Als je op je vestiging komt, moet je om een paar van die grote retourenveloppen vragen. Als alle stukken voor die garageboxen en dergelijke zijn, dan kan je ze allemaal in zo'n envelop stoppen en hoef je alleen op het venster van die envelop het retouradres te schrijven. Scheelt een hoop tijd.quote:[b]
Op Bij de post bleek ook nog een soort van H.A.H. te zitten (energiebedrijf, en telecom voor vrijwel ieder pand, waarbij de telecomboer ook alle garages en bergingen op mn route had gestuurd, met als gevolg dat ik een berg afwerkpost had waar ik niet goed van werd...)
Wij hebben sinds kort ook nieuwe elastieken. Ze bevallen mij beter dan die oude, daar zat een soort talkpoeder overheen en ze roken naar rotte vis. Als er een nieuwe baal werd opengetrokken werd ik zowat misselijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:07 schreef PBZ64 het volgende:
Ik heb de laatste tijd van die dunne elastieken om de bundels zitten en kan er helemaal niets mee.
Vooral als de bundels erg dik zijn, blijven ze niet strak zitten en gaan de bundels aan de schuif.
Voor het werkoverleg een dunne stiek meegenomen en mijn ongenoegen erover uitgesproken en de TC wist niets af van die stieken.
Vandaag de good old PTT rekkers weer om de bundels.
Ja, die met talkpoeder hebben wij ook. Als ik een zwarte broek aan heb, zie ik er niet meer uit na een tijdje met die poeder-stieken. Hoe zulke elastieken hebben jullie nu dan? Dunne elastieken heb ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wij hebben sinds kort ook nieuwe elastieken. Ze bevallen mij beter dan die oude, daar zat een soort talkpoeder overheen en ze roken naar rotte vis. Als er een nieuwe baal werd opengetrokken werd ik zowat misselijk.
Succes met solliciteren!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:35 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb ook net gesolliciteerd via de site. Heb een kleine fiets, maar wel een goede bagagedrager opzich. Als ik iets op 'nee' invulde zou mijn enquiry meteen geweigerd worden met 'je voldoet niet aan het profiel
nouja, ik hoor het wel hopelijk.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:07 schreef VNA9216 het volgende:
Ik probeer ze al zo ver te krijgen dat voor de bezorgers bij ons ook een testje wordt gedaan voor ze worden aangenomen. Eerst kijken hoe ver ze met tetris komen, komen ze niet ver, niet aannemen. Als je daar geen inzicht in hebt krijg je nooit alle post in je tassen![]()
Ze zijn iets dikker, dan die hele dunne die je bij de boekhandel koopt en zijn lang niet zo sterk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:56 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ja, die met talkpoeder hebben wij ook. Als ik een zwarte broek aan heb, zie ik er niet meer uit na een tijdje met die poeder-stieken. Hoe zulke elastieken hebben jullie nu dan? Dunne elastieken heb ik nog niet gezien.
Dat is inderdaad de mooiste oplossing, al heb ik ze met die manier wel al meerdere keren gewoon de volgende dag alweer retour gehad..quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:48 schreef TokenW het volgende:
[..]
Als je op je vestiging komt, moet je om een paar van die grote retourenveloppen vragen. Als alle stukken voor die garageboxen en dergelijke zijn, dan kan je ze allemaal in zo'n envelop stoppen en hoef je alleen op het venster van die envelop het retouradres te schrijven. Scheelt een hoop tijd.
die dunne dingen krijg ik de laatste tijd ook regelmatig om mn bundels.. net als dat laatst mn H.A.H. bij elkaar geknoopt was met dat plastic folie dat ze wel eens om volle containers heen wikkelen enzo.. Zie dat spul op straat maar eens los te krijgen... Een aantal van de rokers heeft uitgevonden dat het met een aansteker doorbranden wel lukt..quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:07 schreef PBZ64 het volgende:
Ik heb de laatste tijd van die dunne elastieken om de bundels zitten en kan er helemaal niets mee.
Vooral als de bundels erg dik zijn, blijven ze niet strak zitten en gaan de bundels aan de schuif.
Voor het werkoverleg een dunne stiek meegenomen en mijn ongenoegen erover uitgesproken en de TC wist niets af van die stieken.
Vandaag de good old PTT rekkers weer om de bundels.
Nou dan hadden ze er beter een VVV / Iris cheque van kunnen makenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:02 schreef Aardappel2610 het volgende:
Voor de bezorgers onder ons: Heeft iemand al een goed doel gevonden voor de Bijenkorf-bon van afgelopen week? Er zit hier nergens een bijenkorf in de buurt, dus die bon komt nooit op ben ik bang... Beetje jammer...
Je kunt hem ook gebruiken bij een online bestelling. Maar dan krijg je weer de verzendkosten van 2,95 of 3,95 erbij, beetje jammer. Wij als voorbereiders kregen ook zo'n ding, aardige geste!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:02 schreef Aardappel2610 het volgende:
Voor de bezorgers onder ons: Heeft iemand al een goed doel gevonden voor de Bijenkorf-bon van afgelopen week? Er zit hier nergens een bijenkorf in de buurt, dus die bon komt nooit op ben ik bang... Beetje jammer...
Wel raar, want hij diende als vergoeding voor het bezorgen van hah. En voorbereiders hebben toch niets met hah te maken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:20 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gebruiken bij een online bestelling. Maar dan krijg je weer de verzendkosten van 2,95 of 3,95 erbij, beetje jammer. Wij als voorbereiders kregen ook zo'n ding, aardige geste!
Dus....nooit bezuinigen op het materieel van de postbezorger.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:31 schreef Aardappel2610 het volgende:
Ik denk dat ik die elastieken wel ken. Niet al de sterk, maar ook niet heel smal. Beetje goedkope elastieken geloof ik.
Nee, idd, ik heb die HAH niet eens gezien, maar toch wel een bon. Nou ja, ik vind het wel leuk hoor! Maar of het terecht is, is een ander verhaal!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wel raar, want hij diende als vergoeding voor het bezorgen van hah. En voorbereiders hebben toch niets met hah te maken?
Ik had als bezorger ook een bon van een tientje, van de bijenkorf. Waarvan de dichtstbijzijnde vestiging in Utrecht zit waardoor ik de helft van dat tientje al aan reiskosten kwijt benquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:53 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Nee, idd, ik heb die HAH niet eens gezien, maar toch wel een bon. Nou ja, ik vind het wel leuk hoor! Maar of het terecht is, is een ander verhaal!Misschien hebben bezorgers er meer op staan? Wij voorbereiders hadden een bon van een tientje.
Neuh, ik fiets al genoeg doordeweeksquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:02 schreef Aardappel2610 het volgende:
Op je afgetrapte postfiets naar Utrecht dus!
Ik heb de HAH wek gezien, maar geen bonquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:53 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Nee, idd, ik heb die HAH niet eens gezien, maar toch wel een bon. Nou ja, ik vind het wel leuk hoor! Maar of het terecht is, is een ander verhaal!Misschien hebben bezorgers er meer op staan? Wij voorbereiders hadden een bon van een tientje.
Leuk!quote:
Dat is idd het mooie ervan, met 2 tassen post nog eensquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef gridjuh het volgende:
Geniaal.....Echt waar micheal boagert doet moeite en de postbode fiets daar....2vingers in zijn neus
Toen sliep jij zeker nog? Dat is dan leuk wakker worden!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 07:14 schreef Selestha het volgende:
Om 0700 al een scenario sms-je.. Lekker sociaal
Uit ervaring kan ik zeggen dat die tijden vaker niet dan wel kloppen en dat ze juist komen wanneer jij je afspraak hebt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:34 schreef benx het volgende:
Jongens wat is dit![]()
Bezorgdatum: Vandaag 10:00-12:00
In Almelo is dit.
Ik wacht nog steeds, heb over een half uur een afspraak
Nee ik ben altijd wakker tussen 06.00 en 06.30 maar ik vond het voor mensen die wel uitslapen best vervelendquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:44 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Toen sliep jij zeker nog? Dat is dan leuk wakker worden!
Geezusquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat die tijden vaker niet dan wel kloppen en dat ze juist komen wanneer jij je afspraak hebt.
Wel veel "fijn post" bij ons.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:03 schreef VKV het volgende:
Mooi dagje vandaag, lekker weer en niet al te veel post
Officieel tot 1200. Maar praktijk wijst uit dat er ook nog om 1400 pakketten bezorgd worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:21 schreef benx het volgende:
Tot hoelaat bezorgen jullie pakketjes Zaterdag?
Trouwens, Pakketdienst medewerkers hebben we hier niet. Ik ben dan wel chauffeur, maar bestel geen pakkettenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:21 schreef benx het volgende:
Pakketchauffeurs bezorgen nog tot ongeveer 6 uur 's avonds.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:21 schreef benx het volgende:
dat is zeer afhankelijk van de vestiging. Bij ons is de vestiging op zaterdag al dicht om 1700quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pakketchauffeurs bezorgen nog tot ongeveer 6 uur 's avonds.
Hangt er vanaf hoe ver ze van het depot zijn.
Ze moeten om half 7 - 7 uur weer terug zijn.
Ik heb het over pakketchauffeurs hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat is zeer afhankelijk van de vestiging. Bij ons is de vestiging op zaterdag al dicht om 1700
Subco's weet ik dan niet, want die werken tot ze alles weg hebben, maar dan nog, de rest-pakketten moeten ze weer terugbrengen.
Pakkerdienst bij ons zit in hetzelfde pandquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het over pakketchauffeurs he![]()
Das volgens mij een andere tak van de sport.
Ohh aha, om het gemakkelijk te makenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pakkerdienst bij ons zit in hetzelfde pand
Ja, pand is dus echt al dicht om 1700, die pakket chauffeurs moeten dan naar Nieuwegein vermoed ik om de restpakketten af te geven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohh aha, om het gemakkelijk te maken
In principe kunnen ze rijden tot een uurtje of 21.00 - 21.30. Sorteercentrum pakketten zit in regio Utrecht op de Sophialaan in Utrecht. Sorteercentrum Nieuwegein is puur en alleen voor post.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, pand is dus echt al dicht om 1700, die pakket chauffeurs moeten dan naar Nieuwegein vermoed ik om de restpakketten af te geven.
Kleine aavulling / correctie. Buspakjes horen bij PostNL en gaan via de Postbezorger / Postbode omdat ze gewoon door de brievenbus kunnen er er niet voor getekend hoeft te worden en zo.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:36 schreef tntster het volgende:
Buspakjes behoren bij postnl. alles wat groter,aangetekend etc is hoort bij express
Of een kennisgeving invullen en pakketje naar het postagentschap brengen.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:49 schreef Herfstblad het volgende:
Maar soms gaan de buspakjes wel met de pakketdienst van PostNL mee als ze te groot zijn voor de bus/de bus te klein is.
Die bestaan tegenwoordig toch niet meer.....die formulieren zitten niet meer bij bezorgrappot, dat is de brief geworden met uw brievenbus is te klein....quote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Of een kennisgeving invullen en pakketje naar het postagentschap brengen.
Kan de klant daar het pakje ophalen.
Ze bestaan nog steeds...wij hebben de nieuwe met het PostNL logo erop.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:56 schreef Herfstblad het volgende:
Dat bestaat hier inderdaad ook niet meer hoor. Die kennisgeving heb ik niet meer. Eerder liet ik trouwens de pakketjes achter op het depot.
Wij zijn maar weer overgestapt op de oude kennisgevingen. Die nieuwe waren binnen een week op!quote:Op zondag 3 juni 2012 20:32 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Die bestaan tegenwoordig toch niet meer.....die formulieren zitten niet meer bij bezorgrappot, dat is de brief geworden met uw brievenbus is te klein....
Die heb je dus nodig, als een buspakje niet door de bus past en naar het postagentschap moet.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:43 schreef Herfstblad het volgende:
Wij hebben alleen de Te kleine brievenbus kennisgeving.
Fijn om te zien dat PostNL zo betrokken is bij haar personeel... Stel je voor dat je bedrijfskleding zou uitreiken om je personeel, dat al minimumloon betaald krijgt, tegemoet te komen m.b.t. het slijten van eigen kleding. Ze mogen blij zijn dat ze reparaties aan hun eigen fiets vergoed krijgen, hoor ik ze denken.quote:Het slijten van eigen kleding is voor ons geen reden voor het verstrekken van bedrijfskleding.
Wij hebben een kaartenbakje op het depot en daar zitten kennisgeveningen, bezorgberichten, signaalkaarten, oranje kaarten, excuuskaartjes, stickerrollen en retourenveloppen in.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:42 schreef Aardappel2610 het volgende:
Weet jullie toevallig of het de bedoeling is dat pakketjes niet (meer) bij de buren worden afgegeven? Ik heb geen briefjes meer daarvoor en ze worden ook niet bijgevuld.
Wanneer krijg je fietsreparaties vergoedt dan? Ik heb mijn reparaties dit jaar uit eigen zak betaalt, omdat mijn TC zei dat er geen reparaties vergoedt worden?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:46 schreef Aardappel2610 het volgende:
Kom net een PDF'je tegen op Mijn PostNL. Gaat over de nieuwe kleding en "waarom" er bepaalde dingen zijn weggelaten. Staat er de volgende regel in:
[..]
Fijn om te zien dat PostNL zo betrokken is bij haar personeel... Stel je voor dat je bedrijfskleding zou uitreiken om je personeel, dat al minimumloon betaald krijgt, tegemoet te komen m.b.t. het slijten van eigen kleding. Ze mogen blij zijn dat ze reparaties aan hun eigen fiets vergoed krijgen, hoor ik ze denken.
Laat ik over de rest van de PDF maar niet beginnen, want het is allemaal gebakken lucht en weinig echte argumentatie.
PostNL is lekker bezig. Nog even en je mag blij zijn als je je loon op tijd krijgt...
Je uren nakijken is sowieso al een verstandige, want het klopt lang niet altijd helaas.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:46 schreef Aardappel2610 het volgende:
Kom net een PDF'je tegen op Mijn PostNL. Gaat over de nieuwe kleding en "waarom" er bepaalde dingen zijn weggelaten. Staat er de volgende regel in:
[..]
Fijn om te zien dat PostNL zo betrokken is bij haar personeel... Stel je voor dat je bedrijfskleding zou uitreiken om je personeel, dat al minimumloon betaald krijgt, tegemoet te komen m.b.t. het slijten van eigen kleding. Ze mogen blij zijn dat ze reparaties aan hun eigen fiets vergoed krijgen, hoor ik ze denken.
Laat ik over de rest van de PDF maar niet beginnen, want het is allemaal gebakken lucht en weinig echte argumentatie.
PostNL is lekker bezig. Nog even en je mag blij zijn als je je loon op tijd krijgt...
Idd...je TC aan z'n haren trekken....als ie die heeft tenminste.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Bezorgers kunnen normaal gesproken fietsreparaties declareren, omdat we daar niet standaard geld voor krijgen. Ze horen dat dus wel te vergoeden!
Bij ons bij ieder willekeurige fietsenzaak...quote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zijn dat alle fietsreparaties en moet dat bij een bepaalde fietsenwinkel?
Kennelijk ben ik deze week bezorger geworden en geen zaterdagbesteller meer.
Aha ..quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef PBZ64 het volgende:
Je moet trouwens eerst goedkeuring hebben van je TC.
Ik heb een reparatie van ruim boven de 100 euro ook gewoon vergoed gekregen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Aardappel2610 het volgende:
Ik heb tot nu toe één keer goedkeuring gevraagd. Maar het ging bij mij om onderdelen van een paar tientjes.
Jep, en die van mij zei al bij de sollicitatie dat wij alleen bij uitzondering reparaties vergoeden (maar eigenlijk niet) want je moet maar zorgen dat je een stevige fiets hebt en dat is je eigen verantwoordelijkheid..quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef PBZ64 het volgende:
Je moet trouwens eerst goedkeuring hebben van je TC.
Ja maar, zoiets als een lekke band?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:38 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jep, en die van mij zei al bij de sollicitatie dat wij alleen bij uitzondering reparaties vergoeden (maar eigenlijk niet) want je moet maar zorgen dat je een stevige fiets hebt en dat is je eigen verantwoordelijkheid..
Ik heb niet om details gevraagd, dit is wat hij zei. Als ik had geweten dat dat geen bedrijfsbeleid is had ik mijn reparatie van 60 euro vanwege doorgezakte binnenband 3 weken terug wel gedeclareerdquote:Op maandag 4 juni 2012 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar, zoiets als een lekke band?
Dat kan iedereen overkomen, toch?
Word dat niet bezorgd door selectvracht?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:28 schreef EVH001 het volgende:
Kan iemand de status van mijn verzending nakijken???? Heb alleen een barcode van Deutsche Post maar ik krijg van niemand gehoor.
Er was bij ons ook een (oranje!) fiets gejat van een collega.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:58 schreef gridjuh het volgende:
Had trouwens een nieuwsbrief ontvangen...
Pas geleden een fiets gejat van collega, de fietstassen waren wel terug gevonden...
Het moet niet gekker worden
Ik moet het goed zeggen....de fietstassen met de post was terug gevondenquote:Op maandag 4 juni 2012 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er was bij ons ook een (oranje!) fiets gejat van een collega.
Dat was echt dicht in de buurt en nu zet ik altijd mijn fiets op slot.
Ik wil dat wel eens niet doen als hij nog in het zicht staat, maar blijkbaar stelen ze hem met fietstassen en al
Sjonge.. nou dat is dan een 'meevaller.'quote:Op maandag 4 juni 2012 17:08 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik moet het goed zeggen....de fietstassen met de post was terug gevonden
Ik zet altijd mijn fiets op slot, je weet het nooit
Doet de bedrijfsrecherche dan ook onderzoek?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:34 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier een tijdje terug ook al een fiets gestolen inclusief post. Net nieuw en alles
Daarom heb ik een recentelijk nog snel even mijn kledingpunten opgemaakt en het hok met reservekleding geplunderd. Ik heb nu nog iets van 8 jeans, 8 overhemden, 4 houthakkershemden en 10 sweatshirts.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:46 schreef Aardappel2610 het volgende:
[..]
Haha, jij hebt het hok dus ook geplunderd....ik ook!quote:Op maandag 4 juni 2012 18:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Daarom heb ik een recentelijk nog snel even mijn kledingpunten opgemaakt en het hok met reservekleding geplunderd. Ik heb nu nog iets van 8 jeans, 8 overhemden, 4 houthakkershemden en 10 sweatshirts.
Misschien weet de salarisadministratie je pers.nr.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb nog steeds mijn personeelsnummer niet, TC eens ff navragen. Vandaag val ik onder PostNL en niet meer onder Randstad.
Ik ook niet, maar ik had van de winter lekker wel 3 broeken toegestuurd gekregenquote:Op maandag 4 juni 2012 18:54 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Haha, jij hebt het hok dus ook geplunderd....ik ook!
Ik had namelijk geen kledingpunten.
Ik bel mijn TC morgen wel ff, die neemt vaak direct actiequote:Op maandag 4 juni 2012 18:58 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Misschien weet de salarisadministratie je pers.nr.
Ja , nu zet ik m ook altijd op slot. eerst niet , als ik m nog kon zien [en inhalen].quote:Op maandag 4 juni 2012 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er was bij ons ook een (oranje!) fiets gejat van een collega.
Dat was echt dicht in de buurt en nu zet ik altijd mijn fiets op slot.
Ik wil dat wel eens niet doen als hij nog in het zicht staat, maar blijkbaar stelen ze hem met fietstassen en al
Beetje vreemdquote:Op maandag 4 juni 2012 19:30 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
Ja , nu zet ik m ook altijd op slot. eerst niet , als ik m nog kon zien [en inhalen].
maar ik vond t toch te vermoeiend om zo vaak naar mijn fiets te moeten kijken , geen zin meer in.
het leuke is nu dat bepaalde figuren die in het begin nogal eens door de wijk liepen,
[heel langzaam en wel 3x op n middag] , daarna nooit meer geweest zijn!
Of katten....quote:Op maandag 4 juni 2012 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje vreemd![]()
Ik ben sowieso al oplettend of er niemand in de buurt van mijn fiets scharrelt, vind ik raar gedrag als iemand zich ophoudt bij mijn fiets
Zelfs al zijn het kinderen.
Technisch kan dat, maar wat wil je posten dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:03 schreef PBZ64 het volgende:
Vraagje...kan ik een pdfje posten op dit forum?
complete aanfluiting dat nwe systeem je kan geeneens een adres veranderenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:22 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wanneer krijg je fietsreparaties vergoedt dan? Ik heb mijn reparaties dit jaar uit eigen zak betaalt, omdat mijn TC zei dat er geen reparaties vergoedt worden?
Meteen maar even op MijnPostNL gekeken trouwens, ik kan helemaal geen nieuwe jas bestellen want ik heb 0 punten; en ik kan nog steeds niet bij mijn salaris en verlof etc. Lekker geregeld allemaal weer![]()
Pdfje over de retour en herstelpost.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:31 schreef Aardappel2610 het volgende:
[..]
Technisch kan dat, maar wat wil je posten dan?
Volgens mij staat er ook iets over vergoeding fietsreparaties in de nieuwe CAO.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:27 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
complete aanfluiting dat nwe systeem je kan geeneens een adres veranderen
De zweep erover....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:38 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Veel post hier, met een extra dikke Veronicagids, Eigen Huis Magazine, en heel veel oranje ING-handdoeken. Tot overmaat van ramp waren mijn wijken ook nog eens klaargemaakt door 1 van de slechtste voorbereidsters die mijn team heeft. Constant ouwehoeren, zo traag als wat, en gigantisch veel fouten maken. Ze werkt hier nu al een jaar en weet nog steeds niet het verschil tussen Hoog-Laag en Laag-Hoog en de verschillende straten. Ze spreekt ook amper Nederlands, wellicht dat dat een rol speelt?
De dame in kwestie is berucht. Postbezorgers beginnen al te schelden als ze haar naam op het bezorgrapportje zien staan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
Stomme retardin!Ik heb zo'n hekel aan mensen die wijken slecht voorbereiden!
Bellen....of je weet waar het depot is, en je hebt code...dan ff gaan kijken...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
De dame in kwestie is berucht. Postbezorgers beginnen al te schelden als ze haar naam op het bezorgrapportje zien staan.
Ik heb trouwens zelf nog helemaal geen post gehad vandaag. Terwijl ik vandaag het MZ Journaal had moeten hebben, en de VPRO Gids. Zou "mijn" wijk weer eens zijn blijven staan? Het zal toch niet....
Ik heb geen idee waar het depot is. Het dorp waar ik woon valt namelijk niet onder het kantoor waar ik werk. Overigens is mijn zojuist alsnog bezorgd. Beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:57 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Bellen....of je weet waar het depot is, en je hebt code...dan ff gaan kijken...
Ik heb toen ook niet gemeld, toen het bij mij was, daar had ik toch echt wel spijt van
Lol wutquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het depot is. Het dorp waar ik woon valt namelijk niet onder het kantoor waar ik werk. Overigens is mijn zojuist alsnog bezorgd. Beter laat dan nooit
Er stond in het MZ journaal dat 23% die extra tijd niet uitbetaalt krijgt. Hier bij onze vestiging krijg je overuren ook niet uitbetaalt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:45 schreef KatrienDuck het volgende:
Belachelijk dat je die extra tijd die je nodig bent niet uitbetaald zou krijgen zeg! Dat kan toch niet!
Trouwens, kan iemand mij dit uitleggen, ik las over 24uurspost en 48uurspost, wat houdt dat precies in?
Bij ons is het verloop daar door onder andere inderdaad heel groot.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:39 schreef asabeta1 het volgende:
Ik krijg die uren ook niet uitbetaald, ben alweer op zoek naar een andere baan. Jammer, ik vind het werk wel leuk om te doen, maar dit schiet gewoon niet op.
24-uurspost is post die vaak pas 's avonds laat binnenkomt en meteen de volgende dag de bestelling in moet. 48-uurspost zijn (veelal grote) mailings die ruimer van te voren worden aangeleverd en wel op een vaste dag de bestelling in moeten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:45 schreef KatrienDuck het volgende:
Belachelijk dat je die extra tijd die je nodig bent niet uitbetaald zou krijgen zeg! Dat kan toch niet!
Trouwens, kan iemand mij dit uitleggen, ik las over 24uurspost en 48uurspost, wat houdt dat precies in?
Same here. Ik vind het werk helemaal niet erg om te doen, maar hoe er met het personeel wordt om gegaan kan echt niet. Mijn laatste werkdag is zaterdag 16 juni. Nog 9 keer werken!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:51 schreef Aardappel2610 het volgende:
Briljant dat Post(a)N(aa)L alle kostenbesparing op het personeel af probeert te wentelen. Je ziet dat terug in het onwerkbare drie-bundels-verhaal en het feit dat ze besparen op werkkleding (die vermoedelijk al niet veel gekost heeft.) Wat een briljant bedrijf. Al deze zaken hebben mij doen besloten om z.s.m. te stoppen...
Het lijkt mij t beste om dan maar aan een tafeltje in het depot ,of naast het depot ,bij goed weer,quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:36 schreef PBZ64 het volgende:
Dat bezorgen uit 3 bundels gaat ook niet werken, veel geklooi onderweg, waardoor de fouten toenemen.
Volgens mijn TC gaan ze dit echt niet terugdraaien, omdat het een enorme kostenbesparing schijnt te zijn.
En nu maar vechten om de extra tijd uitbetaald te krijgen, want ik ben hier aanzienlijk meer tijd mee kwijt.
Vooral zo doorgaan en we zitten op Sandd niveau!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:51 schreef Aardappel2610 het volgende:
Briljant dat Post(a)N(aa)L alle kostenbesparing op het personeel af probeert te wentelen. Je ziet dat terug in het onwerkbare drie-bundels-verhaal en het feit dat ze besparen op werkkleding (die vermoedelijk al niet veel gekost heeft.) Wat een briljant bedrijf. Al deze zaken hebben mij doen besloten om z.s.m. te stoppen...
nee, inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2012 18:23 schreef tntster het volgende:
Jah inderdaad..dat systeem werkt alleen nog niet 100% :-)
Ok duidelijk, thanks!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:09 schreef TokenW het volgende:
[..]
24-uurspost is post die vaak pas 's avonds laat binnenkomt en meteen de volgende dag de bestelling in moet. 48-uurspost zijn (veelal grote) mailings die ruimer van te voren worden aangeleverd en wel op een vaste dag de bestelling in moeten.
Omdat alle post midden in de nacht verwerken op piekdagen te veel tijd (ivm tijdige aflevering) en geld (lees: TOT) kost, wordt de 48-uurs post op piekdagen apart de dag van te voren verwerkt. Omdat 24-uurspost daar nog bij voegen is voor al klaargemaakte wijken ook geen mogelijkheid, dus worden voor piekdagen de beide poststromen apart klaargemaakt.
Resultaat: op piekdagen loop je met 2 bundels post en een bundel HAH. Als ze achtergebleven post nog eens ongesorteerd aanleveren, zijn het er zelfs 4.
Ja vervelender voor mijn steunpunt....ga morgen eerst nog een deel bezorgen, en dan kijken of ik ze daar misschien nog kan helpen, je weet het nooitquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:11 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb toevallig vandaag nog een trombosekaart bezorgd.Zijn inderdaad gele, opvallende briefjes.
En vervelend, gridjuh!
Duidelijk, ga het in de gaten houden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:00 schreef gelestipjes het volgende:
Nee, die trombosedienstbriefjes zijn altijd van die gele briefjes volgens mij, vrij dunne dingen, maar juist door de kleur vallen ze extra op.
Dat hoop ik ook, verleden donderdag was drama! Ik heb toen van 7.15 tot 13.50 u gewerkt met om half 10 een pauze van 10 min. Ik viel bijna om tegen tweeën!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:12 schreef takkfyrir het volgende:
Hopelijk is het morgen niet zo druk als afgelopen donderdag. Heb toen van van 6 tot 13.45u binnen gewerkt. Zelfs met kerst heb ik zulke dagen niet gemaakt qua sorteren. En hoi trouwens, ik ben zaterdagwerker en werk ook regelmatig doordeweeks.
verwacht gewoon dat het druk wordtquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:40 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, verleden donderdag was drama! Ik heb toen van 7.15 tot 13.50 u gewerkt met om half 10 een pauze van 10 min. Ik viel bijna om tegen tweeën!
Dan neem ik maar een broodje mee!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
verwacht gewoon dat het druk wordt
Werk je ook bij de post dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
verwacht gewoon dat het druk wordt
ALs een VBG wordt overgeheveld naar een CVL, dan krijg je die 2 bundels post op didoza.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:37 schreef Billiebier het volgende:
Hey, hoe zit het nou met dat hele 3 bundel verhaal? Gaat dat nog door?
postvoorbereiderquote:
werk zequote:Op donderdag 7 juni 2012 00:10 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ah ok...ik als postsorteerder. Moet trouwens zo meteen weer.
Ja, het beste is misschien dat iedereen een bon naar het hoofdkantoor stuurt, van de aankopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:59 schreef PBZ64 het volgende:
Ik ben maar ff een mailtje naar dhr. Kunz gestuurd over het karige kledingpakket van de postbezorgers.
Niet dat het wat uithaalt, maar wilde toch graag mijn mening hierover kwijt.
nachtbrakerquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:39 schreef FerryNL het volgende:
Nog een half uur en dan mag ik weer naar PostNL toe.
Volgens mijn TC is het een experiment. Of het doorgaat is nog niet zeker.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:37 schreef Billiebier het volgende:
+ een bundel HAH.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:46 schreef TokenW het volgende:
[..]
ALs een VBG wordt overgeheveld naar een CVL, dan krijg je die 2 bundels post op didoza.
Het was hier vandaag ook heel erg rustig, naar verhouding voor een donderdag dan inderdaad. Ben benieuwd hoe druk het morgen dan zal zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:40 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Vrij matige post voor een donderdag. Moet wel morgen onverwacht werken, want er wordt een grote mailing verwacht.
Volgens mijn TC gaat dat 3 bundel verhaal geheid door ivm de enorme bedrijfskostenbesparing!quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:37 schreef Billiebier het volgende:
Hier kreeg ik net ook een waarschuwing voor. Stond ook in dat er misschien een deel zaterdag bij komt....quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:43 schreef TokenW het volgende:
Voor een donderdag valt de prognose wel mee (130%), waaronder even kampioenen in plastic, maar die zijn op ons kantoor vandaag al meegegeven.
Vrijdag is deze week de drukste dag, ivm een mailing van de staatsloterij (185%).
Bij ons ook druk ja, kersthoeveelheden. heb echt in tijden niet zo veel gehad op een donderdag, ik had wel 3 mailings mee, maar het liep wel lekker weg. Goed gesorteerd en lekker bezorgweerquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Hmmm druk bij ons vandaag.Mailing Staatsloterij hadden wij vandaag al, plus TV gidsen, Kampioen en veel fijnpost en tijdschriften.
Idem hier, heb sinds dinsdag iemand mee in opleiding, uitzendkracht, en die mocht van mij vandaag zelf rijden terwijl ik naast hem in de auto zat. Ging toppiequote:Op donderdag 7 juni 2012 16:17 schreef Selestha het volgende:
[..]
Bij ons ook druk ja, kersthoeveelheden. heb echt in tijden niet zo veel gehad op een donderdag, ik had wel 3 mailings mee, maar het liep wel lekker weg. Goed gesorteerd en lekker bezorgweer
Of zaterdag.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:29 schreef Herfstblad het volgende:
Hier geen Kampioenen. Die gaan dan morgen zeker mee.
Kampioen geven ze hier vaak al mee op een daldag voor een deel.quote:
hehehe.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:32 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Kampioen geven ze hier vaak al mee op een daldag voor een deel.
Ik had trouwens veel pakjes! 10-15 of zo. Gister ook al. En de helft ging niet door de bus, mensen waren er niet (en de buren niet) dus de brievenbus hier zit nu lekker vol.
Ik had er gelukkig nog vrij veel in mijn rapport.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe.
Ik heb trouwens een hele stapel van die stickers (te kleine brievenbus) met barcode kunnen ritselen en die hou ik voor mijzelf
Wij kunnen nog na de rit gewoon die brievenbuspakketten mee naar vestiging nemen want pakketdienst zit naast ons.
Snap niet dat er meer worden verspreid, zal wel weer een centenkwestie zijn. Maar ik heb er gelukkig een stuk of 50quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:38 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik had er gelukkig nog vrij veel in mijn rapport.
Niet altijd, op donderdag is vaker geen HAH dan wel. Ook op zaterdag is er niet overal HAH (alhoewel dit zeldzaam is). Daarbij, die HAH-bundels zijn er nu ook al, dus het enige verschil is een extra bundel post.quote:
Onhandig, die dingen! Ook leuk als er flesjes shampoo etc in zitten en ze gaan stukquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:57 schreef KatrienDuck het volgende:
Kampioenen nog niet gezien. Zal morgen of idd zaterdag wel komen. Wel veel van die kleine doosjes met gratis producten, de hele week al!
En die ING handdoeken....kan de kleur oranje niet meer zien. :-(quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:57 schreef KatrienDuck het volgende:
Kampioenen nog niet gezien. Zal morgen of idd zaterdag wel komen. Wel veel van die kleine doosjes met gratis producten, de hele week al!
Ja irritant zijn die, ze passen ook bijna nergens fatsoenlijk door de bus.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:33 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
En die ING handdoeken....kan de kleur oranje niet meer zien. :-(
Ik heb grote handen dus kan een flinke bundel in m'n klauwen houden, maar voor tere vrouwtjes is dat denk ik idd wat lastigenquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:59 schreef sbientje het volgende:
die doosjes met proefmonstertjes mogen ze wmb echt verbieden haha, wat een vreselijke kutdingen zijn dat!
ik ben niet echt wat je noemt teer, maar die dingen springen altijd uit de bundels hahaquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb grote handen dus kan een flinke bundel in m'n klauwen houden, maar voor tere vrouwtjes is dat denk ik idd wat lastigen
hahaha, ach, het blijft ook voor mannen met grote handen gewoonweg kut.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:21 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ben niet echt wat je noemt teer, maar die dingen springen altijd uit de bundels haha
daarom haal ik zo ook altijd zoveel mogelijk uit de bundelsquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:21 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ben niet echt wat je noemt teer, maar die dingen springen altijd uit de bundels haha
de Ah is bijna traditioneel op zaterdag in deze regioquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:36 schreef TokenW het volgende:
[..]
Niet altijd, op donderdag is vaker geen HAH dan wel. Ook op zaterdag is er niet overal HAH (alhoewel dit zeldzaam is). Daarbij, die HAH-bundels zijn er nu ook al, dus het enige verschil is een extra bundel post.
niet passen is voor een deurquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:33 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
En die ING handdoeken....kan de kleur oranje niet meer zien. :-(
Daar krijg je bij ons echt gezeik mee. (En terecht.)quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:41 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
niet passen is voor een deur
terugbrengen en allerlei gein doe ik nooit aan.
Ik heb dus niet zo'n handdoek!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Je weet dan ook gelijk wie ff ¤500 op de spaarrekening heeft gezet, want dan krijg je zo een gratis handdoek van de ING. Voor niks gaat de zon op
Staat je netjes om zo met spullen van andere mensen om te gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:41 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
niet passen is voor een deur
terugbrengen en allerlei gein doe ik nooit aan.
Dat hoort echt niet. Van de ING krijg je zulke dingen op verschillende data verstuurd!quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:28 schreef Deezertje het volgende:
Het is dan ik geen kwade bedoelingen had, maar moest vandaag bij een gezin 4x een bankpas, 4x een pincodebrief en 4x een reader bezorgen (allemaal apart verpakt) van de Triodos Bank.... Zou dus zo alle rekeningen kunnen plunderen...Daar ga ik dus nooit klant worden!! Dat mag toch nooit samen allemaal tegelijk verzonden/bezorgd worden??
Ja bij mij ook wel een heel klein beetje enigszins! Net als belachelijk grote enveloppen, die kreuken vaak wel 'een beetje'!quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:59 schreef sbientje het volgende:
das idd behoorlijk slordig ja!
Trouwens, die proefdingen doe ik meestal ook wel bovenop de bundels hoor, maar hoe dan ook zitten de doosjes redelijk vaak enigszins in elkaar haha
Ze nemen iemand aan waar ze geen vertrouwen in hebben. Goed beleidquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:14 schreef Blobje het volgende:
Volgende week mijn laatste week en ik moet zelf mijn opvolgster inwerken. Hartstikke leuk om te doen, maar mijn TC had geen vertrouwen in haar. In plaats van 2 dagen opleiding krijg ik haar 4 dagen mee. Ze wist het depot ook niet te vinden, dus moet ik haar vanaf kantoor ophalen en aan het handje meenemen. Dat belooft wat!
Bedankt voor je antwoord. Ja dat weet ik wel, maar waar ik nu werk is het ook maar voor 3 dagen. Maar ik vind die nachten echt totaal niks, en het werk is gewoon super saai. Qua loon verdien ik het zelfde als ik ga bezorgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:01 schreef gelestipjes het volgende:
Je wordt wel snel aangenomen, maar als dat je enige inkomen is schiet het natuurlijk niet op. Je hebt nu in ieder geval nog die toeslag omdat je 's nachts werkt. En ja, je kunt wel 2 wijken nemen, maar zelfs dan kom je nooit aan heel veel uren.
Oh dacht dat daar niet echt moeilijk over gedaan werd. Een vriend van me heeft nu ook 2 wijken, ok het is beiden maar voor 1 dag, maar toch.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:18 schreef gelestipjes het volgende:
Maar over het algemeen nemen ze je niet voor beide functies aan. Althans, op veel plaatsen houden ze dat tegenwoordig wel echt gescheiden, postbezorger of postvoorbereider. Goed, en ik had in een ander topic van je gelezen dat je op jezelf wilde gaan wonen, en dat gaat voorlopig denk ik niet lukken dan. Het is immers maar de vraag of het uberhaupt mogelijk is om er nog een andere wijk voor 10 uur per week bij te nemen.
nee maar wel op zoek naar andere werk voor meerdere dagen en urenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:25 schreef FerryNL het volgende:
Ik vraag me eigenlijk ook af wat jullie dan nog naast het bezorgen doen om ervan te leven.
Werken jullie er nog naast, of zijn jullie merendeels studenten?
Ah ok.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:29 schreef gelestipjes het volgende:
Veel postbezorgers zijn huismoeders, waarvan de echtgenoot dus het meeste geld binnen brengt en de vrouwen dus gewoon dit werk doen voor een extraatje en om bezig te zijn, het is op zich wel makkelijk te combineren met kinderen natuurlijk. Verder inderdaad ook veel studenten.
Ja dat ben ik ook eigenlijk een beetje aan het doen. Voor nu even 15 a 20 uur werken bij Post NL, en dan wellicht nog een leuk bijbaantje erbij voor de avonduren. Maar absoluut niet de nachten meer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee maar wel op zoek naar andere werk voor meerdere dagen en uren
plus mijn contract loopt af over 2 maandenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:34 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook eigenlijk een beetje aan het doen. Voor nu even 15 a 20 uur werken bij Post NL, en dan wellicht nog een leuk bijbaantje erbij voor de avonduren. Maar absoluut niet de nachten meer.
Jammerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
plus mijn contract loopt af over 2 maanden
3 dagen 9 uur per week dinsdag donderdag en zaterdagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:38 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Jammer
Maar zie dat je ook postvoorbereider doet. Kan je daar ook snel aan de slag, en wat voor uren/dagdelen werk je?
ah ok. nouja wacht even het telefoontje af morgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
3 dagen 9 uur per week dinsdag donderdag en zaterdag
je moet een klein testje doen heel simpel is het
Tere vrouwtjes, haha, jij weet het leuk te brengen ErwinRommel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb grote handen dus kan een flinke bundel in m'n klauwen houden, maar voor tere vrouwtjes is dat denk ik idd wat lastigen
Ik werk 's morgens 3 uur in de Thuiszorg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:25 schreef FerryNL het volgende:
Ik vraag me eigenlijk ook af wat jullie dan nog naast het bezorgen doen om ervan te leven.
Ik werk voor mijn uitkering (ben gedeeltelijk arbeidsongeschikt) en zo zijn er ook een boel bij geloof ik. Ik krijg dus het salaris van hier, + een aanvulling aan uitkering tot het bijstandsniveau.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:25 schreef FerryNL het volgende:
Nee, ik doe er niets naast, maar het is tijdelijk voor mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:25 schreef FerryNL het volgende:
Ik doe dit ook maar tijdelijk, maar dat roep ik al 15 jaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:25 schreef FerryNL het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:38 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Ik werk 's morgens 3 uur in de Thuiszorg.
Leuke combi samen met Post.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:42 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik werk voor mijn uitkering (ben gedeeltelijk arbeidsongeschikt) en zo zijn er ook een boel bij geloof ik. Ik krijg dus het salaris van hier, + een aanvulling aan uitkering tot het bijstandsniveau.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:26 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Nee, ik doe er niets naast, maar het is tijdelijk voor mij.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik doe dit ook maar tijdelijk, maar dat roep ik al 15 jaar.![]()
Gelukkig ben ik nog een ouderwetsche postbode (deeltijd, 25 uur) , en geen postbezorger, want nu kan ik er (zeker met het regelmatige overwerk) goed van rondkomen.
Haha het zijn inderdaad merendeels vrouwen zo te zien.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:22 schreef KatrienDuck het volgende:
Mijn man is kostwinner, heeft een full time baan. Ik werk voor een extra zakcentje.
niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:11 schreef Selestha het volgende:
Ik begin echt een hekel te krijgen aan mailings van KPN, de staatsloterij, de glasvezelgigant etc. Niet omdat ik dan meer moet werken, maar omdat ik iedere keer 30 foute adressen sta te stickeren!
Argh
Ik heb altijd het gevoel dat er juist meer mannen bij de post werken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:59 schreef FerryNL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Haha het zijn inderdaad merendeels vrouwen zo te zien.
Wat ik wel lachen vond, was dat ik woensdag om 7 uur naar huis fietste, en je echt heel veel Post NL bezorgers zag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:11 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat er juist meer mannen bij de post werken.Hier is het denk 50/50.
Ik had 4 tassen vandaag!Stomme Kampioen.
Daarom ben ik blij dat ik di tm za dezelfde wijk loop.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vrees het ergste voor morgen, toen ik net op het depot was, stonden er nog drie volle tassen. Voor de wijk die ik zaterdags altijd loop.
Heb je dat nou tegen mij of tegen Ijsdraakjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik di tm za dezelfde wijk loop.
En om 7 uur smorgens?
Tegen jouquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:25 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Heb je dat nou tegen mij of tegen Ijsdraakje
Zowel om 7 uur 's ochtends als 's avonds wordt er niet meer bezorgdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:21 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Wat ik wel lachen vond, was dat ik woensdag om 7 uur naar huis fietste, en je echt heel veel Post NL bezorgers zag.![]()
Die beginnen natuurlijk dan met bezorgen, maar het was wel geinig om te zien.
Haha ok.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:34 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Tegen jouGeen idee hoe ik meerdere quotes kan doen op mijn tablet.
Ik kan hier namelijk op zijn vroegst om 11 uur beginnen (nou ja, mijn wijk is er pas rond 13 uur)
Vandaag met de Postcodeloterij was het ook weer feest jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:11 schreef Selestha het volgende:
Ik begin echt een hekel te krijgen aan mailings van KPN, de staatsloterij, de glasvezelgigant etc. Niet omdat ik dan meer moet werken, maar omdat ik iedere keer 30 foute adressen sta te stickeren!
Argh
Dat zie ik hier ook regelmatig gebeuren jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:19 schreef Herfstblad het volgende:
Ergens in mijn wijk had Sandd de post maar in de voortuin gegooid ipv het netjes in de bus gedaan.
Leuk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:41 schreef Nezhi het volgende:
Ik ben voorbereider bij PostNL maar ik werk daarnaast ook als schoonmaker bij een kinderdagverblijf, zwembad en als ik opgeroepen wordt ook vakantiehuisjes (allemaal bij een bedrijf).Dus ik werk bijna altijd zo'n 20 uur, en soms 30 uur per week.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:49 schreef sbientje het volgende:
morgen om 7 uur beginnen.. waaarom heb ik ja gezegd?
Geld natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:49 schreef sbientje het volgende:
Korte nachtjes slaap heb je dan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:52 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Geld natuurlijk.
Maar valt wel mee hoor, ik moet soms om 5:45 beginnen met schoonmaken terwijl ik de avond ervoor tot 23:00 ook werk
je bent niet de enige die er zo laat moet zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:49 schreef sbientje het volgende:
nou dat uurtje langer slapen is me meer waard dan ik verdien in dat uur denk ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:52 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Geld natuurlijk.
Maar valt wel mee hoor, ik moet soms om 5:45 beginnen met schoonmaken terwijl ik de avond ervoor tot 23:00 ook werk
In de struiken heb ik het ook nog niet zien liggen, maar wel vaak verkeerd bezorgde post in mijn wijk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:29 schreef Herfstblad het volgende:
Ik had het nog nooit gezien.Ik heb het maar even in de bus gedaan.
je liegtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:04 schreef Nezhi het volgende:
Ik kwam wat grappige namen tegen tijdens het voorbereiden.
Bijv... De heer Debiel.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:18 schreef Selestha het volgende:
[..]
Bij mij is een stel dat samen woont en die heten Bos en Brandt
Kzag het, in je buitenspiegel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:25 schreef gridjuh het volgende:
Had een foto gestuurd naar brandweerspotters.....zie ik dat het tntlogo toch in beeld is gekomen met foto maken.....
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/75120/fotos
de laatste foto
zo werk ik al 15jrquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:15 schreef TokenW het volgende:
[..]
Staat je netjes om zo met spullen van andere mensen om te gaan.
Zolang ze jouw fietstassen maar niet voor goodie bags aan zien!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:43 schreef Selestha het volgende:
Leuk, de winkeliers in mijn wijk hebben ''goodiebag saturday'', mensen kunnen dus gratis spullen krijgen. Het begint om 10.30, en ik moet om 11.00 beginnen. Ben benieuwd of ik mijn fiets uberhaupt ergens neer kan zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |