Jij had toch al een mannetje?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:32 schreef belle1608 het volgende:
*Geen Schotse of Ierse man is en dus maar snel naar bed gaat!*
Jaa ik wil wel weten welke whisky je lekker vindtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:33 schreef Merlijn het volgende:
scots, iers,.. Dammit. nou ben ik weer de naam van die whisky kwijt....
Snap ik, een dronken man is tenslotte een duivel in bed.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jaa ik wil wel weten welke whisky je lekker vindt
Hoeft ie nie dronken voor te zijn hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Snap ik, een dronken man is tenslotte een duivel in bed.
Ah, daarom kon ik niet slapen, dacht dat de buren ruzie hadden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hoeft ie nie dronken voor te zijn hoor
Ik herken alleen maar de naam. De rest weet ik dan weer niet.quote:
By the way, ff serieus, klink eens op de link in mijn onderschrift als je van whisk(e)y houdt.quote:
*Wie zegt dat wij herrie maken, wij zijn altijd heeeel stilll*quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ah, daarom kon ik niet slapen, dacht dat de buren ruzie hadden.
Had ik allang gezien. Ik snap er niet veel van, werd voorgewhiskeyed door mijn manager.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
By the way, ff serieus, klink eens op de link in mijn onderschrift als je van whisk(e)y houdt.
Site van m'n broer, echte liefhebber
Toch de buren?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Wie zegt dat wij herrie maken, wij zijn altijd heeeel stilll*![]()
Misschien de katten, die hebben wel eens vaker ruzie hier. Buurman is niet thuis en hoekhuis.quote:
Euh.........nou snap ik jou niet vrees ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Had ik allang gezien. Ik snap er niet veel van, werd voorgewhiskeyed door mijn manager.
Laten we het daar maar op houden dan, ligt niet aan jullie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Misschien de katten, die hebben wel eens vaker ruzie hier. Buurman is niet thuis en hoekhuis.
Leef je uit. Belle slaapt toch.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden dan, ligt niet aan jullie.
* vannelle knipt nachtlampje aan en gaat stiekem Playboy verder lezen
Wipsy proef je niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:42 schreef Merlijn het volgende:
Whisky is lekker, alleen kan ik geen namen onthouden. De site is wel tofMisschien moeten je me maar eens introduceren in de fijne kunst van het whisky-proeven....
Barbaar!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:44 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wipsy proef je niet.
Dat mix je met cola en dan sla je het achterover....
...met een rietje...
Introduceren is niet aan mij, ik drink nooit sterke drank.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:42 schreef Merlijn het volgende:
Whisky is lekker, alleen kan ik geen namen onthouden. De site is wel tofMisschien moeten je me maar eens introduceren in de fijne kunst van het whisky-proeven....
Hmmmz. Niet te rijmen met mijn afkomst.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Introduceren is niet aan mij, ik drink nooit sterke drank.
Wel gedaan maar merkte dat ik toen ineens veel geld verloor met kaarten.
Ergo: Drank is slecht voor je.
Zuid-Limburgs. Wat van ver komt is goed bourgondisch enzo ....quote:
Heb je mij niet horen zeggen. Brabanders zijn ook erg tof!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:48 schreef vannelle het volgende:
Pfff.......alsof Brabanders niet Bourgondisch zijn!
Maakt mij niet uit, ben geen Brabander al woon ik er wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je mij niet horen zeggen. Brabanders zijn ook erg tof!
Is best wel een eer om daarvoor gevraagd te worden, mag je best trots op zijn!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef Merlijn het volgende:
Pfff.... morgen is het alweer zaterdag..... en ga ik tekenen voor het huwelijk van mijn twee beste vrienden... Ik ben er een beetje emotioneel van....
En ze slapen nooit!!!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je mij niet horen zeggen. Brabanders zijn ook erg tof!
Ach, ik ook sinds een jaar of 10. Maar na de ring van Eindhoven richting Maastricht gaat bij mij het gas erop, dan ga ik nog steeds naar "huis"quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ben geen Brabander al woon ik er wel.
Import.
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef Merlijn het volgende:
Pfff.... morgen is het alweer zaterdag..... en ga ik tekenen voor het huwelijk van mijn twee beste vrienden... Ik ben er een beetje emotioneel van....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |