelle het volgende:
Holland's Got Talent.
Please shoot me!!!!
Doe ik voor haar, zo ben ik dan ook wel weer.
Dat is wel heel erg hoor!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:36 schreef vannelle het volgende:
Holland's Got Talent.
Please shoot me!!!!
Doe ik voor haar, zo ben ik dan ook wel weer.
Bijna alles is erg op tv.quote:
Je wordt er duidelijk niet blij van dus probeer ik het niet eens.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt geen grenzen om een ander blij te maken. Mij krijg je niet zover.
Klopt, gelukkig is dit de finale dus volgende week ben ik er van af!quote:
Sjuust, behalve Grey's Anatomy dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Grey´s Anatomy, Alle CSI´s, Criminal Minds bijvoorbeeld.
Arme jij *hug*quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:44 schreef vannelle het volgende:
* vannelle sjokt wéér naar de tv
Zal blij zijn als HGT is afgelopen zeg!
Ik doe maar weer eens een bel ronde langs vrienden en allemaal zeggen ze blij te zijn dat ik bel omdat hun vrouw HGT zit te kijken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:44 schreef vannelle het volgende:
* vannelle sjokt wéér naar de tv
Zal blij zijn als HGT is afgelopen zeg!
Lief.quote:
En waarom bel je mij niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik doe maar weer eens een bel ronde langs vrienden en allemaal zeggen ze blij te zijn dat ik bel omdat hun vrouw HGT zit te kijken.
Jij komt ook nog aan de beurt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lief.
[..]
En waarom bel je mij niet?
Ow wacht, vrienden.......
ik?quote:
* Rucky schopt DJMO wakker om snacks en bier op tafel te zetten.quote:
Heb je wel een lekker drinkje drankje?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb honger! Geen zin om te slapen, moet eerst mn drankje nog op!
zeg, ga jij eens acht kilometer rennen voor je een ander wakker schopt? http://connect.garmin.com/activity/184391776quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky schopt DJMO wakker om snacks en bier op tafel te zetten.
Ik wel, geel met een schuimkraag.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heb je wel een lekker drinkje drankje?
Als je acht kilometer kan rennen dan kan je ook wel even naar de keuken lopen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
zeg, ga jij eens acht kilometer rennen voor je een ander wakker schopt? http://connect.garmin.com/activity/184391776
oh en zorgen voor een drein-dreumes, plaagpeuter, het huishouden doen, koken en boodschappen halen, wassen, drogen, en de hele zooi is géén werk en niet vermoeiend? goed dat ik het weet. voortaan kun jij die dingen uit je werk vandaan ook wel zelf doen. Is toch geen werk en kost toch geen moeitequote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je acht kilometer kan rennen dan kan je ook wel even naar de keuken lopen.![]()
Wij hebben de hele dag gewerkt.
mooi excuus om zelf ook te gaan slapen en te bedenken hoe zo'n aanval volgende keer kunt voorkomen ipv aan de drank te gaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Net bijna een half uur mijn dochter getroost, omdat ze een `autisme aanval´ had.
Dan is ze hysterisch en niet te bereiken. Nu slaapt ze weer.
Mooi excuus voor drank!
Jij hebt op de bank geslapen met de kleine in je armen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh en zorgen voor een drein-dreumes, plaagpeuter, het huishouden doen, koken en boodschappen halen, wassen, drogen, en de hele zooi is géén werk en niet vermoeiend? goed dat ik het weet. voortaan kun jij die dingen uit je werk vandaan ook wel zelf doen. Is toch geen werk en kost toch geen moeite
was óók een vorm van zorg!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij hebt op de bank geslapen met de kleine in je armen.
Is dat alles?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh en zorgen voor een drein-dreumes, plaagpeuter, het huishouden doen, koken en boodschappen halen, wassen, drogen, en de hele zooi is géén werk en niet vermoeiend? goed dat ik het weet. voortaan kun jij die dingen uit je werk vandaan ook wel zelf doen. Is toch geen werk en kost toch geen moeite
Je mag zelf ook wel van de drank afblijven!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
sprry voor het sarcamse, ik spreek uit ervaring
haast en vermoeidheid.. ik val zowat om van de slaapquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je mag zelf ook wel van de drank afblijven!
Valt niet te voorkomen, komt door de situatie van nu.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
mooi excuus om zelf ook te gaan slapen en te bedenken hoe zo'n aanval volgende keer kunt voorkomen ipv aan de drank te gaan.
sprry voor het sarcamse, ik spreek uit ervaring
je snapt m'n intentie achter m'n bericht primaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Valt niet te voorkomen, komt door de situatie van nu.
Dank je Rucky! Neem er ook één voor jezelf meequote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:46 schreef Rucky het volgende:
* Rucky zelf maar naar de keuken loopt om bier te gaan halen.
* vannelle roept naar de keuken:quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:46 schreef Rucky het volgende:
* Rucky zelf maar naar de keuken loopt om bier te gaan halen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:48 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dank je Rucky! Neem er ook één voor jezelf mee
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle roept naar de keuken:
Ik wil ook!
Ja, lekker!!! Proost!!!!quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, lekker!!! Proost!!!!<- er zit bier in dat kopje
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:37 schreef Pulver het volgende:
Eéntje voor DJMO (kom ik net tegen):
Alcohol lost geen problemen op, maar langs de andere kant: melk
doet dat ook niet...
![]()
![]()
Je moet wel opnemen als ik bel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:44 schreef vannelle het volgende:
Ga je trouwens nog bellen? .........vriend...........
HGT is allang afgelopen dus als redding hoeft het niet.
Mij bel je nooit!!!quote:
Moet je maar niet de voicemail van 112 inspreken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:06 schreef Rucky het volgende:
Wie heb ik dan gebeld en de huid verrot gescholden op zijn voicemail.
Je weet toch ondertussen wel waar de drank te vinden is.quote:
Dan zal ik DJMO even wakker bellen dat ik een frontpage artikel heb.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je maar niet de voicemail van 112 inspreken.
Jeps, thuis, van jou krijg ik niksquote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je weet toch ondertussen wel waar de drank te vinden is.
Gewoon doen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan zal ik DJMO even wakker bellen dat ik een frontpage artikel heb.
Ik verbind haar wel door met jou als ze opneemt.quote:
Pffff, alsof jij mijn nummer weet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik verbind haar wel door met jou als ze opneemt.
1234567890 maar dan in een andere volgorde.quote:
beetje mijn nummer op inet zetten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
1234567890 maar dan in een andere volgorde.
Als ik morgenquote:
Ik zal je een virtuele kop koffie geven morgen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ik morgenvan je krijg dan zal ik hem weg halen.
En ik ga maar eens![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ik morgen<- daar zit dus bier in!!! van je krijg dan zal ik hem weg halen.
En ik ga maar eens![]()
als je 't maar uit je kop laat om mij wakker te bellenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan zal ik DJMO even wakker bellen dat ik een frontpage artikel heb.
jammer hequote:
Nu niet, niet. Maar een andere keer wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 07:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
jammer henu kan je me niet wakker bellen
En waar blijf die?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zal je een virtuele kop koffie geven morgen.
quote:
jammer dat ik moet werkenquote:
Leuk, ik zit me af te vragen wat ik vandaag zal gaan doen. Iig eerst boodschappen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:03 schreef Papabear het volgende:
![]()
* Papabear gaat vanavond lekker een uurtje bowlen met de jongens
Dat zal ik straks ook nog even doen. Paar dingetjes vergeten (o.a. groenten voor vanaaf)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Leuk, ik zit me af te vragen wat ik vandaag zal gaan doen. Iig eerst boodschappen.
Ik zit me te bedenken wat ik wil gaan etenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat zal ik straks ook nog even doen. Paar dingetjes vergeten (o.a. groenten voor vanaaf)
Hier wordt het gebakken aardappelschijfjes, balletje gehakt (zelf gemaakt) en spinazie uit potquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit me te bedenken wat ik wil gaan eten
Klinkt goed,quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hier wordt het gebakken aardappelschijfjes, balletje gehakt (zelf gemaakt) en spinazie uit pot
Lekker met ham en kaas en een beetje peterseelie (je weet wel, die groene rotzooi)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Klinkt goed,ik denk dat ik maar een uitgebreide uitsmijter ga maken vanavond.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lekker met ham en kaas en een beetje peterseelie (je weet wel, die groene rotzooi)
Ach nee joh gewoon overslaan, het scheelt tijd en geld en je hoeft niet af te wassen.quote:
Boterham met pindakaasquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
En de kindjes dan? Niet dat die nou zoveel eten maar toch.
hoezo gekleurd ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:20 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
jammer dat ik moet werken
anders had je er gekleurd opgestaan![]()
Ik zal het maar niet tegen Kim zeggen, die haat pindakaas! Tyler is er dol op.quote:
Ik kom er net uit rollen, bij mij ligt er niets.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
* _Ingrid_ duikt de koelkast en vriezer in om te kijken wat er nog ligt
of zwart / witquote:
Misschien ook wel een leuk idee voor een meeting.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:55 schreef Papabear het volgende:
Toch wel grappig. Wil je al een hele tijd een keertje met je jongens bowlen, blijkt er een bowlingcentrum op nog geen 10 min. rijden te zitten
Zojuist de bevestiging gekregen voor vanavond van 20:00 tot 21:00 uur. Gezellig, zin in
Overdag strandparty @ Geestmerambacht en daarna bowlen en zuipen? Klinkt goedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien ook wel een leuk idee voor een meeting.
Ik ga sowieso voor het zuipen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Overdag strandparty @ Geestmerambacht en daarna bowlen en zuipen? Klinkt goed
Veel plezier!!!! Klinkt leukquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:03 schreef Papabear het volgende:
![]()
* Papabear gaat vanavond lekker een uurtje bowlen met de jongens
Hoe groot was jouw bank ook alweer? Of heb je ruimte voor een luchtbed?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik dan voor de verandering ook es een keer, als het dan toch een thuiswedstrijd wordt
Nu heb ik meer behoefte aan wat bier.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle geeft Rucky koffie
Gelukkig geen tijd afgesproken.
zijn huis is dan volgeboektquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoe groot was jouw bank ook alweer? Of heb je ruimte voor een luchtbed?
Dan kom ik ook voor de gezelligheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |