Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:27 schreef hlmllp het volgende:
het heeft denk ik ook met cultuur te maken
Nederlandse vrouwen zijn de man
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:30 schreef JackHerrer het volgende:
Je hebt ook van die oudere stellen waar de man zijn vrouw moeder noemt, als in " Dat moet ik even aan moeder de vrouw vragen."
Ja of een heel gezin waarin iedereen de dochter "zus" noemt en haar ook zo aanspreekt alsof het haar voornaam was... inclusief de ouders en grootouders.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:30 schreef JackHerrer het volgende:
Je hebt ook van die oudere stellen waar de man zijn vrouw moeder noemt, als in " Dat moet ik even aan moeder de vrouw vragen."
wat betekent 'cat daddy' dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:16 schreef wipes66 het volgende:
Als je het woordje 'daddy' in die context lachwekkend vind ben je gewoon uhhhm... cultureel erg geïsoleerd ofzo. Daddy als synoniem voor suikeroom wordt gewoon soms in een seksuele context gebruikt. Ik snap niet hoe dat vreemder is als bv bitch of pimp (niet dat het gebruik ervan geen afknapper kan zijn, maar dat ter zijde).
Voor mij een enorme afknapper.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:20 schreef Fascination het volgende:
Ik zat naar wat nummers van Robin Thicke te luisteren, toen het nummer genaamd "Shakin' It 4 Daddy" voorbij kwam. Ik vraag me af wat vrouwen ervan vinden als een man zichzelf "daddy" of de Nederlandse variant "pappa" noemt, wanneer hij met hen converseert. Mezelf lijkt het een ultieme afknapper, maar ik heb geen idee hoe heteroseksuele vrouwen daarover denken. Vinden mannen het opwindend om dergelijke taal te uiten?
Brand los.
Of als ze hun kat of hond "mijn meisje/mijn jongen" noemenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:24 schreef Marie30 het volgende:
Een ex-collega van me noemde zichzelf zo t.o.v. zijn hond...__________!
Oh verschrikkelijk is dat inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:30 schreef JackHerrer het volgende:
Vergeet het maar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:26 schreef Roellie80 het volgende:
Natuurlijk moet je het op een grappige manier brengen.
En dan is het op een toon van "Kom jij maar even bij papa liggen" na goede sex. In plaats van dat je zo'n zin gebruikt voor de sex.
Al die meiden hierboven die zo hard schreeuwen dat het een afknapper is komen na de sex gewoon bij papa liggen hoor.
Ik zou het niet eens mijn bek uit kunnen krijgen. Daarna word ik keihard in mijn gezicht uitgelachen. Van die slappe teksten vergaat je toch alle zin?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:26 schreef Roellie80 het volgende:
En dan is het op een toon van "Kom jij maar even bij papa liggen" na goede sex. In plaats van dat je zo'n zin gebruikt voor de sex.
Al die meiden hierboven die zo hard schreeuwen dat het een afknapper is komen na de sex gewoon bij papa liggen hoor.
Nee.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:26 schreef Roellie80 het volgende:
Bron?quote:
quote:
Zoals verwacht natuurlijkquote:
If it works for youquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:06 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
[..]
Zoals verwacht natuurlijk
Maar zelf weten ze ook wel beter. Wanneer ze goeden sex hebben gehad dan boeit het vrij weinig wat de man te melden heeft. Zolang het op een grappige manier gaat zal het de meeste vrouwen een worst wezen behalve dat ze nog even lekker tegen m aan willen kruipen.
Nouja, ik ben uberhaupt niet zo van dit soort zinnetjes. Ik wil alleen maar aangeven dat (en dat is bij mannen niet anders) er zo snel van de daken geschreeuwd word dat iets een enorme afknapper is.quote:
Oh dat zeg ik ook. En zo oud ben ik nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:30 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb altijd moeite met FOK!kers als bronquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg bronnen in dit topic.
Fixed.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite met FOK!kers als bronhosselen
het is ook niet iets dat ik zonder meer wil! Je zou maar dagelijks aan de eetkamertafel moeten uitleggen waarom je weer hebt zitten trollen/baggeren/zuigen etc!quote:
Brrrrrrr.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is ook niet iets dat ik zonder meer wil! Je zou maar dagelijks aan de eetkamertafel moeten uitleggen waarom je weer hebt zitten trollen/baggeren/zuigen etc!
Want bitch en pimp zijn niet lachwekkend in die contextquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:16 schreef wipes66 het volgende:
Als je het woordje 'daddy' in die context lachwekkend vind ben je gewoon uhhhm... cultureel erg geïsoleerd ofzo. Daddy als synoniem voor suikeroom wordt gewoon soms in een seksuele context gebruikt. Ik snap niet hoe dat vreemder is als bv bitch of pimp (niet dat het gebruik ervan geen afknapper kan zijn, maar dat ter zijde).
da's meer iets van de jeugd hèquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Want bitch en pimp zijn niet lachwekkend in die context
Dat zal het zijn, vissie... Ach, vreselijk de slappe lach hebben tijdens de seks is ook niet verkeerd af en toequote:
Mn oom en tante doen dat, die verwijzen altijd naar elkaar met mama en papa. Dus ook tegen bijvoorbeeld de bakker.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja of een heel gezin waarin iedereen de dochter "zus" noemt en haar ook zo aanspreekt alsof het haar voornaam was... inclusief de ouders en grootouders.
Helaas is de lach niet het enige dat dan slap wordtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, vissie... Ach, vreselijk de slappe lach hebben tijdens de seks is ook niet verkeerd af en toe
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, vissie... Ach, vreselijk de slappe lach hebben tijdens de seks is ook niet verkeerd af en toe
Nee, dat klopt... de seks kun je dan wel vergeten verderquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Helaas is de lach niet het enige dat dan slap wordt.
Neuken is neuken, lachen is lachen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij ook een mening hebt en die hier verkondigt, nu kan ik met een gerust hart het weekend in...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:52 schreef MeneertjeKnorrepot het volgende:
[..]
Neuken is neuken, lachen is lachen.
Vind het een uberkneuterige combi. De seksuele variant van een karbonade. Eet smakelijk
Ik heb nog aardig wat van mijn gedachten verkwist aan dit niemendalletje van jouw hand... Maar heb smaak noch kraak kunnen lokaliseren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij ook een mening hebt en die hier verkondigt, nu kan ik met een gerust hart het weekend in...
Herkenbaar. De zus van mijn oma werd steevast 'Tante Zus' genoemd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja of een heel gezin waarin iedereen de dochter "zus" noemt en haar ook zo aanspreekt alsof het haar voornaam was... inclusief de ouders en grootouders.
Ja, klopt... denk dat hij nu een kloon aangemaakt heeftquote:
Gesjeesde Sjeen, je weet toch dat ik in mijn streven naar perfectie immer het aanvaardbare weet te bereiken? Come to daddy is geenszins aanvaardbaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, klopt... denk dat hij nu een kloon aangemaakt heeft![]()
Lieve Knorrie, wees gerust, ik zal (proberen) niet (te) lachen als je morgenavond 'Come to Daddy' zegt
Stupide.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wat vinden meiden/vrouwen van "baby" idd dan (zoals hierboven al een keer gezegd).
Niet seksueel bedoeld maar eerder lief.
Als in een smsje met bijv "Tot straks baby"
Was helemaal geen the shining, dat is "Here's Johny"...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:13 schreef Daniel1976 het volgende:
Is het heel erg als me dat aan de Shining doet denken?
[ afbeelding ]
We zijn het eensquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:35 schreef MeneertjeKnorrepot het volgende:
[..]
Stupide.
Of moet ik zeggen, stupid?
Thought so, sorry als t niet zo is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:22 schreef MeneertjeKnorrepot het volgende:
Ja zooooooooo typisch Utrechts enzo.
Ik als zonderling wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Thought so, sorry als t niet zo is.Ik als zuiderling heb nog nooit iemand dat op die wijze horen zeggen.
Precies, katten noem je gewoon hare majesteit of zijne hoffelijheid.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:14 schreef -Miauw- het volgende:
"Come to daddy" het moment waarop alle lust je vergaat
[..]
Of als ze hun kat of hond "mijn meisje/mijn jongen" noemen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:23 schreef missbehavin het volgende:
Ik kan me ook niet goed voorstellen dat mannen dat serieus zeggen...
Ik zou niet meer bijkomen van het lachen als iemand dat tegen me zeiquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:15 schreef Scorpie het volgende:
'Wie is je pappa? WIE IS JE PAPPA? ZEG HET, ZEG DAT IK JE PAPPA BEN'
Nee, klinkt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |