nee, dat weet ik wel, maar ik wil heel graag even zijn stem horen, zoals afgesproken... ws. heeft hij geen bereik of is er anderszins een technisch probleem... mijn sms komt nl. niet aan.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:32 schreef xliefs. het volgende:
Mijn lijstje is + een stuk chocolade, of moet ik dan heel eerlijk reep zeggen?
Hij keek me ook al 4 week aan!
Ja, dat is het jammerequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:00 schreef the85mc het volgende:
Iedereen heeft wel eens een zwak moment.. Ik probeer dan nog de schade te beperken, maar dat lukt niet altijd.. Ik heb nu zo'n zin iets zoets, maar dat heb ik niet in huis. Net wel boterham met 4 plakken ham gegeten...
Kwamen vanavond vrienden langs, en die zeiden gelijk dat ik er afgetraind uitzag, terwijl ik juist zelf weinig vooruitgang zag de laatste tijd. Dat is altijd goed om te horen! Goed als motivatie!
Sommigen kunnen ook 1 m&m per keer nemenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:40 schreef V1z0R het volgende:
Veel hier doen regelmatig een klein stukje, dan krijg je die drang niet
Nee. De meesten zeggen "wat is hij lief" of "heeft 'ie dat blonde haar/die oren/ogen/neus van z'n moeder/vader/opa/oma/melkboer? Sommige vrouwen hebben zo'n gen waardoor babies in hun ogen wel mooi zijn, maar de meeste babies zijn nu eenmaal lelijk en vervormd door de bevalling (behalve eentje van jezelf, dan schijn je niet meer helder te kunnen zien). Keizersnedes zorgen voor een minder lelijke baby, want hoofdje niet vervormd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
Aiii roept iedereen bij een baby standaard "wat is hij/zij mooiii" ofzo?
hoe komt dat dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja hallo! Ik zit al in de trein hoor!
Word alleen wel een beetje simpel van dat zweten bij mn kwartiertje fietsen. Nog net niet zo erg als na een kwartier op de crosstrainer, maar het scheelt niet veel.
ik heb wel zoetjes in mn theequote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:43 schreef Novem het volgende:
Viking, 1 water 1 thee is ook goed hoor, mits geen suiker/zoetjes. Meer mag natuurlijk ook, als je maar zorgt dat je geen watervergiftiging krijgtheb je wel meer water voor nodig hoor, icm met weinig zouten en suikers eten.
Als ik dat toch eens wist......quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoe komt dat dan?
Overigens zweet ik momenteel ook vrij makkelijk.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee. De meesten zeggen "wat is hij lief" of "heeft 'ie dat blonde haar/die oren/ogen/neus van z'n moeder/vader/opa/oma/melkboer? Sommige vrouwen hebben zo'n gen waardoor babies in hun ogen wel mooi zijn, maar de meeste babies zijn nu eenmaal lelijk en vervormd door de bevalling (behalve eentje van jezelf, dan schijn je niet meer helder te kunnen zien). Keizersnedes zorgen voor een minder lelijke baby, want hoofdje niet vervormd.
Dan zou ik thee niet meetellen als water denk ik! ( wel als vocht )quote:
Rennen is rennenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:23 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Ik heb een rondje gehobbeld en mag me scharen onder de slowpokes groep![]()
Ik loop met pauzes gemiddeld 7.2 km/h
S: lesje 12
O: smoothie+nootjes
T: rijstwafels met hummus en komkommer
L: salade met tomaat, sla, , ui, paprika, yoghurtdressing en stukjes kip
T: kwark en bessen
D: ? moet ik nog verzinnen
T: kwark en anananas
Waarom telt thee met zoetjes (slechts 1 per kop!) niet mee als water dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:57 schreef Novem het volgende:
[..]
Dan zou ik thee niet meetellen als water denk ik! ( wel als vocht )
Lekker boeiend! Je rent!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:23 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Ik heb een rondje gehobbeld en mag me scharen onder de slowpokes groep![]()
Ik loop met pauzes gemiddeld 7.2 km/h
S: lesje 12
O: smoothie+nootjes
T: rijstwafels met hummus en komkommer
L: salade met tomaat, sla, , ui, paprika, yoghurtdressing en stukjes kip
T: kwark en bessen
D: ? moet ik nog verzinnen
T: kwark en anananas
Owja, dat is leuk idd. Ik had dat pas ook met een collega. Heb toen een boterkoek met appel en dulce de leche brownies gebakken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:31 schreef _aurum_ het volgende:
ohja, mijn vrienden hebben door dat ik lekkere taarten bakNu vraagt 1 vriendin of ik voor de eerste verjaardag van haar dochter verjaardagstaarten wil bakken...maar ik zit natuurlijk weer in het buitenland de dagen voor de verjaardag.
Kan ik van te voren bepaalde dingen bakken en invriezen? Ik zat bijv. te denken aan cheesecake met zo'n fruitlaagje eronder. De bodem wordt wel natter, maar volgens mij is het wel te doen.
En iemand enig idee hoeveel geld ik moet vragen? Ik hoef niet rijk te worden, maar wil er geen verlies op lijden
jij bent teveel bezig met cijfertjes en niet zozeer met het lopen zelf. Het moet vooral leuk zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lekker boeiend! Je rent!
Ik vind het wel jammer dat ik niet weet met welke snelheid ik ooit begonnen ben. Nu heb ik het gevoel dat ik al 2 jaar in hetzelfde tempo loop en geen progressie boek.
Al wakker!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:26 schreef Nallie het volgende:
![]()
Zo naar de sportschool voor mn side planks en zuks![]()
Lielie gaat ook naar de sportschool!!
Serieus? Nu heb ik gister na het sporten niet nog een pot thee gedronken, maar over de hele dag drink ik meer dan voldoende!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:54 schreef V1z0R het volgende:
Van vocht tekort kun je snel gaan zweten, HPKW
Novem, als ik weken flink sport dan heb ik aan 2 liter per dag niet genoeg. Krijg ik droge huid op m'n onderbenen en gaat dan jeuken als een malle.
Dat snap ik niet... (dat met de zoetjes ook niet, eigenlijk).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:54 schreef V1z0R het volgende:
Van vocht tekort kun je snel gaan zweten, HPKW
Bloed wordt dikker waardoor je moet gaan zweten om goed gekoeld te worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat snap ik niet... (dat met de zoetjes ook niet, eigenlijk).
Na het spinnen kun je me uitwringen. Na een kwartiertje crosstrainer ook, maar van krachttraining ga ik niet zo onwijs zweten ofzo.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:57 schreef V1z0R het volgende:
Zou een oorzaak kunnen wezen.
Maar met sport zweet ik dus ook bakken en dan moet ik dagelijks wel rond de 3 liter water zitten.
Ja, eens. Ik vroeg net zoiets voor volledig gedecoreerde taarten waar ik drie dagen mee bezig was.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:59 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Aurum, als het vrienden zijn zou ik die taart kostenloos bakken hoor. Vragen mensen daar ook al geld voor, ja? Eventueel neem je dan geen kadootje mee of een aardigheidje. Het zou echt niet in me opkomen om voor vrienden geld te vragen voor een taart of ander eten.
Voor collega's begrijp ik het evt. nog wel, al vind ik 10 euro per taart a la HPKW echt vrij veel. Maar ik bak ook niet zo vaak taarten voor anderen
naah, dat doe ik meestal ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:59 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Aurum, als het vrienden zijn zou ik die taart kostenloos bakken hoor. Vragen mensen daar ook al geld voor, ja? Eventueel neem je dan geen kadootje mee of een aardigheidje. Het zou echt niet in me opkomen om voor vrienden geld te vragen voor een taart of ander eten.
Voor collega's begrijp ik het evt. nog wel, al vind ik 10 euro per taart a la HPKW echt vrij veel. Maar ik bak ook niet zo vaak taarten voor anderen
*boks* behalve dat ik bij krachttraining ook zweetquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik geef sowieso geen verjaardagscadeautjes meer, maar vraag welke taart ze willen hebben en die bak ik dan.
[..]
Na het spinnen kun je me uitwringen. Na een kwartiertje crosstrainer ook, maar van krachttraining ga ik niet zo onwijs zweten ofzo.
Maar ik zal het eens uitproberen.Ben deze week 's avonds echt alleen maar aan het sporten geweest en dan nog een half uurtje op de bank en dan naar bed.
Ja! Maar jij bent ook een beetje gek op dat gebied.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, eens. Ik vroeg net zoiets voor volledig gedecoreerde taarten waar ik drie dagen mee bezig was..
Hehehehe, tnx!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:06 schreef V1z0R het volgende:
wilde net vragen wat Perr al vroeg
[..]
*boks* behalve dat ik bij krachttraining ook zweet
En nog eenvoor de 40kg squats! Ik zijt fier op u!
Nah, ligt eraan. Soms kan je ook best dingen doen uit vriendschap enzo hoor. Met collega's is dat misschien anders, maar voor vrienden zou ik er echt geen geld voor vragen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar op het moment dat mensen vragen of je een taart voor ze wilt bakken omdat je zulke lekkere taarten maakt, vind ik ook dat je daar wat extra voor mag rekenen.Je hoeft er geen bakken met geld aan over te houden, maar je mag best meer vragen dan de kostprijs.
Precies zoals ik het zeg eigenlijk. Als je 2 liter water wilt drinken met het idee van reinigen/zuiverheid/doorspoelen, whatevs, vind ik dat (kunstmatige) zoetstoffen daar niet bij passen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat snap ik niet... (dat met de zoetjes ook niet, eigenlijk).
Ik dacht precies het omgekeerdequote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:59 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Weet zeker dat je dat makkelijk gaat reddenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehehe, tnx!Vond het zelf ook wel cool.
![]()
Kijken of ik er de volgende keer 45 van kan maken.
70% van je eigen lichaamsgewicht zou volgens mijn collega geen probleem moeten zijn, dus dan heb ik nog 15 tot 20 kilo te gaan.
Goed hoor!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Woei er is wat van af sinds vorige week!Waarschijnlijk hoofdzakelijk vocht, maar dikke (harhar) prima
Zo'n beetje standaard wordt koffie niet meegerekend omdat het vochtafdrijvend werkt, van zoetjes is dat effect mij niet bekend. Vandaar mijn vraagteken bij de redenering. Zuiverend effect van veel water drinken is in het verleden nogal overgewaardeerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:15 schreef Novem het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg eigenlijk. Als je 2 liter water wilt drinken met het idee van reinigen/zuiverheid/doorspoelen, whatevs, vind ik dat (kunstmatige) zoetstoffen daar niet bij passen.
Als je het alleen doet omdat je veel vocht binnen wil krijgen ivm met sport maakt het mi niet zo uit wat je drinkt.
Fijn!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Woei er is wat van af sinds vorige week!Waarschijnlijk hoofdzakelijk vocht, maar dikke (harhar) prima
In de zomer. Ik ga van 15 juni tot 15 juli naar de US, en zodra ik terugkom gaan we bezig met verhuizen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:05 schreef Perruche het volgende:
Wanneer komt hij voor het echie naar Zweuden, Jagar?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
fijn man!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
^^, hoewel meer geld vragen dan de bakker wel gewaagd is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:16 schreef Laureline het volgende:
Ik dacht precies het omgekeerdeDus ik vind jullie ontzettend goedkoop! Dat je je vrienden geen geld vraagt als je spontaan een taart voor ze maakt is logisch, maar als je een opdracht krijgt om er minstens 3 te maken? Wat HPKW zegt, je offert er toch een behoorlijk aantal uur voor op! Waarom zou je dan nog goedkoper moeten zijn dan de banketbakker, die alles in een handige productielijn kan klaarmaken?
Damn!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Wel ongeveer 2 kilo![]()
Maar da's vast de start (en misschien nog aftermath van Tijd van de Maand), ga er niet van uit dat het zo snel blijft gaan
Méér geld zou ik ook niet vragen. Maar bakkers rekenen behoorlijk wat geld voor een met fondant beklede taart hoor, dan moet je heel wat geld vragen wil je duurder zijn dan de banketbakkerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef loveli het volgende:
[..]
^^, hoewel meer geld vragen dan de bakker wel gewaagd is.
Nee, maar zo'n kickstart is toch super?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Wel ongeveer 2 kilo![]()
Maar da's vast de start (en misschien nog aftermath van Tijd van de Maand), ga er niet van uit dat het zo snel blijft gaan
Kilo of pond? Mgoed, ik vind het hoe dan ook geen 'laag' gewicht.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:40 schreef Goodbye het volgende:
Sinds mijn vakantie in april ben ik deze week ook weer eens onderrrrr mijn laagste gewicht van 2012 gekomen. Bleef de hele tijd een beetje schommelen.
Yeehaa!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:40 schreef Goodbye het volgende:
Sinds mijn vakantie in april ben ik deze week ook weer eens onderrrrr mijn laagste gewicht van 2012 gekomen. Bleef de hele tijd een beetje schommelen.
Was op gegeven moment bijna de helft van de week bij anderen thuis om dingen te fixxen. Toen maar 20,- per uur gaan vragenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tis een beetje hetzelde als Martijn heeft met computers. Zodra er een computer van wiedanook in onze directe omgeving stuk is, mag hij altijd komen opdraven. Niemand vindt dat een big deal, maar als ik zie hoe vaak hij mag komen opdraven.... Dan wordt het al een heel ander verhaal
quote:
Thx! Ja, vond m erg tegenvallen. Hele stomme/domme dingen verspreid door de film. Heb wel met Martijn na afloop heel hard om die dingen moeten lachenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cocoface, muchos plezieros op Texellos! Prometheus was dus stom?
Oh nee! mijn verwachtingen, wat doe je!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thx! Ja, vond m erg tegenvallen. Hele stomme/domme dingen verspreid door de film. Heb wel met Martijn na afloop heel hard om die dingen moeten lachen
huh, ik snap je grapje niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kilo of pond? Mgoed, ik vind het hoe dan ook geen 'laag' gewicht.
Mijn vriend is bij mijn moeder steeds de sjaakquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:44 schreef V1z0R het volgende:
Goed bezig, Maria en GB!
Prometheus & Bob!
[..]
Was op gegeven moment bijna de helft van de week bij anderen thuis om dingen te fixxen. Toen maar 20,- per uur gaan vragen
Ik kreeg het rustiger en hadden ze echt problemen kwamen ze toch wel.
Sommige mensen kunnen geen nee zeggen though...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag het altijd zo: ik had een hobby, en ik vond het briljant dat er mensen gek genoeg waren om wat van de onkosten die ik voor die hobby maakte te vergoeden. Ik kon lekker bezig zijn met wat ik hartstikke leuk vond om te doen, zij hadden een lekkere taart. Als ik geen tijd of zin had om een bepaalde taart te maken, zei ik nee. Ik vind de insteek van 'opofferen' dus ook raar.
Als ik een hobby wilde die niets kostte en geen bende in de keuken opleverde had ik maar luchtgitaar moeten gaan spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk zulke 'gebruikers'quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn vriend is bij mijn moeder steeds de sjaakDie duikelt steeds virussen op omdat ze dingen 'zo leuk' vindt om op te klikken / te openen
O leuk! Dat hadden m'n nichtjes bij m'n ouders gedaan toen er nog over isdn werd geinternet. Frustrerend voor een worm om je door zo'n kabeltje te moeten verspreidenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn vriend is bij mijn moeder steeds de sjaakDie duikelt steeds virussen op omdat ze dingen 'zo leuk' vindt om op te klikken / te openen
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen geen nee zeggen though...
Zou het zelf ontzettend leuk vinden om er mensen mee te verrassen*, en me vereerd voelen als ik gevraagd werd, maar op een gegeven moment zou het als een verplichting (kunnen) gaan voelen.
* --> zie spoiler voor *Je spoiler doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar door er meer geld voor te vragen voelt het toch niet minder als een verplichting, als je toch al geen nee kan zeggen?Still a little bit of your face I haven't kissed.
Nu doet ie t wel!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je spoiler doet het niet.
Maar door er meer geld voor te vragen voelt het toch niet minder als een verplichting, als je toch al geen nee kan zeggen?
Ik had m'n kosten er ook uit. (Bijna. Meestal.)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nu doet ie t wel!
Oh nee, tuurlijk niet. Maar ik zou wel mn kosten eruit willen halen. Daarbij, mensen weten wel beter dan mij voor zoiets te vragen![]()
Opzichzelfstaand 'virus', dus geen virus eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gifje![]()
Worm?![]()
Ontbijt met Griekse yoghurt, walnoot en honing!
Nicequote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Wel ongeveer 2 kilo![]()
quote:De onderzoekers concludeerden dat nooit is bewezen dat bijvoorbeeld fietsen zonder licht gevaarlijker is dan fietsen met licht.
"In Nederland wordt na een fietsongeluk niet bijgehouden of iemand het licht aanhad", zegt een woordvoerder daarover. "We weten niet of het gevaarlijk is. Het is zelfs denkbaar dat fietsers zonder licht juist beter opletten."
Wetenschap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |