Je mist de optie "ja maar toch herkansing"quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:28 schreef FokNederland het volgende:
Mooie poll gemaakt door mij natuurlijk.
Voor mensen die op het CE niet zo hard falen als ik wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt onder herkansing, anders kun je Ja, maar toch herkansing en Nee, maar toch herkansing toevoegen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Je mist de optie "ja maar toch herkansing"
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voor mensen die op het CE niet zo hard falen als ik wel jaWat zijn je punten ongeveer dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K'bedoelde meer in deze reeks. Meeste toch havo of vwo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Half Nederland zowat toch
Nouja, ik heb met n-termen van 0 gerekend en dan kwam ik uit op:quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Wat zijn je punten ongeveer dan?
Zie poll.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef jaren80 het volgende:
[..]
K'bedoelde meer in deze reeks. Meeste toch havo of vwo.
Als je loting hebt wel, ik heb geen loting (accountancy) dus is herkansing niet nodig, eindig waarschijnlijk toch met alleen 8en en 9en op mijn cijferlijst.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef meneer_valk het volgende:
Als je iets geeft om je cijferlijst geeft is het gewoon zonde om niks te herkansen. Zeker je een vak waarvoor je niet hoeft te leren omhoog denkt te kunnen halen.
Heb je wel een punt, staat toch weer wat mooier als je ooit je diploma moet laten zien bij een sollicitatiegesprek.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef meneer_valk het volgende:
Als je iets geeft om je cijferlijst geeft is het gewoon zonde om niks te herkansen. Zeker je een vak waarvoor je niet hoeft te leren omhoog denkt te kunnen halen.
Kijk, precies hierom heb ik niet naar de correctiemodellen gekeken. Ik heb dit gedaan bij NL en toen werd ik echt ontzettend depressief, geen mooie binnenkomer voor het examen uiteraard.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja, ik heb met n-termen van 0 gerekend en dan kwam ik uit op:
Ned: 3.5
M&O: 2,9 ()
Ges: geen idee, hopelijk een 6
WiA: 6.4 ofzo
AK: geen idee, hopelijk een 6
Duits: 5.7
Engels 5.6
Eco: 5.0
Dus ik zat een beetje te rekenen en als ik met Ned en M&O te streng gereken heb ik misschien met extra punten en n-term voor beide een 4 kan halen. Dit betekent dat ik op m'n zes andere vakken een 6 minimaal moet halen. Dan zou ik gemiddeld een 5.5 staan.
Het is dus ff afwachten
Nee ik ben na maandag en dinsdag (resp. ned en m&o) verschrikkelijk depressief geworden en toen dacht ik echt al van: dit is zo slecht; ik ga zakken. Echt met zo'n kutgevoel voor ges en wis (waar ik normaliter slechte cijfers op oefenCE's haalde) moeten lerenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:34 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Kijk, precies hierom heb ik niet naar de correctiemodellen gekeken. Ik heb dit gedaan bij NL en toen werd ik echt ontzettend depressief, geen mooie binnenkomer voor het examen uiteraard.
Ja naja. Ik had me aangemeld voor een telefonisch contact omdat ik wilde weten wat ik fout had gedaan, want stel als ik volgend jaar nog eens mee wilde doen, dan kon ik dat gebruiken. Dus uiteindelijk kreeg ik zo'n vrouw van de universiteit aan de lijn.quote:Hebben ze daar eigenlijk nog hun excuses voor aangeboden? Want als je er dus zelf niet achteraan gegaan was, was je nu niet door geweest toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |