nee, dat weet ik wel, maar ik wil heel graag even zijn stem horen, zoals afgesproken... ws. heeft hij geen bereik of is er anderszins een technisch probleem... mijn sms komt nl. niet aan.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:32 schreef xliefs. het volgende:
Mijn lijstje is + een stuk chocolade, of moet ik dan heel eerlijk reep zeggen?
Hij keek me ook al 4 week aan!
Ja, dat is het jammerequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:00 schreef the85mc het volgende:
Iedereen heeft wel eens een zwak moment.. Ik probeer dan nog de schade te beperken, maar dat lukt niet altijd.. Ik heb nu zo'n zin iets zoets, maar dat heb ik niet in huis. Net wel boterham met 4 plakken ham gegeten...
Kwamen vanavond vrienden langs, en die zeiden gelijk dat ik er afgetraind uitzag, terwijl ik juist zelf weinig vooruitgang zag de laatste tijd. Dat is altijd goed om te horen! Goed als motivatie!
Sommigen kunnen ook 1 m&m per keer nemenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:40 schreef V1z0R het volgende:
Veel hier doen regelmatig een klein stukje, dan krijg je die drang niet
Nee. De meesten zeggen "wat is hij lief" of "heeft 'ie dat blonde haar/die oren/ogen/neus van z'n moeder/vader/opa/oma/melkboer? Sommige vrouwen hebben zo'n gen waardoor babies in hun ogen wel mooi zijn, maar de meeste babies zijn nu eenmaal lelijk en vervormd door de bevalling (behalve eentje van jezelf, dan schijn je niet meer helder te kunnen zien). Keizersnedes zorgen voor een minder lelijke baby, want hoofdje niet vervormd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
Aiii roept iedereen bij een baby standaard "wat is hij/zij mooiii" ofzo?
hoe komt dat dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja hallo! Ik zit al in de trein hoor!
Word alleen wel een beetje simpel van dat zweten bij mn kwartiertje fietsen. Nog net niet zo erg als na een kwartier op de crosstrainer, maar het scheelt niet veel.
ik heb wel zoetjes in mn theequote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:43 schreef Novem het volgende:
Viking, 1 water 1 thee is ook goed hoor, mits geen suiker/zoetjes. Meer mag natuurlijk ook, als je maar zorgt dat je geen watervergiftiging krijgtheb je wel meer water voor nodig hoor, icm met weinig zouten en suikers eten.
Als ik dat toch eens wist......quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoe komt dat dan?
Overigens zweet ik momenteel ook vrij makkelijk.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee. De meesten zeggen "wat is hij lief" of "heeft 'ie dat blonde haar/die oren/ogen/neus van z'n moeder/vader/opa/oma/melkboer? Sommige vrouwen hebben zo'n gen waardoor babies in hun ogen wel mooi zijn, maar de meeste babies zijn nu eenmaal lelijk en vervormd door de bevalling (behalve eentje van jezelf, dan schijn je niet meer helder te kunnen zien). Keizersnedes zorgen voor een minder lelijke baby, want hoofdje niet vervormd.
Dan zou ik thee niet meetellen als water denk ik! ( wel als vocht )quote:
Rennen is rennenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:23 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Ik heb een rondje gehobbeld en mag me scharen onder de slowpokes groep![]()
Ik loop met pauzes gemiddeld 7.2 km/h
S: lesje 12
O: smoothie+nootjes
T: rijstwafels met hummus en komkommer
L: salade met tomaat, sla, , ui, paprika, yoghurtdressing en stukjes kip
T: kwark en bessen
D: ? moet ik nog verzinnen
T: kwark en anananas
Waarom telt thee met zoetjes (slechts 1 per kop!) niet mee als water dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:57 schreef Novem het volgende:
[..]
Dan zou ik thee niet meetellen als water denk ik! ( wel als vocht )
Lekker boeiend! Je rent!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:23 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Ik heb een rondje gehobbeld en mag me scharen onder de slowpokes groep![]()
Ik loop met pauzes gemiddeld 7.2 km/h
S: lesje 12
O: smoothie+nootjes
T: rijstwafels met hummus en komkommer
L: salade met tomaat, sla, , ui, paprika, yoghurtdressing en stukjes kip
T: kwark en bessen
D: ? moet ik nog verzinnen
T: kwark en anananas
Owja, dat is leuk idd. Ik had dat pas ook met een collega. Heb toen een boterkoek met appel en dulce de leche brownies gebakken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:31 schreef _aurum_ het volgende:
ohja, mijn vrienden hebben door dat ik lekkere taarten bakNu vraagt 1 vriendin of ik voor de eerste verjaardag van haar dochter verjaardagstaarten wil bakken...maar ik zit natuurlijk weer in het buitenland de dagen voor de verjaardag.
Kan ik van te voren bepaalde dingen bakken en invriezen? Ik zat bijv. te denken aan cheesecake met zo'n fruitlaagje eronder. De bodem wordt wel natter, maar volgens mij is het wel te doen.
En iemand enig idee hoeveel geld ik moet vragen? Ik hoef niet rijk te worden, maar wil er geen verlies op lijden
jij bent teveel bezig met cijfertjes en niet zozeer met het lopen zelf. Het moet vooral leuk zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lekker boeiend! Je rent!
Ik vind het wel jammer dat ik niet weet met welke snelheid ik ooit begonnen ben. Nu heb ik het gevoel dat ik al 2 jaar in hetzelfde tempo loop en geen progressie boek.
Al wakker!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:26 schreef Nallie het volgende:
![]()
Zo naar de sportschool voor mn side planks en zuks![]()
Lielie gaat ook naar de sportschool!!
Serieus? Nu heb ik gister na het sporten niet nog een pot thee gedronken, maar over de hele dag drink ik meer dan voldoende!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:54 schreef V1z0R het volgende:
Van vocht tekort kun je snel gaan zweten, HPKW
Novem, als ik weken flink sport dan heb ik aan 2 liter per dag niet genoeg. Krijg ik droge huid op m'n onderbenen en gaat dan jeuken als een malle.
Dat snap ik niet... (dat met de zoetjes ook niet, eigenlijk).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:54 schreef V1z0R het volgende:
Van vocht tekort kun je snel gaan zweten, HPKW
Bloed wordt dikker waardoor je moet gaan zweten om goed gekoeld te worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat snap ik niet... (dat met de zoetjes ook niet, eigenlijk).
Na het spinnen kun je me uitwringen. Na een kwartiertje crosstrainer ook, maar van krachttraining ga ik niet zo onwijs zweten ofzo.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:57 schreef V1z0R het volgende:
Zou een oorzaak kunnen wezen.
Maar met sport zweet ik dus ook bakken en dan moet ik dagelijks wel rond de 3 liter water zitten.
Ja, eens. Ik vroeg net zoiets voor volledig gedecoreerde taarten waar ik drie dagen mee bezig was.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:59 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Aurum, als het vrienden zijn zou ik die taart kostenloos bakken hoor. Vragen mensen daar ook al geld voor, ja? Eventueel neem je dan geen kadootje mee of een aardigheidje. Het zou echt niet in me opkomen om voor vrienden geld te vragen voor een taart of ander eten.
Voor collega's begrijp ik het evt. nog wel, al vind ik 10 euro per taart a la HPKW echt vrij veel. Maar ik bak ook niet zo vaak taarten voor anderen
naah, dat doe ik meestal ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:59 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Aurum, als het vrienden zijn zou ik die taart kostenloos bakken hoor. Vragen mensen daar ook al geld voor, ja? Eventueel neem je dan geen kadootje mee of een aardigheidje. Het zou echt niet in me opkomen om voor vrienden geld te vragen voor een taart of ander eten.
Voor collega's begrijp ik het evt. nog wel, al vind ik 10 euro per taart a la HPKW echt vrij veel. Maar ik bak ook niet zo vaak taarten voor anderen
*boks* behalve dat ik bij krachttraining ook zweetquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik geef sowieso geen verjaardagscadeautjes meer, maar vraag welke taart ze willen hebben en die bak ik dan.
[..]
Na het spinnen kun je me uitwringen. Na een kwartiertje crosstrainer ook, maar van krachttraining ga ik niet zo onwijs zweten ofzo.
Maar ik zal het eens uitproberen.Ben deze week 's avonds echt alleen maar aan het sporten geweest en dan nog een half uurtje op de bank en dan naar bed.
Ja! Maar jij bent ook een beetje gek op dat gebied.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, eens. Ik vroeg net zoiets voor volledig gedecoreerde taarten waar ik drie dagen mee bezig was..
Hehehehe, tnx!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:06 schreef V1z0R het volgende:
wilde net vragen wat Perr al vroeg
[..]
*boks* behalve dat ik bij krachttraining ook zweet
En nog eenvoor de 40kg squats! Ik zijt fier op u!
Nah, ligt eraan. Soms kan je ook best dingen doen uit vriendschap enzo hoor. Met collega's is dat misschien anders, maar voor vrienden zou ik er echt geen geld voor vragen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar op het moment dat mensen vragen of je een taart voor ze wilt bakken omdat je zulke lekkere taarten maakt, vind ik ook dat je daar wat extra voor mag rekenen.Je hoeft er geen bakken met geld aan over te houden, maar je mag best meer vragen dan de kostprijs.
Precies zoals ik het zeg eigenlijk. Als je 2 liter water wilt drinken met het idee van reinigen/zuiverheid/doorspoelen, whatevs, vind ik dat (kunstmatige) zoetstoffen daar niet bij passen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat snap ik niet... (dat met de zoetjes ook niet, eigenlijk).
Ik dacht precies het omgekeerdequote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:59 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Weet zeker dat je dat makkelijk gaat reddenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehehe, tnx!Vond het zelf ook wel cool.
![]()
Kijken of ik er de volgende keer 45 van kan maken.
70% van je eigen lichaamsgewicht zou volgens mijn collega geen probleem moeten zijn, dus dan heb ik nog 15 tot 20 kilo te gaan.
Goed hoor!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Woei er is wat van af sinds vorige week!Waarschijnlijk hoofdzakelijk vocht, maar dikke (harhar) prima
Zo'n beetje standaard wordt koffie niet meegerekend omdat het vochtafdrijvend werkt, van zoetjes is dat effect mij niet bekend. Vandaar mijn vraagteken bij de redenering. Zuiverend effect van veel water drinken is in het verleden nogal overgewaardeerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:15 schreef Novem het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg eigenlijk. Als je 2 liter water wilt drinken met het idee van reinigen/zuiverheid/doorspoelen, whatevs, vind ik dat (kunstmatige) zoetstoffen daar niet bij passen.
Als je het alleen doet omdat je veel vocht binnen wil krijgen ivm met sport maakt het mi niet zo uit wat je drinkt.
Fijn!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Woei er is wat van af sinds vorige week!Waarschijnlijk hoofdzakelijk vocht, maar dikke (harhar) prima
In de zomer. Ik ga van 15 juni tot 15 juli naar de US, en zodra ik terugkom gaan we bezig met verhuizen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:05 schreef Perruche het volgende:
Wanneer komt hij voor het echie naar Zweuden, Jagar?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
fijn man!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
^^, hoewel meer geld vragen dan de bakker wel gewaagd is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:16 schreef Laureline het volgende:
Ik dacht precies het omgekeerdeDus ik vind jullie ontzettend goedkoop! Dat je je vrienden geen geld vraagt als je spontaan een taart voor ze maakt is logisch, maar als je een opdracht krijgt om er minstens 3 te maken? Wat HPKW zegt, je offert er toch een behoorlijk aantal uur voor op! Waarom zou je dan nog goedkoper moeten zijn dan de banketbakker, die alles in een handige productielijn kan klaarmaken?
Damn!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Wel ongeveer 2 kilo![]()
Maar da's vast de start (en misschien nog aftermath van Tijd van de Maand), ga er niet van uit dat het zo snel blijft gaan
Méér geld zou ik ook niet vragen. Maar bakkers rekenen behoorlijk wat geld voor een met fondant beklede taart hoor, dan moet je heel wat geld vragen wil je duurder zijn dan de banketbakkerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef loveli het volgende:
[..]
^^, hoewel meer geld vragen dan de bakker wel gewaagd is.
Nee, maar zo'n kickstart is toch super?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Wel ongeveer 2 kilo![]()
Maar da's vast de start (en misschien nog aftermath van Tijd van de Maand), ga er niet van uit dat het zo snel blijft gaan
Kilo of pond? Mgoed, ik vind het hoe dan ook geen 'laag' gewicht.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:40 schreef Goodbye het volgende:
Sinds mijn vakantie in april ben ik deze week ook weer eens onderrrrr mijn laagste gewicht van 2012 gekomen. Bleef de hele tijd een beetje schommelen.
Yeehaa!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:40 schreef Goodbye het volgende:
Sinds mijn vakantie in april ben ik deze week ook weer eens onderrrrr mijn laagste gewicht van 2012 gekomen. Bleef de hele tijd een beetje schommelen.
Was op gegeven moment bijna de helft van de week bij anderen thuis om dingen te fixxen. Toen maar 20,- per uur gaan vragenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tis een beetje hetzelde als Martijn heeft met computers. Zodra er een computer van wiedanook in onze directe omgeving stuk is, mag hij altijd komen opdraven. Niemand vindt dat een big deal, maar als ik zie hoe vaak hij mag komen opdraven.... Dan wordt het al een heel ander verhaal
quote:
Thx! Ja, vond m erg tegenvallen. Hele stomme/domme dingen verspreid door de film. Heb wel met Martijn na afloop heel hard om die dingen moeten lachenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cocoface, muchos plezieros op Texellos! Prometheus was dus stom?
Oh nee! mijn verwachtingen, wat doe je!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thx! Ja, vond m erg tegenvallen. Hele stomme/domme dingen verspreid door de film. Heb wel met Martijn na afloop heel hard om die dingen moeten lachen
huh, ik snap je grapje niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kilo of pond? Mgoed, ik vind het hoe dan ook geen 'laag' gewicht.
Mijn vriend is bij mijn moeder steeds de sjaakquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:44 schreef V1z0R het volgende:
Goed bezig, Maria en GB!
Prometheus & Bob!
[..]
Was op gegeven moment bijna de helft van de week bij anderen thuis om dingen te fixxen. Toen maar 20,- per uur gaan vragen
Ik kreeg het rustiger en hadden ze echt problemen kwamen ze toch wel.
Sommige mensen kunnen geen nee zeggen though...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag het altijd zo: ik had een hobby, en ik vond het briljant dat er mensen gek genoeg waren om wat van de onkosten die ik voor die hobby maakte te vergoeden. Ik kon lekker bezig zijn met wat ik hartstikke leuk vond om te doen, zij hadden een lekkere taart. Als ik geen tijd of zin had om een bepaalde taart te maken, zei ik nee. Ik vind de insteek van 'opofferen' dus ook raar.
Als ik een hobby wilde die niets kostte en geen bende in de keuken opleverde had ik maar luchtgitaar moeten gaan spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk zulke 'gebruikers'quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn vriend is bij mijn moeder steeds de sjaakDie duikelt steeds virussen op omdat ze dingen 'zo leuk' vindt om op te klikken / te openen
O leuk! Dat hadden m'n nichtjes bij m'n ouders gedaan toen er nog over isdn werd geinternet. Frustrerend voor een worm om je door zo'n kabeltje te moeten verspreidenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn vriend is bij mijn moeder steeds de sjaakDie duikelt steeds virussen op omdat ze dingen 'zo leuk' vindt om op te klikken / te openen
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen geen nee zeggen though...
Zou het zelf ontzettend leuk vinden om er mensen mee te verrassen*, en me vereerd voelen als ik gevraagd werd, maar op een gegeven moment zou het als een verplichting (kunnen) gaan voelen.
* --> zie spoiler voor *Je spoiler doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar door er meer geld voor te vragen voelt het toch niet minder als een verplichting, als je toch al geen nee kan zeggen?Still a little bit of your face I haven't kissed.
Nu doet ie t wel!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je spoiler doet het niet.
Maar door er meer geld voor te vragen voelt het toch niet minder als een verplichting, als je toch al geen nee kan zeggen?
Ik had m'n kosten er ook uit. (Bijna. Meestal.)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nu doet ie t wel!
Oh nee, tuurlijk niet. Maar ik zou wel mn kosten eruit willen halen. Daarbij, mensen weten wel beter dan mij voor zoiets te vragen![]()
Opzichzelfstaand 'virus', dus geen virus eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gifje![]()
Worm?![]()
Ontbijt met Griekse yoghurt, walnoot en honing!
Nicequote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Wel ongeveer 2 kilo![]()
quote:De onderzoekers concludeerden dat nooit is bewezen dat bijvoorbeeld fietsen zonder licht gevaarlijker is dan fietsen met licht.
"In Nederland wordt na een fietsongeluk niet bijgehouden of iemand het licht aanhad", zegt een woordvoerder daarover. "We weten niet of het gevaarlijk is. Het is zelfs denkbaar dat fietsers zonder licht juist beter opletten."
Wetenschap.quote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:40 schreef Nallie het volgende:
terug van sportschool, het ging lekker!
Speciaal voor jullie 4x 30 sec plank en 4x 15 sec sideplank (allebei de kanten). Had niet zoveel tijd, maar toch nog even gedaan. Nu mn supervoedzame overnight oats met wat eiwitpoeder wegwerken en dan snel aan t werk![]()
envoor Maria! Toch lekker begin van je weekend
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Functioneringsgesprek was raar 'gaat goed hè?'.
Nou ja prima.
Nou, lijkt me uitstekend!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Voldoende functioneren, mag diensten doen.
Oh, dat is leuk!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed bezig!
En jaaa!En ook nog allemaal toffe complimentjes gehad van klanten, leukleuk!
Lekker!! Een beetje resultaat zien doet wonderen voor de motiviatiequote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij is dat ondertussen alweer achterhaald, omdat de vochtinname hoger is dan het afdrijvende effect.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo'n beetje standaard wordt koffie niet meegerekend omdat het vochtafdrijvend werkt, van zoetjes is dat effect mij niet bekend. Vandaar mijn vraagteken bij de redenering. Zuiverend effect van veel water drinken is in het verleden nogal overgewaardeerd.
Dat is ook goed nieuws!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:40 schreef Goodbye het volgende:
Sounds gooddquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:40 schreef Nallie het volgende:
terug van sportschool, het ging lekker!
Speciaal voor jullie 4x 30 sec plank en 4x 15 sec sideplank (allebei de kanten). Had niet zoveel tijd, maar toch nog even gedaan. Nu mn supervoedzame overnight oats met wat eiwitpoeder wegwerken en dan snel aan t werk![]()
envoor Maria! Toch lekker begin van je weekend
2 keer kogelbiefstuk zelfs. Vond het zelf ook niet vervelend.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:33 schreef Ml-etje het volgende:
Biefstuk en spinazie, nou niet vervelend om als dagelijks menu te hebben.
Ook jouw plasma is nodig.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:43 schreef conleche het volgende:
Ik ben blij dat ik AB+ heb, da's volgens mij een onnodige bloedgroep, wij kunnen alles hebben en niemand kan ons hebben.
Neuh, plasma van iemand die bijna flauw valt als er bloed wordt getrokken.......lijkt me slecht plasma.quote:
Hoho, daar is nu verandering in gekomen hoor! Ik heb drie keer gelopen sinds ik weer 'mag' lopen en twee keer heb ik in een heerlijk rustig tempo van 7,5-8 km/u gelopen. Ik heb nog niet met hartslagmeter gelopen en ik wil op 70% van m'n max lopen, dus mogelijk moet het nog iets langzamer, maar ik vind het heerlijk hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jij bent teveel bezig met cijfertjes en niet zozeer met het lopen zelf. Het moet vooral leuk zijnEn je zal vast niet altijd beter lopen dan de vorige keer, maar over de grote lijn zal er vast wel vooruitgang inzitten
Toch goed dat je dat doet, ondanks dat je het druk hebt! Word je vaak opgeroepen voor plasma? Mag iedere 2 weken ofzo toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De voel loopt vrij aardig. Ben al bijna klaar.
Zo maar even langs koekela, voor het lekkere.En omdat ik zo belachelijk lang weg ben zo. Wat wel irritant is. Want ik moet dingen afmaken vandaag.
Oh dat is wel vervelend ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
2 keer kogelbiefstuk zelfs. Vond het zelf ook niet vervelend.
Wat wel irritant is, is dat ik nog steeds niet geprikt ben en ik zeker 50 minuten aan het plasma apparaat hang.
Ik heb een van mn collega's alvast maar een berichtje gestuurd dat het nog wel even duurt.
Ow echt, dat is erg laag! Heb je er geen last van? Ik zit zelf rond 9,5 normaal gesproken. Maar ben dan ook wel echt een vleeseter..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend ja.
Bloed geven is bij mij geen optie, ben al blij als mijn HB 6,5 is.
Ik vind het ook wel belangrijk, alleen duurt het zo lang. En voorheen was het op 5 minuten van mn werk, maar dat is het sinds de verhuizing ook niet meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Toch goed dat je dat doet, ondanks dat je het druk hebt! Word je vaak opgeroepen voor plasma? Mag iedere 2 weken ofzo toch?
Je mag wel wat van mijn HB lenen, die is altijd superhoog.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend ja.
Bloed geven is bij mij geen optie, ben al blij als mijn HB 6,5 is.
Kom van 3,4quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:24 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ow echt, dat is erg laag! Heb je er geen last van? Ik zit zelf rond 9,5 normaal gesproken. Maar ben dan ook wel echt een vleeseter..
maar dan kun je niets shoppen! Wanneer vlieg je eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:29 schreef _aurum_ het volgende:
ohja, onder het mom van het begint met ambitie. Ik ga proberen om met mijn trolley weg te gaan zodat ik alleen handbagage heb
Dat wordt efficient inpakken![]()
![]()
En ik heb nog geen koffie gehad
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:42 schreef LieLie het volgende:
Zondag wordt het:
http://www.kayotic.nl/blog/slow-cooked-bombay-potatoes
Met
http://www.kayotic.nl/blog/indian-style-yogurt-chicken
Dan voel je je wat slapjes. Ik merkte het vanochtend op de fiets; niet vooruit te branden. Of bedoel je wat er gebeurt in je lichaam? Er wordt nu omgeschakeld naar glucose halen uit vet ipv koolhydraten. Dus ik neem aan dat alle KH reserves nu uit mijn lijf zijn. Dat je je wat slap voelt duurt ongeveer een dag. Daarna krijg je raar genoeg juist meer energie. Maar intensief sporten is vanaf nu moeilijk.quote:
Ik loop ook echt veel lekkerder nu de tijd me niks meer uitmaakt!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoho, daar is nu verandering in gekomen hoor! Ik heb drie keer gelopen sinds ik weer 'mag' lopen en twee keer heb ik in een heerlijk rustig tempo van 7,5-8 km/u gelopen. Ik heb nog niet met hartslagmeter gelopen en ik wil op 70% van m'n max lopen, dus mogelijk moet het nog iets langzamer, maar ik vind het heerlijk hoor. Lopen is veel leuker als je niet elke keer het maximale eruit wilt halen
. Tempo kruipt vanzelf wel omhoog, eerst goed leren lopen nu en niet elke keer van A naar B willen flitsen. Dat doen we tijdens (test)wedstrijden en intervaltrainingen wel
.
Klinkt logisch.. Maar he (als ik ga nadenken dan moet je oppassen) stel: je eet gewoon vrij normaal met iets minder carbs. Als je niet meer eet dan je nodig hebt dan worden alle carbs gebruikt per dag. Als je dan per dag ruim een uur rustig gaat sporten (en niet meer gaat eten) dan trek je eerst je glycogeenvoorraad leeg op de eerste dag en op de volgende dagen begin je dus met vetverbranden tijdens sporten, omdat alle andere energiebronnen 'op' zijn. Dan zit je in ketose als je sport. Is dat niet net zo effectief maar dan makkelijker vol te houden?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan voel je je wat slapjes. Ik merkte het vanochtend op de fiets; niet vooruit te branden. Of bedoel je wat er gebeurt in je lichaam? Er wordt nu omgeschakeld naar glucose halen uit vet ipv koolhydraten. Dus ik neem aan dat alle KH reserves nu uit mijn lijf zijn. Dat je je wat slap voelt duurt ongeveer een dag. Daarna krijg je raar genoeg juist meer energie. Maar intensief sporten is vanaf nu moeilijk.
Het is ook de reden volgens mij dat je zo snel afvalt van KH arm eten. Iedere keer als je nl. KH's eet, is je lichaam bezig met insuline en bloedsuikerspiegels en houdt het op met vetverbranden, want glucose halen uit KH's gaat sneller. Als je geen KH's eet, blijft die spiegel veel meer stabiel. Daarom heeft het ook invloed als je diabetes hebt; als je dan low carbt heb je minder medicijnen nodig schijnt het.
Dat zou in theorie kunnen werken denk ik! Maar wel langzamer. Dus voor mij minder effectief. Ik ben dan ook wel erg gevoelig voor schommelingen in mijn bloedsuiker. Als ik veel carbs eet heb ik áltijd trek. Voor mij werkt dit dus het beste, maar kan heel goed zijn dat het voor veel mensen niet nodig is om het zo rigoureus te doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:52 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klinkt logisch.. Maar he (als ik ga nadenken dan moet je oppassen) stel: je eet gewoon vrij normaal met iets minder carbs. Als je niet meer eet dan je nodig hebt dan worden alle carbs gebruikt per dag. Als je dan per dag ruim een uur rustig gaat sporten (en niet meer gaat eten) dan trek je eerst je glycogeenvoorraad leeg op de eerste dag en op de volgende dagen begin je dus met vetverbranden tijdens sporten, omdat alle andere energiebronnen 'op' zijn. Dan zit je in ketose als je sport. Is dat niet net zo effectief maar dan makkelijker vol te houden?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:53 schreef V1z0R het volgende:
Kijk! In Rotterdam weten ze van aanpakken!
[ afbeelding ]
Gelukkig is het in behandeling
Oh, dat heb ik gemist dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pfff net alsof ik aan het fokken met ipv werken, trolls op mn werk!![]()
XMert, was die niet een beetje slankie-moe? Of fok-moe?
Vroeg ik me vandaag ook al af! Heb haar vorige week donderdag nog op een meet gezien, dus denk niet dat ze fok-moe isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:20 schreef conleche het volgende:
Waar is XM eiks? Of lees ik niet goed bij?
Ik vind het bijzonder ambitieus!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:29 schreef _aurum_ het volgende:
ohja, onder het mom van het begint met ambitie. Ik ga proberen om met mijn trolley weg te gaan zodat ik alleen handbagage heb
Dat wordt efficient inpakken![]()
![]()
En ik heb nog geen koffie gehad
Spannend! Weet je al wat het gaat worden?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:50 schreef Perruche het volgende:
ik ga mezelf een nieuwe coupe laten aanmeten. Vanavond..
"Niks meer" is wat veel gezegdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik loop ook echt veel lekkerder nu de tijd me niks meer uitmaakt!
Hmm Kappersacademie doe ik niet meerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder ambitieus!Mij lukt het nooit.
Zorda ik een paar dagen weg ga, wil ik ook extra schoenen meenemen. En alles extra. En graag ook mn hardloopschoenen. En hardloopkleding. En dat past niet in een trolley. Of iig niet in de trolley die ik heb.
[..]
Spannend! Weet je al wat het gaat worden?
Ik ga altijd heel suf voor gewoon een stukje eraf. Maar dan het liefst wel bij een kapper met wie ik niet kan communiceren.
Is me de laatste keer ook gelukt bij de kappersacademie. Laura leefde namelijk op een andere planeet.Laura had hele mooie nagels en was bijna klaar met dr opleiding, maar wilde niet meer dan 10 minuten van huis werken.
Snel en lichtquote:
Mag je ook wel op mijn rekening storten hoor, als je er niets mee doet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:10 schreef Sarabi het volgende:
Toch maar een hoepel besteld bij de winkel die Minilot voorstelde een paar maanden geledenje moet toch iets doen met je vakantiegeld....
Het is niet een speciale chocolade drang, meer gewoon zoet. En chocolade was enkel vooradig..quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:40 schreef V1z0R het volgende:
Snap het
[..]
Veel hier doen regelmatig een klein stukje, dan krijg je die drang niet
Wat ook niet helpt:
Zo'n hele reep bevat veel suiker, gooit niet in alleen je hele dag opname omhoog maar je maakt er door ook insuline aan. Zou je dan meer gegeten hebben dan verbruikt sla je het op
Met elke dag dus 2 blokjes kom je niet zo snel aan je totaal verbruik en je gaat het niet missen.
Ik wil het NIET in zo'n standaard asblonde laagjes hollandse coup. ik heb heel fijn, sluik en veel haar, waardoor het als een stro naar beneden hangt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Spannend! Weet je al wat het gaat worden?
Nog geen kwartier en het staat op tafel, tevens verkrijgbaar in porties van < 500gr dus lekker lichtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Snel en licht![]()
Of als het niet op mijn post was; eet smakelijk!
Ik moet eerst naar de AH want heb geen spek of bruine bonen. Verder vind ik het ook heul niet licht!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:03 schreef V1z0R het volgende:
Laura klinkt bijzonder.
[..]
Nog geen kwartier en het staat op tafel, tevens verkrijgbaar in porties van < 500gr dus lekker licht
mjaah, ik zal het vast niet goed zien ofzo. Maar dat zijn bijna dezelfde kapsels alleen het is anders gestyled.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik wil het NIET in zo'n standaard asblonde laagjes hollandse coup. ik heb heel fijn, sluik en veel haar, waardoor het als een stro naar beneden hangt.
Ik vind dit wel mooi, of dit. Misschien laat ik er een beetje slag in planten, of een kleurtje!
Ja, zoiets wil ik ook. Gewoon mooi glanzend, verzorgd, met slag, en een mooi kleurtje. En ik ga niet wild, daar hou ik heul niet van!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
mjaah, ik zal het vast niet goed zien ofzo. Maar dat zijn bijna dezelfde kapsels alleen het is anders gestyled.
Ik dacht dat je wild ging doen
Gewoon roze lakken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:06 schreef anna82 het volgende:
Ik wou dat ik Laura was, dat maakte alles een stuk makkelijker! Plus dan had ik mooie nagels, die heb ik nooit.
Als je niet over je verbruik heen gaat kun je niets opslaan, zo simpel is het.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:03 schreef xliefs. het volgende:
[..]
Het is niet een speciale chocolade drang, meer gewoon zoet. En chocolade was enkel vooradig..
Maar als je dus over je verbruikte kcal komt met je uitschieter, dan tikt het pas hard aan? Dat scheelt..
Koolvisfilet met ui/tomaat/kruiden/mosterd in aluminiumfolie in de oven met daarbij gekookte worteltjes en peterseliequote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:00 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: dubbele bth kaas
T: dubbele bth pindakaas/sambal
L: gemengde gestoofde groenten (courgette, champignon, aubergine, paprika), rundvlees in teriyakisaus
T: appel & kiwi & 6 cherrytomaatjes
---- tot hier 1300 kcal. Iemand ideen voor een snel en licht D?
Da's wel lekker maar niet mijn definitie van snel. Wel een goed idee voor morgen! Heb ook alles al in huis. Thanks!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Koolvisfilet met ui/tomaat/kruiden/mosterd in aluminiumfolie in de oven met daarbij gekookte worteltjes en peterselie
De rechterkant ging eerst langs me heen, waardoor ik alleen de mevrouw met punkig kapsel zag in het groot en ik dacht: oh? lijkt me niks voor pruusj?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik wil het NIET in zo'n standaard asblonde laagjes hollandse coup. ik heb heel fijn, sluik en veel haar, waardoor het als een stro naar beneden hangt.
Ik vind dit wel mooi, of dit. Misschien laat ik er een beetje slag in planten, of een kleurtje!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:12 schreef conleche het volgende:
[..]
De rechterkant ging eerst langs me heen, waardoor ik alleen de mevrouw met punkig kapsel zag in het groot en ik dacht: oh? lijkt me niks voor pruusj?
Ah nice!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:09 schreef V1z0R het volgende:
Hoi, Creeps!
Laatst nieuwe EP gekocht van Asa, Asa & Stumbleine - Your Secret EP [OUT NOW] by Asa. lekker chillmuziek
Geen bruine bonen en spek voorradig!?
[..]
Als je niet over je verbruik heen gaat kun je niets opslaan, zo simpel is het.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:14 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ah nice!
Wat vind jij eigenlijk van deze:
Ik weet niet of haar leven nu bepaald makkelijk is hoor. Ze kwam behoorlijk zwaarmoedig over. Ondanks haar in vrolijke kleurtjes gelakte nagels.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:06 schreef anna82 het volgende:
Ik wou dat ik Laura was, dat maakte alles een stuk makkelijker! Plus dan had ik mooie nagels, die heb ik nooit.
Couscous met sperziebonen, feta, zongedroogde tomaten en eventueel falafelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:00 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: dubbele bth kaas
T: dubbele bth pindakaas/sambal
L: gemengde gestoofde groenten (courgette, champignon, aubergine, paprika), rundvlees in teriyakisaus
T: appel & kiwi & 6 cherrytomaatjes
---- tot hier 1300 kcal. Iemand ideen voor een snel en licht D?
Oeh da's wel een idee voor zondagquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:21 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Couscous met sperziebonen, feta, zongedroogde tomaten en eventueel falafel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga je al je kleingeld inleveren voor een briefje van bv 10quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:44 schreef the85mc het volgende:
Ik ben begonnen aan Me vs. Snoepautomaat en ik lijk te winnen...
Had geen fatsoenlijke lunch meegenomen en dat merk ik nu..
Chippen en er staat nog 25 euro op.. Heb anderhalve reep milka met tsjak erdoor op en ben me toch misselijk.. Ik kan die troep blijkbaar niet meer aanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
ga je al je kleingeld inleveren voor een briefje van bv 10
Tsjak?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:52 schreef the85mc het volgende:
[..]
Chippen en er staat nog 25 euro op.. Heb anderhalve reep milka met tsjak erdoor op en ben me toch misselijk.. Ik kan die troep blijkbaar niet meer aan
Dankje!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Succes Prob!
Vlier, jij hebt mooie lijstjes. Wil je nog afvallen of is het goed zo?
Zoveel mensen, hou het echt niet meer bij hoor
En ik snap ML altijd wel?
Mo, hoe gaat het met jou lijstjes?
Nice! Ik ontdekte hem laatst pas (het trok mijn aandacht door de titel) maar zoals met alles vertelde mijn vriendje dat het nummer al heel oud was en dat ie het al heel lang kendequote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]die heb ik al zo'n 2jr op een CD in m'n auto
Stond dus in november 2010 op m'n FB /hipsterViezzzzz
Sowieso, Mt Eden is goed! Beetje repetatief de laatste tijd, maar goed, dat welm'n moeder reed paar maand geleden nog in m'n auto zat die CD erin. Ze vond het mooi
Goedzo!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:59 schreef Vlierbloesem het volgende:
Succes Prob!
[..]
Dankje!Ik vind mijn figuur/gewicht goed zo. Ben nu verder aan het opbouwen met calorieën, dus met wat pech kom ik misschien zelfs wat aan.
Hoe gaat het met jouw gewicht? Je was een tijdje bijna te licht (toch?), is dat nu beter? Je lijstjes zijn in ieder geval als vanouds, lekker veel groente.
Tot nu toe gaat het in ieder geval goed gelukkig, blijf aardig stabielquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goedzo!
Lekker opbouwen met calorieen en dan verbazen dat je niks aankomt, echt hoor!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:47 schreef LieLie het volgende:
Bijzonder...Als iemand hier ideeën over heeft hoor ik het graag trouwens. Vraag me wel af of ik er iets mee moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanks!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aurum, je kleren oprollen, dan past er veel meer in je koffer! En gebruik de ruimte ín je schoenen.
Li die komt morgen wel weer langs met wat wijze woordenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als iemand hier ideeën over heeft hoor ik het graag trouwens. Vraag me wel af of ik er iets mee moet.
Awwwquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:10 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Nice! Ik ontdekte hem laatst pas (het trok mijn aandacht door de titel) maar zoals met alles vertelde mijn vriendje dat het nummer al heel oud was en dat ie het al heel lang kende
Ah, wijze woorden klinkt goedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Li die komt morgen wel weer langs met wat wijze woorden
Als je niet rookt, nooit trombose gehad hebt en jij of je familie geen stollingsstoornissen heeft, blijft je absolute risico nog steeds erg laag.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als iemand hier ideeën over heeft hoor ik het graag trouwens. Vraag me wel af of ik er iets mee moet.
Oehquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:59 schreef Novem het volgende:
Maastricht is leuk
Net gewandeld over de stadswal en nu even aan het uitrusten. We zitten in een superleuk hotel. Straks uit eten
Lijstje is bagger:
O - 2 speltbth boter + kaas, gekookt ei
T - handje gezouten noten, bakje gemengd fruit
L - kom gegratineerde uienssoep
T - 2 bolletjes ijs, pistacheen mokka
(irrelevant, i know
)
D - ergens in een restaurantje, italiaans denk ik, voor en hoofd of alleen hoofd
T - rode wijn
ik heb dat met haken en breien: als ik het zelf aanbied als cadeau of verrassing dan gratis, als mensen me een opdracht geven (vrienden) dan tegen kostprijs, tenzij het echt een flinke opdracht is, en voor kennissen en onbekenden doe ik er winst voor mij bovenop.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag het altijd zo: ik had een hobby, en ik vond het briljant dat er mensen gek genoeg waren om wat van de onkosten die ik voor die hobby maakte te vergoeden. Ik kon lekker bezig zijn met wat ik hartstikke leuk vond om te doen, zij hadden een lekkere taart. Als ik geen tijd of zin had om een bepaalde taart te maken, zei ik nee. Ik vind de insteek van 'opofferen' dus ook raar.
Als ik een hobby wilde die niets kostte en geen bende in de keuken opleverde had ik maar luchtgitaar moeten gaan spelen.
ik lag in stuit en kwam met de keizersnede. mijn hoofd was echt perfect. jammer genoeg niet zo geblevenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee. De meesten zeggen "wat is hij lief" of "heeft 'ie dat blonde haar/die oren/ogen/neus van z'n moeder/vader/opa/oma/melkboer? Sommige vrouwen hebben zo'n gen waardoor babies in hun ogen wel mooi zijn, maar de meeste babies zijn nu eenmaal lelijk en vervormd door de bevalling (behalve eentje van jezelf, dan schijn je niet meer helder te kunnen zien). Keizersnedes zorgen voor een minder lelijke baby, want hoofdje niet vervormd.
dat van die zakken snap ik als je thuis bent, maar hoe doe je dat in het hotel?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:53 schreef Ml-etje het volgende:
voor Uniekje die me snapt!
Aurum, je hebt ook van die vacuumzakken bij oa marskramer, very handy
Net thuis, men wilde ergg graag dat ik mee ging terrasje zitten
Over 2,5 uur weer werken, whoehoe !
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:03 schreef Vlierbloesem het volgende:
Ohh veel plezier Novem.
Wat fijn Ml!
Nope veel bewegen, gezond eten en die mirena weg in combi.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:04 schreef kwakz0r het volgende:
fijn MI! komt dat van een onder"broek" of gaat t gewoon goed met je benen?
Vroeg het altijd even bij de receptiequote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat van die zakken snap ik als je thuis bent, maar hoe doe je dat in het hotel?
Loop je dan naar het kamermeisje om te vragen of je haar stofzuiger even mag lenen?
je kunt ook van die zakken kopen die je op kunt rollen om de druk eruit te halen. Bij Bever, onder andere.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vroeg het altijd even bij de receptie
Reken er dan wel op dat het geen frisse stofzuiger is
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:13 schreef Jagärtrut het volgende:
leuk, kwak!
Zo, ik heb de duutser op de trein naar huis gezet, en over 2 uur mag ik zelf ook...Rond middernacht thuis vannacht.![]()
We hebben besloten om te proberen in Berlijn te gaan wonen als we klaar zijn met promoveren. Zo'n toffe stad, en ook een stad waar we allebei wel werk kunnen vinden denk ik!
Au! Leef met je mee en doe met je mee, straks nog vergaderenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:06 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben kapot, hele dag activiteiten gehad op een boerderij met klas 3 t/m 6. supertrots op mn mentorkids, die heel sportief waren. gezellig gekletst ook met leerlingen enzo.
had me alleen vreselijk verslapen vanochtend (wilde kwart voor acht weg, werd 5 voor acht wakker) maar met veel gehaast toch nog redelijk op tijd gekomen (t begon ook allemaal wat later)
nu even uitpuffen, douchen, eten, omkleden en dan surveilleren op t schoolfeest in t Paard van 21 tot 1 uur. gaap
Ik zou t leuk vinden als er mensen waren, en dat ik dan vervolgens niks hoefde met die mensen. alleen een welkom thuis *insert: ballon, flesje bubbels, bosje bloemen, knuffel* en dan veel plezier wensen bij mijn ouders en weer de trein inquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:37 schreef the85mc het volgende:
Heb even advies nodig: een goede vriend van me komt vandaag terug uit het buitenland na ongeveer een half jaar. Daarna pakt ie de trein naar zn ouders huis, nog een uurtje vanaf schiphol. Het leek me leuk om hem even te meeten op schiphol om hem welkom thuis te heten. Maar nu haken andere vrienden af omdat ze vinden dat hij waarschijnlijk moe is na een lange vlucht. Dat klopt ook wel, maar ik zou het zlef erg leuk vinden als vrienden me op zouden wachten. En als er helemaal niemand is.. tsja dat lijkt me ook niet echt mooi zeg maar.
Wat zouden jullie doen?
De duutser zou zo ongeveer augustus 2013 klaar moeten zijn, ik op papier in april 2016 denk ik. Dus daar zit nog wat redelijk verschil in, volgend jaar maar eens kijken hoe we dat overbruggen.quote:
Wat gij wilt dat u geschiedt doe dat ook een anderquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:37 schreef the85mc het volgende:
Heb even advies nodig: een goede vriend van me komt vandaag terug uit het buitenland na ongeveer een half jaar. Daarna pakt ie de trein naar zn ouders huis, nog een uurtje vanaf schiphol. Het leek me leuk om hem even te meeten op schiphol om hem welkom thuis te heten. Maar nu haken andere vrienden af omdat ze vinden dat hij waarschijnlijk moe is na een lange vlucht. Dat klopt ook wel, maar ik zou het zlef erg leuk vinden als vrienden me op zouden wachten. En als er helemaal niemand is.. tsja dat lijkt me ook niet echt mooi zeg maar.
Wat zouden jullie doen?
Edit: oja, het is niet dat ik ze uren hoef te spreken, maar even kort om hallo te zeggen, kwartiertje is al mooi!
Leukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:42 schreef the85mc het volgende:
Mooi dat jullie ongeveer hetzelfde zeggen als wat ik dacht. Z'n ouders zijn er niet, die wachten thuis. Dus, dan ga ik zo maar eens richting schiphol.
ik zou gewoon gaan. Net wat je zegt, ff kwartiertje je neus laten zien en ieder zijn kant op daarnaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:37 schreef the85mc het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Edit: oja, het is niet dat ik ze uren hoef te spreken, maar even kort om hallo te zeggen, kwartiertje is al mooi!
Tof!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:13 schreef Jagärtrut het volgende:
We hebben besloten om te proberen in Berlijn te gaan wonen als we klaar zijn met promoveren. Zo'n toffe stad, en ook een stad waar we allebei wel werk kunnen vinden denk ik!
Of overmorgen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Li die komt morgen wel weer langs met wat wijze woorden
Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:52 schreef Vlierbloesem het volgende:
Maak maar foto's kwak, dan helpen wij wel![]()
.
Ik weet m'n digiD wachtwoord weer eens niet. Dat is inmiddels de zoveelste keer dat ik een nieuwe moet aanvragen
.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:52 schreef Vlierbloesem het volgende:
Maak maar foto's kwak, dan helpen wij wel![]()
.
Ik weet m'n digiD wachtwoord weer eens niet. Dat is inmiddels de zoveelste keer dat ik een nieuwe moet aanvragen
.
Ik ook. Herinschrijven bij de uni was een keer fout gegaan omdat ik een andere digid had aangemaakt die de ib dus niet herkendequote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Heb ik ook heel vaak gehad, maar tegenwoordig weet ik hem wel
.
Ik heb m'n persoonlijke regel verbroken over het opschrijven van wachtwoordenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:00 schreef Vlierbloesem het volgende:
Gruwelijk irritant. De volgende ga ik onthouden!
hoop ik
Ik schrijf ze allemaal op. Dingen als 5Gdddyyaooe5554930 dat onthou ik niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb m'n persoonlijke regel verbroken over het opschrijven van wachtwoorden
Zit ik nu ook aan te denkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb m'n persoonlijke regel verbroken over het opschrijven van wachtwoorden
Dat was toen, nu een txt-bestand met hashes en een persoonlijke volgorde van verschillende encryptiemethodesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik schrijf ze allemaal op. Dingen als 5Gdddyyaooe5554930 dat onthou ik niet.
Kaal als in weinig opsmukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:39 schreef Perruche het volgende:
Viz!! een HELE avocado he! Dat is niet weinig.
Less kan weinig van veel wezen, of veel van weinig...quote:
Filosoof in de dop.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Less kan weinig van veel wezen, of veel van weinig...
Parkiet die hele avocado's eetquote:
Allemaal lekker.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:48 schreef V1z0R het volgende:
Halve minuut staren naar iets wat je verschrikkelijk vindt, honger over.
Rode kool, hachee, lasagne...
Daar gaan de hele goede lijstjesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:45 schreef Perruche het volgende:
Ik was net bij de noten/brood/kaasboer. Heb macadamia's, pecan en cashewnoten gekocht, 3 mergpijpenen 2 croissantjes voor morgenochtend
Ik had honger, niet slim!!
Oh, lasagnequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:48 schreef V1z0R het volgende:
Werkt dat bij jou echt?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:48 schreef V1z0R het volgende:
Leuk! Goed dat je bent gegaan!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:53 schreef the85mc het volgende:
Was even naar schiphol geweest om vriend en vriendin op te halen, was erg leuk! Ik was er samen met een vriendin van haar. Ze waren echt verrast en vonden het superleuk! We hebben met zn vieren een biertje gedronken en bitterballen gegeten. Was echt mooi
Gelukkig wel!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:53 schreef Mini. het volgende:
[..]
Werkt dat bij jou echt?
Ik zou willen dat dat bij mij zo was...
Seconded! Kwam vandaag weer bijzondere creaturen tegen!quote:
Heb je nu de helft van je lijstje geskipt?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:00 schreef Vlierbloesem het volgende:
Eindstand:
O: Yoghurt met appel, pompoenpitten-cracker met gerookte biefstukworst en muesli-cracker met hütenkäse (en komkommer)
T: Pompoenpitten-cracker met kipfilet
L: Volkoren afbakbroodje met gerookte kip/gerookte biefstukworst, geroosterde volkorenboterham met hütenkäse, pompoenpitten-cracker met kipfilet (en komkommer)
T: Salade van veldsla, komkommer, zongedroogde tomaten en zachte geitenkaas feta
D: Mie met verschillende geroerbakte groente en kipfilet
T: Bak optimel yoghurt met blauwe bessen
Succes aan je mister!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:13 schreef Ml-etje het volgende:
Thuis!
Mijn Mr slaapt al als een roosje die gaat morgen Limburgs mooiste fietsen.
Vind helemaal niets aan eten verschrikkelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:48 schreef V1z0R het volgende:
Nope schrijf hem keurig op en verstop het briefjequote:
Jullie gaan niet lekker nee vernam ik zojuist. Foeiquote:
Kwestie van perspectief, we hebben ons aardig herpaktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
Jullie gaan niet lekker nee vernam ik zojuist. Foei
MIJN vader, niet ME vader, jeetjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:23 schreef xliefs. het volgende:
Lijstje;
me vader moet vervolgens geen engels drop mee nemen vanaf z'n werk!
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:17 schreef Perruche het volgende:
MIJN vader, niet ME vader, jeetjeDesnoods "m'n"
Wat was je plan en wat was je doel? Je ontbijt bagger, je tussendoortjes zijn crap (net als je taalgebruikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:23 schreef xliefs. het volgende:
Lijstje;
0=2x volkoren beschuit met pasta
t=2x crackers
L= 2 broodjes met kaas
T= 10 dropjes,
T= 2 knackerbrodjes met kruidenkaas, en een banaan
D= Shoarma vlees ( 150 gram) met prei, witte kool en wortel roergebakken, en gebakken aardappelpartjes met rozemarijn. ( max 200gram)
T= 10 dropjes,
me vader moet vervolgens geen engels drop mee nemen vanaf z'n werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |